تحلیل، نقد و بررسی سایت igvault

تحلیل،

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

Igvault از شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها در زمینه بازی‌های آنلاین است. کسب درآمد از فروش اکانت بازی و سایر موارد مربوط به آن تنها با داشتن یک اکانت وریفای شده Igvault امکان‌پذیر است اما به نظر شما این سایت را می‌توان بهترین سایت در این حوزه دانست؟ در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در مورد این سایت و درآمد از Igvault خدمت شما همراهان عزیز ارائه دهیم. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی هرچه بیشتر با روند کاری این سایت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سایت Igvault چیست؟

سایت Igvault در سال ۲۰۰۶ قدم به عرصه درآمدزایی از بازی نهاد و به ‌سرعت توانست محبوبیت بالایی بین دوستداران این رشته کسب کند. این مجموعه فعالیت خود را با آلمان و فرانسه در اروپا با آغاز نمود و پس از آن در مدت کوتاهی توانست با ارائه خدمات بی‌نظیر توجه اکثر گیمرهای آمریکا و خاورمیانه را نیز به خود جلب کند و به شهرت جهانی دست یابد. قابل ذکر است امروزه اکثر گیمرهای حرفه‌ای در این سایت مشغول به فعالیت و کسب درآمد از Igvault هستند.

سایت Igvault چه خدماتی به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

این سایت سعی کرده است تمام نیاز شما برای کسب درآمد از بازی‌کردن را به صورت کامل برطرف سازد. این سایت در حال یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های کسب درآمد از فروش اکانت بازی، آیتم‌های مجازی، طلای مجازی، کارت‌ها و سایر خدمات مربوطه در اکثر بازی‌های پرطرف‌دار از جمله Aion، Runescape، Dota2، FIFA و… شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه در این زمینه چنان کامل بوده است که توانسته اعتماد گیمرهای سراسر جهان را کسب کند و جایگاه خود را در بین آنها برای کسب درآمد از Igvault به شکل محکمی تثبیت نماید.

بازی‌های پرطرف‌دار و پول‌ساز در سایت Igvault کدامند؟

FIFA

امروزه بازی فیفا از پول‌سازترین بازی‌ها به شمار می‌رود که توانسته است مخاطبان زیادی کسب و هر سال بیشتر از سال قبل رشد کند. فیفا یکی از بهترین گزینه‌ها برای درآمدزایی از Igvault است. اگر تا کنون به این بازی فقط به چشم سرگرمی نگاه می‌کردید، وقت آن است که نظر خود را تغییر دهید.

سایت Igvault

PUBG

بازی پابجی یک بازی در سبک اکشن است و به راحتی بر روی سیستم عامل اندروید و ios نصب می‌شود. این بازی علاوه بر آنکه می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند راهی برای کسب درآمد از Igvault نیز شناخته می‌شود.

GTA V Online

تقریباً همۀ شما با این بازی آشنایی دارید. فضای بازی به شکلی طراحی شده که تقریباً همانند زندگی واقعی باید برای درآمد و مخارجتان برنامه داشته باشید و این نکته علاوه بر کسب درآمد، بسیار برای زندگی در دنیای واقعی نیز کاربرد دارد. این بازی یکی از بهترین بازی‌ها برای کسب درآمد از Igvault شناخته می‌شود.

Dota2

این بازی یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک و اعتیادآور شناخته می‌شود که در سراسر جهان گیمرها را به سما خود جذب کرده است. این بازی در حقیقت نسخه گرافیکی World of Warcraft به شمار می‌رود. فروش اکانت بازی، خرید بتل پس (بوک (Battle Pass، بوست کردن اکانت و استریم بازی دوتا ۲ می‌توانند درآمد بسیار عالی برای شما کسب کنند.

کاربران Igvault از چه کشورهایی و چه رده سنی هستند؟

با توجه به محبوبیت جهانی این مجموعه، افراد در هر نقطه از دنیا قادر خواهند بود در جمع گیمرهای حرفه‌ای نقاط مختلف جهان از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان و… قرار بگیرند. می‌توان گفت با توجه به عدم وجود محدودیت برای انجام بازی در کشورها و رده سنی‌های مختلف، کاربران این سایت از تمام نقاط و بدون در نظر گرفتن سن مشغول به کسب درآمد از Igvault هستند.

روش‌های پرداختی سایت Igvault

Paypal
پی پال با بیش از ۱۰۰ میلیون حساب در ۱۹۰ کشور در سراسر جهان، رهبری بدون رقیب در پرداخت‌های آنلاین است. پی پال به لطف امنیتی که تضمین می‌کند، اعتماد خریداران و فروشندگان را به دست آورده است و به همین دلیل امن‌ترین روش برای برداشت درآمد از Igvault است.

Skrill
Skrill یکی از پیشروترین شرکت‌های پرداخت دیجیتال در جهان با بیش از ۳۶ میلیون دارنده حساب می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ امکان پرداخت و همچنین انتقال از طریق اینترنت را فراهم کرده است. بعد از پی پال این روش به عنوان بهترین روش برای برداشت درآمد از Igvault پیشنهاد می‌شود.

کردیت کارت
پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت در IGVault کاملاً امن است.
لازم است بدانید اگر بانک شما پروتکل احراز هویت را برای افزایش پرداخت‌های آنلاین انجام داده از شما خواسته می‌شود اطلاعات شخصی اضافی (مثلاً تاریخ تولد خود) را در این سایت ارائه دهید.

Glocash
گلوکش قادر به جمع‌آوری پرداخت با بیش از صد ارز مانند دلار آمریکا، ین ژاپن، پوند انگلیس، یورو، دلار کانادا، دلار استرالیا، دلار هنگ کنگ و… است؛ به همین دلیل نقد کردن Igvault از این روش نیز در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار شایع است.

چه سایت‌های مشابه Igvault وجود دارند؟

Eldorado.gg

به طور خلاصه می‌توان گفت Eldorado.gg در میان طیف وسیعی از عناوین محبوب، آوازه و شهرت بسیاری پیدا کرده است. الدورادو همچنین می‌تواند در نقد کردن درآمد بیش از ۵۰ مورد از داغ‌ترین بازی‌های آنلاین به شما کمک کند.

G2G.com

امروزه پرداخت با بیش از ۲۰۰ روش و با ۲۲ ارز مختلف توسط g2g وجود دارد. g2g انواع مختلفی از پرداخت‌ها و همچنین روش‌های برداشت را برای خریداران و فروشندگان بازی ارائه می‌دهد.

درآمد از Igvault

PlayerAuctions.com

سایت PlayerAuctions یک بازار دیجیتال در حوزه تخصصی معاملات سکه‌های انواع گیم و دارایی‌های بازی‌ها شناخته می‌شود؛ به عبارت دیگر مانند یک صرافی آنلاین میان فروشندگان و خریداران بازی وجود دارد تا به نوعی برای هر دو طرف، معاملات را ایمن کند. این سایت که در سال ۲۰۰۹ با ۷۰ کارمند راه‌اندازی شد، هم اکنون از سرتاسر دنیا یک میلیون عضو دارد و برای خرید و فروش نیازی به پرداخت حق عضویت ندارند و تنها لازم است که اعضا بخش کوچکی از معامله را به عنوان کارمزد به سایت دهند.

Z2U.com

اعضای مجموعه Z2U توسط گروهی از گیمرهای باتجربه که بیش از یک دهه در این صنعت کار می کنند تشکیل شده است.
این سایت نیاز و خواسته گیمرها در دنیای بازی را به خوبی درک کرده و پلتفرم خود را بر اساس باورهای اصولی و پایه‌ای این افراد ایجاد کرده است. در نتیجه پلتفرم ایجاد شده تحویل سریع، پشتیبانی از مشتری و تجربیات بدون دردسری را تضمین می‌کند و در عین حال از منافع خریداران و فروشندگان محافظت می‌کند.

بیشتربخوانید: همه چیز درباره سایت u7buy.com از خرید سکه گرفته تا کسب درآمد و نقد کردن درآمد بازی

نظرات کاربران Igvault در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

IGVault توانسته است امتیاز ۲٫۸۹ از ۵ را توسط کاربران کسب کند که نشان می‌دهد اکثر مشتریان به طور کلی از خرید خود ناراضی هستند. مشتریانی که از IGVault شکایت دارند، اغلب به مشکلات مربوط به خدمات مشتری، مالک اصلی و لایو چت اشاره می‌کنند. IGVault در بین سایت‌های بازی رتبه ۴ را دارد.

کارمزد کاربران Igvault و شرکت سازنده چقدر است؟

شما برای خارج کردن درآمد از Igvault ملزم به پرداخت کارمزد به صورت زیر خواهید بود.

 

نقد کردن Igvault

سفیرپیمنت چگونه می‌تواند درآمد کاربران این سایت را نقد کند؟

سفیرپیمنت برای آرامش خاطر گیمرهای ایرانی، امکان نقد کردن درآمد از Igvault را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم کرده است. شما بدون داشتن هیچ‌گونه نگرانی بابت نقد کردن می‌توانید درآمد ارزی کسب شده از اکانت وریفای شده Igvault را به ریال تبدیل کرده و از آن در داخل کشور استفاده نمایید. فراموش نکنید هدف ما فراهم‌ کردن بستری ایمن و قابل اعتماد است که از دغدغه افرادی که قصد فعالیت ارزی و دلاری در ایران را دارند، بکاهد.

 

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *