خرید از cloudflare

پرداخت و خرید از سایت کلود فلیر cloudflare

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  12 دقیقه

امروزه سیستم‌های توزیع محتوا یا همان CDN طرفداران زیادی دارند. افراد با کمک این سرویس‌ها به بهبود شرایط سایت خود کمک می‌کنند. از جمله ارائه‌دهنده خدمات توزیع محتوا، کلود فلیر cloudflare است. این مجموعه خدمات باکیفیت خود را به مخاطبان سراسر دنیا ارائه می‌دهد. کاربران ایرانی در مسیر استفاده از این سرویس، پرداخت و خرید از cloudflare چالش‌های زیادی دارند. اگر شما نیز قصد پرداخت در سایت cloudflare را دارید، این مقاله مناسب شما خواهد بود.

 

روش کار Cloudflare چگونه است؟

بهتر است قبل خرید از cloudflare بدانید که اصلا این سیستم چگونه کار می‌کند. نحوه کار کلود فلیر به این شکل است که اطلاعات سایت‌ها را در چند محل و سرور نگهداری می‌کند. زمانی که شخصی بخواهد از سایت شما بازدید نماید، cloudflare مکان او را تشخیص می‌دهد و سایت شما را از نزدیک‌ترین سرور به او نشان خواهد داد. این امر موجب می‌شود تا سرعت بارگذاری سایت شما بیشتر شود و در نهایت مخاطبان شما رضایت بیشتری داشته باشند. ضمن اینکه امنیت سایت شما نیز با همین سرویس افزایش خواهد یافت.

 

معرفی جامع تمامی پلن‌های خرید از cloudflare

 

معرفی پلن‌های خرید از cloudflare

به هنگام خرید از cloudflare با پلن‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که در قسمت‌های مختلف بخش‌بندی شده‌اند. به طور کلی cloudflare خدمات خود را در 4 بخش مختلف ارائه می‌کند و برای هر بخش نیز پلن‌های متفاوتی را تعیین می‌کند. پلن‌های هر بخش شامل موارد رایگان، حرفه‌ای، تجاری و سازمانی خواهد بود. شما بر اساس نیاز خود یکی از این بخش‌ها را انتخاب و سپس در میان پلن‌های پیش رو باید یکی را انتخاب کنید. چهار قسمت کلی پلن‌های cloudflare عبارتند از:

 

Application Services

اولین بخش از پلن‌های cloudflare مربوط به خدمات اپلیکیشن‌ها است. در این بخش شما می‌توانید با پلن‌های موجود امنیت و عملکرد برنامه‌های اینترنتی خود را افزایش دهید. پلن‌های این بخش خود دارای 4 قسمت هستند. اولین پلن به صورت رایگان ارائه می‌شود تا بتوانید به کارایی این سرویس مطمئن شوید. پلن‌های بعدی مربوط به افرادی است که امکانات بیشتری نیاز دارند. آخرین پلن نیز به صورت سفارشی است و می‌توانید بر اساس نیاز خود یک پلن را تنظیم نمایید.

 

Zero Trust & SASE

دسته بعدی از پلن‌های کلود فلیر برای دسترسی آسان و ایمن برای هر کاربر به هر برنامه، در هر دستگاه و در هر مکانی است. با این سرویس می‌توانید برای کاربران خود در عین حفظ امنیت سطح دسترسی‌های متفاوت ایجاد نمایید. پلن‌هایی که در این بخش وجود دارد شامل پلن رایگان، پلن پرداخت در صورت تمایل و پلن قراردادی است.

 

Network Services

در حوزه خدمات شبکه نیز می‌توانید از کلود فلیر پلن‌های مختلفی را مشاهده نمایید. این پلن‌ها در سه بخش قرار دارند که شامل خدمات مربوط به جابه‌جایی داده‌ها، خدمات مربوط به اتصال و شبکه‌بندی و خدمات مربوط به محافظت از داده‌ها هستند. با استفاده از پلن‌های این بخش می‌توانید شبکه‌های ایمن و سریعی ایجاد نمایید. در نظر داشته باشید که کلود فلیر شبکه شما را از حملات DDOS محافظت می‌کند.

 

Developer Platform

در میان پلتفرم‌هایی که برای خرید از cloudflare وجود دارد، پلن‌های مربوط به پلتفرم توسعه‌دهندگان نیز هست. در صورتی که برنامه نویس هستید و دارید برنامه یا وب‌سایتی را توسعه می‌دهید، این پلن‌ها مناسب شما خواهند بود. با کمک این پلن‌ها حتی سایت‌هایی که برای آن‌ها سروری نیز ندارید را می‌توانید مورد بررسی قرار دهید.

 

بررسی تمامی روش‌های پرداخت در سایت کلود فلر

 

روش‌های پرداخت در سایت Cloudflare

برای خرید از Cloudflare یا همان پرداخت هزینه اشتراک Cloudflare شیوه‌های مختلفی وجود دارد که همگی به صورت ارزی هستند. شما می‌توانید یکی از این موارد را انتخاب نموده و پرداخت در سایت کلودفلر را به کمک آن انجام دهید. به طور کلی روش‌های پرداخت در سایت Cloudflare می‌تواند پی‌پال، Discover، American Express، MasterCard، VISA و UnionPay باشد. خارج از این روش‌ها در حال حاضر روش دیگری وجود ندارد. لازم به ذکر است که مشتریان سازمانی امکان پرداخت با چک‌های ACH را برای خرید از Cloudflare دارند.

 

آموزش ساخت پروفایل صورت حساب در کلودفلر

بعد از ایجاد حساب کاربری در کلودفلر برای اینکه پرداخت و خرید از Cloudflare را راحت‌تر و سریع‌تر تجربه کنید، بهتر است که یک پروفایل صورت حساب برای خود فراهم نمایید. اینکار در چند مرحله انجام می‌شود که اولین آن اضافه کردن یک روش پرداختی است. در واقع شما باید در ابتدا یک روش پرداخت اولیه و اصلی را به صورت حساب خود اضافه نمایید. فرایند انجام این کار به شرح زیر است:

  1. ابتدا وارد داشبورد کلودفلر شوید.
  2. از منوی سمت چپ گزینه Manage account و سپس Billing را انتخاب کنید.
  3. روی گزینه Payment Info کلیک نمایید.
  4. در اولین ورود، پنجره Payment Method به صورت خودکار برای شما به نمایش در می‌آید. در غیر این صورت باید روی گزینه Manage کلیک کنید تا پنجره Payment Method باز شود.
  5. براساس روش پرداختی خود اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. درواقع یا باید اطلاعات کارت اعتباری‌تان یا اطلاعات حساب پی پال خود را وارد نمایید.
  6. در نهایت اطلاعاتی را که وارد نمودید بررسی و سپس روی گزینه confirm کلیک کنید.

 

اضافه کردن روش پرداخت بک‌آپ برای خرید از cloudflare

به همان روشی که شیوه پرداخت اصلی خود را اضافه کردید می‌توانید یک شیوه دیگر با عنوان بک‌آپ اضافه کنید تا در صورتی که برای روش اول مشکلی باشد، پرداخت شما از شیوه پشتیبان انجام شود. تنها دقت داشته باشید که پس از ورود به قسمت Payment Method و کلیک روی گزینه manage باید روی دکمه BackUp کلیک کنید و مراحل را ادامه دهید.

لازم به ذکر است که برای به‌روزرسانی شیوه‌های پرداختی اصلی و پشتیبان و به طور کلی به‌روزرسانی صورت‌حساب‌های کلود فلر باید همین مراحل اضافه کردن شیوه پرداخت را پشت سر بگذارید. به عبارت دیگر چنانچه بخواهید اطلاعات پرداختی خود را در صورت‌حساب‌ها تغییر دهید، باید طبق مراحلی که برای اضافه کردن شیوه پرداخت توضیح دادیم، روش پرداختی جدید خود را وارد نمایید.

 

رایج‌ترین علت‌های پرداخت ناموفق در کلود فلر

 

دلایل پرداخت ناموفق در خرید از کلود فلر

بعضا ممکن است به هنگام پرداخت در سایت کلودفلر با مشکل مواجه شوید و نتوانید به درستی هزینه خرید از Cloudflare را بپردازید. به عبارت دیگر ممکن است پرداخت شما در این سایت ناموفق باشد. دلایل مختلفی می‌تواند برای این عدم موفقیت شما وجود داشته باشد که برخی از اصلی‌ترین آن‌ها را در ادامه توضیح داده‌ایم. رایج‌ترین دلایل پرداخت ناموفق در Cloudflare عبارتند از:

 

نگهداشتن پول توسط بانک

یکی از دلایل پرداخت ناموفق در کلودفلر می‌تواند نگهداشتن پول توسط بانک باشد. بانک یا صادرکننده کارت ممکن است به دلایلی از شارژ کردن حساب کلودفلیر خودداری کند. در چنین شرایطی ایمیلی دریافت کرده‌اید و هشدار لازم برای پرداخت ناموفق و دلیلی که نتوانستید پرداخت را انجام دهید در آن توضیح داده شده است. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از اینکه برای پرداخت اقدامی کنید، از بانک وضعیت پرداختی خود را بررسی نمایید.

 

نادرستی اطلاعات صورت حساب

در صورتی که اطلاعات صورت حساب را به درستی وارد نکنید، پرداخت در Cloudflare شما با مشکل مواجه خواهد شد. ضمن اینکه اگر کارت اعتباری حساب شما منقضی باشد نیز برای پرداخت مناسب نخواهد بود. لازم به ذکر است که کارت‌های هدیه و کارت‌های پیش پرداخت به دلیل اینکه با آدرس صورتحساب مرتبط نیستند، ممکن است برای پرداخت پذیرفته نشوند. پس حتما علاوه بر بررسی اطلاعات صورت حساب حتما در انتخاب نوع کارت هم دقت داشته باشید.

 

 

کمبود موجودی برای خرید از cloudflare

دلیل دیگری که می‌تواند باعث عدم موفقیت پرداخت در سایت کلودفلر شود، کمبود موجودی شما خواهد بود. در واقع اگر موجودی حساب شما برای پرداخت کافی نباشد، نمی‌توانید خرید از Cloudflare را با موفقیت انجام دهید. حتما قبل از اینکه اقدامی برای پرداخت هزینه خرید در این سایت انجام دهید، از موجودی حساب خود مطمئن شوید.

 

پرداخت برای خرید چندین دامنه

Cloudflare پرداخت‌هایی که برای ثبت و انتقال دامنه است را به صورت تکی بررسی و پردازش می‌کند. در صورتی که شما هم‌زمان چندین دامنه خریداری کنید، ناچار خواهید شد که هزینه آن‌ها را نیز تک به تک پرداخت نمایید. در چنین شرایطی ممکن است بانک صادرکننده کارت و حساب شما تکرار پرداخت‌ها را به عنوان امری مشکوک در نظر بگیرد و از پرداخت خودداری نماید.

 

مالیات خرید از cloudflare

 

مالیات خرید از Cloudflare

مسئله مالیات در کلودفلر بستگی به آدرس پستی شما دارد. در واقع این مجموعه مالیات‌های خود را منطبق با کدپستی ثبتی در صورت حساب محاسبه می‌کند. با توجه به این مسئله حتما در زمان ورود اطلاعات دقت لازم را داشته باشید تا به هنگام پرداخت با مشکل مواجه نشوید. ضمن اینکه برخی از روش‌های پرداختی نیز براساس آدرسی که شما وارد می‌کنید در دسترس شما قرار خواهند گرفت. جزئیات مالیات‌های Cloudflare عبارت است از:

 

مالیات بر ارزش افزوده روسیه (VAT)

تامین کنندگان خدمات الکترونیکی خارجی بر اساس قانون ملزم به دریافت مالیات بر عرضه خدمات الکترونیکی به مشتریان روسی هستند. از این رو مشتریان Cloudflare با آدرس‌های صورت‌حساب روسی، بر اساس آدرس صورت‌حساب موجود در پرونده، 20 درصد نرخ مالیات ثابت دریافت می‌کنند.

 

مالیات خرید از cloudflare در سنگاپور

کلود فیلر 7% از مالیات بر فروش را برای افراد و مشتریان تجاری ثبت شده غیر GST در سنگاپور در نظر گرفته است. مشتریان ثبت شده در GST باید خود به GST دسترسی داشته باشند. در واقع بازپرداخت برای مشتریان مشمول مالیاتی که شماره ثبت GST را در حساب Cloudflare خود ندارند، صادر نمی شود.

 

مالیات بر ارزش افزوده تایوانی (VAT) برای خرید از cloudflar

Cloudflare مالیات بر ارزش افزوده را از همه مشتریان پرداختی در تایوان جمع آوری می کند. شناسه فاکتور eGUI و کد eGUI در داشبورد Cloudflare نشان داده شده است و برای بازیابی فاکتور از دولت تایوان لازم است.

 

خرید از cloudflare در کانادا

برای خرید از cloudflare در کشور کانادا نیز لازم است بدانید که همه مشتریان غیر GST ثبت نام شده که در این کشور طبق قانون ملزم به پرداخت مالیات هستند.

 

مالزی (VAT)

تمامی مشتریانی که در مالزی قرار دارند ملزم به پرداخت مالیات هستند. این قانون شامل شرکت هایی است که مدیریت آنها در مالزی واقع شده است. افراد غیر مقیم مالزی معاف از مالیات هستند.

 

آفریقای جنوبی (VAT)

شرایط مالیات در آفریقای جانبی به گونه‌ای است که تمامی مشتریانی که در آفریقای جنوبی قرار دارند ملزم به پرداخت مالیات هستند. این قانون شامل کسب و کارهایی است که مدیریت آنها در آفریقای جنوبی قرار دارد.

 

خرید از cloudflare با سفیرپیمنت

 

سفیرپیمنت؛ خرید از cloudflare

همنطور که میدانید امروزه سیستم‌های توزیع محتوا یا همان CDN بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار شده است و افراد با کمک این سرویس‌ها سایت خود را بیشتر از پیش بهینه می‌کنند. یکی از سیستم های توزیع محتوا که خدمات ارزنده‌ای را برای کارران خود در نظر گرفته کلود فلیر cloudflare است که در این مقاله در خصوص خرید از cloudflare نکاتی را بیان کردیم. این مجموعه خدمات باکیفیت خود را به مخاطبان سراسر دنیا ارائه می‌دهد و تقریبا تمامی کشورها میتوانند از این سیستم استفاده کنند. امیدواریم با استفاده از این مقاله چالش های شما در زمینه استفاده از سیستم کلود فیلر رفع شود. چنانچه نظر و یا پیشنهادی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خرسند خواهیم شد.

سفیرپیمنت ارائه دهنده اصلی خدمات ارزی بین المللی در ایران آماده خدمت رسانی در خصوص خرید هاست و سرور از سایت های خارجی یا خرید از کلود فلر، ارائه پشتیبانی در خصوص انتخاب بصرفه‌ترین روش پرداخت و… است.

 

خرید اکانت Vultr
خرید اکانت Vultr

 

خرید اکانت digitalocean
وریفای اکانت دیجیتال اوشن

 

وریفای اکانت hetzner
خرید اکانت هتزنر

سوالات متداول؛ خرید از cloudflare

خیر، طرح رایگان کلود فلر اساسی‌ترین خدمات این سایت را ارائه می‌دهد. درصورتی که به خدمات بیشتری نیاز دارید با ارتقا طرح رایگان خود به امکانات بیشتر دسترسی پیدا می‌کنید.
درصورت نیاز به خرید از cloudflare یک روش پرداخت اولیه لازم است. این ارائه دهنده CDN به حریم خصوصی کاربران احترام می‌گذارد و اطلاعات رمز کارت یا حساب پی پال شما دسترسی نخواهد داشت.
خیر، Cloudflare فقط VISA، MasterCard، American Express، Discover و Paypal را می پذیرد.
بله، ولیکن در پلن‌های رایگان محدودیت ساخت DNS وجود دارد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *