سایت cgtrader

معرفی cgtrader

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

اگر شما فردی هستید که به مبحث طراحی و فروش طرح‌های دوبعدی و یا سه‌بعدی علاقه‌مند هستید و راهی برای فروش آن پیدا نمی‌کنید، مطالعه این مقاله بدون شک به شما کمک خواهد کرد. سایت cgtrader یکی از پرقدرت‌ترین و بهترین سایت‌ها در زمینه طراحی است که افراد بسیاری را به سمت خود کشانده است. در این مقاله به بررسی و توضیحات مختصری در رابطه با این فروشگاه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارزی و نقد کردن درآمد cgtrader

سایت cgtrader چیست؟

وب‌سایت cgtrader یک فروشگاه سه‌بعدی است که برای سازندگان حرفه‌ای بسیار مفید خواهد بود. این وب‌سایت در سال ۲۰۱۱ در لیتوانی ایجاد شد و در سراسر جهان به‌عنوان یک شرکت کارآفرینی و مدلینگ مشهور است. ماریوس کالیتیس، مؤسس این شرکت، در حال حاضر مدیرعامل آن است.

با اقدامات و تکنیک‌های مناسب، اعضای این سایت ممکن است به سرعت به سه میلیون کاربر برسد که می‌تواند افزایش بسیار زیادی برای یک سایت کارآفرین باشد.

سایت cgtrader چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

ازجمله خدمات این مجموعه می‌توان به انواع مدل‌های سه‌بعدی، دوبعدی، مدل‌های سه‌بعدی برای انیمیشن‌سازی، بازی و پروژه‌های واقعیت مجازی استفاده کرد.

تاریخچه راه‌اندازی سایت cgtrader

وب‌سایت cgtrader اکنون به‌عنوان یک فروشگاه آنلاین عظیم با حدود یک میلیون مدل و طرح‌های سه‌بعدی در دسترس مشتریان خود است. یکی از دستاوردهای آن داشتن سه میلیون کاربر در مدت‌زمان کوتاه است. کالیتیس این سایت را در حین کار به‌عنوان یک طراح حرفه‌ای سه‌بعدی ایجاد کرد. سپس او ایده درخشان ایجاد یک وب‌سایت را داشت که در آن طرح‌ها و مدل‌های سه‌بعدی قابل خرید و فروش باشند؛ درنتیجه، بازار آنلاین cgtrader متولد شد.

اکنون در این سایت معتبر و شناخته‌شده در زمینهٔ ساخت مدل‌های سه‌بعدی، می‌توانید مجموعه‌ای از آیتم‌هایی که توسط بیش از چهل هزار نفر ایجاد و توسعه‌یافته‌اند را مشاهده کنید که به‌صورت کاملاً آزاد با استفاده از این سایت کار می‌کنند. رویکرد و استراتژی این سایت به‌گونه‌ای است که با سرمایه‌گذاری با شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ در سراسر جهان، به توسعه ایده‌های جدید و خلاقانه برای این سایت کمک می‌کند و از راه‌حل‌های منحصربه‌فرد ارائه‌شده توسط این سایت استقبال می‌کنند.

استفاده‌کنندگان از خدمات cgtrader از چه کشورهایی و چه کسانی هستند؟

  • اوکراین
  • روسیه
  • ایالات متحده
  • لهستان
  • هند
  • ایتالیا
  • اسپانیا
  • آلمان
  • رومانی

نحوه پذیرش پروژه از سایت cgtrader

با ورود به وب‌سایت cgtrader دیگر نگران پروژه‌های شبیه‌سازی نباشید. در این آموزش نحوه دریافت پروژه فریلنسری از سایت cgtrader را با توجه به مهارت خود در نرم‌افزارهای شبیه‌سازی به شما آموزش می‌دهیم. بارها دیده شده که دوستان زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال پروژه هستند. تا پایان آموزش همراه ما باشید.

مرحله اول وارد سایت cgtrader شوید.

وارد قسمت فریلنسری شوید

مرحله دوم از تب‌های موجود در بالای سایت، گزینه‌ی “freelance 3d project” را انتخاب می‌کنیم.

گزینه freelance 3d project را انتخاب کنید
در صفحه جدید، گزینه پروژه را در مرورگر انتخاب کنید. در این بخش تمامی پروژه‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های مختلف در سراسر جهان را مشاهده خواهید کرد.  این قسمت گزینه‌های زیادی وجود دارد. در تب اول می‌توانید یک نرم‌افزار شبیه‌سازی را که می‌شناسید انتخاب کنید و بر اساس آن، پروژه‌های مرتبط با نرم‌افزار را آغاز کنید.

مهارت خود را بررسی کنید
تب دوم می‌توانید نوع مهارت خود را بسته به میزان نوع فعالیت خود انتخاب نمایید.

مهارت خود را انتخاب کنید
در تب سوم هم شما عزیزان می‌توانید پروژه‌هایتان را بر اساس قیمت و … انتخاب کنید.

مرتب سازی را بر اساس قیمت انجام دهید
مراحل تکمیل: پس از انتخاب این تب‌ها و فیلترها با توجه به مهارت و مقدار موردنیاز، تمامی پروژه‌ها به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر پروژه چندین فایل به شما تحویل داده خواهد شد. ممکن است این فایل‌‎ها، فایل‌های اتوکد یا چندین تکسچر یا نرم‌افزار مشابه باشند. یکی دیگر از مزایای مثبت سایت cgtrader را می‌توان در فیلد اختصاصی یافت که می‌توانید مبلغ موردنظر را خودتان به کارفرما پیشنهاد دهید. در بسیاری از موارد، فریلنسرهایی که از طریق این سایت با شرکت‌ها کار می‌کنند، مدت‌ها است که به کار خود ادامه می‌دهند.

روش کسب درآمد دلاری از cgtrader

در صورتی که تمایل دارید، به‌ عنوان یک فریلنسر در این سایت فعالیت کنید و یک طراح سه‌بعدی با تجربه هستید، می‌توانید در سه حالت فعالیت خود را در این سایت شروع نمایید و درآمد ارزی خود را از سایت cgtrader، داشته باشید.

مشارکت در پروژه‌ها

این صفحه می‌توانید وارد قسمت پروژه‌های فریلنسری سه‌بعدی ثبت‌نام کنید و نسبت به تکمیل پروژه محول شده اقدام نمایید. در این صورت باید وارد سایت cgtrader شوید و حساب کاربری بسازید، سپس می‌توانید با مشاهده پروژه‌های ثبت شده مشتری و قیمت آن‌ها پروژه موردنظر خود را انتخاب کرده و برای آن درخواست دهید. پس از انتخاب پروژه، یک چارچوب زمانی برای نظارت و کنترل این پروژه تعیین می‌شود.

در حال حاضر باید در مورد خودتان، سابقه کار و نمونه‌های اجرا شده توضیحاتی به مشتری ارائه کنید و نمونه کار را برای او ارسال کنید. اگر مشتری شما را تأیید کند و بخواهد با شما همکاری کند برای شما درخواست همکاری می‌فرستد و شما باید پروژه را تکمیل و به‌ موقع تحویل دهید.

پس از تحویل سفارش، هزینه حساب شما بر اساس آن محاسبه می‌گردد. در صورت نیاز به کمک برای افتتاح حساب ارزی و تبدیل آن به ریال می‌توانید از خدمات مجموعه ما کمک بگیرید.

همکاری با سایت cgtrader

این سایت پروژه‌های مختلفی انجام می‌شود که می‌توان آن‌ها را تغییر و اصلاح مدل نامید. این سایت همیشه به فریلنسرهایی نیاز دارد که این کارها را برای آن‌ها انجام دهند. برای کار در این قسمت باید حساب کاربری خود را در این سایت ایجاد کرده و گزینه همکاری را در وب‌سایت را انتخاب کنید. در این صفحه مهارت‌ها و وظایف موردنیاز در سایت را خواهید دید. اگر هر یک از فعالیت‌های آنها با مهارت و تخصص شما مطابقت دارد، می‌توانید علاقه خود را در این قسمت اعلام کنید و نمونه کارهای خود را در سایت بارگذاری کنید.

پس از تأیید در این قسمت، هر ماه پروژه‌ها و مدل‌های مختلفی برای شما ارسال می‌شود تا انجام دهید و آن‌ها را به فروش برسانید.

فروش مدل 3D

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در سایت cgtrader، فروش مدل‌های سه‌بعدی در سایت است. در این قسمت پس از ایجاد حساب کاربری، می‌توانید پس از کلیک بر روی اکانت خود، فروش مدل سه‌بعدی را از نوار نمایش داده شده انتخاب کنید، سپس از شما خواسته می‌شود که مدل‌های خود را آپلود کنید.

در این مرحله باید فرمت‌های مدل‌های مختلف را آپلود کنید و مشخصات آنها را بدهید و در نهایت قیمت آنها را وارد کرده و گزینه انتشار را انتخاب نمایید.  طرح‌های ارسالی شما در سایت بررسی و در صورت تأیید در فروشگاه اینترنتی منتشر خواهد شد. پس از فروش هر مدل، ۷۰ درصد قیمت درج شده به حساب پی پال شما واریز و مابقی به حساب سایت واریز می‌شود. این امتیاز برای کسانی است که حجم فروش بالایی دارند و هشتاد درصد فروش را دریافت می‌کنند.

برای دریافت درآمد از این روش باید حساب پی پال داشته باشید. برای افتتاح حساب پی پال و کسب درآمد ارزی از کارشناسان سفیرپیمنت کمک بگیرید.

سایت cgtrader از چه درگاه‌های پرداختی پشتیبانی می‌کند؟

این وب‌سایت از درگاه‌های پی پال و اسکریل و پایر پشتیبانی می‌کند. چنانچه قصد خرید حساب‌های ذکر شده را دارید به قسمت پشتیبانی سایت ما مراجعه کنید.

نقاط قوت و نقاط ضعف سایت cgtrader

قوت

  1. بهترین طرح‌ها را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید.
  2. خرید فایل و مدل‌های سه‌بعدی با بهترین قیمت
  3. وجود طرح‌های رایگان با کیفیت بالا

ضعف

  1. مدل‌های سه‌بعدی را با قیمت ارزانی از شما خریداری می‌کند.
  2. برای برداشت موجودی حسابتان به درگاه‌های بین‌المللی مانند پی پال، اسکریل و… نیاز دارید.
  3. طراحان بسیار ماهری در سایت cgtrader وجود دارند که اگر شما یک فرد تازه‌کار هستید باید با قیمت بسیار پایینی طرح‌های خود را برای فروش بگذارید.

چه سایت‌هایی مشابه cgtrader وجود دارند؟

  •  Brandfolder
  •  PhotoShelter for Brands
  •  Image Relay
  •  Canto
  •  Widen Collective
  •  Adobe Bridge
  •  Bynder
  •  Wiredrive

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران cgtrader

چنانچه قصد ورود به سیستم cgtrader را دارید و برای وریفای کردن حسابتان با مشکل مواجه هستید، می‌توانید از خدمات سایت safirpayment استفاده کرده و به‌راحتی فعالیتتان را در این پلتفرم شروع کنید. برای شروع فعالیت در سایت cgtrader کافی است به قسمت پشتیبانی ما مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت نمایید.

کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و در این زمینه شما را یاری خواهند کرد.

چکیده کلی از سایت cgtrader

در این مقاله به توضیحاتی در رابطه بررسی cgtrader پرداختیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب از دانش کامل و آگاهی کافی برخوردار شوید هدف ما ارائه بهترین خدمات و مقالات در زمینه بالابردن سطح یادگیری و اطلاع‌رسانی به شما همراهان است. از اینکه وقتتان را به جهت مطالعه این موضوع گذاشتید کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *