آموزش کسب درامد از سایت Z2U

0 تا 100 آموزش کسب درآمد از سایت Z2U

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

Z2U یک بازار قانونی است که در آن می‌توانید حساب‌ها، ارز‌های درون بازی را خرید و فروش کنید. این وب‌سایت عمدتاً به دلیل قیمت‌های ناچیز و طیف گسترده‌ای از بازی‌ها و خدمات تحت پوشش، بسیار شناخته شده است. بسیاری از افراد که به عنوان گیمر مشغول فعالیت هستند می‌توانند به راحتی از این سایت کسب درآمد داشته باشند. در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش کسب درآمد از سایت Z2U می‌پردازیم؛ اگر در حوزه بازی‌های دیجیتال فعال هستید این مطلب برای شما است. در این مقاله به  آموزش کسب درامد از سایت Z2U خواهیم پرداخت.

 

چگونه می‌توانم از سایت Z2U کسب درامد داشته باشم؟

قبل از اینکه بتوانید به عنوان فروشنده در این سایت فعالیت داشته باشید، باید یک حساب کاربری بسازید؛ همچنین سن شما باید بالای ۱۸ سال باشد. در ابتدا وارد سایت Z2U.com شوید و روی دکمه قرمز رنگ SELL AT Z2U در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

کسب درامد در سایت Z2U

 

در صفحه بعدی می‌توانید بین دو گزینه ورود به حساب و یا ثبت‌نام در سایت انتخاب کنید. اگر از قبل در سایت Z2U ثبت‌نام کرده‌اید گزینه Login را انتخاب کنید در غیر اینصورت دکمه سمت راستی یا همان Register Now را بزنید. شما می‌توانید تمامی مراحل مربوط به ثبت‌نام و وریفای حساب در سایت Z2U را در اینجا ببینید.

 

فروشنده شدن در Z2U

 

از این مرحله به بعد به طور رسمی وارد آموزش کسب درامد از سایت Z2U می‌شویم. برای ارسال درخواست فهرست و اضافه کردن محصولاتتان، روی «Offers» کلیک و «Create New Offer» را انتخاب کنید. بازی و سرویس‌هایی را که می‌خواهید بفروشید انتخاب و همه فیلد‌ها را پر کنید؛ مطمئن شوید که همه اطلاعات صحیح است و پس از خواندن و موافقت با شرایط خدمات، روی “Submit” کلیک کنید.

هنگامی که برای اولین بار فهرستی را در این نوع محصول ایجاد می‌کنید، یک اعلان خواهید دید. اگر می‌خواهید تغییراتی در فهرست خود ایجاد کنید، «Offers» را در منو انتخاب و روی Active Offers کلیک کنید. سیستم پس از آن به طور خودکار یک درخواست حسابرسی را برای تیم خدمات سایت Z2U ارسال می‌کند؛ تیم خدمات اطلاعات شما را بررسی و تأیید می‌کنند. تأیید اطلاعات در این مرحله به این معنی است که مراحل ثبت‌نام شما به عنوان فروشنده در Z2U با موفقیت انجام شده است و محصول شما در این سایت نمایش داده می‌شود.

 

هزینه‌های فروش در Z2U چقدر است؟

ما در آموزش کسب درامد از سایت Z2U به تمامی جنبه‌های کسب درامد از این سایت می‌پردازیم و یکی از نکات مهمی که قبل از شروع فعالیت در این سایت به عنوان یک فروشنده باید بدانید هزینه‌های مربوط به فروش در Z2U است.

ثبت‌نام و ایجاد لیست محصولات در وب‌سایت Z2U به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود اما در مراحل بعدی فروش محصول شما باید هزینه‌هایی را به این سایت بپردازید که در ادامه مطلب آموزش کسب درامد از سایت Z2U به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

هزینه پردازش سفارش

برای اکثر بازی‌های Z2U، درصد مشخصی از درآمد شما به عنوان کارمزد پردازش سفارش به Z۲U تعلق می‌گیرد اما ممکن است هزینه پردازش سفارش برای برخی از بازی‌های خاص متفاوت باشد. کارمزد پیش‌فرض پردازش سفارش بین ۵ تا ۹ درصد است.

گاهی اوقات، Z2U هزینه پردازش را با گرفتن هزینه‌های اضافی از خریدار تنظیم می‌کند.

 

ذخیره درآمد

ذخیره درآمد چیست؟ به ذخایر درآمدی، سپرده گردان نیز می‌گویند. در این طرح، درصد مشخصی از درآمد هر سفارش کسر می‌شود، اگر سفارش در مدت ۴۰ روز مورد مناقشه قرار نگیرد این مبلغ به موجودی فروشنده منتقل می‌شود. در حال حاضر، ذخیره درآمد به صورت پیش‌فرض ۱۰ درصد از درآمد هر سفارش است، به جز برخی از بازی‌های خاص.

 

سپرده وثیقه

جهت محافظت از امنیت سفارشات، Z2U برای فروشنده‌ای که برخی از محصولات و خدمات خاص را ارائه می‌دهد، یک سپرده امنیتی ایجاد می‌کند. ارزش سپرده بر اساس رتبه‌بندی محبوبیت بازی، حداقل مبلغ ۱۰۰ دلار است.

 

فروشنده شدن در سایت Z2U چه قوانینی دارد؟

 

آموزش کسب درامد از سایت Z2U

 

در آخرین بخش از مطلب آموزش کسب درامد از سایت Z2U به قوانین مربوط به فروشندگان این سایت می‌پردازیم.

  • فروشنده موظف است با استفاده از روش تحویل انتخاب شده توسط خریدار، تحویل را در زمان تحویل تعیین شده انجام دهد. به فروشندگان توصیه می‌شود که یک چارچوب زمانی تحویل را تعیین کنند که می‌توانند به آن متعهد باشند. اگر فروشنده بیش از ۲۴ ساعت سفارش جدیدی را پردازش نکند، سیستم Z2U به طور خودکار سفارش را لغو کرده و اعتبار خریدار را به او برمی‌گرداند.
  • فروشنده ملزم به گرفتن اسکرین‌شات (پرینت صفحه قبل و بعد از معامله) یا ارائه شواهد ویدیویی از معامله است. برای اسکرین‌شات‌ها، فروشنده باید حداکثر ۱۰ اسکرین‌شات را پس از اتمام تحویل از طریق صفحه سفارش آپلود کند.
  • وقتی اختلافات پس از فروش رخ می‌دهد، فروشنده باید فعالانه به خریدار کمک کند تا مشکل را حل کند. اگر توافق حاصل نشد، فروشنده باید مدرکی ارائه دهد تا Z2U بتواند مداخله کند و به اختلاف رسیدگی شود. اگر فروشنده نتواند پاسخ مثبت دهد یا نتواند به درستی مشکلات پیگیری ناشی از اختلاف را مدیریت کند، Z2U حق دارد برای فروشنده جریمه اعمال کند.
  • فروشنده مجاز نمی‌تواند بدون دلیل سفارش را لغو کند. در صورت لغو یا تأخیر سفارش به دلیل سهل‌انگاری فروشنده، ممکن است فروشنده ملزم به ارائه غرامت اجباری به خریدار باشد.
  • کلیه ارتباطات و مکاتبات بین فروشنده و خریدار باید از طریق اپلیکیشن چت Z2U انجام شود. از چت کردن درون بازی یا حساب چت شخصی فروشنده (مانند واتساپ، فیس‌بوک، اسکایپ و… ) خودداری کنید. سوابق چت خارج از Z2U به عنوان مدرک برای هیچ یک از اختلافات یا ادعا‌ها پذیرفته نخواهد شد.
  • فروشنده به هیچ وجه مجاز به ارائه تجارت خارج از سایت یا پیشنهادات شخصی نیست. هر فروشنده‌ای که این کار را انجام دهد، حساب Z2U او برای همیشه مسدود می‌شود.
  • ارتباط با خریداران باید مؤدبانه باشد.
  • فروشنده مجاز نیست بیش از یک حساب ایجاد کند.
  • فروشنده باید اطمینان حاصل کند که فرآیند تحویل هر سفارش درست است و کالا با توضیحات آن مطابقت کامل دارد.
  • فروشنده مجاز به فروش محصولاتی که حاوی هک، کلاهبرداری، استفاده غیرقانونی، کرک شده یا با روش‌های غیرقانونی به دست آمده، نیست.

 

جمع‌بندی

سایت Z2U یکی از معتبرترین و مشهورترین سایت‌های خرید و فروش مربوط به بازی‌های دیجیتال است. در این سایت انواع حساب‌ها و ارز‌های درون بازی‌ها به فروش می‌رسند. این سایت برای گیمر‌ها و دوستداران بازی‌های دیجیتال یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها است. اگر شما هم در حوزه بازی‌های دیجیتال مشغول به فعالیت هستید، مطلب آموزش کسب درامد از سایت Z2U برای شما مفید خواهد بود.
بعد از ثبت‌نام به عنوان فروشنده در این سایت و کسب درامد از آن، شما باید بتوانید درآمد دلاری خود را برداشت کنید که این کار در ایران با مشکلات خاصی همراه است. برای رفع این مشکلات و همچنین انجام هرگونه خدمات ارزی می‌توانید از کارشناسان سفیرپیمنت کمک بگیرید. سفیر پیمنت سفیر شما در خدمات ارزی

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *