تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز

تفاوت حساب‌های شخصی و بیزینسی وایز Wise

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

سیستم وایز به عنوان یک شبکه انتقال پول در میان کشورهای مختلف سال‌ها است که فعالیت می‌کند. این مجموعه برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود دو نوع حساب تجاری و شخصی را ارائه می‌دهد. شما براساس نیاز خود باید یکی از این حساب‌ها را انتخاب کرده و استفاده نمایید. در این مقاله قصد داریم پس از معرفی وایز و انواع حساب‌های آن، تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز را نیز توضیح داده‌ایم. اگر شما نیز به دنبال اطلاع از این تفاوت هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

خرید حساب wise وایز
خرید حساب وایز وریفای شده

 

چرا وایز دو نوع حساب دارد؟

پیش از ورود به بحث تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز، بهتر است در خصوص وایز و دلیل اینکه دو نوع حساب دارد بدانیم. حساب wise یک شبکه انتقال پول به صورت جهانی و بین‌المللی است که شما با استفاده از آن به راحتی می­توانید انتقالات مالی خود را انجام دهید. از آنجایی که انتقال پول بین دو کشور با رو‌ش‌های قبلی بانکی کمی دشوار و سخت است، شبکه Wise سعی کرده با تمرکز بر این مشکل سیستم‌‌های انتقال مالی راه حلی مناسب ارائه کند.

این مجموعه با هدف اینکه بتواند خدمات بهتری را به کاربران ارائه دهد دو نوع حساب شخصی و تجاری را برای کاربران ارائه می‌کند. دلیل وجود این دو نوع حساب دقیقا همین است. در واقع تراکنش‌های عادی اشخاص از تراکنش‌های سنگین مجموعه‌ها و سازمان‌ها جدا شده‌اند تا وایز بتواند رضایت هر دو گروه را جلب کند. با این شرایط افرادی که به صورت عادی می‌خواهند از این سیستم استفاده کنند بستر ساده‌تر و راحت‌تری دارند. از طرفی سازمان‌ها یا افرادی که تراکنش‌های سنگین‌تر دارند نیز امکانات خاص خود را دریافت خواهند کرد.

بررسی تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز برای افتتاح حساب

 

تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز

همانطور که گفتیم پلتفرم وایز دارای دو نوع متفاوت حساب کاربری است تا افراد بتوانند طبق نیاز خودشان برای ایجاد حساب در این سرویس اقدام کنند. حساب‌های پرسونال و بیزینس وایز این دو نوع حساب کاربری هستند که قصد داریم در ادامه راجع به تفاوت‌های این حساب‌ها صحبت کنیم. علی‌رغم اینکه هر دو نوع حساب وایز قابلیت‌های مشترکی از جمله عملکرد منظم چند ارزی، گزینه‌هایی برای نقل و انتقالات بین‌المللی کم هزینه، راه‌هایی برای دریافت رایگان پول از بیش از 30 کشور و کارمزد تراکنش‌های شفاف و کم دارند اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو نوع حساب هست.

حساب شخصی Wise مناسب برای افرادی است که می‌خواهند در سایت‌های خارجی دریافت یا ارسال وجه داشته باشند. همچنین از این حساب برای مسافرت به کشورهای خارجی نیز می‌توانید استفاده نمایید. به طور کلی هر کسی که نیاز به ارسال، خرج یا دریافت پول در سطح بین‌المللی دارد، حساب شخصی وایز بهترین گزینه خواهد بود. این حساب بیش از 50 ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند و برای تبدیل‌های آن از نرخ واقعی ارز متوسط ​​در بازار استفاده می‌شود. دریافت یک کارت نقدی برای خرج کردن در ارزهای مختلف و 170 کشور مزیت بزرگی برای این حساب است.

حساب Wise Business یک روش مقرون به صرفه برای پرداخت‌های تجاری و دریافت پول از کشورهای مختلف به ارزهای متفاوت است. تبدیل ارز در این نوع حساب نیز مانند حساب پرسونال است. ویژگی‌هایی از جمله مدیریت امور تجاری، سازماندهی امور مالی، کاهش هزینه‌ها و دریافت به موقع حقوق را می‌توانید از این نوع حساب دریافت کنید. با توجه به این تعاریف اینطور می‌توان گفت که تفاوت حساب شخصی و بیزینسی در ویژگی‌های اضافه‌تری است که حساب‌های بیزینسی دارند. این تفاوت‌ها به شرح زیر هستند:

پیشنهاد برای مطالعه: روش های انتقال پول در وایز

 

قابلیت‌های حساب بیزینسی که تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز را ایجاد می‌کنند!

طبق چیزی که توضیح دادیم مواردی را به عنوان مزیت در حساب‌های بیزینسی می‌توانید بیابید که حساب‌های شخصی ندارند. همین موارد ایجاد کننده تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز هستند. به عبارتی می‌توان گفت که همه ویژگی‌هایی که حساب شخصی دارد را حساب بیزینسی نیز دارد اما قابلیت‌های اضافه‌تری برای حساب بیزینسی وجود دارد که این تفاوت را ایجاد می‌کند. اصلی‌ترین ویژگی‌های حساب بیزینسی به شرح زیر هستند که برخی از آن‌ها را در ادامه توضیح کامل‌تری نیز داده‌ایم:

  • امور مالی کسب و کار خود را بهتر می‌توانید مدیریت کنید. ضمن اینکه این قابلیت یک دید کلی برای کسب و کارتان به شما می‌دهد.
  • تعیین دسترسی‌های مختلف به اعضای سازمان
  • دریافت پول از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون یا استریپ
  • ایجاد فاکتورها با کمک الگوهای فاکتور wise
  • دسته‌بندی ویژگی هایی برای پرداخت فاکتور از جمله اتصال QuickBooks Bill Pay، پرداخت‌های صورت‌حساب برای تطبیق ساده، همگام‌سازی، تطبیق و در QuickBooks
  • پرداخت‌های گروهی تا هزار نفر با آپلود یک فایل صفحه گسترده
  • سرعت بیشتر در انجام تراکنش‌ها

 

 

پرداخت گروهی

یکی از مزیت‌هایی که حساب‌های بیزینسی وایز دارد، امکان پرداخت گروهی تا حداکثر 1000 تراکنش مالی تنها با یک پرداخت است. از آنجایی که حساب‌های بیزینسی ویژه کسب و کارها است، بعضا پیش می‌آید که نیاز به انجام تعداد تراکنش بالایی داشته باشید. برای مثال جهت پرداخت حقوق کارمندان لازم است تراکنش‌های مالی متعددی انجام دهید. این کار با قابلیت پرداخت گروهی وایز به راحتی قابل انجام است. تنها کافی است داده‌های لازم را در یک فایل وارد کنید و تنها یک نمونه را انجام دهید. در این حالت بقیه تراکنش‌ها به صورت خودکار برای شما انجام خواهد شد.

 

سرعت بیشتر

شما با استفاده از سرویس وایز در حساب‌های بیزینسی می‌توانید تا 6 برابر سرعت بیشتر در انتقال پول بین کشورها را تجربه کنید. این سرعت 6 برابری نسبت به برخی از رقبای وایز اعلام شده است. از طرفی حساب‌های بیزینسی سرعت تراکنش بیشتری را نسبت به حساب‌های شخصی دارند؛ به همین دلیل در تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز می‌توان سرعت انجام تراکنش را نیز معرفی کرد.

 

تعیین سطح دسترسی

حساب‌های بیزینسی وایز این امکان را دارند که آن‌ها را در چند سطح مختلف تعیین دسترسی کنید. این کار برای حضور چند نفر در مدیریت حساب ضروری خواهد بود. برای مثال در سیستم مالی یک فروشگاه سطح دسترسی صندوقدار، حسابدار، مدیر مالی و مدیر عامل می‌تواند متفاوت تعریف شود. این سطح دسترسی به صاحب کسب و کار کمک می‌کند تا حساب خود را بهتر مدیریت کرده و از طرفی ایمنی بیشتری برای قسمت مالی خودش تامین نماید. این ویژگی نیز به عنوان تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز مطرح است.

تعیین سطح دسترسی در حساب بیزینس wise

 

تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز در کارمزدها

یکی دیگر از مواردی که می‌توان به عنوان تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز معرفی نمود، تفاوت در کارمزدها است. این مورد را به عنوان یک قابلیت اضافه برای حساب بیزینسی نمی‌توان معرفی کرد و برای همین در قسمت اول به آن اشاره‌ای نکردیم. از آنجایی که انجام تراکنش در سیستم وایز کارمزدهای مختلفی دارد و نوع حساب نیز از عوامل اثرگذار روی میزان کارمزد است، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله کارمزدهای Wise را مطالعه نمایید. در این مقاله میزان کارمزدها و تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز در این زمینه را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

 

به طور کلی تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز را می‌توان در همین موارد خلاصه نمود. افرادی که در حوزه کسب و کار خود نیاز به سرویس‌های نقل و انتقال پول در میان کشورهای مختلف دارند، می‌دانند که این مزیت‌ها بسیار قابل توجه است. هر کدام از این قابلیت‌ها کمک بزرگی به مدیریت مالی یک مجموعه خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از افتتاح حساب وایز از تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز مطلع شوید و سپس اقدام به این کار کنید.

 

خدمات سفیرپیمنت؛ حساب های شخصی و بیزینسی وایز

همان‌طور که در متن مقاله گفتیم، دو نوع حساب شخصی و بیزینسی در وایز وجود دارد که کاربران بنابر نیاز خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هر یک از حساب‌های وایز دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است که آن‌ها را در این مقاله معرفی کردیم. اطلاع از تفاوت حساب‌های شخصی و بیزینسی وایز به کاربران کمک خواهد کرد تا در زمان افتتاح این حساب با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام کنند. تیم متخصص و باتجربه سفیرپیمنت در زمینه خدمات ارزی همراه شما از زمان افتتاح حساب تا شارژ حساب وایز و یا پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی خواهد بود.

به طور کلی هر گونه خدمات ارزی را می‌توانید بدون نگرانی از بابت تحریم‌ها به کمک سفیرپیمنت دریافت نمایید. نقد کردن درآمد وایز یا همان خرید و فروش دلار یورو وایز از جمله این خدمات است. شما می‌توانید انجام امور پرداخت‌های ارزی خود را به تیم ما بسپارید تا در اسرع وقت به سرانجام برسند. هم‌اکنون می‌توانید درخواست خود را برای دریافت خدمات مورد نظر در پنل کاربران سفیرپیمنت ثبت نمایید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

سرویس وایز به عنوان یک بستر معتبر و امن برای انتقال پول فعالیت می‌کند. این سرویس برای راحتی کاربران خود دو نوع حساب شخصی و بیزینس را ارائه می‌نماید. این دو حساب علی‌رغم شباهت‌های زیاد، تفاوت‌هایی نیز دارند. در این مقاله به توضیح تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز به طور کامل پرداختیم. طبق مطالبی که ارائه کردیم، حساب بیزینسی وایز مزایای بیشتری نسبت به حساب شخصی دارد که کار را برای کارفرماها و سازمان‌ها راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید طبق نیاز خود نسبت به افتتاح حساب در این سرویس اقدام کنید.

لازم به ذکر است که برای مواردی همچون دریافت درآمد ارزی خود نیز می‌توانید از سرویس وایز استفاده نمایید. تیم سفیرپیمنت برای نقد کردن درآمد دلاری شما خدمات مختلفی را روی حساب‌های متفاوت ارائه می‌کند. با این توضیحات بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید تراکنش‌های ارزی خود را دریافت و سپس نقد کنید. پاسخگوی سوالات شما در بخش نظرات همین صفحه یا پشتیبانی سایت هستیم.

 

سوالات متداول؛ تفاوت حساب شخصی و بیزینسی وایز

برای خدمات‌دهی بهتر به کاربران و ارائه قابلیت‌های مخصوص به هر گروه.
بله یکی از معیارهای تعیین کارمزد وایز توجه به نوع حساب شخصی یا تجاری است.
اصلی‌ترین آن‌ها پرداخت گروهی، سرعت بیشتر و تعیین سطح دسترسی برای کاربران است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *