خدمات سایت ovh به طور کامل و جامع

معرفی خدمات OVH و بررسی جامع آن‌ها

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

از برترین‌های دنیا درعرصه هاستینگ و ارائه خدمات وب مجموعه ovh است. خدماتی که در این حوزه وجود دارد متنوع بوده و هر مجموعه‌ای ارائه‌دهنده بخشی از خدمات است؛ از این‌رو این سوال پیش می‌آید که خدمات OVH چیست؟ در پاسخ باید گفت که ovh.com خدمات مختلفی ارائه می‌کند که قصد داریم در این مقاله به معرفی خدمات OVH بپردازیم. جهت آشنایی با خدمات سایت OVH و هاستینگ بزرگ جهانی تا پایان با ما همراه باشید.

 

Ovh چیست؟

قبل از این که به معرفی خدمات ovh بپردازیم بهتر است خود این مجموعه را معرفی کنیم. ovh.com برترین ارائه‌دهنده خدمات وب در اروپا و سومین هاستینگ در دنیا است. این مجموعه فرانسوی سال‌هاست در حوزه خدمات وب فعالیت کرده و مرکز داده‌هایی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، آلمان، لهستان و استرالیا دارد. ovh نسبت به رقبای خود مزایایی چون امنیت فیزیکی بالا، توسعه و نوآوری دائمی و… دارد که آن را متمایز می‌کند. جهت آشنایی با مزیت‌های این هاستینگ و مهم‌ترین ویژگی‌های ovh می‌توانید به مقاله دیتاسنتر ovh سومین دیتاسنتر بزرگ جهان مراجعه نمایید.

 

خدمات ovh چیست؟

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، خدمات مختلفی توسط ovh.com ارائه می‌شود که در اینجا می‌خواهیم به معرفی خدمات OVH بپردازیم. اصلی‌ترین خدماتی که از سایت OVH می‌توانید دریافت کنید را در ادامه با توضیحات لازم ارائه کرده‌ایم. بهترین خدمات OVH که به مشتریان ارائه می‌کند و با کیفیت بالایی که دارد رضایت آن‌ها را به دست می‌آورد، عبارت است از:

 

خرید اکانت OVH
وریفای اکانت ovh با مدارک واقعی

 

سرور اختصاصی(Dedicated Servers)

از مهم‌ترین خدماتی که OVH به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان دسترسی به بهترین سرور اختصاصی برای برنامه‌های تجاری است. در واقع با OVHcloudمی‌توانید وب‌سایت خود را میزبانی کنید، زیرساخت‌های خود را با انعطاف‌پذیری بالا مستقر کنید یا دستگاه خود را با چند کلیک مطابق با پروژه‌های خود سفارشی کنید. در نظر داشته باشید که این اختصاصی سازی مزایایی با خود به همراه دارد که در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • کارایی: با انتخاب یک سرور اختصاصی از OVH، مطمئن باشید که بهترین نوع سخت‌افزارها به طور کامل به شما اختصاص داده شده است؛ به همین دلیل بهترین عملکرد را از این سرور تجربه خواهید کرد.
  • دسترسی: شما با تهیه سرورهای اختصاصی ovh.com می‌توانید در کمتر از 120 ثانیه سفارش خود را تحویل بگیرید. همچنین با توجه به مراکز داده مختلفی که در سراسر جهان دارد، سرور مدنظرتان را از مراکز مختلف می‌توانید انتخاب نمایید.
  • مقیاس پذیری: مقیاس پذیری زیرساخت مسئله‌ای مهم است که مورد توجهان صاحبان سایت‌ها و مجموعه‌ها قرار دارد. در سرورهای اختصاصی ovh شما این امکان را دارید که با اتصال به سرورهای اختصاصی سایر پلتفرم‌های OVHcloud، مانند Hosted Private Cloud و Public Cloud مقیاس‌پذیری بالایی را تجربه کنید.
  • ماندگاری و دوام: از آنجایی که مجموعه OVH همواره از راه‌حل‌های نوآورانه و منحصربه‌فرد در نگهداری و توسعه کل زیرساخت خود استفاده می‌کند، شما با انتخاب سرور اختصاصی OVHcloud از خدمات ماندگاری بهره‌مند خواهید شد.

معرفی خدمات سایت ovh به صورت جامع

 

ماشین مجازی(VMware) از جمله خدمات سایت OVH

ترکیب فناوری‌های جدید با سخت‌افزارهای پرقدرت را می‌توانید در این مورد از خدمات سایت OVH در اختیار داشته باشید. با تکنولوژی مجازی‌سازی، ماشین‌ها یا همان سرورهای مجازی در این دیتاسنتر ارائه می‌شوند که با دسترسی بالای 99.99 درصد و پشتیبانی قوی از سوی مجموعه می‌توانند تمام نیازهای شما را به یک زیرساخت مناسب برطرف نمایند. اگر نمی‌خواهید هزینه تهیه یک سرور اختصاصی را بدهید، ماشین‌های مجازی انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

 

 

میزبانی وب (Web hosting)

بعد از توضیح سرورهای مجازی و اختصاصی در معرفی خدمات سایت OVH، خدمات میزبانی وب را نیز می‌توان به عنوان دیگر سرویس‌های این مجموعه بیان نمود. این خدمات با ترافیک نامحدود و پشتیبانی حرفه‌ای از سوی ovh.com ارائه می‌شوند. همچنین قابلیت مدیریت چند سایت را روی سرویس خود خواهید داشت. مزیت‌هایی که می‌توان برای این سرویس از خدمات سایت OVH عنوان کرد عبارت است از:

مزیت‌های سرویس میزبانی وب OVH

  • هاست مدیریت شده: شما پس از ساخت سایتتان نگرانی از بابت زیرساخت، مدیریت و امنیت آن نخواهید داشت.
  • رابط کاربری ساده: برای اعمال تنظیمات، مدیریت و دیگر اموری که باید در زیرساخت سایت خود انجام دهید، رابط کاربری ساده و مناسبی ارائه می‌شود تا بتوانید به سادگی آن‌ها را مدیریت کنید.
  • ترافیک نامحدود ماهانه: از آنجایی که معمولا افراد در ابتدای بیزینس خود سراغ هاست‌های اشتراکی می‌روند، داشتن ترافیک نامحدود کمک می‌کند تا موفقیت خود را محدود نکنید و برای توسعه کسب و کار خود، برنامه‌ریزی بدون محدودیت داشته باشند.

 

 

  • امنیت بالا: مانند همه سرویس‌هایی که معرفی کردیم، سرویس‌های میزبانی وب نیز از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این سرویس‌ها همگی در برابر حملاتی چون DDOS محافظت می‌شوند و با خیالی آسوده می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید.
  • مدیریت چندسایتی: شما این امکان را دارید که روی همان سرویسی که تهیه کردید، چندین سایت را مدیریت کنید. این کار در کاهش هزینه‌های شما تاثیر زیادی داشته و حتی برای مدیریت سایت‌هایتان نیز چالش‌های کمتری خواهید داشت.
  • مانیتورینگ: داشتن اطلاعات دقیق از ترافیک ورودی سایت برای مدیران سایت حائز اهمیت است. این اطلاعات در تصمیمات مدیریتی نقش بسزایی دارند و باید در دسترس باشند. در معرفی خدمات ovh می‌توان گفت که سرویس‌های میزبانی وب این مجموعه اطلاعات دقیقی از ترافیک شما برایتان جمع‌آوری کرده و در اختیارتان می‌گذارد. این اطلاعات به سادگی قابل ارزیابی و استفاده هستند.
  • پشتیبان‌گیری: هر سایتی نیاز دارد که به صورت دوره‌ای و مستمر از اطلاعات خود نسخه پشتیان تهیه و در صورت لزوم آن را بازیابی نماید. قابلیت پشتیبان‌گیری در سرویس‌های ovh وجود داشته و این کار را می‌توانید خیلی ساده انجام دهید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید نسخه‌های پشتیبان گرفته شده به راحتی بازیابی نمایید.

معرفی خدمات ovh او وی اچ

 

فضای ابری عمومی یکی از خدمات OVH

یکی از اصلی‌ترین مواردی که می‌توان در معرفی خدمات ovh ذکر کرد، ارائه خدمات فضای ابری است. این سرویس به شما کمک می‌کند تا به صورت انعطاف‌پذیر و خیلی سریع منابع مورد نیازتان را تامین و به راحتی کم و زیاد کنید. هزینه پرداختی شما نیز براساس مقدار استفاده شما تعیین خواهد شد. با استفاده از فضای ابری به عنوان زیرساخت خود به سادگی می‌توانید پروژه خود را توسعه داده و به اندازه مناسب هزینه کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: مقایسه بهترین دیتاسنترهای جهان

 

خدمات سفیرپیمنت؛ خدمات سایت ovh

سفیرپیمنت به عنوان یک مجموعه فعال در حوزه خدمات ارزی و بین‌المللی همواره تلاش کرده است تا بهترین خدمات را ارائه کند. از آنجایی که برای دریافت خدمات از مجموعه ovh.com لازم است پرداخت ارزی داشته باشید، سفیرپیمنت می‌تواند به شما در این راستا کمک نماید. چنانچه که خودتان حساب ارزی ندارید و یا نیاز به مشاوره درباره پرداخت دارید، کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید تا متخصصان این حوزه شما را راهنمایی نمایند.

جهت پرداخت هزینه هاست و سرور خارجی و یا به طور کلی پرداخت هزینه خرید از سایت‌های خارجی می‌توانید درخواست خود را در پنل کاربران سفیرپیمنت ارجاع دهید. تیم ما علاوه بر قابلیت خرید اکانت OVH، خرید اکانت دیگر دیتاسنترهای بزرگ جهان را نیز برای شما فراهم نموده است. لینک خرید این حساب‌های کاربری وریفای شده را در پایین همین صفحه ارائه کرده‌ایم.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

از بزرگترین ارائه‌دهنده‌های خدمات وب‌هاستینگ و زیرساخت در سطح دنیا OVH است. این مجموعه به عنوان سومین ارائه‌دهنده این خدمات در سطح بین‌الملل شناخته می‌شود که خدماتی چون سرورهای اختصاصی و مجازی، میزبانی وب و فضای ابری عمومی را ارائه می‌دهد. در اینجا پس از توضیح این دیتاسنتر به معرفی خدمات OVH پرداختیم. در صورتی که سوالی درباره خدمات این مجموعه دارید آن را در کامنت بپرسید. همچنین در صورتی که از خدمات این مجموعه قبلا استفاده کرده‌اید، از تجربیات خود در کامنت‌ها صحبت کنید. جهت دریافت هرگونه خدمات پرداخت بین‌المللی نیز با پشتیبانی سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

 

خرید اکانت هتزنر hetzner
افتتاح اکانت hetzner هتزنر

 

خرید دیجیتال اوشن digitalocean
خرید اکانت digitalocean دیجیتال اوشن

 

خرید اکانت Vultr ولتر
افتتاح حساب ولتر Vultr

 

خرید اکانت لینود linode
وریفای اکانت linode لینود

 

سوالات متداول؛ معرفی خدمات ovh

بله این دیتاسنتر به عنوان سومین دیتاسنتر جهان شناخته می‌شود و سرویس‌های باکیفیتی دارد.
بله سرویس‌های میزبانی ابری نیز جزو خدمات سایت OVH قرار دارند.
بله شما باید حساب کاربری OVH را وریفای کنید. سفیرپیمنت این کار را برای شما می‌تواند انجام دهد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *