پرداخت فاکتور OVH با نرخ مناسب و فوری

پرداخت فاکتور OVH با نرخ مناسب و فوری

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

ovh.com سایتی است که شما می‌توانید خدمات زیرساخت را از آن دریافت نمایید. مجموعه ovh سومین دیتاسنتر برتر دنیا است که در عرصه خدمات زیرساخت و هاستینگ خدمات خود را ارائه می‌دهد. بالغ بر یک میلیون نفر به عنوان مشتری از خدمات ovh استفاده می‌کنند که نشان از معتبر بودن آن در میان کشورهای مختلف است. در سایت ovh امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد و در اینجا قصد داریم نحوه پرداخت فاکتور ovh.com را به صورت تصویری و صفر تا صد آموزش دهیم. برای مطالعه آموزش پرداخت فاکتور ovh تا پایان با ما همراه باشید.

 

چرا ovh؟

در ابتدا بهتر است درباره این صحبت کنیم که چرا باید ما سراغ ovh برویم و یا اصلا چرا ovh باید هاستینگ مدنظر ما باشد؟ در پاسخ باید گفت که انتظارات ابتدایی هر فردی از یک مجموعه هاستینگ کیفیت خدمات، برطرف کردن همه نیازهای مرتبط با وب در یک مجموعه، قیمت مناسب و پشتیبانی خوب است. همه این ویژگی‌ها را ovh.com داشته و از دلایل محبوبیت آن در دنیا همین موارد است. به موارد ذکر شده گستردگی بیشتر خدمات این مجموعه از میزبانی وب تا ارائه سرورهای اختصاصی، راه حل‌های ذخیره‌سازی و مرکز داده مجازی را نیز اضافه کنید.

همچنین پیشرفته بودن و به‌روز بودن خدمات این مجموعه نیز برگ برنده‌ای است که شما را ترغیب به استفاده از خدمات ovh می‌کند. معمولا این مجموعه در ارائه خدمات خود از دانش‌های جدید و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند و همواره در این زمینه پیشرو است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی خدمات ovh را نیز مطالعه نمایید. حال که متوجه شدید چرا ovh را باید انتخاب کنید، پس به سراغ آموزش نحوه پرداخت فاکتور ovh.com می‌رویم.

 

 

روش‌های پرداخت فاکتور ovh

برای پرداخت فاکتور ovh شیوه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از هر یک می‌توانید فاکتور مد نظر خود را پرداخت نمایید. در حالت کلی می‌توان 5 روش پرداخت فاکتور ovh معرفی نمود. در نظر داشته باشید که روش‌های پرداخت فاکتور ovh هر کدام نکاتی دارند که به تفکیک نکات نحوه پرداخت فاکتور ovh را نیز بیان می‌کنیم. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • دبیت کارت و کارت‌های اعتباری
  • چک
  • سفارش پستی
  • پی پال
  • نقل و انتقالات بانکی

 

دبیت کارت و کارت‌های اعتباری

در صورتی که شما یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی و یا همان دبیت کارت‌ها را داشته باشید، می‌توانید برای پرداخت فاکتور ovh از آن استفاده نمایید. برای استفاده از این نحوه پرداخت فاکتور ovh.com تنها کافی است گزینه «پرداخت با کارت‌های اعتباری» را در فرم سفارش انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه و گذر از مراحل مربوطه به راحتی پرداخت فاکتور ovh را انجام خواهید داد.

 

پیشنهاد مطالعه: مقایسه بهترین دیتاسنترهای جهان

 

آموزش پرداخت فاکتور ovh با چک

دیگر روش پرداخت فاکتور در این دیتاسنتر استفاده از چک است. اگر چکی دارید که متعلق به بانک‌های جمهوری ایرلند باشد، می‌توانید به عنوان یکی از راه‌های پرداخت فاکتور ovh از چک استفاده کنید. به عبارتی شما می‌توانید چک مربوطه را جهت پرداخت فاکتور ovh به آدرس زیر ارسال نمایید تا به عنوان یک روش پرداختی در مجموعه ovh از آن استفاده شود.

  • OVH Hosting Ltd
  • Unit 12 The Courtyard Building,
  • Carmanhall Road
  • Sandyford
  • Dublin 18

 

 

سفارش پستی

این نحوه پرداخت فاکتور ovh.com بیشتر مورد استفاده افرادی قرار می‌گیرد که عجله‌ای برای پرداخت فاکتور خود نداشته و از طرفی حساب بانکی در جمهوری ایرلند ندارند. کسانی که درخواست پرداخت فاکتور ovh به این شیوه را دارند باید بدانند که این روش برای هر مقدار تا 250 یورو در دسترس است. زمانی که پول ارسالی شما در مجموعه ovh دریافت شود، سفارش شما پردازش شده و ایمیلی نیز دریافت خواهید نمود. آدرسی که باید پول را به آن ارسال نمایید همان آدرس مجموعه ovh است که در قسمت چک ارائه کردیم.

 

آموزش پرداخت فاکتور ovh با پی پال

در میان شیوه‌هایی که برای نحوه پرداخت فاکتور ovh.com وجود دارد، استفاده از پی پال برای ovh را می‌توان بهترین آن معرفی نمود. پی پال به عنوان یکی از راه‌های پرداخت ارزی معتبر و ایمن در سطح دنیا روشی است که شما با آن می‌توانید پرداخت فاکتور خود را انجام دهید. برای اینکار کافی است بعد از ثبت سفارش خود گزینه paypal را انتخاب نموده و پس از درج اطلاعات حساب پی پال خود، پرداخت را از آن طریق انجام دهید.

 

نقل و انتقالات بانکی

از جمله دیگر روش‌های پرداخت فاکتور ovh استفاده از سیستم بانکی است. در این شیوه شما مبلغ فاکتور مورد نظر را از طریق بانک به حساب این مجموعه واریز می‌کنید. در واقع شما پول را مستقیما به حساب بانکی این دیتاسنتر واریز کرده و به کمک فیش واریز خود نشان می‌دهید که پرداخت فاکتور را انجام داده‌اید. اطلاعات حسابی که پول باید به آن واریز شود عبارت است از:

  • نام حساب: OVH Hosting Ltd
  • 90-00-84 :کد مرتب سازی
  • شماره حساب: 23843932
  • IBAN: IE18BOFI90008423843932
  • BIC: BOFIIE2D

 

خرید اکانت OVH
وریفای اکانت ovh با مدارک واقعی

 

آموزش پرداخت فاکتور ovh (تصویری)

داخل پنل کاربری خود می‌توانید فاکتور خود را مشاهده کرده و با روش‌های مختلفی که برای پرداخت وجود دارد، پرداخت فاکتور ovh خود را انجام دهید. برای انجام اینکار پس از ورود به حساب کاربری خود باید ابتدا در کنترل پنل OVHcloud، مانند تصویر زیر روی نام خود در گوشه بالا سمت راست کلیک کرده و سپس Payment method را انتخاب کنید.

شروع فرایند پرداخت فاکتور ovh

 

انتخاب و اضافه نمودن روش پرداخت

در صفحه‌ای که باز می‌شود جدولی مشاهده می‌کنید که روش های پرداختی که در حساب کاربری‌تان ذخیره کرده‌اید را فهرست می‌کند. در این صفحه امکان تعیین روش پرداخت، ویرایش یا حذف روش پرداخت و تغییر روش پرداخت پیش‌فرض را دارید. به هنگام ثبت اولین سفارش خود، شما باید حتما یک روش پرداخت را به عنوان پیش‌فرض تعیین کنید تا در آینده بتوانید فاکتورها را به صورت خودکار پرداخت نمایید. دو روش پی‌پال و کارت‌های اعتباری برای ذخیره کردن پیش‌فرض وجود دارد که برای اضافه کردن مانند شکل، کافی است روی یکی از آن‌ها کلیک نمایید.

اضافه کردن روش پرداخت فاکتور ovh

 

در گام بعدی نوبت به انتخاب روش پرداخت می‌رسد. شما باید در این مرحله یکی از روش‌هایی که پیش روی‌تان قرار دارد را انتخاب نمایید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، روش‌های پی پال و کردیت کارت پیشنهاد شده‌اند. روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب و روی آن کلیک می‌کنید. با انجام این کار وارد مرحله بعدی آموزش پرداخت فاکتور ovh خواهید شد.

انتخاب شیوه پرداخت

 

تایید روش پرداخت پیش‌فرض و تکمیل اطلاعات

همانطور که تصویر مشاهده می‌کنید، گزینه‌ای قرار دارد که شما باید با علامت زدن آن تایید کنید این روش پیش‌فرض پرداخت‌های شما خواهد بود. در واقع با علامت زدن این گزینه در پرداخت‌های خودکار از این شیوه استفاده خواهد شد. اگر کارت اعتباری را به عنوان یک روش پیش‌فرض انتخاب کرده باشید در پایین صفحه قسمتی می‌آید که باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید.

روش‌های پرداخت فاکتور ovh او وی اچ

با ورود اطلاعات حسابتان سیستم اعتبارسنجی کرده و در نهایت آن را تایید می‌کند. در صورتی که پرداخت با پی‌پال را به عنوان پیش‌فرض تعیین نمایید صفحه‌ای باز شده و اطلاعات حساب پی‌پال را در آن وارد می‌کنید. در نهایت پس از مدت زمان کوتاهی حساب شما فعال خواهد شد. برای حذف و یا تغییر نوع روش پرداخت نیز مانند تصاویر زیر باید ابتدا روی آیکون … کلیک کرده و گزینه مربوطه را انتخاب کنید. با حذف همه روش‌های پرداخت نیز باید نوع پرداخت را از حالت اتوماتیک به حالت دستی تغییر دهید.

تعیین روش پیش‌فرض برای پرداخت

حذف روش پرداخت فاکتور ovh

 

روش پیش پرداخت فاکتور ovh

روشی وجود دارد که شما می‌توانید ابتدا حساب کاربری خود را در پنل ovh افزایش اعتبار داده و فاکتورهای خود را به صورت خودکار از آن طریق پرداخت نمایید. به این روش، پیش پرداخت می‌گویند و همانطور که از نامش پیداست قبل از تاریخ فاکتور، شما می‌توانید هزینه را واریز کرده تا در زمان مقرر سرویس‌های شما به علت بدهی دچار اختلال نشوند. برای انجام اینکار پس از کلیک روی نام خود در گوشه بالا سمت راست، گزینه Payment method را از منوی سمت راست انتخاب نمایید. سپس روی قسمت My Prepaid Account کلیک کنید.

شارژ حساب یا پیش پرداخت

 

امکان تنظیم کردن هشدار نیز برای آستانه بودجه وجود داشته و با انجام اینکار می‌توانید زمان نیاز داشتن به پرداخت فاکتور ovh خود را یادآوری کنید. به عبارت دیگر شما می‌توانید برای خود هشداری تنظیم کنید تا اگر حداقل موجودی شما از عددی کمتر شد به شما اطلاع دهد. این کار می‌تواند برای پرداخت به موقع فاکتورهایتان شما را یاری دهد.

هشدار برای کم شدن موجودی

 

چگونه حساب پیش‌پرداخت خود را شارژ کنم؟

برای انجام اینکار کافی است در قسمت My Prepaid Account روی گزینه credit کلیک کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود میزان مدنظر خود را برای افزایش اعتبار وارد کنید و روی گزینه next بزنید. سپس با کلیک روی گزینه order باید نحوه پرداخت خود را تعیین نمایید و پرداخت را انجام دهید. این مراحل شارژ حساب را در تصاویر زیر مشاهده می‌نمایید.

انتخاب کردیت کارت برای پیش پرداخت

روش‌هایس که پرداخت فاکتور ovh با آن انجام می‌شود

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

نحوه پرداخت فاکتور در این دیتاسنتر می‌تواند به انتخاب شما متفاوت باشد. روش‌های پرداخت فاکتور ovh به طور کلی 5 مورد است که در میان همه آن‌ها استفاده از پی پال برای ovh بیشترین طرفدار را دارد؛ زیرا این روش پرداخت بین‌المللی ساده‌تر و ایمن‌تر است. از آنجایی که به علت تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و نداشتن حساب پی پال یا کارت‌های اعتباری، به صورت مستقیم شاید نتوانید فاکتور را پرداخت کنید، می‌توانید به سفیرپیمنت مراجعه نمایید. کافی است لینک پرداخت فاکتور ovh خود را پس از هماهنگی با کارشناسان این مجموعه در اختیارشان قرار دهید.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره از متخصصان سفیرپیمنت در رابطه با آموزش پرداخت فاکتور ovh یا سپردن پرداخت آن به تیم سفیرپیمنت با پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید. همچنین برای افتتاح حساب ovh نیز می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. در صورتی که قبلا از روش‌های پرداخت فاکتور ovh استفاده کرده‌اید، از تجربیات ارزشمند خود در کامنت‌ها صحبت کنید. همچنین سوالات خود را نیز می‌توانید در قسمت نظرات مطرح نمایید.

 

خرید اکانت لینود linode
خرید اکانت linode لینود

 

خرید اکانت Vultr ولتر
افتتاح حساب ولتر Vultr

 

خرید اکانت هتزنر hetzner
وریفای اکانت hetzner هتزنر

 

خرید دیجیتال اوشن digitalocean
خرید اکانت digitalocean دیجیتال اوشن

سوالات متداول؛ پرداخت فاکتور ovh

پی پال و کارت‌های اعتباری.
خیر شما می‌توانید از حساب شخص دیگر یا سفیرپیمنت نیز برای پرداخت استفاده نمایید.
بله شما میتونید با شارژ حساب ovh خودتون و استفاده از پرداخت خودکار این سایت به نوعی پیش پرداخت داشته باشید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *