منابع آزمون pte

منابعی که برای آمادگی در آزمون PTE لازم دارید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ تیر, ۱۴۰۲
8 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

برای مهاجرت و یا تحصیل در کشورهای مختلف، راه‌ها و تدابیر زیادی طراحی شده است. آزمون‌ های بین ‌المللی یکی از راه‌هایی است که همه ساله عده زیادی به منظور مهاجرت، کار و تحصیل در کشور‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند. آزمون ‌های تافل،  آیلتس و PTE از جمله امتحان‌های پیشرو در زمینه زبان خارجی می‌باشند که مورد قبول اکثریت دانشگاه‌های مهم و مطرح جهان هستند. در ادامه به معرفی 11 منابع آزمون PTE می‌پردازیم.

 

پشتیبانی پرداخت آزمون‌ها

آزمون Pte چیست؟

آزمون Pearson Tests of English که به اختصار PTE نیز خوانده می‌شود، یکی از آزمون ‌های بین ‌المللی زبان در دنیا است که دارای اعتبار جهانی بوده و در اکثر کشورها برای ادامه تحصیل و مهاجرت قابل قبول است. این آزمون چهار مهارت Speaking ,Reading, Listening و Writing را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این امتحان دشواری کمتری نسبت به سایر آزمون‌های در این زمینه دارد و به همین دلیل از محبوبیت بیشتری نزد داوطلبین برخوردار است. آزمون PTE توسط سازمان پیرسون آمریکا که ناشر کتاب‌های Longman می‌باشد، برگزار می‌گردد. این امتحان، ساختاری مشابه به آزمون آیلتس دارد و در دو سطح جنرال یا عمومی و آکادمیک قابل انجام است.

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای رسمی آزمون PTE

این کتاب به نام PTE Academic Offline Practice Test به طور رسمی و مستقیم توسط موسسه Pearson منتشر شده است. این منبع سعی دارد تا شما را با محتوای آزمون، سبک سوالات و شیوه پاسخ‌دهی آشنا کند. ارائه تصاویر از صفحه کامپیوتر و درج نمونه سوالات مختلف و راهنمایی‌های آموزشی، ابهامات متقاضیان را به طور کامل برطرف می‌کند.

 

دانلود رایگان کتاب راهنمای جامع آزمون PTE برای مدرسان

کتاب The Official Guide to PTE Academic – Teacher Notes با رویکرد تشریح آزمون و سبک سوالات برای مدرسان دوره‌های آزمون PTE تألیف شده است. این کتاب سعی دارد به صورت بسیار جزئی و نکته به نکته بخش‌های مختلف آزمون را تشریح کند. این منبع، در نیل به هدف خود از نمونه سوالات متعددی بهره می‌گیرد و تمامی سوالات را نیز به صورت تشریحی بررسی کرده و چرایی پاسخ‌های صحیح و ناصحیح را ارائه می‌دهد.

منبع آزمون pte

دانلود رایگان کتاب نمونه سوالات جامع آزمون PTE

کتاب PTE Academic Practice Test Plus جامع ترین منبع برای نمونه سوالات آزمون PTE است. این کتاب در سه بخش تألیف شده است: بخش اول ساختار کلی آزمون توضیح داده شده است. در بخش دوم نیز 4 سری نمونه سوال کامل آزمون PTE تدوین گردیده و بخش سوم به تحلیل سوالات و ارائه پاسخ تشریحی برای آن‌ها پرداخته است. همچنین لوح فشرده همراه با این کتاب، به داوطلب دسترسی راحت‌تری در این زمینه می‌دهد.

 

کتاب PTE Academic Testbuilder

این مجموعه زبان انگلیسی حاوی چهار تست کامل برای آزمون کامپیوتری Pearson Test of English Academic است. علاوه بر این، برای هر کدام از قسمت‌های دشوار و مشکل‌­ساز راهنمای کاملی در نظر گرفته شده است.

منابع امتحان pte

کتاب PTE Advantage for Academic Module

کتاب PTE Advantage for Academic Module دارای چهار بخش مختلف است و مهارت‌های آزمون پی تی ای آکادمیک در چهار حوزه Speaking ,Reading Listening و Writing را تشریح می‌کند. در این منبع امتحانی مطالب مختلف به صورت قدم به قدم توضیح داده شده و نحوه پاسخ دادن به انواع مختلف سوالات نیز بیان گردیده است. این کتاب شامل ۳ سری نمونه سوال است که با پاسخ و توضیحات لازم، داوطلب را راهنمایی می‌کند.

منابع آزمون pte

دانلود کتاب PTE Academic Expert B2 + Audio

کتاب درسی PTE Academic Expert B2 آموزش دقیق آزمون را در سطح B2 برای موفقیت داوطلبان در PTE Academic ارائه می‌دهد. Expert PTE Academic با داشتن یک کتاب درسی و ارائه جزئیات هر تست، داوطلبان را برای موفقیت هرچه بیشتر آماده می‌کند. فایل صوتی مکمل این کتاب، راهنمای گویا و بهتری برای داوطلبان می‌باشد.

 

 

وب سایت ‌­های آنلاین آموزش PTE

در کنار منابع شنیداری و کتاب‌ها، وبسایت‌های آنلاین آزمون PTE منابعی مکمل و معتبر در این حوزه می‌باشند؛ البته ممکن است کیفت دوره‌ها در این سایت‌ها به اندازه شرکت حضوری درکلاس‌ نباشد اما باز هم می‌توانند شما را در این زمینه کمک کنند.

۱- آدرس و‌ب‌سایت: Hotshot24

۲- آدرس وب‌سایت: PTE Practice

۳- آدرس وب‌سایت: PTE Practice

۴- آدرس وب‌سایت: PTE Tutorials

۵- آدرس وب‌سایت: PTE Study

 

خدمات سفیرپیمنت

همان‌طور که می‌دانید، ثبت ‌نام در این آزمون نیازمند پرداخت هزینه از طریق درگاه‌ های پرداخت بین ‌المللی است که این فرایند در ایران با شرایطی همراه است. برای پرداخت هزینه‌ آزمون PTE، می‌توانید از ویزا یا مسترکارت سفیرپیمنت استفاده کرده و فرآیند ثبت‌نام خود را سهولت بخشید. سفیرپیمنت به عنوان تیمی متخصص در این زمینه، تمامی پرداخت ‌های ارزی شما را در هر حوزه‌ای انجام می‌دهد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(8)
   
منیره کاربر سایت ۰۶ تیر ۱۴۰۱

منابع آزمون PTE جنرال رو نمیذارید؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۱۱ تیر ۱۴۰۱

    به تیم پشتیبانی انتقال داده شده است

   
armin کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

بسیار عالی بود ممنون از سایت خوبتون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    خدا رو شکر
    خواهش می‌کنم
    سپاس از شما بابت بازخوردی که دادید
    پیروز باشید

   
armin کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

بسیار عالی بود ممنون

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

    سلام
    سپاس از شما

   
حسین علی نژاد کاربر سایت ۱۰ دی ۱۳۹۹

سلام و احترام
خیلی ممنون بابت توضیحات جامع و کاملی که در این مقاله داشتید
استفاده کردم

       
    M.esmaili کاربر سایت ۱۳ دی ۱۳۹۹

    سلام. خواهش میکنم.
    خوشحالم که مفید بوده براتون