خرید از سایت ovh.com مرحله به مرحله

خرید از OVH با نرخ مناسب

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  13 دقیقه

ovh.com سایتی است که به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های هاستینگی در سراسر دنیا خدمات هاست و سرور را ارائه می‌دهد. خدمات این مجموعه متنوع است و مزایای خرید از OVH باعث می شود که مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. از آنجایی که خرید از این سایت نکاتی را دارد ما در اینجا قصد داریم که راهنمای خرید از سایت ovh را ارائه کنیم. در صورتی که شما نیاز به آموزش خرید هاست از ovh دارید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

OVH چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

در ابتدا بهتر است قبل خرید از سایت ovh با خدمات متنوع این مجموعه آشنا شوید و سپس اقدام به خرید نمایید. در واقع اول با خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد آشنا شوید و سپس برای خرید آن‌ها اقدام کنید.خدماتی که ovh.com ارائه می‌دهد و به هنگام خرید از OVH از بین آن‌ها باید یک مورد را انتخاب کنید، عبارت است از:

 

پیشنهاد مطالعه: دیتاسنتر OVH را بشناسید!

 

سرور اختصاصی

از جمله گسترده‌ترین خدماتی که این مجموعه به کاربران خود ارائه می‌دهد سرورهای اختصاصی است. OVH با فراهم کردن تجهیزات سخت‌افزاری پیشرفته و به‌روز توانسته است نیاز بسیاری از افراد و شرکت‌ها را برطرف نماید. دیتاسنترهای این مجموعه از لحاظ امنیت و پشتیبانی رضایت بسیاری از افراد را جلب کرده‌اند. اگر به دنبال سرورهای اختصاصی مطمئن هستید، خرید از سایت OVH را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

سرور مجازی

دومین خدمات مشهور OVH سرورهای مجازی است. این مجموعه با کمک نرم‌افزارهای مجازی‌ساز بهترین سرورهای اختصاصی خود را به سرورهای مجازی با منابع مختلف تقسیم کرده و به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از سرورهای مجازی می‌توانید با هزینه کمتر به سخت‌افزارهای بهتری دسترسی داشته باشید و عملکرد رضایت‌بخشی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید هزینه کمتری نسبت به سرور اختصاصی بپردازید اما منابع قدرتمندی می‌خواهید، خرید از OVH در بخش سرورهای مجازی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

هاست اشتراکی

چنانچه به دنبال هاست‌های خارجی مطمئن هستید که از بهترین زیرساخت‌ها تامین شوند، می‌توانید به سراغ هاست‌های اشتراکی این مجموعه بروید. معمولا این سرویس از OVH مورد استفاده افرادی است که در ابتدای راه‌اندازی وب‌سایت هستند. به عبارت دیگر خرید هاست اشتراکی از OVH را برای کسب و کارهای نوپا توصیه می‌کنیم. از نظر کیفیت و پشتیبانی نیز می‌توانید با اطمینان از این سرویس استفاده کنید.

 

دیگر خدمات

Ovh.com خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهد. جزئیات این خدمات را می‌توانید در مقاله معرفی خدمات ovh و بررسی جامع آن‌ها به طور مفصل مطالعه نمایید. اصلی‌ترین خدماتی که می‌توانید با خرید از OVH دریافت کنید، علاوه بر مواردی که در بالا توضیح دادیم، در زیر نام برده‌ایم. تنها با داشتن یک حساب کاربری فعال در این سایت به خدمات مختلف آن دسترسی خواهید داشت.

  • ثبت دامنه
  • تلفن مبتنی بر اینترنت(voip)
  • فضای ابری
  • و…

 

خرید از سایت ovh

 

مزایای خرید از OVH

در این قسمت قصد داریم تا در رابطه با مزایای خرید از OVH صحبت کنیم تا بدانید که اصلا چرا باید از ovh خرید کنید. در واقع باید حتما دلیلی وجود داشته باشد که شما بخواهید حتما از OVH استفاده کنید. همچنین باید بدانید که با خرید از سایت OVH به چه مزیت‌هایی دسترسی خواهید داشت. مهم‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان برای این سایت برشمرد عبارت است از:

 

  • امنیت: از مسائل مهمی که برای صاحبان وب‌سایت‌ها و کسب و کارها مطرح است، امنیت سایت بوده که باید از لحاظ زیرساختی نیز تامین شود. از جمله برجسته‌ترین مزایای خرید از OVH تامین امنیت وب‌سایت شماست که خیالتان را آسوده می‌کند.
  • سرعت: سرعت پاسخ‌دهی سرور از عاملان تعیین کننده کیفیت سرور و البته سایت است. تجهیزات سخت‌افزاری ovh‌ معمولا سرعت بالایی در پاسخگویی درخواست‌ها دارند خرید از سایت ovh را برای شما مطمئن‌تر می‌کند.
  • به‌روز بودن: Ovh.com همواره به دنبال این بوده است که بهترین خدمات را با استفاده از جدیدترین تجهیزات ارائه کند. خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می‌شوند همواره به‌روز بوده و چه از لحاظ نرم‌افزاری چه از لحاظ سخت‌افزاری جدیدترین‌ها را می‌توانید در اختیار داشته باشید.
  • قیمت: علی‌رغم اینکه این شرکت سعی دارد تا بهترین سخت‌افزارها را ارائه کرده و رضایت مخاطبان را جلب کند در مسئله قیمت نیز طوری قیمت‌گذاری کرده است تا بتوانید بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت نمایید. معمولا قیمت‌های تعیین شده برای محصولات ovh رقابتی است و از این نظر نیز می‌توانید مطمئن خرید خود را انجام دهید.
  • دسترسی: دیتاسنترهای ovh.com در چندین کشور مختلف قرار داشته و از لحاظ دسترس‌پذیر بودن سرورها در مناطق مختلف دنیا مشکلی ندارد. شما می‌توانید به تناسب نیاز خود سرور خود را از داخل یکی از دیتاسنترهای کشورهای موجود سفارش دهید.

 

خرید اکانت OVH
وریفای اکانت ovh با مدارک واقعی

 

آموزش خرید سرور از ovh

اکنون که از انواع خدمات برای خرید از OVH مطلع شدید و همچنین می‌دانید مزایای خرید از سایت OVH چیست، می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. برای اینکه بتوانید خریدی ساده و مطمئن را تجربه کنید، لازم است تا راهنمای خرید از سایت ovh را مطالعه نمایید. به هنگام خرید از این سایت باید این نکات را مدنظر داشته و این مراحل را طی کنید:

 

1) ورود به سایت و انتخاب دسته‌بندی محصول

در وهله اول باید به آدرس ovh.com وارد شوید. با جستجوی نام سایت و یا وارد کردن آدرس دامنه می‌توانید وارد سایت شوید؛ البته ممکن است در برخی از موارد نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای تغییر آیپی نیز داشته باشید. پس از اینکه وارد سایت شدید باید دسته‌بندی محصول مورد نظر خود را از میان خدمات این مجموعه انتخاب کنید. برای سادگی کار شما، در بالای صفحه اصلی سایت لیست تمام محصولات هست که از بین آن‌ها هر کدام را که خواستید انتخاب می‌کنید.

ورود به سایت برای انتخاب محصول

 

2) انتخاب محصول

پس از اینکه دسته‌بندی محصول را مشخص نمودید باید در میان گزینه‌های مختلف ارائه شده محصول نهایی خود را تعیین کنید. برای مثال ما ابتدا گزینه Bare Metal & VPS را به عنوان دسته‌بندی محصول انتخاب کردیم و وارد صفحه‌ای شدیم که در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید. کمی رو به پایین که اسکرول کنید انواع مختلف سرورها را مشاهده می‌کنید. پایین هر کدام گزینه‌ای است که شما را به صفحه جزئیات آن می‌برد.

انتخاب محصول جهت خرید از ovh

مشاهده جزئیات محصولات پیش از خرید در ovh.com

 

3) تعیین منابع محصول و انتخاب محصول نهایی

پس از اینکه روی گزینه «view…..» در پایین هر کدام از انواع محصول کلیک کردید، وارد صفحه‌ای می‌شوید که نمونه‌های مشابه با این محصول مورد نظر شما با منابع مختلف را نمایش می‌دهد. در این صفحه می‌توانید منابع مورد نیاز خود را از منوی سمت چپ صفحه تعیین کنید. پس از اینکه جزئیات و منابع محصول را مشخص کردید باید از میان گزینه‌های پیش روی خودتان یکی را انتخاب و روی گزینه «Configure this server» کلیک نمایید.

انتخاب محصول نهایی در او وی اچ

درخواست کانفیگ سرور در او وی اچ

 

4) ورود به حساب کاربری و پرداخت هزینه خرید از OVH

پس از انتخاب محصول نهایی و تایید آن توسط شما نوبت به پرداخت می‌رسد. شما ابتدا باید وارد حساب کاربری خود بشوید و سپس فاکتوری را که OVH برایتان صادر نموده را پرداخت نمایید. نحوه پرداخت فاکتور ovh نیز با کمک حساب پی پال و یا کارت‌های اعتباری ارزی است. در این بخش می‌توانید از تیم سفیرپیمنت برای پرداخت هزینه خرید هاست و سرور خارجی کمک بگیرید.

 

پیشنهاد مطالعه: پرداخت فاکتور OVH با نرخ مناسب و فوری

 

آموزش خرید هاست از ovh

برای اینکه از ovh هاست خریداری کنید باید پس از ورود به سایت دسته‌بندی Web Hosting & Domains را انتخاب نمایید. سپس وارد صفحه‌ای می‌شوید که در زیر مشاهده می‌کنید. کمی که به سمت پایین اسکرول کنید با قسمتی از صفحه روبه‌رو می‌شوید که در آن امکان انتخاب سرویس وجود دارد. در واقع می‌توانید از گزینه‌های پیشنهادی برای خرید از OVH کمک بگیرید.

خرید هاست در او وی اچ

دسته‌بندی‌های هاست در سایت او وی اچ

 

ما در اینجا cteating a website with WordPress را انتخاب کرده و در قسمت پایین آن روی get started کلیک می‌کنیم. پس از کلیک وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر خواهید شد. با انتخاب پلن مورد نظر روی گزینه order now باید کلیک کنید. سپس به صفحه‌ی دیگری منتقل خواهید شد. در آن صفحه باید تنظیمات مربوطه و دلخواهتان را تعیین کنید.

مشاهده پلن هاست‌ها در او وی اچ

تکمیل خرید هاست از سایت ovh.com

 

تنظیمات هاست به هنگام خرید از سایت OVH

اکنون شما باید تنظیمات مدنظر خود اعم از نوع سیستم مدیریت محتوا، استفاده از شبکه توزیع محتوا(CDN)، گواهی‌های امنیتی SSL و… را مشخص نمایید. در پایان روی گزینه continue باید کلیک کنید تا وارد صفحه option شوید. در این قسمت شما باید دامنه مدنظرتان را ثبت کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید در قسمت سمت راست صفحه میزان مبلغ قابل پرداخت شما و جزئیات آن نیز قابل مشاهده است.

در آخر روی گزینه continue order در سمت راست صفحه کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. مرحله بعدی به شما خلاصه سفارشتان را نشان می‌دهد اما اگر وارد حساب کاربری خود نشده باشید ابتدا از شما می‌خواهد که این کار را انجام دهید. پس از ورود به حساب کاربری می‌توانید خلاصه‌ای از سفارشتان و تنظیماتی که اعمال کرده‌اید را مشاهده نمایید. با تایید کردن آن به مرحله پرداخت فاکتور ovh وارد خواهید شد

تنظیمات هاست به هنگام تهیه در ovh

ورود به حساب کاربری و تکمیل فرایند خرید

 

در گام آخر برای پرداخت هزینه خرید از سایت OVH باید از حساب پی‌پال استفاده کنید و یا اینکه به کمک کارت‌های اعتباری ارزی مانند مستر/ویزاکارت پرداخت خود را انجام دهید. در صورتی که به این نوع سرویس‌ها دسترسی ندارید و یا سوالی در این رابطه دارید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید. سفیرپیمنت همراه شما در پرداخت هزینه خرید از سایت‌های خارجی خواهد بود. همچنین می‌توانید برای خرید اکانت OVH‌ نیز از سفیرپیمنت کمک بگیرید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله پس از معرفی ovh.com  و خدمات آن سعی کردیم درباره مزایای خرید از OVH نیز صحبت کنیم. در ادامه نیز آموزش خرید هاست از ovh را ارائه کردیم که با توجه به لزوم رعایت نکاتی در زمان خرید از ovh مورد نیاز واقع خواهد شد. باید دقت داشته باشید که برای پرداخت فاکتور ovh‌ باید از حساب پی‌پال و یا کارت اعتباری ارزی مانند مستر/ویزاکارت استفاده نمایید. چنانچه در این سرویس ارزی حساب کاربری ندارید و یا برای پرداخت نیاز به کارت اعتباری دارید، می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید.

در صورتی که سرویس فعالی در ovh دارید، از تجربیات خود برای استفاده از خدمات این مجموعه در قسمت نظرات برای ما صحبت کنید تا در اختیار همگان قرار گیرد. ضمنا می‌توانید سوالات مرتبط خود با موضوع راهنمای خرید از سایت ovh را نیز در کامنت‌ها مطرح کنید تا کارشناسان ما به آن پاسخ دهند. جهت مشورت با مشاوران سفیرپیمنت نیز می‌توانید در قسمت پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید.

 

خرید دیجیتال اوشن digitalocean
خرید اکانت digitalocean دیجیتال اوشن

 

خرید اکانت هتزنر hetzner
افتتاح اکانت hetzner هتزنر

 

خرید اکانت لینود linode
وریفای اکانت linode لینود

 

خرید اکانت Vultr ولتر
افتتاح حساب والتر Vultr

 

سوالات متداول؛ خرید از OVH

معمولا سرویس پی پال و کارت‌های اعتباری برای پرداخت فاکتور OVH استفاده می‌شوند.
این کار رو میتونید به تیم سفیرپیمنت بسپارید. از بخش فروشگاه سفیرپیمنت برای ثبت سفارش اقدام کنید.
خیر شما می‌توانید خدمات پرداخت در این سایت را به سفیرپیمنت بسپارید و الزامی برای داشتن حساب پی پال نیست
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *