آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com

0 تا 100 آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

چگونه می‌خواهید فروش آنلاین آثار خلاقانه خود را شروع کنید؟ حتماً تا به حال متوجه شده‌اید، افراد بسیار زیادی هستند که این روز‌ها تقریباً همه چیز را آنلاین می‌فروشند؛ به لطف اینترنت و سایتی که امروز برای شما بررسی می‌کنیم، شما نیز می‌توانید از فروش هر چیزی که می‌خواهید درآمد کسب کنید.
در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com می‌پردازیم. سایت gumroad یک وب‌سایت عالی است که به شما امکان می‌دهد پروژه‌های خلاقانه خود را بر روی پلتفرم آن‌ها میزبانی کنید و سپس آن‌ها را به هر کسی در هر کجای دنیا بفروشید.
بنابراین، اگر شما یک خالق دوره، یک موسیقیدان مستقل، نقاش، نویسنده و … هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید؛ زیرا با استفاده از سایت gumroad.com می‌توانید از استعداد‌های خود برای کسب درآمد عالی آنلاین استفاده نمایید.

بیشتربخوانید: 7 بررسی کلی از سایت gumroad

سایت گوم رود چیست؟

قبل از اینکه به سراغ آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com برویم، بهتر است کمی با با این سایت آشنا شویم. Gumroad به سازندگان کمک می‌کند تا کار‌هایی را که دوست دارند انجام دهند،
این شعار اصلی وب‌سایت گوم رود است. پلتفرم گوم رود به راحتی برای هر کسی قابل دسترسی است و به افراد از هر طبقه اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی، محصولات خود را بارگذاری کنند و آن‌ها را به صورت آنلاین بفروشند. از زمان راه‌اندازی gumroad، بیش از ۴۰۰۰۰ خالق به این پلتفرم باورنکردنی پیوسته‌اند.
شما می‌توانید هم به‌عنوان خریدار و هم به‌عنوان فروشنده به این سایت بپیوندید و از آن استفاده کنید. از آنجایی که این مطلب، آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com است، من فقط در مورد تبدیل شدن به یک فروشنده در پلتفرم گوم رود صحبت صحیت می‌کنم، اما نگران نباشید، با استفاده از از یک اکانت شما می‌توانید هر دو کار را انجام دهید؛ در واقع اگر یک حساب کاربری ایجاد کنید، می‌توانید بین دو گزینه جابجا شوید و این کار را به راحتی با کلیک بر روی تب Profile در گوشه سمت راست بالا و سپس Switch to buying امکان‌پذیر است.

 

 کسب درامد از سایت gumroad.com

 

نحوه شروع فروش در Gumroad

اولین قدم در آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com، ساخت حساب کاربری است. ساخت حساب کاربری در این سایت رایگان است اما برای اینکه بتوانید محصولات را بفروشید هزینه‌هایی وجود دارد که در ادامه بیشتر توضیح خواهم داد. می‌توانید با مراجعه به Gumroad.com و کلیک کردن روی گزینه «Start Seling » در گوشه سمت راست بالا، یک حساب کاربری ایجاد کنید.

آموزش کسب درامد از gumroad

 

در مرحله بعدی‌ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و به این سایت بپیوندید. تبریک می‌گویم… شما اکنون به طور رسمی فروشنده Gumroad هستید!

 

 

 

در Gumroad چه چیزی می‌توانید، بفروشید؟

از این مرحله به طور رسمی وارد آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com می‌شویم. سایت گوم رود برای فروش هرچیزی که می‌خواهید، زیرساخت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند.

  • هنرمندان مستقلی وجود دارند که آلبوم خود را منتشر می‌کنند.
  • سازندگان دوره‌هایی هستند که دوره یا وبینار خود را از طریق Gumroad می‌فروشند.
  • افرادی هستند که هنر خود را چه فیزیکی و چه دیجیتال می‌فروشند.
  • کسانی هستند که کتاب‌هایی را خود منتشر می‌کنند و سپس از طریق گوم رود به مخاطبان خود می‌فروشند.

نحوه اضافه کردن محصول در Gumroad

در این مرحله از آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com، فرآیند کلی اضافه کردن یک محصول در این سایت را آموزش می‌دهیم.

 

مرحله ۱: به صفحه محصولات بروید.

برای این کار کافیست به منو Products بروید و سپس گزینه New product را انتخاب کنید.

 

کسب درامد از gumroad

 

مرحله ۲: آنچه را که قرار است بفروشید انتخاب کنید:

  • آیا این محصول دیجیتالی است (مانند وبینار، پی دی اف، آهنگ)؟
  • آیا این محصول فیزیکی است (مانند لباس، کتاب فیزیکی و غیره)؟

 

سایت گوم رود

 

شما همچنین این گزینه را دارید که مردم را به «anything else» هدایت کنید، به این معنی که شما محصولی را در پلتفرم دیگری میزبانی می‌کنید و وقتی شخصی آن را خریداری می‌کند، لینک مستقیم محصول به او داده می‌شود.

 

مرحله ۳: محصول خود را ایجاد کنید

در مرحله بعد، باید نام محصول خود و قیمت آن را تعیین کنید و همچنین فایلی را که مشتری شما هنگام خرید دریافت می‌کند، آپلود کنید.

 

آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com

 

  • اگر کتاب الکترونیکی می‌فروشید، pdf را آپلود کنید.
  • اگر آهنگی را می‌فروشید، mp۳ را آپلود کنید.
  • اگر در حال فروش یک دوره هستید، تمام مطالب را در یک فایل فشرده آپلود کنید.

کل فرآیند فوق فقط ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. شما در عرض ۱۰ دقیقه، می‌توانید یک هنرمند مستقل بدون واسطه شوید، می‌توانید یک تجارت آنلاین پررونق ایجاد کنید، می‌توانید هنر خلاقانه خود را بفروشید، این قدرت Gumroad و به طور کلی دنیای کسب درآمد آنلاین است.

 

چگونه محصولات خود را در Gumroad تبلیغ کنیم؟

تبلیغات بخش مهمی از فروشندگی و کسب درآمد است. برای تکمیل مراحل آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com باید به تبلیغات محصولات نیز اشاره کنیم. در ادامه چند روش کاربردی برای تبلیغات محصولاتتان را بیان می‌کنیم تا بتوانید فروش بیشتری در سایت گوم رود داشته باشید.

 

یک وبلاگ ایجاد کنید

برای شروع، شما به یک وب‌سایت نیاز دارید. وب‌سایت شما باید از ترافیک مناسبی برخوردار باشد که رسیدن به ترافیک مناسب زمان‌بر است. در این مطلب به چگونگی به دست آوردن ترافیک نمی‌پردازیم زیرا موضوع این پست نیست اما؛
قبیله خود را با رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید
به عنوان مثال، بسیاری از افراد فعال در توییتر از Gumroad برای ایجاد و فروش محصولات خود استفاده کرده‌اند و برای آن‌ها بسیار خوب عمل می‌کند.

 

برای فروش محصولات خود از شرکت‌های وابسته استفاده کنید

یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز و مورد استقبال Gumroad، امکان استفاده از شرکت‌های وابسته برای تبلیغ محصولات شما است. شرکت‌های وابسته می‌توانند به کسب‌وکار شما وارد شوند و محصولاتی را که می‌فروشید برای مخاطبان خودشان به صورت آنلاین تبلیغ کنند؛ در ازای آن، درصدی از فروش را دریافت می‌کنند.

 

ایجاد کوپن و پیشنهادات

کوپن‌ها در دنیای بازاریابی آنلاین عالی عمل می‌کنند. در Gumroad می‌توانید با ارائه کوپن‌ها به مشتریان خود از قدرت تخفیف‌ها استفاده کنید.

 

از بازاریابی‌ایمیلی استفاده کنید

در آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com باید به بازاریابی‌ایمیلی نیز اشاره کنیم، زیرا یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای فروش محصولات Gumroad است. برای استفاده از این روش مطمئناً در ابتدا به مخاطبان خود نیاز دارید، بنابراین باید یک گروه اجتماعی یا وبلاگ با ترافیک و بازدید داشته باشید!

 

هزینه فروش در Gumroad چقدر است؟

راه‌اندازی کسب وکار خود در Gumroad برای شما فقط ۱۰ دلار هزینه دارد! این تمام چیزی است که برای تبدیل شدن به یک فروشنده Gumroad لازم است! افرادی هستند که با اداره کل تجارت خود با Gumroad میلیون‌ها دلار درآمد کسب می‌کنند.

 

چگونه از Gumroad حقوق دریافت خواهید کرد؟

Gumroad یک بار در هفته (معمولاً در روز‌های جمعه) از طریق پی پال دستمزد شما را پرداخت می‌کند.
توجه: شما باید یک حساب پی پال (به طور‌ایده‌آل یک حساب تجاری) داشته باشید. برای افتتاح حساب در پی پال شما می‌توانید از مشاوران سفیرپیمنت کمک بگیرید.

 

جمع‌بندی

از اینکه این مطلب سایت سفیرپیمنت در مورد آموزش کسب درامد از سایت gumroad.com را مطالعه کردید، بسیار سپاسگزارم. ‌امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد و چشمان شما را به همه فرصت‌های شگفت‌انگیز در دسترس باز کند. اگر شما یک خالق هنرمند هستید؛ سایت گوم رود به شما کمک می‌کند تا محصول خود را به راحتی بفروشید و از فروش آن کسب درامد داشته باشید. فروش محصولات در سایت gumroad به یک حساب پی پال فعال نیاز دارد تا بتوانید درامد خود را از طریق این حساب دریافت کنید. با توجه به اینکه افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان با محدودیت‌هایی همراه است، شما می‌توانید برای افتتاح و وریفای حساب پی پال از مشاوران سفیرپیمنت راهنمایی دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *