خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

راهنمای خرید پرفکت مانی با ویزا و مسترکارت

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت امروزه بسیار رایج شده و این روش، به عنوان یکی از روش‌های ساده برای خرید پرفکت مانی به شمار می‌رود. در این مقاله نحوه‌ی خرید پرفکت مانی با ویزا کارت را به شما نشان می‌دهیم.

 

خرید حساب پرفکت مانی perfect money
خرید حساب پرفکت مانی

 

پرفکت مانی یک راه حل پرداخت آنلاین است که ذخیره وجوه را از طریق چندین روش سپرده‌گذاری، از جمله انتقال سیمی، کوپن‌های الکترونیکی و کارت‌های اعتباری ارائه می‌دهد. این سیستم همچنین حساب‌هایی را به چندین ارز از جمله بیت کوین و همچنین خدمات وام ارائه می‌دهد.

Perfect Money Finance Corp  که از سال 2007 تأسیس شد، سابقه خوبی در ارائه خدمات پولی به تاجران و بازرگانان دارد. دفتر ثبت شده این شرکت در پاناما است اما دفتر مرکزی آن در زوریخ و هنگ کنگ است.

 

وریفای شماره تلفن پرفکت مانی perfect money
تایید شماره تلفن پرفکت مانی

 

هدف پرفکت مانی ارائه پشتیبانی تخصصی ۲۴ ساعته از مشتری و همچنین تراکنش‌های سریع و امنیت چند سطحی است. حساب پرفکت مانی دارای چندین ویژگی است که در آن کاربران می‌توانند وجوه خود را بین خود انتقال دهند، پرداخت‌های مستقیم به فروشندگان انجام دهند و کوپن‌های الکترونیکی یا کارت‌های پیش پرداخت ایجاد کنند. این سیستم همچنین یک کیف پول داخلی بیت کوین، یک سرویس تعویض ارز و یک اپلیکیشن موبایل ارائه می‌دهد.

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

اپلیکیشن موبایل پرفکت مانی

پرفکت مانی یک برنامه تلفن همراه ارائه می‌دهد که از مدیریت کامل حساب و نقل و انتقالات پشتیبانی می‌کند، به این معنی که معامله‌گران می‌توانند در حین حرکت به سرعت به حساب معاملاتی خود واریز کنند. اگر صاحب دستگاه Android (APK) یا iOS هستید، دانلود رسمی برنامه از Google Play یا App Store در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه: وریفای شماره تلفن پرفکت مانی

طیف وسیعی از روش های تامین مالی

پرفکت مانی سپرده‌ها و برداشت‌ها را از طریق انتقال سیمی بانکی، بیت کوین، کارت‌های اعتباری و نقدی از جمله ویزا و مسترکارت و همچنین کوپن‌های الکترونیکی و کارت‌های پیش پرداخت می‌پذیرد.

حساب ها

علاوه بر یک حساب دلار و یورو، معامله‌گران همچنین می‌توانند بیت کوین یا طلا را در حساب‌های BTC و Troy Ounce خریداری کرده و بفروشند. افراد همچنین می‌توانند با چندین حساب ثبت نام کنند که ممکن است برای معامله‌گرانی که می‌خواهند وجوه را به ارزهای مختلف ذخیره کنند مناسب باشد. راه‌اندازی حساب‌ها رایگان است.

ویژگی های اضافی

معامله‌گران می‌توانند از سیستم کوپن آنلاین و همچنین بیش از 200 صرافی (شرکای تایید شده پرفکت مانی، که نرخ ارز بازار را هنگام انجام نقل و انتقالات به شما می‌دهند) استفاده کنند. همچنین می‌توانید به قیمت‌ها و اخبار مبادله ارز در صفحه اصلی حساب و همچنین خدمات وام از طریق صرافی اعتباری دسترسی داشته باشید.

سرعت

پرفکت مانی به طور مستقیم واریز به حساب شما را پردازش نمی‌کند. درعوض، کاربران باید یک ارائه‌دهنده خدمات تبادل گواهی اولیه و ثانویه را انتخاب کنند که پرداخت را برای شما پردازش می‌کند. در نتیجه، زمان پردازش در این مرحله ممکن است بسته به ارائه‌دهنده متفاوت باشد.

با این حال، هنگامی که حساب شما با وجوه بارگیری می‌شود، فرآیند واریز به حساب معاملاتی شما معمولاً فوری است. ممکن است لازم باشد زمان‌های پردازش اضافی را در کارگزار خود بررسی کنید.

آیا پرفکت مانی انتخاب خوبی برای معامله گران است؟

پرفکت مانی حساب هایی را به دلار، یورو، بیت کوین یا طلا و همچنین انتقال پول امن از طریق صرافی‌های معتبر جهانی ارائه می‌دهد. اپلیکیشن موبایل برای کاربران iOS و اندروید نیز برای معامله‌گرانی که مایل به اموزش واریز و برداشت پرفکت مانی در حین حرکت هستند، ایده‌آل است. با این حال، علاوه بر هزینه‌هایی که کارگزار فارکس شما اعمال می‌کند، باید از هزینه‌هایی آگاه بود. همچنین هیچ فضای ذخیره‌سازی کارت وجود ندارد که ممکن است برای معامله‌گرانی که تطبیق‌پذیری سایر راه حل‌های کیف پول الکترونیکی مانند PayPal را ترجیح می‌دهند، محدود کند.

آموزش خرید پرفکت مانی با ویزا کارت

صرافی‌های زیادی هستند که می‌توانید به کمک آن‌ها عملیات خرید پرفکت مانی با ویزا کارت را انجام دهید. نام تعدادی از آن‌ها در جدول زیر آمده است:

 

Exchanger Give Get Reserve
1WM

 

1.085000 USD Card
min 20
USD PM 11 747
Changer4u

 

1.102001 USD Card
min 110
USD PM 16 146
BaksMan

 

1.123600 USD Card
min 250
USD PM 206 670
24PayBank

 

1.176500 USD Card
min 70
USD PM 7 983 686
MChange

 

1.177100 USD Card
min 100
max 8 000
USD PM 193 333

 

 

برای آموزش ما از وب سایت 24paybank استفاده کردیم. شما می‌توانید مراحل زیر را به صورت مشابه در هر صرافی دلخواه انجام دهید:

  • به سایت https://24paybank.net/en مراجعه کرده و از منوی کناری خرید پرفکت مانی با ویزا را انتخاب کنید و یا به صورت مستقیم به آدرس https://24paybank.net/en/visa-mastercard-usd-to-perfectmoney-usd.htm بروید.
  • خرید پرفکت مانی با ویزا کارتاطلاعاتی که از شما خواسته شده را با دقت پر فرمایید.
  • شماره کارت و نام کامل خود را وارد کنید. سپس آدرس ایمیل یا تلگرام خود را وارد نمایید.
  • در قسمت to your wallet شماره حساب پرفکت مانی خود را ثبت کنید.
  • در قسمت بالایی صفحه نیز مبلغ ارز مبادله‌ای خود را وارد کنید.

در نهایت با زدن دکمه‌ی Start an exchange می‌توانید عملیات خرید پرفکت مانی با ویزا کارت خود را انجام دهید.

دیگر روش های خرید پرفکت مانی

خرید دلار پرفکت مانی روش‌های مختلفی دارد. روش های که در حال حاضر و درکشور ایران متداول است عبارت‌اند از:

خرید با حساب پرفکت مانی دیگر

یک حساب پرفکت مانی دیگر می‌تواند به حساب شما پول واریز کند و به خرید پرفکت مانی شما کمک کند. این کار با کارمزد 5 درصد همراه خواهد بود.

خرید با ارزهای دیجیتال

شما می‌توانید با استفاده از یکی از صرافی‌های آنلاین، به کمک بیت کوین، مونرو، اتریوم، کاردانو و… اقدام به خرید پرفکت مانی نمایید. در تصویر زیر صفحه‌ی خرید پرفکت مانی با بیت کوین را در سایت 24paybank مشاهده می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید ارز دیجیتال با پی پال

گیفت پرفکت مانیخرید با استفاده از ووچر پرفکت مانی

همان‌طور که می‌دانید، ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت‌های ارزی است. این ابزار مزایای زیادی به دنبال دارد که یکی از کاربردهای آن، شارژ حساب پرفکت مانی است. شما می‌توانید با خرید این کارت‌ها، حساب‌تان را بسته به مقدار ارزی که نیاز دارید، شارژ کنید.

خرید با استفاده از خدمات ارزی صرافی‌های آنلاین

در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش‌های گفته شده نیستید، می‌توانید با پرداخت ریال، حسابتان را با دلار یا یورو از طریق صرافی‌های آنلاین مانند سفیر پیمنت شارژ کنید. در حال حاضر صرافی‌های معتبر زیادی وجود دارند که به عنوان یک واسط بین کاربران و سایت پرفکت مانی فعالیت می‌کنند. کاربران می‌توانند با پرداخت ریالی به این صرافی‌ها، دلار پرفکت مانی خریداری کنند و همچنین حساب پرفکت مانی خود را به میزان دلخواه، شارژ کنند. علاوه بر این، امکان فروش دلار پرفکت مانی به این صرافی‌ها و دریافت ریالی معادل آن نیز وجود دارد.

خدمات سفیر پیمنت در حوزه پرفکت مانی و ویزا کارت

خرید پرفکت مانی و ویزا کارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید پرفکت مانی و ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

جمع بندی خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارتنتیجه

خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت می‌تواند بسیار مخاطره آمیز باشد. این موضوع به خصوص برای کاربران ایرانی که امکان دسترسی مستقیم به خدمات بانکی بین‌المللی را ندارند، چالش آفرین است. کلاه‌برداری‌های بسیاری در هنگام خرید پرفکت مانی با ویزا کارت رخ می‌دهد و باید دقت لازم را در هنگام این خرید به خرج دهید. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید پرفکت مانی با ویزا کارت به جای استفاده از کارت‌های debit و credit از کارت‌های پری پید استفاده کنید تا امنیت خرید شما بالاتر برود.

سفیرپیمنت ارائه دهنده خدمات پی پال و پرفکت مانی نظیر ساخت و ورود به حساب پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی رایگان، آموزش انتقال پول از پرفکت مانی به حساب بانکی، اموزش واریز و برداشت پرفکت مانی، خرید پی پال و… است. برای کسب اطلاعات بروز و جامع با کارشناسان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

سوالات متداول

۱- ایا خرید پرفکت مانی با پی پال یا مسترکارت امکان‌پذیر است؟

تاکنون سایت معتبر و شناخته شده‌ای برای تبدیل پی پال و مستر کارت به پرفکت مانی یا وب مانی یافت نشده است. شما می‌توانید دلار یا یوروی پی پال یا مستر کارت خود را نزد سفیرپیمنت نقد کرده تا تیم ما مستقیما با نرخ بسیار مناسبی فرایند تغییر ارز به پرفکت مانی را برای شما انجام دهد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
حسین صادقیان کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

آیا پرفکت مانی انتخاب خوبی برای معامله گران است یا خیر؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بله

   
عباس صالحی کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

ایا می توانیم با مسترکارت پرفکت مانی خریداری کنیم؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۲ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    با واسطه بله می‌توانید انجام بدید و از خدمات سفیرپیمنت هست. برای سفارش به پنل کاربران مراجعه کنید.