شارژ اکانت گوگل ویس

شارژ گوگل ویس | انواع روش‌های شارژ اکانت گوگل ویس و تعرفه‌های آن

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ بهمن, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

تلفن و اینترنت دو دستاورد بسیار مهم بشریت در سال‌های گذشته هستند که تاثیر زیادی روی زندگی انسان‌ها دارند. یکی از پلتفرم‌هایی که ویژگی‌های تلفن و اینترنت را به بهترین شکل با هم ادغام می‌کند گوگل ویس است. شما با استفاده از گوگل ویس می‌توانید به راحتی با سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و هزینه‌های ارتباطی خود را نیز کاهش دهید. البته مزایای دیگری نیز این پلتفرم دارد. نکته حائز اهمیت در استفاده از این پلفترم، شارژ گوگل ویس است. به عبارتی قبل استفاده از این سرویس، لازم است تا شارژ اکانت گوگل ویس را انجام دهید.

 

بهترین روش‌های شارژ گوگل ویس

تمام تماس‌ها و پیامک‌های ارسالی بین شماره‌های آمریکایی رایگان است؛ یعنی شما برای ارتباط‌هایی که بین این شماره‌ها برقرار می‌شود هزینه‌ای نخواهید پرداخت. پس شارژ اکانت گوگل ویس برای چیست؟ برای برقراری ارتباط بین کشورهای مختلف، می‌بایست حساب خود را شارژ کنید. به عبارتی شارژ گوگل ویس برای ارتباط بین دو کشور مختلف لازم می‌شود. برای این کار 2 راه وجود دارد:

 

روش های شارژ گوگل ویس google voice

 

  • استفاده از کارت‌های اعتباری: در این روش شما کارت اعتباری خود را به حساب گوگل ویس متصل می‌کنید. با این کار هزینه شارژ اکانت مستقیماً از اعتبار شما پرداخت شود. دریافت کارت اعتباری برای ایرانیان کار راحتی نیست و با چالش‌هایی مواجه می‌شوید.
  • شارژ کیف پول گوگل ویس: روش دوم شارژ کیف پول حساب گوگل ویس است. شما می‌توانید از قبل مبلغی در حساب خود قرار دهید تا از آن استفاده کنید. ویژگی این روش این است که با نوع روش پرداختی می‌توان حساب خود را شارژ کرد. با استفاده از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه، امکان شارژ حساب گوگل ویس برای شما فراهم است. هم‌اکنون می‌توانید با ثبت درخواست در پنل کاربری یا ارتباط با واحد پشتیبانی درخواست خود را ارائه نمایید. کارشناسان سفیرپیمنت آماده ارائه پاسخ درخواست‌های شما در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

 

خرید گوگل ویس google voice
خرید شماره مجازی گوگل ویس google voice

 

تعرفه خدمات گوگل ویس

برای شارژ گوگل ویس باید بدانید که میزان تعرفه خدمات چقدر است تا به اندازه نیاز حسابتان را شارژ کنید. یکی از ویژگی‌های اصلی گوگل ویس قیمت‌های فوق‌العاده مقرون به صرفه آن است. ثبت نام در گوگل ویس کاملاً رایگان خواهد بود. البته برای ثبت نام به جیمیلی با کشوری غیر از ایران یا همان شماره‌ای غیر از ایران نیاز دارید. همچنین برقراری تماس و ارسال پیامک از شماره گوگل ویس به شماره‌های آمریکایی کاملاً رایگان است.

تعرفه‌های گوگل ویس تنها ویژه زمانی است که می‌خواهید بین کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنید. به طور کلی هزینه‌های تماس گوگل ویس بسیار پایین هستند و معمولاً برای اکثر کشور‌ها فقط چند سنت در دقیقه خواهد بود. در واقع برای یک ارتباط بین‌المللی با این پلتفرم هزینه زیادی نیاز نیست بپردازید. برای محاسبه دقیق قیمت‌های تماس با گوگل ویس بین کشور مبدا و مقصد می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

 

نحوه ثبت‌نام در گوگل ویس

چنانچه حساب کاربری گوگل ویس ندارید، باید ابتدا برای ایجاد آن اقدام کنید. ثبت نام در گوگل ویس بسیار آسان است؛ اما برای تأیید و راه‌اندازی حساب به شماره تلفن غیر ایرانی نیاز ‌خواهید داشت. پس از پذیرش شرایط و ضوابط استفاده از گوگل ویس، به قسمت انتخاب شماره منتقل می‌شوید. از این قسمت شماره خود را انتخاب کنید. برای تأیید شماره انتخابی، گوگل ویس پیامک کد به شماره تلفن شما ارسال می‌کند. متأسفانه شماره‌های ایرانی جزو محدوده خدمات گوگل ویس نیستند و از شماره‌های مجازی باید استفاده کنید.

 

آموزش شارژ google voice

 

لازم به ذکر است که برای استفاده از این پلتفرم باید نکاتی را رعایت کنید تا از مسدودیت حساب گوگل ویس جلوگیری شود. در واقع نباید مشخص شود که شما یک کاربر ایرانی هستید؛ زیرا به دلیل تحریم‌های گوگل، این سرویس به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد. برای اینکه بتوانید به راحتی اکانت گوگل ویس برای خود فعالسازی نمایید، کافی است برای خرید اکانت گوگل ویس از سفیرپیمنت اقدام کنید. با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان این حساب برای شما فعال خواهد شد.

 

راهنمای جامع استفاده درست از گوگل ویس

 

سخن پایانی

گوگل ویس به عنوان یک پلتفرم معتبر و پرکاربر برای ارتباطات بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با گوگل ویس بین کشورهای مختلف تماس برقرار نموده و هزینه‌های ارتباط خود را کاهش دهید. علی‌رغم اینکه هزینه تماس بین شماره‌های آمریکایی رایگان است؛ اما برای ارتباط بین کشورهای مخلتف باید هزینه آن را بپردازید. پرداخت هزینه به دو صورت کارت اعتباری و شارژ گوگل ویس امکان‌پذیر است. برای کاربران ایرانی بهترین شیوه شارژ اکانت گوگل ویس ثبت درخواست در سفیرپیمنت است. زیرا در کمترین زمان و پایین‌ترین قیمت این کار انجام خواهد شد. شما چه روشی را پیشنهاد می‌دهید؟

سوالات متداول؛ شارژ گوگل ویس

خیر در حال حاضر به دلیل تحریم‌ها، خدمات گوگل ویس برای شماره‌های ایرانی در دسترس نیست؛ اما با استفاده از شماره‌های مجازی غیرایرانی می‌توانید در گوگل ویس ثبت‌نام کنید.
بله تمام اطلاعات مبادله شده از طریق گوگل ویس رمز گذاری شده‌اند و تنها برای شما و مخاطب شما قابل فهم خواهند بود.
بله از آنجایی که گوگل ویس تماماً به صورت اینترنتی کار می‌کند، می‌توانید با هر دستگاهی و از هر مکانی به حساب خود متصل شوید و از آن استفاده کنید.
بله شما می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت با کم‌ترین هزینه به صورت تضمینی اکانت گوگل ویس خود را شارژ کنید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *