منابع آزمون cfte

5 منابع برتر آزمون cfte

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

آزمون CFTe یک دوره حرفه ای معتبر توسط فدراسیون بین المللی تحلیلگران فنی (IFTA) است. این دوره یک دوره دو سطحی برای متخصصان امور مالی است. امتحانات CFTE، دانش فنی، مهارت‌ها، استانداردهای اخلاقی و درک شما از بازار را آزمایش می‌کنند. در این مقاله چند مورد از منابع این آزمون را به شما معرفی می‌کنیم.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

منابع آزمون CFTe

 Certified Financial Technician Level I

گذراندن CFTe I و CFTe II با اعطای مدرک بین المللی حرفه‌ای در تحلیل فنی به اوج خود می‌رسد. این امتحانات نه تنها دانش مهارت‌های فنی بلکه درک شما از اخلاقیت و بازار را امتحان می‌کنند. سطح I این آزمون چند گزینه ای شامل 120 سؤال است که طیف وسیعی از دانش فنی را پوشش می‌دهد، اما معمولاً شامل تجربه واقعی نمی‌شود. برای آمادگی برای آزمون، داوطلبان باید از برنامه درسی و راهنمای مطالعه استفاده کنند. این آزمون در حال حاضر به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، عربی، فرانسوی و چینی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: آشنایی بیشتر با آزمون CFTe

Technical Analysis Explained Gebundene Ausgabe

برای صدور گواهینامه حرفه‌‌ای توسط انجمن تکنسین‌های بازار، این کتاب پاسخ تحلیل فنی اصلی – و هنوز شماره یک – است. «تشریح تجزیه و تحلیل فنی»، بهترین منبع امروزی برای اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر است. این کتاب راهنما ساده توضیح می‌دهد که چگونه سرمایه‌گذاران فردی می‌توانند حرکت قیمت را با دقتی مشابه با حرفه‌ای‌های پردرآمد وال استریت پیش‌بینی کنند و همه اطلاعاتی را که برای درک و پیاده‌سازی ابزارهای سود محور تحلیل تکنیکی نیاز دارید ارائه می‌کند. به طور کامل برای فن آوری‌ها و سبک‌های معاملاتی بازارهای قرن ۲۱ تجدید نظر و به روز شده است. این کتاب دارای ویژگی‌های زیر است:

ویژگی های کتاب پاسخ تحلیل فنی اصلی

شاخص‌های فنی برای پیش بینی و سود از نقاط عطف بازار که به طور منظم اتفاق می‌افتد. استراتژی‌های روان‌شناختی برای دانستن شهودی که سرمایه‌گذاران به دنبال سود هستند و ابتدا به آنجا می‌رسند! و روش‌هایی برای افزایش دقت پیش‌بینی‌تان، با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنیک‌های معاملاتی امروزی تجزیه و تحلیل فنی به ده‌ها هزار سرمایه گذار، از جمله بسیاری از متخصصان، نشان داده است که چگونه می‌توانند سود معاملات و سرمایه گذاری خود را با درک، تفسیر و پیش بینی حرکات در بازارها و سهام‌های فردی افزایش دهند.

ترکیب ابزارها و فناوری‌های معاملاتی به روز با تکنیک‌ها و استراتژی‌های موفقیت‌آمیز کتاب فصل‌های جدیدی در این زمینه ارائه می‌کند: کندل‌ها و تغییر قیمت‌های یک و دو میله، به‌ویژه برای معامله‌گران روزانه و نوسانی ارزشمند؛ مطالب گسترده‌ای در مورد شتاب – از جمله تکنیک‌های تفسیری کاملاً جدید از سیستم حرکت جهتی و نوسانگر مومنتوم چاند به شاخص تکانه نسبی و سهموی؛ مواد گسترش یافته بر روی حجم، با تاکید بیشتر بر حرکت حجمی همراه با شاخص‌های جدید مانند شاخص تقاضا و جریان پول چایکین؛ قدرت نسبی، کاربرد te تجزیه و تحلیل فنی به نظریه مخالف، گسترش پوشش کتاب از جنبه‌های روانشناختی تجارت و سرمایه گذاری و…

تجزیه و تحلیل فنی یک ابزار است، نه چیزی بیشتر، اما ابزارهای کمی پتانسیل آن را برای افزایش چشمگیر موفقیت تجاری و ثروت بلندمدت کاربر دارند. اجازه دهید «تحلیل فنی توضیح داده شده» یک برنامه گام به گام برای گنجاندن تجزیه و تحلیل تکنیکی در استراتژی کل معاملات خود و افزایش دقت پیش بینی و سود بالقوه شما با هر معامله‌‌ای که انجام می‌دهید ارائه دهد.

 TECHNICAL TRADERS GT COMPUTER Gebundene Ausgabe

با هزینه کم سخت‌افزار و نرم‌افزار TECHNICAL TRADERS GT COMPUTER با ارتباط داده‌های قیمت از طریق ماهواره، بازار جدید و به سرعت در حال گسترش در میان معامله‌گرانی که از رایانه استفاده می‌کنند، ایجاد شده است. این کتاب ضروری، شکافی را بین دستورالعمل‌های اساسی که همراه با برنامه‌های نرم‌افزاری ارائه می‌شود و آنچه که یک معامله‌گر در واقع برای توسعه و متن سیستم معاملات آتی سودآور باید بداند، پر می‌کند.

این کتاب با اطلاعاتی خاص در مورد نحوه تنظیم و استفاده از مطالعات فنی کامپیوتری از محبوب‌ترین شاخص‌ها، شامل موارد زیر است: نحوه ایجاد یک سیستم معاملاتی متناسب با نیازهای خاص خواننده. آموزش عملی در مورد نحوه نمایش و تجزیه و تحلیل اطلاعات فنی. مشاوره برای توسعه مدیریت پول و استراتژی‌های کنترل ریسک. تکنیک‌هایی برای نظارت بر یک سیستم معاملاتی برای تشخیص اینکه آیا مشکلی پیش از وقوع ضررهای عمده رخ داده است یا خیر.

 The Definitive Guide to Point and Figure

این ویرایش دوم، با تجدید نظر گسترده در متن و معرفی تکنیک‌های کاملاً جدید، دنیای نمودارهای نقطه‌ای و شکلی را ساده سازی می‌کند. این کار شامل توضیح مفصلی از تاریخچه و توسعه تکنیک از اختراع آن تا امروز است و ساختار الگوهای نمودار، چرایی ایجاد آنها و نحوه تفسیر آنها را پوشش می‌دهد. در سرتاسر کتاب، خوانندگان تشویق می‌شوند که نمودارهای نقطه‌ای و شکلی را از اصول اولیه درک کنند، نه اینکه فقط نام یک سری الگوها را به خاطر بسپارند. این اولین کار مهم این کتاب در این ۵۰ سال است که به طور عمیق در مورد روش اصلی برگشت ۱ جعبه نمودار نقطه و شکل بحث کرده و آن را با روش محبوب‌تر معکوس ۳ جعبه مقایسه می‌کند. علاوه بر این، توضیح نحوه استفاده از نمودارهای نقطه‌ای و شکلی برای پروژه‌سازی اهداف و محاسبه نسبت ریسک به پاداش، جامع‌ترین توضیحی است که تاکنون دیده شده است.

The New Trading for a Living

The New Trading for a Living یک روش کلاسیک مدرن را به روز می‌کند که در سراسر جهان در بین معامله گران خصوصی و نهادی محبوب است. این نسخه اصلاح‌شده و توسعه‌یافته، مفاهیم    آزمایش‌شده زمان را با بازارهای پرشتاب امروزی هماهنگ می‌کند و مطالعات و تکنیک‌های جدیدی را برای معامله‌گران مدرن اضافه می‌کند. این راهنمای کلاسیک رویکردی آرام و منظم به بازارها را آموزش می‌دهد.

بر مدیریت ریسک همراه با خود مدیریتی تاکید می‌کند و قوانین روشنی را برای هر دو ارائه می‌کند. تجارت جدید برای یک زندگی شامل الگوهایی برای رتبه بندی انتخاب سهام، ایجاد طرح‌های تجاری و رتبه بندی آمادگی شما برای معامله است. این دانش، دیدگاه و ابزارهایی را برای توسعه سیستم معاملاتی مؤثر شما فراهم می‌کند.

تمام نمودارهای این کتاب جدید و رنگی هستند و نظرات واضحی در مورد قوانین و تکنیک‌ها دارند. وضوح زبان این کتاب، تصاویر عملی آن و به اشتراک گذاری سخاوتمندانه مهارت‌های اساسی آن، آن را به الگویی برای صنعت تبدیل کرده است. هم معامله گران جدید و هم با تجربه از بینش آن و رویکرد آرام و سیستماتیک به بازارهای مدرن قدردانی خواهند کرد.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آزمون‌های بین المللی

برای ثبت نام یا پرداخت وجه شرکت در آزمون‌های بین‌المللی نظیر CFTe نیاز است که از شرکت‌های واسط کمک بگیرید. سفیرپیمنت  به شما کمک می کند تا به راحتی ثبت نام و پرداخت به دلار انجام دهید و همچنین در این آزمون ها شرکت کنید.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *