سایت Artstation

سایت artstation و شیوه کسب درآمد از آن

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  18 دقیقه

افراد بسیار زیادی در جهان وجود دارند که قصد به دست آوردن درآمد از اینترنت را دارند؛ اما اکثرا این اشخاص به دلیل عدم آگاهی لازم نمی‌توانند درآمدی از طریق اینترنت کسب کنند، سایت artstation یک بستر بسیار عالی برای افرادی است که به دنبال درآمد دلاری هستند، این بازار بهترین محل برای گرافیست‌ها و طراحان است. چنانچه قصد کسب درآمد از این حرفه و فعالیت در بازارهای جهانی را دارید ولی بستر مناسبی برای عرضه خدمات خود نمی‌شناسید، حتما به وب‌سایت artstation سر بزنید. در ادامه این مطلب توضیحات جامعی درمورد چگونگی کسب درامد از سایت artstation ارائه خواهد شد.

جدول محتوا پنهان

سایت ArtStation چیست؟

این سایت راهی ساده و پرقدرت برای نمایش نمونه کارهای هنرمندان و نمایش آثار آنها در صنعت دیجیتال است. شما می‌توانید تصاویر، فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه صحنه‌های سه بعدی MARMOSET، SKETCHFAB و همینطور پانوس‌ 360 را باکیفیت بالا در سایت artstation قرار دهید. این موضوع باعث می‌شود تا بیشتر دیده شوید و مقالات خودتان را به اشتراک بگذارید. دراین بازار حتی قادر خواهید بود تا دارایی‌های دیجیتال و یا چاپی را به فروش برسانید. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با اینکه  وب‌سایت artstation چیست؟ بیان خواهیم کرد.

امکانات سایت artstation

درآرت استیشن هنرمندان به راحتی می‌توانند با تهیه یک دامنه، سایت و وبلاگ شخصی خودشان را ایجاد کنند و اطلاعاتشان را مثل تماس، انتخاب نوع فروشگاه و قالب سایتشان را اعمال سازند. همچنین افراد بسیاری با هنرمندان دیگر ارتباط برقرار می‌کنند و به صورت حرفه‌ای مشغول فعالیت می‌شوند. این بازار فرصت مناسبی برای کسب درآمد دلاری است تا آثاری مثل هنرهای دیجیتالی، بصری و همین‌ طور دوره‌های آموزشی را به فروش برسانید. بعضا چالش‌هایی در این سایت برگزار می‌شود که با شرکت در آنها می‌توانید جوایزی را دریافت کنید و با سایر طراحان به بحث و گفتگو بپردازید. کلیه این موارد از امکانات وب‌سایت ArtStation است.

عضویت در ArtStation

برای عضویت در وب‌سایت ArtStation لازم است تا شما داخل آن یک اکانت بسازید و به راحتی از خدمات آن استفاده کنید؛ اما قبل از استفاده باید هدفتان را از پیوستن به این مجموعه مشخص سازید. افرادی به منزله کسب درآمد و عده‌ای برای خرید از این سایت استفاده می‌کنند؛ با این حال مراحل ثبت نام در سایت artstation به صورت زیر است:
1- ابتدا در گام اول به آدرس اصلی سایت مراجعه نمایید.
2- سپس در منوی بالای سایت روی گزینه SIGN UP کلیک کنید.
3-در پنجره باز شده باید روی دکمه sign up with email بزنید.

ثبت نام در سایت artstation

4-در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کنید و روی دکمه create account کلیک نمایید.

طریقه ثبت نام در سایت artstation

5- در گام بعدی ایمیلی به منزله‌ تایید حساب کاربری شما در وب سایت ArtStation ارسال می‌گردد که باید آن را تایید کنید.
6- بعد ازتایید آدرس ایمیلتان به صفحه زیر منتقل خواهید شد که باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و روی دکمه countinue بزنید.

احراز هویت در سایت artstation

7- درمرحله بعدی باید به دقت زمینه کاریتان را مشخص سازید.

درآمد دلاری

8- در این قسمت باید رزومه خود را به صورت جز به جز وارد نمایید و روی دکمه countinue کلیک کنید.
9- حساب کاربری شما ساخته شد برای ویرایش اطلاعات حسابتان می‌توانید روی گزینه profile زده و سپس روی edit profile بزنید.

حساب artstation

همینطور که ملاحظه می‌کنید ثبت نام شما در این وبسایت صورت گرفته است و شما می‌توانید کسب درآمد از artstation را آغاز کنید.

کسب درآمد ارزی از ArtStation

تا اینجا در مورد شیوه ثبت نام و آشنایی با این سایت آموختید. حال در ادامه راجب به کسب درآمد ارزی از ArtStation توضیح خواهیم داد؛ پس با ما همراه باشید. برای به دست آوردن درآمد از این سایت کافی است اطلاعات حسابتان را تکمیل کنید و رزومه کاریتان را به دقت کامل نمایید. سپس اقدام به بارگذاری نمونه کارهای خود کنید؛ مثلا اگر شما در زمینه طراحی کاراکترهای سه بعدی فعالیت دارید و از مهارت بالایی برخودارهستید، باید قسمتی از نمونه کارهای خام یا همانpsd را بارگذاری کرده و بعد از مدتی منتظر نظرات کاربران باشید؛ اما این نکته را باید در نظر داشته باشید در ابتدای کارتان وب سایت ArtStation 70 درصد فروش به شما خواهد داد و 30 درصد به عنوان کارمزد فروش در سایت از حساب شما کسر می‌شود. با این وجود با بیشتر شدن حجم فروش شما سهم برداشتتان به 95 درصد خواهد رسید؛ حتی امکان فروش دوره آموزشی با مبلغ بالا در این سایت وجود دارد. برای نقد کردن درآمد ارزی artstation نیازمند کارت‌های اعتباری مسترکارت، ویزا کارت و یا حساب پی پل هستید. با استفاده از خدمات سفیرپیمنت می‌توانید به راحتی درآمدتان را برداشت کنید.

پلن‌های قیمت سایت artstation

دراین وبسایت پلن‌هایی به منظور استفاده از خدمات و عضویت وجود دارند که به دومدل plus و pro قابل ارائه هستند. با فعالسازی هرکدام شما قابلیت‌های متفاوتی را دریافت خواهید کرد.

پلن‌های قیمت سایت artstation

هرکدام از پلن‌ها طرح خرید ماهانه یا سالیانه به کاربران ارائه می‌دهد که بسته به نیازتان می‌توانید آن را خریداری کنید.

هنرهای تجسمی چه مدل هنرهایی هستند؟

هنرهای تجسمی که معمولا به آنها هنرهای بصری می‌گویند، به چند دسته از هنرهای دیگر مانند نقاشی، خوشنویسی، مجمسه سازی، طراحی یک محصول، گرافیک، عکاسی، صنایع دستی، ویدئو و در نهایت فیلم سازی تقسیم می‌شوند. هر کدام از این موارد زیرشاخه‌های مربوط به خودش را دارد؛ مثلا هنرهایی مثل تئاتر و موسیقی به هنرهای تجسمی شناخته می‌شوند و به نوبه‌ی خودشان طرفداران و هواداران خاصی دارند. این هنرها از قرون وسطی تا به امروز در حال توسعه هستند. در وب سایت ArtStation می‌توانید نمونه کارهای برخی از هنرمندان را مشاهده کنید.

طراحی دیجیتال چیست؟

به صورت کلی طراحی دیجیتال مدلی از ارتباط تصویری با مخاطبان است. در حقیقت ارائه مشخصات یا اطلاعاتی که برای توضیحات یک محصول است را توسط یک رابط دیجیتالی به مخاطب هدف توضیح می‌دهد. این شیوه از طراحی دیجیتال همان طراحی گرافیک بوده که امروزه روی دستگاه‌های دیجیتالی و رایانه‌ها تمرکز کرده است؛ اما لازم است بدانید که نمایش یک طرح گرافیکی روی صفحه نمایش گوشی نیست؛ بلکه این مدل از طراحی مدلی بالاتر از یک تصویر ساده می‌باشد و مفاهیمی مانند رابط کاربری، تعامل گرفتن با مخاطب، در نظر گرفتن اینکه چه تفاوتی بین صفحه نمایش است را به وضوح می‌رساند. هدف از این مدل طراحی رساندن مفهومی خاص به بیننده است. امروزه افراد بسیاری در جهان علاقه‌مند به یادگیری و فعالیت در این حوزه هستند.

پیشنهاد مطاعه: آموزش وریفای اکانت سایت artstation به صورت تصویری

چگونه از حساب ArtStation خود بهترین بهره را ببرید

1. مطمئن شوید که راهی برای تماس با افراد وجود دارد

یکی از کارهای مهم، ایجاد راه ارتباطی است. اکثر هنرمندان این ویژگی را فراموش می‌کنند؛ اما اگر شما یک راه تماس برای خود در وب سایت ArtStation ایجاد کنید شانس بیشتری برای نمایش به کاربران خواهید داشت. همین‌طور موتورهای جستجو شما را سریع‌تر به کاربران نشان خواهند داد. اکثر کارفرمایان تمایل به کارکردن با افرادی را دارند که بتوانند راه ارتباطی دقیق با آنها پیدا کنند.

طریقه ارتباط با هنرمندان در سایت artstation

گزینه‌های پیام‌رسانی خود را تنظیم کنید تا افراد بدانند که می‌خواهید درباره چه چیزی با شما تماس برقرار کنند.

چگونه از سایت artstation بهترین نتیجه را بگیریم؟

2- رزومه کاریتان را به صورت کامل ثبت کنید

بسیاری از هنرمندان متعقد هستند که آثار آنها نمایانگر مهارت و اعتبارشان خواهد بود. این موضوع به نوبه‌ی خود تاثیر بسیار زیادی در مطرح شدن پروژه‌های این اشخاص دارند؛ اما زمانی که کارفرما نتواند رزومه کاملی از یک طراح مشاهده کند، اعتماد به مراتب کمتری به او خواهد کرد. آنچه در روزمه خود قرار می‌دهید قابل جستجو است؛ به عنوان مثال اگر شما مهارتی در نرم‌افزار maya و nuke دارید این مهارت را باید ضمیمه رزومه کاری خود کنید تا شرکت‌هایی که به دنبال پیدا کردن افرادی با این تخصص هستند، سریع‌تر شما را پیدا کنند.

ارتباز با هنرمندان در سایت artstation

3. از نام واقعی خود استفاده کنید

یک نکته بسیار مهم استفاده از نام واقعیتان است. اگر از نام اصلی خودتان استفاده نکنید و یک عنوان مستعار را انتخاب نمایید، این کار باعث می‌شود که ظاهری پرمدعا وغیر واقعی برای شما در وب سایت ArtStation ایجاد شود. حساب‌های بسیار زیادی وجود دارد که هیچگونه اطلاعاتی در مورد هنرمند ارائه نگردیده و نام‌های بسیارعجیبی در پروفایل این کاربران ثبت شده است. حال اگر به دنبال گرفتن پروژه و اعتماد کارفرمایان هستید، از نام و نام خانوادگی خودتان بدون هیچ‌گونه اسم مستعاری استفاده کنید.

از نام واقعی خود در سایت artstation استفاده کنید

4. تصویر هدر را در نمایه خود آپلود کنید

تصویر کاربری شما تاثیر بسیار زیادی برای قبول شدن درخواست‌هایتان خواهد داشت. همینطور این تصویر در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود. به عنوان مثال هنگامی که افراد نمایه شما را در فیسبوک به اشتراک می‌گذارند، عکس پروفایلتان جذابیت بیشتری برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

 تصویر هدر را در نمایه خود آپلود کنید

5- ارسال انواع مدل ها

5- در وب سایت artstation می‌توانید پروژه‌های بسیاری را اضافه کنید. مانند تصاویر، گیف‌های متحرک، ویدئو و… که هر کدام مشتریان مربوط به خودش را دارد. کاربران بسیاری علاقه‌مند‌ به مشاهده نمونه کارهای شما دارند، پس در هنگام انتشار نمونه کارها دقت و وسواس لازم را به خرج دهید.

6- چند تصویر کوچک درست کنید

تصاویر کوچک اثرات بسیار ماندگاری از خود بر جای می‌گذارد و این همان چیزی است که مردم را به دیدن اثر شما جذب می کند. برخی از هنرمندان فقط کار خود را بارگذاری کرده و این موضوع را فراموش می‌کنند که یک کادر زیبا از اثر هنری خود ایجاد کنند؛ همچنین می‌توانید یک تصویر کوچک مربعی با ابعاد 400×400 را بارگذاری کنید که تاثیر به سزایی در دیده شدن پروفایل شما بگذارد.

7- به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

وب سایت artstation یک بستر مناسب برای دیده شدن نمونه کارهای طراحان است تا بتوانند به راحتی در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و لینکدین کارهایشان را به اشتراک بگذارند. زمانی که شما طرح‌های گرافیکی و نمونه کارهای ویدئویی و… را در این وبسایت منتشر می‌کنید، یک دکمه برای به اشتراک گذاشتن در سایر شبکه‌های اجتماعی برای شما نمایان می‌شود که با کلیک کردن روی آن به راحتی پست‌های شما بلافاصله در سایر شبکه‌های اجتماعی گذاشته ‌می‌شود. با انجام این کار بیشتر دیده خواهید شد و کاربران زیادی را به سمت خود می‌کشانید.

 به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی

8- تمام کارهای خود را در قالب یک پروژه قرار ندهید

نمونه کار یک اثر هنری متمایز است. برخی از هنرمدان این اشتباه را مرتکب می‌شوند که مجموعه‌ای کامل از آثار مختلف را در یک نمونه کار به صورت یکجا قرار می‌دهند و در آرتسیشن منتشر می‌کنند. با ارسال آثار بیشتر فرصت بهتری برای نمایش کارهایتان وجود دارد و پروفایل شما اعتبار بالاتری به دست می‌آورد.

تمام کارهای خود را در قالب یک پروژه قرار ندهید

9- در صورت نیاز نمونه کارهایتان را آرشیو بندی کنید

اگر سبک‌های کاری متفاوتی دارید، ممکن است که تمامی آنها را در یک پوشه قرار دهید. وب سایت artstation شما را قادر می‌سازد تا آلبوم‌هایی ایجاد کنید و آثارتان را در آن قرار دهید؛ به فرض مثال یک آلبوم مختص یک اثر و آلبوم دیگر برای آثار مختلف است.

در صورت نیاز نمونه کارهایتان را آرشیو بندی کنید

10- کارهای جدید را به طور منظم ارسال کنید

برای اینکه دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید توصیه می‌کنیم که کارهای جدید را به طور منظم ارسال کنید. درحالی که انجام هر کاری ممکن است زمانبر باشد اما با این وجود آثار شما به صورت متداوم نمایش داده می‌شود.

کارهای جدید را به طور منظم ارسال کنید

11- هنرمندان دیگر را دنبال کنید

پلتفرم وب سایت Artsatition مانند یک شبکه اجتماعی است و فرصت خوبی را برای شما فراهم می‌کند تا جامعه‌ای از هنرمندان دیگر را بیابید. زمانی که هنرمندان در یک استودیو استخدام می‌شوند با افردای که می‌شناسند تماس می‌گیرند. این ایده بسیار خوبی برای ارتباط برقرار کردن است. هنرمندانی که به آنها علاقه‌مند هستید را دنبال کنید تا اعلان‌های شما برایشان ارسال شود. اینکار باعث می‌شود تا بعضی از این افراد شما را دنبال کنند.

هنرمندان دیگر را دنبال کنید

12- به هنرمندان دیگر بازخورد بدهید اما نظرات منفی را تایید کنید

دادن بازخورد سازنده و مثبت به هنرمندان دیگر راهی عالی برای نشان دادن حضور شما در جامعه هنری است. سایر هنرمندان نظرات شما را می بینند، شما را دنبال می کنند و ممکن است با شما تعامل ایجاد کنند. ArtStation بازاری برای نمایش آثار هنری و ارتباط با سایر طراحان است؛ پس تا آنجا که می‌توانید ارتباطتان را با سایر هنرمندان گسترش دهید. بعضا افرادی نظراتی مثبت برای خودشان ثبت می‌کنند؛ مثلا این پست عالی به نظر می‌رسد و یا اصرار بر این دارند که با گذاشتن لینک پروفایلشان افرادی را به سمت نمونه کارهایشان بکشانند با انجام اینکار نه تنها افرادی به شما اعتماد نخواهند کرد بلکه ممکن است حساب شما در وب سایت artstation مسدود شود.

به هنرمندان دیگر بازخورد بدهید اما نظرات منفی را تایید کنید

۵ دلیل برای اینکه سایت  ArtStation  بهترین پلتفرم  برای نمایش آثار خود و تعامل با جامعه هنرمندان است

یک دهه پیش، همه چیز واقعاً متفاوت بود: تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها جریان اصلی نبودند، وب‌سایت‌ها پاسخگو نبودند، یوتیوب به خوبی الان نبود و برند فیس‌بوک تازه شروع به رشد کرده بود. هنرمندان فقط به هر سرویسی نیاز داشتند که بتواند آثارشان را میزبانی و نمایش دهد.

امروزه هنرمندان با چالش‌های مختلفی روبرو هستند: پیمایش در رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد یک برند شخصی با همتایان و طرفداران، حفظ یک تصویر حرفه‌ای و صرف وقت برای پست کردن کار به‌شدت سخت‌گیرانه شده است. خوشبختانه سایت artstation تمامی این چالش‌ها را رفع کرده است.

کشف و مرور

اولین دلیل و شاید مهم‌تر از همه؛ سایت artstation یک پیروزی در طراحی UX مدرن است. قلب سایت، کاشی‌های هنری و یک شبکه پیمایشی بی‌پایان از آثار هنری ارائه‌شده توسط جامعه است. افراد مختلفی را می‌توان لایک و فالو کرد و به طور پیوسته مجموعه آثار هنری هنرمندان مختلف را تماشا کرد.

پشتیبانی رسانه‌ای

وقتی یک اثر هنری جدید در آرت استیشن ایجاد می‌کنید، چندین گزینه برای هنر خود در اختیارتان قرار می‌گیرد، خواه یک تصویر ثابت، جاسازی ویدیو، جاسازی مدل سه‌بعدی یا همه موارد بالا باشد. این فوق‌العاده است! این ویژگی به خصوص برای هنرمندان سه‌بعدی که برای نشان دادن جزئیات مدل‌سازی و بافت به چندین زاویه و حالت نیاز دارند، مهم است.

دسکتاپ به موبایل

برنامه artstation iOS یکی از بهترین و بی‌نظیرترین تجربیات بین پلتفرم دسکتاپ و موبایل است. انتخاب‌های طراحی محاسبه‌شده توسط Ballistiq در تلفن‌ها و مرورگرهای تلفن همراه عالی است.

سایت artstation  دارای یک طراحی گرافیکی شیک و مینیمال است که به راحتی قابل پیمایش است. همه چیز از دکمه‌ها گرفته تا لینک‌ها و برچسب‌ها به‌خوبی چیده و اندازه‌بندی شده‌اند.

نمونه کارها و رزومه

در نهایت، آرت استیشن به عنوان یک راه حل سبک وردپرس برای سایت‌های هنری شخصی خود را نشان می‌دهد. به هر هنرمند در زمان ثبت نام یک URL منحصر به فرد داده می‌شود که می‌توانند از آن به عنوان وب سایت خود استفاده کنند. کاربران سایت artstation  می‌توانند از این URL مخصوص خود برای نمایش نمونه کار به به مشتریان یا کارفرمایان بالقوه استفاده کنند. کاربران  آرت استیشن همچنین می‌توانند رنگ‌ها، اطلاعات رزومه و پیوندها را سفارشی کنند.

پیشنهاد مطالعه: پرداخت ارزی در سایت‌های گرافیک و طراحی

چکیده کلی و سخن پایانی در مورد امکانات سایت artsatation

در این مقاله به صورت جامع و کامل توضیحاتی را درمورد مزایای استفاده از وب‌سایت ArtStation به شما دوستداران طرح‌های گرافیکی ارائه کردیم. چنانچه در این زمینه تسلط و مهارت کافی را دارید به شما توصیه می‌کنیم که سریعا به این بازار پر درآمد بیپوندید و درآمد دلاری کسب کنید. افراد بسیاری به جهت بالا بردن میزان تسلط و رزومه کاریشان به سمت این مدل از وبسایت می‌آیند تا فرصت استخدام شدن در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ جهان را به دست آورند. شاید شما هم یکی از این افراد باشید. امیدواریم که با مطالعه این مقاله آگاهی کامل را از آرت استیشن به دست آورده باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
هادی خلیلی کاربر سایت ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

سلام
ممنون از محتوای عالی سفیرپیمنت برای artstation

حساب پی پال هم افتتاح می کنید مخصوص artstation؟
اگر بله لطفا راهنمایی بفرمایید

ممنون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و احترام
    خواهش می کنم

    بله؛ افتتاح حساب پی پال از خدمات سفیرپیمنت می باشد
    شما می توانید از طریق پنل کاربران قیمت ها را مشاهده کنید و اقدام به ثبت سفارش کنید
    همچنین در صورتی که برای نوع حساب پی پال،‌ نیاز به مشاوره تخصصی دارید، از طریق تیکت و یا گفتگو آنلاین پیام دهید و با کارشناسان سفیرپیمنت صحبت کنید

   
امیر علی ضیائی کاربر سایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

سلام
سفیرپیمنت درآمد از سایت artstation را با پی پال نقد می کند؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام و عرض ادب
    بله؛ انجام می شود

   
ممد85 کاربر سایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

سلام و درود

آیا سایت artstation کیف پولهای ارزهای دیجیتال را هم برای خرید و یا برداشت وجه می‌پذیرد؟

       
    تیم محتوایی کاربر سایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    سلام خدمت شما
    بیشتر سایتهای فریلنسری طریقه برداشت و یا واریز به آنها با استفاده از حساب پیپل صورت میگرید که این سایت هم به همین روش کار میکند و درحال حاظر امکان استفاده از ارزهای دیجیتال وجود ندارد

       
    داریوش کاربر سایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    برای ساخت حساب پیپل آیا محدودیتی برای استفاده برای کاربران ایرانی وجود ندارد؟

       
    تیم محتوایی کاربر سایت ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    با سلام خدمت شما
    مجموعه سفیر پیمنت متشکل از کارشناسان با تجربه و متخصص است، تا کاربرانی که قصد استفاده از حساب های تحریم شده و غیر قابل استفاده را دارند بتوانند به این حسابها بدون هیچگونه محدودیت خاصی دسترسی داشته باشند برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر به قسمت پشتیبانی ما مراجعه کنید.
    https://safirpayment.com/contact-us/