اموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

آموزش ساخت حساب تریدینگ ویو

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

اگر اهل حضور در بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال باشید، قطعا نام تریدینگ ویو را شنیده اید. این پلتفرم که در نسخه‌های مختلف دسکتاپ، سایت و اپلیکیشن در دسترس است، یک پلتفرم برای مشاهده نمودارهای مالی و استفاده از آن‌ها است. اما چگونه می‌توان اکانت تریدینگ ویو ساخت؟ ثبت نام در تریدینگ ویو، ورود به سایت تریدینگ ویو، نصب آن و… همگی در این مطلب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

tradingview چیست؟

تریدینگ ویو یک پلتفرم رایگان نمودار و شبکه اجتماعی است که در آن معامله گران/ سرمایه گذاران می‌توانند به نمودارهای مالی نگاه کنند و از طیف گسترده ای از ابزارها برای شناسایی فرصت‌ها در هر بازار در سهام، فارکس، کریپتو، آتی و کالاها استفاده کنند. کاربران TradingView می‌توانند بیشتر کارگزاران را به تجارت مستقیم روی پلتفرم متصل کنند و در فرصت‌هایی که در زمان واقعی از نمودارهایشان ارائه می‌شوند، جهش کنند. TradingView یک نرم افزار نموداری و شبکه اجتماعی مبتنی بر ابر برای معامله گران سرمایه گذاری فعال مبتدی و پیشرفته است. اطلاعات اولیه نمودار، تحقیق و تجزیه و تحلیل با یک حساب کاربری رایگان در دسترس است. با این حال، بیشتر معاملات باید خارج از پلتفرم انجام شوند زیرا در حال حاضر فقط کارگزاری‌های منتخب به TradingView مرتبط هستند.

درچه نسخه‌هایی موجود است؟

TradingView بر روی هر دسکتاپ و همه دستگاه‌های iOS از طریق اپ استور در دسترس است.

تریدینگ ویو در چه سالی رونمایی شد؟

تریدینگ ویو در ژوئن 2012 به عنوان یک پلتفرم اجتماعی برای معامله گران فعال منتشر شد و زبان اسکریپت خود را ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد نمودارها و شاخص‌ها را سفارشی کنند. به دلیل تطبیق پذیری آن همچنان یک انتخاب محبوب در میان معامله گران فعال و شرکت های نرم افزار مالی است. TradingView ابزارهای زیادی دارد که می‌توانید از آنها برای بهبود شانس موفقیت خود در بازارها استفاده کنید. این عالی است، اما به این معنی است که شما احتمالاً زمان زیادی را صرف تلاش برای کشف نحوه عملکرد پلتفرم خواهید کرد. این آموزش تریدینگ ویو به شما درک خوبی از ویژگی‌های مختلف پلتفرم می‌دهد و به شما کمک می‌کند زمان منحنی یادگیری را کوتاه کنید.

چرا باید از TradingView استفاده کنید؟

پیش از این، معامله گران مجبور بودند از طریق نرم افزارهای ارائه شده توسط خود صرافی‌ها به نمودارهای قیمت دسترسی داشته باشند. این نرم‌افزارهای نمودارگیری عمدتاً منسوخ شده و فاقد ابزارهای پیشرفته بودند.

اگر تا به حال در بازارهایی مانند سهام یا فارکس معامله کرده‌اید، بلافاصله متوجه این موضوع خواهید شد.

Amibroker  اغلب توسط سرمایه گذاران سهام به عنوان یک نرم افزار واسطه برای تجزیه و تحلیل قیمت سهام استفاده می‌شود. با این حال، استفاده از Amibroker دشوار است و معامله گران باید اندیکاتورهای فنی بیشتری را به صورت دستی به آن اضافه کنند.

موضوع هزینه‌ها یکی از دلایلی است که صرافی‌ها به ندرت در نمودار قیمت سرمایه‌گذاری می‌کنند. ایجاد جعبه ابزار حرفه‌ای برای نمودارها یک تلاش گران است. از سوی دیگر، از آنجایی که هر معامله‌گری سبک معاملاتی و تز سرمایه‌گذاری خاص خود را دارد، برای صرافی‌ها دشوار است که همه ابزارها را برای همه فراهم کنند. TradingView  برای رسیدگی به مسائل فوق ایجاد شده است. علاوه بر این، TradingView به شما امکان می‌دهد به انواع مختلفی از بازارها که صرافی‌ها هنوز ارائه نکرده‌اند، دسترسی داشته باشید. به طور همزمان، می‌توانید در مورد بازار خاص مورد نظر خود با معامله‌گرانی که در آن تخصص دارند بحث کنید.
استفاده از پلتفرم تریدینگ ویو بر روی هر دستگاهی برای یادگیری مفاهیم جدید و تحقیق در مورد نوسانات بازار، همکاری با دیگران، چت، پرسیدن سوال و تمرین معاملات امکان‌پذیر است.

سرمایه‌گذاران بلندمدت اغلب تحلیل تکنیکال را رد می‌کنند به همین دلیل ممکن است ادعا کنند که ابزاری مانند تریدینگ ویو برای آن‌ها کاربردی ندارد با این حال، این افراد باید این نکته را در نظر بگیرند که با استفاده از تریدینگ ویو می‌توان از درجاتی از تجزیه و تحلیل فنی استفاده کرد تا:

  • یک نقطه ورودی خوب برای سرمایه گذاری انتخاب شود، زیرا واقعاً می‌تواند در بازدهی افراد در آینده تفاوت ایجاد کند.
  • برای سرمایه‌گذاری مقادیر مناسبی برای توقف ضرر انتخاب شود.
  • مطابق با میزان ریسک‌پذیری، روندهای بلندمدت هر دارایی که قصد خرید آن وجود دارد درک شود.
  • اطمینان از عدم سرمایه‌گذاری در کسب و کاری که چندین سال است به شدت در حال کاهش بوده است.

این امتیازها به تنهایی شما را به سرمایه‌گذار بهتری تبدیل کرده و بنابراین از اشتباهات اساسی جلوگیری می‌کند.

آیا TradingView رایگان است؟

TradingView یک طرح رایگان دارد که به کاربران امکان می‌دهد پلتفرم را مرور کنند و بفهمند که چه کاری می‌تواند برای آن‌ها انجام دهد. با این حال، برای تحلیل فنی نباید به نسخه رایگان تکیه کنید زیرا از نظر عملکرد نسبتاً محدود است.

آموزش ساخت حساب تریدینگ ویو

پس از نصب تریدینگ ویو و هنگام ایجاد یک حساب تریدینگ ویو، بهتر است این کار را با وضوح وبه شکل خوب و دقیق انجام دهید. یک نام کاربری واقعی یا معنی دار برای خود ایجاد کنید و نمایه خود را تکمیل کنید. برای تبدیل شدن به یک نویسنده برتر در تریدینگ ویو، حساب شما باید معتبر و دقیق باشد.

نام کاربری عمومی شما می‌تواند هنگام ثبت نام انتخاب شود و تنها یک بار پس از انتخاب می‌توان آن را تغییر داد. لطفا این را در نظر داشته باشید و نام کاربری خود را با دقت انتخاب کنید. ما به هیچ نام نمایه یا آواتاری اجازه ندارد که:

  • ماهیت تبعیض آمیز داشته باشد.
  • بیش از حد سیاسی باشد.
  • جعل هویت یا مسخره کردن شخص دیگری را انجام دهد.
  • شامل نام یک مدیر، کارمند تریدینگ ویو یا یک کارگزار یا صرافی باشد.
  • حاوی یک وب‌سایت، آدرس ایمیل یا اطلاعات تماس باشد.
  • حاوی محتوای شهوانی، برهنگی یا ماهیت جنسی باشد.
  •  توهین آمیز به شمار رود.

هر گونه تخلف علیه هر یک از موارد فوق منجر به مسدود شدن حساب شما از هر یک از ویژگی‌های اجتماعی در تریدینگ ویو می‌شود تا زمانی که تخلف حذف شود. از آنجایی که TradingView یک پلتفرم مبتنی بر وب است، نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید. برای راه اندازی یک حساب کاربری، به سادگی به سایت پلتفرم، tradingview.com بروید.

پیشنهاد مطالعه: اکانت رایگان تریدینگ ویو

پس از ورود به سایت، گزینه “SIGN UP” را انتخاب کنید.

اموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

با این کار یک فرم ثبت نام ظاهر می شود.

ورود به حساب تریدینگ ویو

فرم را تکمیل کرده و روی “ثبت نام” کلیک کنید. برای تأیید ایمیل خود پیامی دریافت خواهید کرد.

اموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

ایمیلی را که برای ثبت نام در حساب TradingView خود استفاده کرده اید باز کنید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید. پیوند حساب شما را تایید می کند و شما را به وب‌سایت TradingView هدایت می کند.

فعال سازی حساب تریدینگ ویو

این مرحله مراحل ثبت نام را تکمیل می‌کند و می توانید شروع به استفاده از حساب خود کنید.

نمودارهای تریدینگ ویو

نحوه باز کردن نمودار در TradingView

می‌توانید با کلیک روی «نمودار» که در سمت چپ بالای وب‌سایت قرار دارد، یک نمودار را در TradingView باز کنید.

اموزش نصب تریدینگ ویو

نحوه تغییر نماد

شما می توانید نماد نمودار را با کلیک بر روی قسمت بالا سمت چپ حاوی علامت نمودار فعلی تغییر دهید، همچنین می توانید مستقیماً نام نماد را روی صفحه کلید خود تایپ کنید. پس از کلیک بر روی آن می توانید نمادهای خاصی را جستجو کنید. همچنین می توانید نمادها را بر اساس بازار یا مبادله فیلتر کنید.

اموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

بازه زمانی نمودار را تغییر دهید

فریم های زمانی تعیین کننده فرکانس نمایش جدید در نمودار است. برای تغییر بازه زمانی نمودار خود کافی است بر روی قسمت سمت راست نام علامت کلیک کنید و بازه زمانی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

اموزش نصب تریدینگ ویو

همچنین می‌توانید تایم فریم را مستقیماً روی صفحه کلید خود تایپ کنید تا آن را تغییر دهید.

اندیکاتورها را به نمودار خود اضافه کنید

روی نماد fx در بالای نمودار کلیک کنید، منویی باز می شود، نشانگر را جستجو کرده و روی آن کلیک کنید تا به نمودار اضافه شود.

اموزش ثبت نام در تریدینگ ویو

ذخیره یک طرح نمودار

می توانید طرح بندی نمودارها را در TradingView ایجاد، حذف و ذخیره کنید. پس از ایجاد تغییر در یک طرح، باید این تغییرات را ذخیره کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد ابر در سمت راست بالای نمودار کلیک کنید.

اموزش نصب تریدینگ ویو

خدمات سفیرپیمنت در حوزه تریدینگ ویو

از آن جا که استفاده از خدمات برنامه‌های پرو، پرو پلاس و پریمیوم تریدینگ ویو نیازمند پرداخت دلاری است، می‌توانید به کمک تیم سفیرپیمنت این هزینه‌ها را پرداخت کرده و به خرید اشتراک تریدینگ ویو بپردازید. کلیه‌ی پرداخت‌های دلاری شما از این طریق قابل انجام هستند. خرید تریدینگ ویو و راه‌اندازی کامل حساب آن جزو خدمات تیم پشتیبانی سفیرپیمنت است که هر لحظه امکان سفارش آن را دارید.

بیشتر بخوانید: (Binance) چیست؟ آموزش کامل صرافی بایننس

نتیجه کلی

ساخت اکانت تریدینگ ویو بسیار ساده بوده و می‌توان از طریق ایمیل یا پروفایل دیگر سایت‌ها به آن وارد شد. در این مقاله ویژگی‌های یک اکانت تریدینگ ویو و نحوه‌ی ساخت و استفاده از آن توضیح داده شد. چناچنچه قصد خرید اکانت تریدنیگ ویو دارید به قسمت پشتیبانی ما مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *