آزمون tcf

با نمونه سوالات آزمون tcf موفقیت خود را تضمین کنید

آخرین بروز رسانی:  ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  3 دقیقه

افراد غیر فرانسوی زبان منظور تحصیل در کانادا و یا اخذ اپلای برای یکی از دانشگاه‌های کانادایی، می‌بایست مدرکی که نشان‌دهنده توانایی برقراری ارتباط به یکی از زبان‌های رسمی کانادا (انگلیسی یا فرانسوی) لازم است را ارائه نمایند. مدرک آزمون TCF یکی از این مدارکی است که به افراد کمک می‌کند تا برای دریافت اقامت در شهرهایی مانند کبک و یا برای برنامه‌های کاری و حتی دلایل شخصی در کانادا و فرانسه کمک می‌کند. اما موفقیت در این آزمون نیازمند آگاهی از ماهیت آن و انجام تمرین و تست‌های مکرر است. در ادامه نمونه سوالات tcf را به منظور موفقیت در این آزمون و کسب مدرک آن قرار خواهیم داد.

آزمون TCF چیست؟

آزمون فرانسوی زبان TCF مخفف Test de connaissance du français، آزمونی است که به منظور سنجش سطح زبان فرانسه دانشجویان و یا کارکنان شرکت‌ها در فرانسه و ایالت کبک کانادا و یا کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، برگزار می‌گردد. این آزمون تحت نظر مرکز بین‌المللی مطالعات آموزشی وزارت آموزش فرانسه (CIEP) برگزار می‌گردد. آزمونTCF  که نوعی آزمون خارجی است، از استاندارد آزمون‌های زبان‌های اروپایی تبعیت می‌کند و نمره نهایی داوطلبان را در یکی از ۶ سطح مربوطه بررسی می کند. دانشگاه‌های فرانسوی زبان با توجه به نوع رشته تحصیلی، سطح زبان‌های متفاوتی را خواستار هستند که با توجه به سطوح این آزمون، داوطلبان خود را انتخاب می‌کنند.

نمونه سوالات tcfنمونه سوالات tcf

در هر آزمونی، نمونه سوالات آن می‌تواند موفقیت شما را دوچندان کند. از این‌رو اگر داوطلب آزمون TCF هستید نمونه سوالات آن را فراموش نکنید. در ادامه تعدادی از نمونه سوالات آن همراه با فایل‌های صوتی قرار داده شده است.

 

 

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

ثبت نام آزمون tcf نیازمند پرداخت های ارزی از طریق مستر کارت و یا ویزاکارت است. از آن‌جایی که این فرایند برای عده‌ای سخت و دشوار است، سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در حوزه ارزی و پرداخت بین المللی به شما کمک خواهد کرد. چنانچه در این خصوص مشکل و یا پرسشی دارید می‌توانید با تیم پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

نتیجه

آزمون فرانسوی زبان TCF، آزمونی خارجی و بین‌المللی است که برای سنجش سطح زبان فرانسه دانشجویان و یا کارکنان شرکت‌ها در فرانسه و ایالت کبک کانادا و یا کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، برگزار می‌گردد. نمونه سوالات این آزمون از جمله مواردی هستند که می‌توانند موفقیت شما را در این آزمون بالا ببرند. در این مقاله نمونه سوالات آزمون TCF برای شما گردآوری شد.

سوالات متداول

۱- آیا منابع این ازمون موجود است؟

بله؛ برای مراجعه به منابع آزمون tcf کلیک نمایید.

۲- چگونه می‌توانم در ازمون tcf موفق شوم؟

از دوره‌ها، منابع، نمونه سوالات و تجربیات آزمون tcf که توسط افراد شرکت کننده در آن کسب شده استفاده نمایید.

۳- تاریخ برگزاری این ازمون کی است؟

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون tcf کلیک نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *