کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی

کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ تیر, ۱۴۰۲
1 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

کسب درآمد با چند کلیک در اینترنت دیگر یک رؤیا نیست. امروزه افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی هستند و ما امروز قصد معرفی این سایت‌ها را داریم. ptc یا btc یک روش کسب درآمد نوین است. در سایت‌های کلیکی شما با مشاهده تبلیغات آن‌ها و کلیک‌کردن روی تبلیغاتی که دارند، می‌توانید درآمد کسب نمایید. برای آگاهی بیشتر در رابطه با این سایت‌ها پیشنهاد می‌شود که مقاله زیر را تا انتها مطالعه کنید.

بیشتربخوانید: بهترین راه کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات اینترنتی

انتخاب بهترین سایت کلیکی

موثرترین سایت کلیکی کدام است؟ چندین سایت کلیکی بین‌المللی و ایرانی وجود دارد که می‌توانید با فعالیت مستمر در آن‌ها کسب درآمد کنید. متأسفانه 80 درصد از این سایت‌ها جعلی و تقلبی هستند و پیدا کردن منبع قابل اعتماد کار نسبتأ سختی است؛ در نتیجه تصمیم گرفتیم با ارزیابی چندین سایتی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، شما را در معرض بزرگترین و قابل اعتمادترین سایت‌های کلیکی دنیا قرار دهیم تا از این طریق راحت‌تر کسب درآمد نمایید. کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی به راحتی با چند قدم قابل انجام است.

مزیت برترین سایت‌های کلیکی

سایت‌های کلیکی دقیقا چیست؟ سایت‌های تبلیغاتی PTC خارجی که به سایت‌های تبلیغاتی گفته می‌شوند، به تبلیغ‌کنندگان محصولات و خدمات کمک می‌کنند تا تبلیغات خود را از طریق وب‌سایت‌ها به مشتریان نمایش دهند. این استراتژی یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مفاهیم تجاری در جهان است؛ با این حال، همانطور که قبلاً گفته شد، چندین وب‌سایت جعلی و کلاهبردار وجود دارد که باعث شده است تا مشتریان اعتماد خود را به این روش از دست بدهند؛ در نتیجه، اعتماد کردن به سایت‌های کلیکی برتر ممکن است ذهن شما را در مورد کسب درآمد ارزی از این روش کمی درگیر کند.

سبک کار این مدل بسیار جذاب است. با عضویت در این سایت‌ها و کلیک بر روی آگهی‌ها و مشاهده آن‌ها از سایت پورسانت دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید: هر چه در سایت‌های کلیکی فعالیت بیشتری انجام دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت؛ درنتیجه، شناخت یک سایت کلیکی قابل‌اعتماد کمی سخت و زمان‌بر است.

تبلیغات کلیکی

معرفی بهترین سایت‌های کلیکی

سایت Ysenses  

وب‌سایت Ysense که قبلاً با نام Clixsense شناخته می‌شد، یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین سایت‌های کلیکی بین‌المللی است. هزاران نفر در طول سال‌ها با استفاده از این سایت درآمد کسب کرده‌اند و اغلب به‌عنوان بهترین کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی در نظر گرفته می‌شود.

Ysense اخیراً تغیر کرده؛ اما هنوز فرصت‌های جذابی برای کسب درآمد با مشاهده تبلیغات برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر گزینه تبلیغات کلیکی، Ysense یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام نظرسنجی آنلاین و کسب درآمد ارزی است؛ همچنین با استفاده از برنامه دعوت سایت، می‌توانید تعداد نامحدودی از افراد را از طریق لینک دعوت یا زیر مجموعه خود به سایت دعوت کرده و پورسانت دریافت کنید. در نظر داشته باشید که این کاربران باید از طریق لینک دعوت شما در سایت ثبت‌نام کنند.

یکی دیگر از روش‌های جالب و ساده برای کسب درآمد در Ysense استفاده از قابلیت پیشنهاد‌های سایت است. در داشبورد پروفایل هر فرد گزینه‌ای به نام “Offers” وجود دارد. با انتخاب این گزینه، فرصت‌های بسیار متنوعی برای کسب درآمد نمایان می‌شود. این انتخاب‌ها شامل کسب درآمد از طریق انجام کارهای ساده مانند تماشای فیلم، دانلود نرم‌افزارهای مرتبط، عضویت در سایت‌های متعدد یا کسب درآمد از طریق بازی است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم عضویت سایت را پر کنید، روی لینکی که به ایمیل شما ارسال می‌شود کلیک کنید تا تبلیغات کلیکی برای شما نمایش داده شود.

از دیگر ویژگی‌های این سایت می‌توان به عضویت رایگان، راه‌های متعدد کسب درآمد و امکان کسب درآمد روزانه 26 دلار اشاره کرد. حداقل مبلغ برداشت این سایت 10 دلار است و برداشت درآمد آن از طریق پی پال امکان پذیر است.

سایت Neobux

Neobux یکی از قدیمی‌ترین و قابل‌اعتمادترین سایت‌های کلیکی خارجی در جهان است.

این شرکت میلیون‌ها دلار به کاربران خود پرداخت کرده است و تقریباً ده سال است که اعتماد افراد را در میان مخاطبان به دست آورده است. مطمئناً این امکان وجود دارد تا به سایت دسترسی پیدا کنید و پس از ثبت‌نام، فقط از طریق تکنیک‌های مختلف ارائه‌شده در سایت شروع به کسب درآمد نمایید. Neobux یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای تبلیغات کلیکی است. برای هر کلیک و تماشای آگهی بین 0.001 تا 0.01 دلار پاداش دریافت خواهید کرد.

Adprize یکی از روش‌های افزایش کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی مانند نئوباکس است. ممکن است از این طریق بین 0.25 تا 0.5 دلار درآمد کسب کنید. شما به‌راحتی می‌توانید با انجام کارهای مختلف مانند دسته‌بندی محصولات، کشف اطلاعات در مورد شرکت‌ها، یا قرار دادن نام نویسنده و… با استفاده از گزینه “mini jobs” در داشبورد نمایه خود، 0.01 تا 0.1 دلار درآمد کسب کنید.

علاوه بر همه موارد فوق، neobux دارای یک برنامه دعوت کردن دوستان است که برای هر کلیک توسط لینک شما تا 0.01 دلار پاداش به شما می‌دهد. در نهایت، با تعامل مداوم در سایت، ممکن است انتظار داشته باشید که هرماه بین 50 تا 200 دلار درآمد داشته باشید. از دیگر مزایای آن می‌توان به پرداخت سریع اشاره کرد. حداقل مبلغ برداشت از این سایت 2 دلار است و برداشت وجه توسط درگاه Skrill و Neteller انجام می‌گردد.

تماشای تبلیغ

سایت Scarlet Clicks

Scarlet Clicks بزرگ‌ترین سایت کلیکی دلاری است، این سایت از اعتبار بالایی در جهان برخوردار می‌باشد.

این سایت شباهت زیادی به سایت نئوباکس دارد. همه پیشنهادات نئوباکس را نیز ممکن است در Scarlet Clicks پیدا کنید. اسکارلت کلیکس علاوه بر مشاهده تبلیغات و توصیه سایت به بازدیدکنندگان، پیشنهاد دیگری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در آن با عضویت در سایت‌های دیگر مبلغی به حساب شما ارسال می‌شود. در این پلتفرم هم مانند سایت‌های بالا به راحتی می‌توانید با دعوت دوستان از فعالیت آن‌ها پورسانت دریافت کنید. اگر به دنبال کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی هستید، بدون شک scarlet clicks یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه است.

سایت GPTPLanet

GPTPLanet سایتی است که  در این لیست از سایت‌ها قرار دارد. شما به راحتی می‌توانید از طریق تبلیغات کلیکی در این سایت کسب درآمد کنید. این مجموعه کاملاً شبیه سایت‌های بالا فعالیت می‌کند. در این سایت، ممکن است با انجام کارهایی مانند کلیک کردن بر روی تبلیغات، تکمیل پیشنهاد‌ها و پیوستن به انجمن وب‌سایت‌ها، درآمد کسب کنید.

با تلاش مستمر در این پلتفرم، می‌توانید بین 0.001 تا 0.0002 دلار درآمد با هر کلیک کسب نمایید؛ همچنین کاربران سایت با دعوت کردن سایر کاربران می‌توانند هزینه‌ای از 10٪ تا 100٪ بابت فعالیت افرادی که به سایت معرفی کرده‌اند، پاداش دریافت کنند. از این مجموعه نیز به عنوان یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی یاد می‌شود.

سایت Ojooo

Ojooo یکی از قابل‌اعتمادترین سایت‌های کلیکی خارجی است.

کاربران چندین سال است که با انجام اقدامات مختلف مانند تماشای ویدیوهای سایت، کلیک کردن و تماشای تبلیغات در این مجموعه کسب درآمد می‌کنند؛ علاوه بر این، هر کاربر در این پلتفرم پیشنهادی می‌تواند از میان پیشنهادات مختلف سایت برای گسترش فعالیت‌های سایت خود انتخاب کند. Ojooo مانند اکثر سایت‌های PTC دارای یک طرح دعوت و معرفی از دوستان است. با معرفی تعداد بالای افراد و اجاره حداکثر 5000 ریفرال، می‌توانید 50 درصد کمیسیون دریافت کنید. این سایت به مدت سه سال فعالیت می‌کند و در این مدت 0.04 دلار برای هر کلیک و 0.015 دلار برای هر کلیک از دعوت به کاربران خود پاداش پرداخت کرده است.

اگر هنوز به دنبال کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی هستید در کنار سایر سایت‌های بالا می‌توانید این سایت را هم برای فعالیت انتخاب کنید. حداقل مبلغ برداشت سایت 2 دلار است و برداشت فقط توسط Paypal، Payza، Bitcoin و Ethereum امکان‌پذیر است.

سایت کسب درامد کلیکی

نقد کردن درآمد

کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی بسیار ساده است و برای برداشت آن‌ها کافی است که یک حساب پی پال وریفای شده و یا پایر داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که دسترسی به حساب‌ها و درگاه‌های حرفه‌ای برای کاربران بعضی از کشورها مانند ایران امکان‌پذیر نیست. با وجود این شرایط اگر شما به دنبال داشتن این حساب‌ها هستید، به قسمت پشتیبانی وب‌سایت سفیرپیمنت مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید. کارشناسان متبحر ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و به‌ تمامی سؤالات و درخواست‌های شما به‌صورت کامل پاسخ خواهند داد.

چکیده کلی از مقاله کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

در این مقاله توضیحات جامعی در رابطه با نحوه کسب درآمد ارزی از سایت‌های کلیکی به شما ارائه کردیم. در گذشته شما برای فروش یک کالا اگر آن را به‌ وسیله تبلیغات دهان‌به‌دهان به فروش می‌رساندید درصدی به‌عنوان پورسانت برای شما لحاظ می‌شد؛ اما امروزه با رشد صنعت کامپیوتر در جهان مشاغل و روش‌های درآمدزایی ایجادشده‌اند که بسیاری از مردم از این روش‌ها استقبال کرده‌اند. تماشای تبلیغ و عضوگیری در این مدل سایت‌ها درآمد نسبتاً خوبی را برای شما در بر خواهد داشت.

اگر به دنبال کسب درآمد در این زمینه‌ها هستید لازم است تا پشتکار و تلاش بسیار بالایی به خرج دهید تا نتیجه مطلوبی کسب کنید. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این مقاله گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(1)
   
باقرعبدالهی کاربر سایت ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

بسیارعالی هم آموزنده وهم ارزنده