دانلود سوالات پرومتریک

نمونه سوالات آزمون Prometric را از ما بخواهید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۲
6 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

آزمون ‌های بین ‌المللی یکی از راه‌های موجود و ممکن برای مهاجرت افراد به کشور‌های مختلف به منظور کار و زندگی می‌باشد. شرکت Prometric یکی از موسسه‌های معتبر در این زمینه است که با برگزاری آزمون‌های اختصاصی، شانس مهاجرت و کسب رتبه‌ی شغلی بالا در کشورهای مختلف را برای داوطلبان خود فراهم می‌کند. در این پست به بررسی این آزمون و دانلود سوالات پرومتریک در هر بخش می‌پردازیم.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

آزمون پرومتریک چیست؟

آزمون پرومتریک توسط شرکت تستینگ آمریکا برای نخستین بار ابداع و انجام شد. prometric یکی از موسسه‌هایی است که در بیش از 180 کشور در سطح جهان، آزمون‌های متنوعی را در حوزه آموزشی، پزشکی، مالی، فناوری اطلاعات و… برگزار می‌کند. آزمون‌هایی که توسط این مرکز برگزار می‌گردد، بسیار جامع بوده و از دشواری کمتری نسبت به سایر‌ آزمون‌ها برخوردار است. کسب نمره بالا و دریافت مدرک این آزمون، شرایط لازم برای متقاضیان را به منظور مهاجرت به کشورهای مختلف فراهم خواهد کرد.

 

شرایط حضور در امتحان پرومتریک چیست؟

این آزمون همانند سایر آزمون‌های دیگر شرایطی را برای متقاضیان خود در نظر گرفته است. بخشی از این نکات ثابت را در ادامه توضیح خواهیم داد؛ اما به منظور اطلاع دقیق از شرایط می‌توانید به سایت رسمی آزمون نیز مراجعه کنید.

  •  آزمون پرومتریک از متقاضیان خود تقاضا دارد که حداقل نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل امتحان حضور داشته باشند؛ در غیر این صورت تمامی هزینه‌های انجام‌شده داوطلبان از بین خواهد رفت.
  •  ارائه مدارک شناسایی در روز برگزاری آزمون به مسئولین مربوطه ضروری است. همچنین توجه داشته باشید که ارائه گذرنامه معتبر نیز الزامی است. مخدوش بودن و یا کاستی در مدارک، می‌تواند شما را از ورود به جلسه آزمون منع کند.
  • تمام وسایل شخصی افراد در حین حضور در محل آزمون تحویل گرفته می‌شود و در فایلی ویژه نگهداری خواهد شد؛ از این‌رو تلفن، تبلت، دارو و نوشیدنی به همراه نداشته باشید. همچنین اگر ملزم به مصرف دارویی خاص می‌باشید، قبل از امتحان نیز باید مجوز آن را دریافت کنید.
  • متقاضیان این آزمون قبل از ورود به محل برگزاری آزمون، توسط دستگاه ردیاب فلز اسکن می‌شوند؛ از این‌رو از بردن وسایل غیرضروری خودداری کنید.
  • دوربین‌های صوتی و تصویری از زمان اجرای آزمون پرومتریک تا پایان آن، تمامی سالن‌های برگزاری امتحان را کنترل خواهند کرد.
  • دو هفته پس از برگزاری آزمون، نتیجه نهایی به صورت اینترنتی اعلام می‌شود. این آزمون با تکمیل رتبه‌بندی افراد نمرات حاصل شده را اعلام خواهد کرد و گزارشات دقیقی از نمره در دسترس شما قرار خواهد داد. دقت داشته باشید که رتبه‌بندی در این آزمون هیچ گونه استثنایی نمی‌پذیرد و این ویژگی را می‌توان از مزایای آن دانست.

نمونه سوالات پرومتریک پرستاری عماننمونه سوالات آزمون پرومتریک پزشکی عمومی

از آنجا که پزشکان، پرستاران و پرسنل بخش پزشکی برای کار در کشورهای مختلف نیازمند انجام آزمون پرومتریک می‌باشند، نمونه سوالات آزمون پرومتریک می‌تواند آن‌ها را در این زمینه یاری کند.

نمونه سوالات آزمون پرومتریک دندان پزشکی

آشنایی با نمونه سوالات امتحان پرومتریک دندان‌پزشکی، مزایای بسیاری دارد که باعث آشنایی شما با سرفصل‌های مهم، نحوه سوالات، کنترل زمان و… می‌شود. بنابراین استفاده از نمونه سوالات این آزمون، به متقاضیان کمک می‌کند که برنامه‌ریزی لازم برای مطالعه دروس مهم را در نظر بگیرند و در نتیجه موفقیت خود را در این آزمون بالا برند.

 

نمونه سوالات آزمون پرومتریک مامایی

سوالات این بخش برای داوطلبین رشته مامایی و زایمان مناسب می‌باشد و آن‌ها را با نوع، شیوه سوالات و سرفصل‌ها آشنا می‌کند.

 

نمونه سوالات آزمون پرومتریک عمانآزمون پرومتریک داروسازی

نمونه سوالات این رشته از آزمون پرومتریک نه تنها موقعیت امتحان را شبیه‌سازی می‌کند؛ بلکه شما را با نوع سوالات و سرفصل‌های مهم، آشنا می‌کند.

 

سوالات آزمون پرومتریک روانشناسی بالینی

بیشتر نمونه سوالات آزمون پرومتریک به صورت رایگان در اختیار سایت‌ها و موسسه‌ها قرار نگرفته است؛ از این‌رو برای دسترسی به آن‌ها باید از سایت‌ اصلی و یا سایت‌های معتبر اقدام به خرید کنید. سایت‌های مختلفی نیز اقدام به فروش پکیج‌های نمونه سوالات آزمون پرومتریک کرده‌اند که می‌توانند شما را در این زمینه یاری کنند.

آزمون پرومتریک متخصص داخلی

شاید متقاضیان شرکت در این آزمون بر این گمان باشند که امتحان پرومتریک تنها برای گروه‌های عمومی است؛ اما واقعیت این چنین نیست و رشته‌های تخصصی هم در این آزمون سنجیده می‌شوند. متخصصان داخلی در صورتی می‌توانند اشتغال به کار خود را در کشورهای خارجی تضمین کنند که در آزمون پرومتریک قبول شوند؛ از این رو نمونه سوالات آزمون متخصص داخلی می‌تواند در موفقیت آن‌ها تاثیرگذار باشد.

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

همانطور که گفته شد، این پرومتریک نوعی آزمون خارجی و بین ‌المللی است که ثبت ‌نام در آن، نیازمند مستر کارت و یا ویزا کارت می‌باشد. شما می‌توانید در صورت عدم دارا بودن شرایط پرداختی، به کمک سفیرپیمنت به ثبت نام آزمون Prometric بپردازید. همچنین خرید نمونه سوالات امتحانی از موسسه رسمی این آزمون، نیازمند پرداخت‌ های ارزی است.

سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در این زمینه، می‌تواند پرداخت ‌های ارزی این آزمون را برای شما در کوتاه‌ترین زمان و به سهولت انجام دهد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(6)
   
مهدی هادی کاربر سایت ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

سلام .اطلاعات مفیدی بود ممنون

   
Farzeen کاربر سایت ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

با درود، نمونه پرسش های ارولوژی هم دارید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    نه متاسفانه
    اما درخواست شما در لیست مقالات قرار میگیرد

   
Ali کاربر سایت ۲۸ دی ۱۴۰۰

سلام برای متخصص پاتولوژی نمونه سئوال دارید

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    سلام و عرض ادب
    فعلا خیر و ان‌شاءالله در آینده اضافه خواهد شد

   
وحید مردی کاربر سایت ۰۲ دی ۱۴۰۰

سلام
نمونه سوال فیزیوتراپی