روش‌های ساخت اکانت رایگان ahrefs

3 روش ساخت اکانت رایگان ahrefs

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

با شروع به شکل دادن به برنامه بازاریابی دیجیتال خود، به روش‌هایی مانند بهینه سازی موتور جستجو SEO برخورد خواهید کرد. سئو یکی از بهترین روش‌ها برای کمک به مشاغل مختلف در زمینه بازاریابی‌های دیجیتالی است. Ahrefs سرویسی است که اطلاعات دقیق و ازشمندی را از این روش ارائه می‌دهد. این اطلاعات کمک می‌کند تا فعالیت SEO بهتر و بهینه‌تر اجرا شوند. برای اطلاع از این سرویس و ساخت اکانت رایگان ahrefs با ما در این مقاله همراه باشید.

پلن های اشتراکی ابزارهای SEO

 

پلن های اشتراکی ابزارهای SEO

 

Keywordtool

Keywordtool یکی از ابزارهای استخراج کلمات کلیدی است که قادر است شما را در راه اندازی سایت و افزایش بازدید آن به شما کمک کند. این ابزار علاوه بر گوگل پیشنهاد کلمات کلیدی را از YouTube ،Amazon ،Bing eBay و… نیز استخراج می‌کند.

semrush

از دیگر ابزارهای سئو ابزار semrush است که با امکانات بی‌نظیر خود از آنالیز وب سایت تا بررسی کیوردها، بررسی بک لینک ها، ذخیره و نمایش کیورد پوزیشن شما و رقبا و…توانسته است به عنوان ابزاری محبوب و یکه تاز در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت کند. کاربران با استفاده از این ابزار می‌توانند برای زمان بندی ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنند.

alexa

شاید تاکنون نام الکسا را در میان ابزارهای سئو شنیده باشید! الکسا یکی از سرویس‌های آمازون است که هدف آن رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها از نظر میزان ترافیک یا تعداد بازدیدکننده و صفحات بازدید‌شده است. همچنین این ابزار با در نظر گرفتن معیارهای محاسباتی و آماری، سایت‌های مختلف را رتبه‌بندی می‌کند.

moz

امروزه ابزارهای رایگانی متنوعی مانند Open Site Explorer و Keyword Explorer وجود دارد که هر یک در زمینه سئو و تحلیل داده به کاربران کمک می‌کند. اما ابزار moz برخلاف سایر ابزارهای دیگر امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که بدون داشتن اشتراک ماهیانه استفاده از آن خدمات تثریبا غیر ممکن است.

 ahrefs

یکی دیگر از ابزارهای محبوب سئو ابزار ahrefs است که در این مقاله قصد داریم در خصوص آن به طور مفصل صحبت کنیم. پس همراه ما باشید.

 

ahrefs چیست؟

این سوال بسیاری از افراد تازه‌کار و مدیران سایت‌های مختلف است؛ ahrefs چیست؟ Ahrefs ابزاری است که برای برای چک کردن بک لینک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه اصول لینک‌سازی در محتواها نسبت به گذشته تغییراتی کرده است، امّا در نظر گرفتن بک لینک‌ها یکی از پایه‌های ضروری سئو می‌باشند. دانستن این که چه کسانی به رقیبان ما در حوزه‌ی کسب و کارمان لینک می‌دهند، اوّلین قدم برای این است که لینک‌های باکیفیتی برای سایت خودمان بسازیم.

بی‌شک تمامی افراد فعال در این زمینه، خواهان هستند که سایت‌های بزرگ به محتوای سایت آن‌ها لینک دهند و در نتیجه جایگاه آن‌ها در گوگل بهبود یابد؛ از این‌رو در زمینه‌ی شناسایی لینک‌ها، ابزار Ahrefs یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین ابزار‌ها می‌باشد.

امّا این سرویس بسیار فراتر از یک ابزار بررسی بک لینک‌ها است. این وب‌سایت حاوی ابزار‌ها و ویژگی‌های سئوی بسیار زیادی از جمله رنک‌ها و کلیدواژه‌ها می‌باشد. از این‌رو می‌توان گفت، Ahrefs ابزار فوق‌العاده‌ای برای ایده گرفتن از تکنیک‌های استفاده شده در بزرگ‌ترین و بهترین سایت‌ها و پیاده سازی آن‌ها بر روی وب‌سایت خود است. ابزارهای Ahrefs سرویسی برای رشد جستجوی ترافیک شما از طریق بررسی وضعیت سئوی وب‌سایت شما و رقبای‌تان است. با استفاده از ابزارهای این سرویس می‌توانید رشد ترافیک، لینک‌های دریافتی و… وب‌سایت خود را به دقت بررسی کنید. همچنین این سرویس به شما کمک می‌کند تا بدانید که چرا رقبای شما در رتبه بهتری نسبت به شما قرار دارند؛ و راه حل پیشی گرفتن از آن‌ها چیست. این سرویس شش ابزار مختلف را برای سایت شما به دنبال دارد:

  1. ابزار تحلیل رقبا Competitive Analysis
  2. ابزار جستجوی کلمات کلیدی Keyword Research
  3. ابزار جستجوی بکلینک‌ها Backlink Research
  4. ابزار بررسی محتوا Content Research
  5. ابزار بررسی رتبه سایت‌ها Rank Tracking
  6. ابزار نظارت بر وب‌سایت Web Monitoring

 

قیمت اکانت ahrefs

 

قیمت اکانت ahrefs

مشکل بزرگی که خصوصاً افراد تازه کار در این حوزه برای استفاده از ahrefs دارند، قیمت بالای اکانت است. قیمت خرید اکانت ahrefs حداقل ۹۹ دلار خواهد بود و در صورتی که کاربران بخواهند به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشند، باید در ماه ۱۷۹ دلار پرداخت کنند. از طرفی برای پرداخت این مبلغ به کارت‌های اعتباری همچون ویزا کارت و مستر کارت یا حساب ارزی پی‌پال احتیاج خواهند داشت که این شرایط کمی استفاده از این سرویس را برای کاربران سخت می‌کند.

ابزار Ahrefs چگونه کار می کند

ابزار Ahrefs چگونه کار می کند؟

سرویس Ahrefs ابزاری نیست که شما را از انجام کار بی‌نیاز کند؛ بلکه این ابزار راه انجام کار درست را به شما نشان می‌دهد تا سریع‌تر و اصولی‌تر پیش بروید. در واقع Ahrefs از یک نرم‌افزار بسیار پیشرفته‌ی کرال؛ برای باز آفرینی نحوه‌ای که موتورهای جستجوگر وب‌سایت‌ها را می‌بینند، استفاده می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا شبکه‌ی پیچیده‌ی لینک‌های ورودی را ببینند. همچنین این ابزار، تحلیلی از محتوای صفحات را نیز به شما می‌دهد، آن‌ها را بر اساس محبوبیت رتبه‌بندی می‌کند و انواع مختلف داده‌ها را دسته‌بندی کرده و گزارشی از آن‌ها را برای شما آماده می‌کند.
ابزار Ahrefs، با استفاده از این اطلاعات و با بهره‌گیری از تکنیک آسمان خراش سئو، به شما این امکان را می‌دهد که دقیقا همان محتوایی را تولید کنید که کاربران دوست دارند بخوانند.

 

نحوه تهیه اکانت رایگان ahrefs

 

نحوه تهیه اکانت رایگان ahrefs

همانطور که پیش‌تر گفته شد، ahrefs اکانت رایگان ندارد و کاربران برای استفاده از این سرویس باید اقدام به خرید اکانت کنند. البته این سایت به مشتریان خود استفاده رایگان از ابزار بررسی بک لینک را می‌دهد. اما این تنها یک نمونه ساده برای تشنه‌تر کردن کاربران و برانگیختن احساس نیاز بیشتر به خرید ابزار ahrefs است. در ادامه راه‌هایی که برای ساخت اکانت رایگان ahrefs وجود دارد را خواهیم گفت.

  • یوزر و پسورد رایگان ahrefs

با جستجو در اینترنت می‌توانید تعدادی اکانت پرمیوم ahrefs پیدا کنید که یوزر و پسورد آن‌ها را به صورت رایگان قرار داده شده‌اند. اگر خوش شانس باشید بعضی از این اکانت‌ها واقعاً کار می‌کنند! اما از آن‌جایی که تعداد زیادی از افراد وارد این اکانت‌ها می‌شوند، این حساب‌ها توسط ahrefs شناخته و مسدود می‌شوند.

  •  اکانت رایگان ahrefs با استفاده از حساب پی‌پال

همان‌طور که می‌دانید با بازکردن حساب پی پال می‌توانید اکانت پرمیوم ahrefs خریداری کنید. اما شما می‌توانید از یک روش خاص برای تهیه اکانت ahrefs با حساب پی‌پال فیک استفاده کنید. در این روش شما یک حساب پی‌پال با اطلاعات غیر واقعی ایجاد می‌کنید. سپس به ahrafs می‌روید و اکانت مدنظر خود را انتخاب کرده و برای پرداخت هزینه گزینه پرداخت paypal را تیک می‌زنید. با این روش یک Pre-Approved Payment در حساب پی‌پال شما ایجاد می‌شود. در این حالت بدون پرداخت هزینه حدود یک هفته تا دو هفته می‌توانید به صورت رایگان از تمام امکانات اکانت پرمیوم ahrafs استفاده نمایید. البته بعد از طی شدن این مدت اکانت شما بسته خواهد شد. نا گفته نماند که این روش با توجه به بروزرسانی جدید ahrefs دیگر قابل انجام نیست!

  • خرید ابزار ahrefs با 7 دلار

همان‌طور که گفته شد، قیمت اکانت استاندارد ahrefs و خرید ابزار ahrefs با امکانات کامل ۱۷۹ دلار در ماه است. با این حال شما می‌توانید برای اولین ثبت‌نام خود یک هفته از تمام اکانت پرمیوم ahrefs به صورت آزمایشی استفاده کنید. اما برای این کار باید تنها ۷ دلار پرداخت کنید. برای خرید ابزار ahrefs با ۷ دلار شما تنها به یک کارت اعتباری یا حساب ارزی نیاز دارید. اگر به این موارد دسترسی ندارید می‌توانید از طریق سفیرپیمنت اقدام به خرید مستر کارت یا ویزا کارت و شارژ حساب پی پال نمایید.

بیشتربخوانید: Ahrefs چیست و نحوه کار با این ابزار قدرتمند چگونه است؟

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

ساخت اکانت در این سرویس به صورت پولی است و کاربران برای استفاده از این برنامه و قابلیت‌های پرمیوم آن نیازمند پرداخت‌های ارزی می‌باشند. سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در زمینه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی علاوه بر راهنمایی شما به منظور ساخت اکانت رایگان ahrefs، پرداخت‌های ارزی شما را برای ساخت اکانت در این سرویس و یا وریفای حساب در آن را انجام می‌دهد. نظرات و پیشنهادات شما در خصوص این سرویس و خدمات سفیرپیمنت ما را خوشحال می‌کند. پس با ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

همان‌طور که گفته شد، خرید اکانت ahrefs نه تنها قیمت بالایی دارد بلکه نیازمند حساب بین‌المللی و پرداخت ارزی می‌باشد. ساخت اکانت رایگان ahrefs با راه‌های گفته شده در این مقاله می‌تواند نیاز شما را تا حدودی برطرف کنید. البته راه‌های گفته شده قطعی نیستند و ممکن است باز هم نتوانید از این سرویس استفاده کنید. در این صورت برای استفاده از مزایا و قابلیت‌های آن لازم است، اقدام به پرداخت هزینه و خرید اکانت ahrefs کنید. چنانچه برای خرید اکانت و یا استفاده از خدمات این ابزار دچار مشکل شدید می‌توانید از از مجموعه سفیر\یمنت در این زمینه کمک بگیرید.

سوالات متداول

آیا سئو داخلی و خارجی را می توان با ابزار ahrefs انجام داد؟

بله، شما می‌توانید با ابزار ahrefs سئو داخلی و خارجی را بدون نیاز به هیچگونه ابزار دیگری انجام دهید.

آیا امکان استفاده از ابزار Ahrefs در ایران وجود دارد؟

همان‌طور که در متن مقاله نیز گفته شد امکان استفاده از اکانت رایگان ahrefs و اکانت پرمیوم در ایران وجود دارد. فقط کافی است شما مبلغ را به دلار پرداخت نمایید و از این ابزار حتی بدون VPN استفاده نمایید.

آیا امکان تست سایت توسط این ابزار وجود دارد؟

بله. از جمله قابلیت‌های منحصر به فرد این ابزار آن است که شما می‌توانید با استفاده از بخش Site Audit سایت خود را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *