آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg

بررسی جامع آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg

آخرین بروز رسانی:  ۸ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

Eldorado. gg بازاری است که به کاربران امکان خرید و فروش کالا‌های بازی ویدیویی مانند PoE Orbs، OSRS Gold و… را می‌دهد. این سایت مالک یا فروشنده اقلام فهرست‌شده نیست و قرارداد واقعی فروش مستقیماً بین خریداران و فروشندگان برقرار می‌شود. کاربران گزینه‌های پرداخت متعددی برای انتخاب دارند: کارت‌های اعتباری و نقدی، Apple Pay، Google Pay، ارز‌های رمزنگاری شده (بیت‌کوین، اتریوم، تتر و… ) iDEAL، Sofort و… در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg می‌پردازیم.

 

آیا Eldorado. gg قانونی است؟

سایت الدورادو قانونی است و تا به امروز به مبادله کالا‌ها و خدمات برای میلیون‌ها گیمر کمک کرده است. اکثر کاربران این سایت مشکل یا شکایت خاصی ندارند و خدمات مشتریان به‌صورت ۲۴ ساعته در وب‌سایت در دسترس است.

 

آیا Eldorado. gg ایمن است؟

 

آیا Eldorado.gg ایمن است؟

 

قبل از اینکه به آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg بپردازیم باید در مورد ایمنی این بازار خرید و فروش اکانت و ارز‌های درون بازی صحبت کنیم. تراکنش‌های ایمن سایت الدورادو با استفاده از سیستم TradeShield ارائه می‌شود و تجربه مثبتی را تضمین می‌کند. نظرات مثبت بسیاری از کاربرانی که ارز و حساب‌های خود را با خیال راحت خریداری کرده‌اند، وجود دارد.

 

سایت Eldorado. gg چگونه کار می‌کند؟

در اصل، در این سایت دو نوع کاربر وجود دارد: خریداران و فروشندگان. این سایت به‌عنوان یک بازار آزاد، عاری از قیمت‌گذاری مصنوعی یا مداخله از بالا به پایین عمل می‌کند و تنها محدودیت‌های واقعی، عرضه عمومی کالا یا خدمات درخواستی و حداقل سفارش برای بازی‌های خاصی مانند RuneScape است. البته، این بدان معنا نیست که هیچ نظارتی وجود ندارد؛ امنیت و صلاح‌دید اولویت‌های اصلی Eldorado. gg هستند و نیازی نیست که نگران کلاهبرداری یا ممنوعیت باشید.

 

کسب درآمد از Eldorado.GG

به طور کلی، پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته در دسترس است تا به روشن شدن ابهامات، حل اختلافات، بررسی تقلب، مدیریت ادعا‌های بیمه و به‌طور کلی اطمینان از یک تراکنش روان در هر زمان کمک کند. علاوه بر این، نیازی به چندین بار ثبت نام نیست و شما به راحتی می‌توانید از یک حساب واحد خرید و فروش انجام دهید.

 

چگونه اکانت بازی بفروشیم؟

بالاخره به موضوع اصلی و شیرین آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg می‌رسیم. یکی از اصلی‌ترین روش‌های کسب درامد از این سایت، فروش اکانت و حساب کاربری بازی‌های مختلف است. برای فروش اکانت درون بازی خود، حساب شما باید تأیید شود.

در هنگام فروش اکانت بازی، اطمینان حاصل کنید که مهم‌ترین اطلاعات مربوط به حساب کاربری را در عنوان سفارش خود و تا آنجا که ممکن است در توضیحات درج کنید. شما می‌توانید زمان تحویل اکانت و حداکثر ۵ تصویر از حساب را نیز انتخاب کنید. در مرحله بعد باید قیمت درخواستی خود برای حساب را وارد کنید و پیشنهاد خود را قرار دهید.
اگر چندین حساب یکسان دارید که می‌خواهید بفروشید، می‌توانید با استفاده از ویژگی «Multiple Accounts» آن‌ها را در یک پیشنهاد فهرست کنید. کافی است روی افزودن حساب‌های بیشتر کلیک کنید، تا زمانی که همه حساب‌های شما فروخته شوند، همان پیشنهاد فعال خواهد بود.

در مرحله بعدی از آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg هنگامی که پیشنهاد شما خریداری شد، باید با خریدار تماس بگیرید و انتقال حساب را با ارائه نام کاربری، رمز عبور، ‌ایمیل و… ترتیب دهید. پس از انجام این کار، باید به پنجره «Account delivery confirmation» بروید و تأیید کنید که تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد حساب را ارائه کرده‌اید. اگر خریدار در ابتدا تحویل حساب را تأیید کند، این مرحله نادیده گرفته می‌شود و سفارش به‌عنوان تکمیل شده مشخص می‌شود، در غیر این صورت لطفاً حداکثر ۳ روز به خریدار فرصت دهید تا حساب را بررسی کرده و تحویل آن را تأیید کند. پس از ۵ روز از زمان تکمیل سفارش، وجوه فروش به موجودی الدورادو شما واریز می‌شود.

 

کجا و چگونه اطلاعات حساب را هنگام فروش اکانت تحویل دهیم؟

در این قسمت از آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg ممکن است این سؤال پیش بیاید که چه زمانی باید اطلاعات حساب را تحویل دهیم؟ اگر از تحویل فوری استفاده نمی‌کنید، باید تمام اطلاعات حساب لازم را در چت Eldorado. gg تحویل دهید. این سیستم چت به شما امکان دسترسی به ارتباطات رمزگذاری شده بسیار امن با خریدار را می‌دهد.

 

چه اطلاعات حسابی باید به خریدار ارائه شود؟

شما باید نام کاربری ورود به سیستم، رمز عبور، ‌ایمیل (در صورت وجود) و هر گونه پاسخ سؤالات امنیتی (در صورت وجود) را ارائه دهید.

بیشتربخوانید: معرفی و بررسی جامع وب‌سایت Eldorado

جمع‌بندی

به‌طور خلاصه، Eldorado. gg یک بازار بسیار محبوب برای ارتقا‌های درون بازی در طیف وسیعی از عناوین محبوب است. در این سایت شما می‌توانید با یک قیمت رقابتی، به خرید و فروش ارز و آیتم‌های درون بازی بپردازید. با خرید آیتم‌های بازی در زمان خود صرفه‌جویی کرده و آمار و رتبه‌بندی خود را افزایش می‌دهید.

اگر بخواهید به‌عنوان فرشنده در این سایت فعالیت داشته باشید، آموزش کسب درامد از سایت Eldorado. gg برای شما مفید خواهد بود. برای خرید و فروش در سایت‌های خارجی از جمله سایت الدورادو به روش‌های پرداخت بین‌المللی و معتبر از جمله پی‌پال نیاز است. سفیرپیمنت، سفیر شما در خدمات ارزی، آماده ارائه هرگونه خدمات افتتاح و وریفای حساب پی‌پال به هم‌وطنان است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *