گیفت کارت پی پال چیست

انتقال پول با گیفت پی پال

آخرین بروز رسانی:  ۲۳ مهر, ۱۴۰۲
12 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید پی پال یکی از بهترین سامانه‌های انتقال وجه الکترونیکی در سرتاسر جهان شناخته می‌شود که از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است. این سامانه برای پرداخت ارزی آنلاین راه‌های گوناگونی را درنظر گرفته است که کی از آن‌ها استفاده از گیفت کارت پی پال است. در ادامه در خصوص این که گیفت کارت پی پال چیست؟ و چه قابلیت‌هایی دارد، خرید پی پال با گیفت پی پال چگونه انجام می‌شود؟ و… بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال وریفای شده

 

پی پال چیست؟

پی پال از جمله سامانه‌های انتقال وجه الکترونیکی و یا به عبارتی یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است که در سطح جهانی و بین المللی قابل دسترسی می‌باشد. این سامانه خدمات پرداخت آنلاین، پرداخت‌های ارزی آنلاین به سراسر جهان و… را تسهیل کرده و از این‌رو به صورت چشمگیری در جهان کاربرد دارد. در واقع این سیستم پرداخت جایگزین بسیار خوبی برای شیوه‌های سنتی نقل و انتقال وجه نقد است و باعث شده روش‌هایی همانند چک و حواله تا حد زیادی منسوخ شوند.

البته در حال حاضر این سرویس در کشور ایران تحریم می‌باشد و استفاده از آن از سوی کاربران به صورت مستقیم امکان پذیر نمی‌باشد. از این‌رو مجموعه‌هایی مانند سفیرپیمنت به عنوان واسطه در این میان وجود دارند که ارتباط شما را با این سرویس پیوند می‌دهند.

گیفت کارت پی پال چیست

آیا پی پال گیفت کارت دارد؟

گیفت کارت پی پال یکی از کارت‌هایی است که برای پرداخت ارزی آنلاین به کار برده می‌شود. به عبارتی این کارت یکی از معتبرترین و آسان‌ترین روش‌های خرید از سایت‌های خارجی است که در زمینه انتقال ارز به سراسر ایران نیز کاربرد دارد. امنیت بالا و دریافت کارمزد کم از جمله ویژگی‌هایی است که این کارت را در زمینه خرید و انتقال ارز محبوب کرده است. گیفت‌کارت‌ها به منظور افزایش اعتبار Paypal می‌توانند جایگزین خوبی برای کارت‌های ارزی همچون مسترکارت و یا ویزا کارت باشد.

پیشنهاد مطالعه: جایگزین پی پال برای ایرانیان

از جمله خصوصیات این نوع کارت‌ها می‌توان به متصل نبودن آن‌ها به حساب بانکی و عدم قابلیت شارژ مجدد اشاره کرد. در واقع اعتبار قابل استفاده از کارت‌های هدیه میزان مبلغ شارژی است که هنگام صدور کارت تعیین می‌گردد.

اغلب این کارت‌ها در ایران به صورت به مجازی خریداری می‌شوند؛ چراکه امکان خرید گیفت کارت ارزی به صورت فیزیکی دردسرهای مخصوص به خود را دارد و خرید آن در این کشور چندان آسان نیست.

روش های انتقال پول با گیفت در پی پال

انتقال پول با قابلیت گیفت پی پال

همانطور که گفتیم خرید گیفت کارت نقدی به صورت فیزیکی در ایران چندان رواج ندارد و به دلیل محدودیت های موجود مورد توجه قرار نمی گیرد. اما توجه داشته باشید که امکان خرید گیفت کارت به صورت مجازی با مبالغ مختلف امکان پذیر است. چنانچه قصد دارید اکانت پی پال خود را شارژ کنید‌ می‌توانید از این راه (خرید گیفت کارت پی پال) این مسئله را پیش ببرید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید کارت پی پال

 

چرا که شما برای برای شارژ و حتی وریفای حساب پی پال خود علاوه بر آن که می‌توانید از حواله پی پال اکانت‌های دیگر استفاده کنید، می‌توانید از گیفت کارت مجازی نیز بهره ببرید. در واقع می‌توانید با خرید گیفت کارت و متصل کردن آن به حساب پی پال خود، آن را شارژ نمایید.

نحوه انتقال پول از پی پال به گیفت کارت

برای انتقال پول از پی پال خود به کارت هدیه، می‌توانید با انتخاب مجموعه‌ای از گزینه‌های کارت هدیه، مبلغی را که می‌خواهید، انتخاب کنید. توجه داشته باشید که آیا کارت هدیه برای خودتان یا شخص دیگری است؟ وارد حساب کاربری خود شوید و مراحل خرید گیفت کارت را تکمیل کنید، سپس خرید را تایید کنید. کارت‌های هدیه معمولاً چند ساعت پس از خرید به صندوق ورودی گیرنده می‌رسند. با این حال، PayPal  مقدار قابل بارگیری روی هر کارت هدیه و تعداد تراکنش‌هایی را که می‌توانید در روز انجام دهید محدود می‌کند.

خرید کارت هدیه دیجیتال

سایت PayPal Digital Gifts فرآیند خرید کارت هدیه را برای کسانی که گواهی هدیه برای شخصی در ایالات متحده خریداری می‌کنند، تسهیل می‌کند. ده‌ها کارت هدیه مستقیماً از سایت برای خرید در دسترس هستند؛ فقط کافیست روی یکی از مقادیر دلاری مشخص شده کلیک کنید یا مقدار خود را در محدوده‌های مشخص شده تایپ کنید. کارت‌ها را می توان در محدوده مقدار مشخصی بارگیری کرد. به عنوان مثال، یک کارت iTunes  خریداری شده از طریق PayPal می‌تواند بین 10 تا 100 دلار باشد و اگر عددی را وارد کنید که کمتر از حداقل یا بالاتر از حداکثر آستانه باشد، یک پیام خطا دریافت خواهید کرد.

پس از تصمیم‌گیری در مورد مبلغ، توجه داشته باشید که آیا این مبلغ برای خودتان است یا قصد دارید به شخص دیگری هدیه داده شود. تأیید کنید که شرایط و ضوابط را خوانده و پذیرفته‌اید، از شما خواسته می‌شود تا با حساب PayPal موجود خود، پرداخت را انجام دهید تا مراحل تکمیل شود.

به عنوان یک جایگزین، می‌توانید یک حساب پی پال جدید راه‌اندازی کنید و از آن برای پرداخت با کارت اعتباری یا بدهی استفاده کنید. «کارت هدیه» به‌جای یک شی فیزیکی به شکل یک کد الکترونیکی است که گیرنده از آن برای خرید استفاده می‌کند.

نکته:

برای استفاده از این سرویس باید یک حساب پی پال داشته باشید، در غیر این صورت پی پال شما را وادار می‌کند قبل از پرداخت، حساب کاربری ایجاد کنید. با این حال، گیرنده برای پذیرش کارت هدیه نیازی به داشتن حساب پی پال ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل او را برای تحویل الکترونیکی ارائه دهید.

محدودیت های تراکنش

در هر تراکنش فقط می‌توانید یک کارت هدیه خریداری کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید 500 دلار کارت هدیه iTunes  داشته باشید، باید پنج کارت 100 دلاری جداگانه بخرید. پی پال ممکن است واریز کارت را بر اساس محدودیت تراکنش روزانه و وضعیت حساب شما محدود کند. حساب‌های تایید شده دارای محدودیت‌های تراکنش بالاتری نسبت به حساب‌های تایید نشده هستند، در حالی که PayPal Business Debit MasterCard دارای هزینه‌های حساب و محدودیت‌های برداشت هستند.

خریدهای خارج از سایت و غیر حضوری

استفاده از حساب پی پال برای پرداخت مستقیم کارت‌های هدیه از فروشنده، به توانایی و تمایل فروشنده برای پذیرش پرداخت از طریق پی پال بستگی دارد. اگر کارت نقدی PayPal دارید، خرید مانند هر تراکنش دیگری تکمیل می‌شود و پول بلافاصله از حساب شما خارج می‌شود. ممکن است محدودیت‌های خرید اعمال شده و اگر نگران باشد که خریدهای کارت هدیه حاکی از تقلب است، PayPal  ممکن است محدودیت‌های اضافی را به حساب شما اضافه کند. اگر این اتفاق افتاد، فقط باید با PayPal تماس بگیرید و تأیید کنید که تراکنش‌ها برای استفاده مجدد از وجوه خود قانونی هستند.

چگونه کارت های هدیه را به پول نقد تبدیل کنم؟

می‌توانید کارت هدیه خود را با پول نقد در کیوسک تبادل کارت هدیه معامله کنید. معمولاً کیوسک‌های صرافی کارت هدیه زرد روشن در فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد. هنگامی که اطلاعات کارت در کیوسک درج شد، می‌توانید پیشنهادی را که کیوسک دارد بپذیرید یا رد کنید. البته طبیعی است که این مورد در ایران وجود ندارد.

آیا می توانم از کارت هدیه برای ارسال پول به کسی استفاده کنم؟

پاسخ منفی است. پرداخت، هدف کارت هدیه نیست. اگر پس از خرید کارت هدیه برای کسی که ممکن است کلاهبردار باشد، پول خود را از دست داده‌اید، باید به شرکتی که کارت هدیه را صادر کرده است، بگویید.

آیا می توان پول را از یک کارت پیش پرداخت به پی پال انتقال داد؟

برای انتقال پول به کارت اعتباری متصل به حساب PayPal خود، وارد شوید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، کارت اعتباری خود را به حساب بانکی خود پیوند دهید. می‌توانید حساب کارت پیوندی خود را به عنوان منبع وجوه انتخاب کنید، مبلغ را وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه زیر، انتقال را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

خدمات سفیرپیمنت در حوزه پی پال

همان‌طور که می‌دانید با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایران استفاده از خدمات پی پال برای کاربران ایرانی با محدودیت‌هایی همراه است. سفیرپیمنت مجموعه‌ای تخصصی در حوزه پرداخت‌های ارزی است که می‌تواند شما را در استفاده از خدمات سیستم پی پال یاری کند. شما می‌توانید از طریق این مجموعه برای افتتاح حساب پی پال، خرید و فروش دلار پی پال و خرید با paypal استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

نتیجه

همانطور که گفته شد، پی پال به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی در بین کاربران بسیار محبوب است. این سیستم دارای کارت‌های مجازی مخصوص به خود مانند دبیت کارت، کردیت کارت و گیفت کارت فیزیکی و مجازی است. تمامی این کارت‌های مجازی دارای مزایای مخصوص به خود هستند و به نوعی برای تسهیل بخشیدن به کار کاربران به وجود آمده‌اند. در متن این مقاله در خصوص گیفت کارت مجازی پی پال و نحوه انتقال پول و شارژ حساب کاربری پی پال توضیح داده شده است. امیدواریم که استفاده از این مقاله شما را در خرید کارت پی پال مخصوص به خوبی راهنمایی کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(12)
   
Loeiza کاربر سایت ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

از طریق سایتهای بازی خارجی مقدار ۱۰۰۰ دلار از طریق گیفت کارت پی پال خود سایت ، cash out زدم ، ld حساب پی پال خواست، آدرس جیمیل زدم، برای تایید ۷۲ ساعت زمان خواسته، بعد از اون حساب پی پالم و چک کردم ، انتقال انجام نشده و سایت هم مجددا ۳ روز زمان تایید و انتقال نشان میده، بنظرتون قابل انتقال هست یا خیر؟ البته من در حساب پی پالم، کارت اعتباری یا حساب بانکی ندارم ، ممکنه که به این خاطر باشه؟؟؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۴ شهریور ۱۴۰۲

    سلام
    عدم واریز ارتباطی با حساب ندارد اما ممکن است در صورت واریز، حساب‌تون با مشکل ایجاد شود. بایستی از اعتبار سایت یا اپ اطمینان حاصل بفرمایید.

   
نادر ابراهیمی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام ممنون از مقاله خوبتون
میشه بدونم گیفت کارت‌های پی پال به صورت مجازی صادر میشن یا فیزیکی؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    خواهش میکنم. گیفت کارتها بصورت مجازی هستند.

   
Arghavan کاربر سایت ۱۸ تیر ۱۴۰۱

سلام
ببخشید من برای یکی از اشنایان داخل هلند از طریق گیفت پول فرستادم و الان حسابم لیمیت شده. میتونم بدونم اشکال از چی بوده؟ شما میتونید حساب رو برگردونید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام. دوست عزیز پی پال بر روی تراکنش ها همواره حساس هست و ممکنه هر زمانی حساب رو لیمیت کنه. باید ابتدا بررسی بشه که دقیقا پی پال از شما چه مدارکی میخواد و آیا قابل رفع هست یا خیر. لطفا تیکت بزنید تا بررسی بشه.

   
سهیلا کاربر سایت ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

با سلام و عرض خسته نباشید.برای من کارت هدیه پیپال بملغ ۱۰۰۰ دلار با ایمیل ارسال شده ولی نمیدونم مطمئن هست یا نه. میترسم هکر باشند.

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    لطفا با پشتیبانی ارتباط بگیرید و به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند

   
محمد کاربر سایت ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

سلام من حساب پی پال ندارم اما یک کارت هدیه پی پال مجازی دارم چطور میتونم نقد کنم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    لطفا با پشتیبانی ارتباط بگیرید و به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند

   
رضا سردار کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

سلام.برای من از آمریکا میخوان پول بزنن چطوری انتقال بدن؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۹ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و عرض ادب
    بستگی به طرف تون داره
    اگر پی پال داشته باشند می تونیم ایمیلی در اختیار شما قرار بدیم تا بتونید درآمد خود را نقد کنید