اپلیکیشن انتقال وجه از خارج

معرفی بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج به ایران

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

در گذشته زمانی که قصد انتقال پول داشتید باید به بانک یا مؤسسه‌های مالی مراجعه می‌کردید و انتقال پول بین حساب‌های بانکی پیچیدگی‎‌های خاص خودش را داشت. امروزه اپلیکیشن‌های انتقال پول روشی سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای پرداخت یا دریافت پول ارائه می‌کنند. با وجود برنامه‌های بسیار زیاد، تصمیم‌گیری در مورد بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج کار آسانی نیست.
این بررسی ده مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های انتقال وجه از خارج را بررسی می‌کند. در ادامه روند معرفی مزایا، معایب و نکات برجسته هر مورد را بیان خواهیم کرد.

 

اپلیکیشن درآمدزایی خارجی در ایران - درآمد دلاری در ایران

 

بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج برای ایرانیان

هنگام دریافت یا ارسال پول از دوستان و خانواده، شناختن بهترین اپلیکیشن انتقال وجه به خارج از ایران بر اساس نیازها و خواسته های شما مهم است. در اینجا نگاهی به 10 مورد از بهترین برنامه‌های انتقال پول می‌اندازیم.

 

پی پال؛ بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج برای استفاده گسترده

قدمت پی پال به سال 1998 برمی‌گردد، این اپلیکیشن با انتقال پول در عصر دیجیتال مترادف شده است. نصب آن بسیار آسان و کاربر پسند است. به علاوه در بیش از 200 کشور در دسترس است و از 25 ارز پشتیبانی می‌کند. بسیاری از فریلنسرهای جهان، از نقد کردن درآمد پی پال در کسب و کار خود بهره می‌گیرند. برای ارسال فوری پول از طریق پی پال، ممکن است کارمزدهای بالایی برای تراکنش وجود داشته باشد؛ همچنین ممکن است PayPal وجوه را مسدود کند و دسترسی به آن‌ها را به تاخیر بیندازد. اما با توجه به افزایش اعتبار پی پال در دنیا، اکثر سایت‌های معروف جهان درگاه پی پال برای پرداخت با پی پال را به سایت‌ خود اضافه کرده‌اند که این موضوع باعث محبوبیت بسیار بیشتر این سیستم پرداخت شده است. شارژ حساب پی پال با نرخ مناسب و به صورت فوری، از جمله مهم‌ترین خدمات سفیرپیمنت است.

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال پرسونال و بیزینس 

 

Cash App؛ بهترین برنامه انتقال وجه به خارج از ایران برای هزینه‌های مقرون به صرفه و پایین

کاربران می‌توانند با استفاده از حساب‌های Cash App، مالیات بانکی خود را ثبت کنند و سهام بخرند؛ همچنین با استفاده از این برنامه می‌توان سریع پول منتقل کرد و پرداخت انجام داد. سپرده‌های استاندارد این اپلیکیشن انتقال وجه از خارج، رایگان و ظرف یک تا سه روز کاری در دسترس هستند. سپرده‌های فوری مشمول کارمزد 0.5٪ تا 1.75٪ و با حداقل کارمزد 0.25 دلار، کار می‌کنند. برنامه نقدی این سیستم فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

 

Venmo؛ بهترین برای ارسال پول به صورت اجتماعی

طبق گفته Oberlo، ونمو که متعلق به PayPal است، اکنون 77.7 میلیون عضو فعال در ایالات متحده دارد. ونمو یک برنامه محبوب به عنوان اپلیکیشن انتقال وجه از خارج است؛ زیرا ارسال پول نقد به طور مستقیم از حساب بانکی فردی به فرد دیگر را بسیار آسان می‌کند. در گذشته نگرانی‌های امنیتی در مورد حریم خصوصی وجود داشته است؛ بنابراین مطمئن شوید که تنظیمات حریم خصوصی خود را هنگام استفاده از برنامه قفل کرده‌اید. ونمو برای انتقال فوری به حساب بانکی شما، 1.75٪ کارمزد دریافت می‌کند که این کارمزد حداقل 0.25 دلار و حداکثر 25 دلار است.
برای کاربران ایرانی محدودیت‎‌هایی در استفاده از این سرویس وجود دارد. همواره می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات ونمو و انتقال پول توسط این اپ، از طریق پشتیبانی سایت سفیرپیمنت با متخصصان این حوزه در ارتباط باشید.

 

اپلیکیشن انتقال وجه از خارج با کارمزد کم

 

WorldRemit؛ بهترین برای نقل و انتقالات بین المللی

WorldRemitدر بیش از 130 کشور در دسترس و تقریباً به اندازه PayPal محبوب است. اکثر انتقال‌های پول در این برنامه، بدون توجه به اینکه پول را به کجا یا از کجا می‌فرستید، ظرف 24 ساعت کامل می‌شود. نقل و انتقالات بار اول رایگان است و پس از آن، کارمزدها به بانک و کشور بستگی دارد؛ همه این‌ها می‌تواند بسیار پیچیده شود. worldremit یک سرویس ایده‌آل برای انتقال پول بین‌المللی و معمولا سریع‌تر از انتقال بانکی است.

 

Zelle؛ بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج برای نقل و انتقالات بانکی

Zelle به خوبی می‌تواند تجارت حواله‌های بانکی سنتی را منسوخ نماید؛ به همین دلیل انتقال پول از بانک به بانک را آسان می‌کند. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و اکثر بانک‌ها را پشتیبانی می‌کند. انتقال توسط این سیستم فقط چند دقیقه طول می‌کشد، اما نکته مهم این است که فقط توسط بانک‌های مستقر در ایالات متحده پذیرفته شده است.

 

Wise؛ بهترین برای مبادلات ارزی

بیش از 10 میلیون نفر در بیش از 170 کشور از Wise برای ارسال و دریافت هزینه و تبدیل وجوه استفاده می‌کنند. وایز یک برنامه انتقال پول عالی برای کسانی است که به دنبال ارسال پول در سطح بین المللی هستند.
گفته می‌شود، نسبت به سایر برنامه‌های انتقال پول موجود در بازار، این اپلیکیشن انتقال وجه از خارج، هزینه‌های انتقال بالاتری را دریافت می‌کند. زمان انتقال پول در این برنامه غیرقابل پیش‌بینی است و از چند ثانیه تا پنج روز کاری طول می‌کشد.

ثبت سفارش: شارژ حساب وایز

سیستم وایز نیز حساب‌های شخصی و هم حساب‌های بیزسی را ارائه می‌دهد. تیم سفیرپیمنت به شما کمک می‌کند تا نوع حساب مناسب و موردنیاز خود را انتخاب کنید، افتتاح حساب را انجام دهید و حساب خود را شارژ نمایید.

 

افتتاح حساب وایز | خرید حساب Wise
افتتاح حساب وایز

 

Revolut؛ یک سرویس تقریبا همه‌کاره در مبادلات ارزی

افتتاح حساب در سیستم رولوت بسیار سریع است و به پرداز بسیار کمی نیاز دارد. انتقال وجه بدون کارمزد بین 140 کشور جهان، امکان استفاده از ویزا کارت و مستر کارت، امکان برداشت از خودپردازها تا سقف مشخص و بدون کارمزد و… از جمله مزایا حساب بین‌المللی Revolut است. در اپلیکیشن رولوت امکان استفاده و تبدیل ارزهای عادی به رمز ارزهای دیجیتالی نیز وجود دارد. استفاده و کاربری اپلیکیشن این سیستم پرداخت بسیار آسان است و مورد استقبال افراد بسیار زیادی در سرتاسر جهان واقع شده است.

سفیرپیمنت خدمانی نظیر نقد کردن و شارژ حساب رولوت را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

 

Remitly؛ بهترین برای گزینه‌های تحویل پول

این برنامه خدمات حواله، برای نقل و انتقالات بین‌المللی عالی است و چندین گزینه تحویل را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر اینکه پول خود را مستقیماً به بانک یا گیرنده منتقل می‌کنید، می‌توانید آن را به خانه آن‌ها نیز تحویل دهید.

 

Meta Pay؛ بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج برای انتقال مقادیر کم

این سرویس انتقال پول که با نام Facebook Pay نیز شناخته می‌شود، از قبل شامل یک مجموعه کاربری داخلی از همه افراد دارای حساب فیس‌بوک است. اگرچه از طریق این برنامه، می‌توانید به راحتی با کسانی که به آن‌ها پول ارسال و دریافت می‌کنید، چت داشته باشید ولی محافظت از خرید همیشه در دسترس نیست؛ بنابراین در صورت تبادل وجوه از طریق این برنامه احتیاط کنید.

 

وارد کردن دلار به ایران با بهترین نرم افزارهای بانکی جهانی

 

OFX؛ بهترین برای نرخ ارز و پشتیبانی مشتری

این سرویس انتقال پول مستقر در استرالیا که قبلاً با نام OzForex شناخته می‌شد، یک پلتفرم ارز و پرداخت خارجی است. هیچ هزینه انتقال و یا حداقل شرایط انتقالی ندارد که یک ویژگی عالی برای اپلیکیشن انتقال وجه از خارج به دوستان و خانواده است.

 

Xe؛ بهترین برای انتقال مستقیم از حساب بانکی شما

این سرویس انتقال پول بزرگ و قابل اعتماد، مبادلات خارجی بین‌المللی و همچنین انتقال پول بین تقریباً هر ارز جهانی را ارائه می‌دهد. نرخ‌های ارز رقابتی هستند و می‌توانید نرخ‌های زنده را هم در وب‌سایت و هم در برنامه Xe دنبال کنید.

 

جمع‌بندی بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج

 

جمع‌بندی و خدمات سفیرپیمنت

هیچ یک از برنامه‌های انتقال پول برای همه یا برای هر موقعیتی بهترین نیستند. به عنوان مثال، Zelle، یکی از انتخاب‌های برتر، اپلیکیشن انتقال وجه از خارج عالی برای کسانی است که می‌خواهند پول را به سرعت از یک حساب بانکی داخلی به حساب دیگر منتقل کنند. WorldRemit انتخاب بهتری برای پرداخت‌های بین‌المللی است. پی پال یک راه‌حل نسبتا ساده است، در حالی که Cash App یک انتخاب برتر برای داشتن هزینه‌های کم است. اما توصیه سفیرپیمنت برای نقل و انتقالات ارزی، افتتاح حساب وایز است. وایز یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های موجود است. روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می‌کند و نسبت به رقبا خود پیشرفت چشمگیری در سال‌های اخیر داشته است.

همواره می‌توانید بهترین روش‌های پرداخت در سایت های خارجی و یا بروزترین و کم‌هزینه‌ترین متودپیمنت‌ها برای نقد کردن درآمد ارزی را با برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی فنی سفیرپیمنت دنبال کنید. کارشناسان فنی ما آماده پاسخگویی به سوالات تخصصی شما در حوزه کسب درآمد و یا پرداخت‌های بین‌المللی هستند.

سوالات متداول؛ اپلیکیشن انتقال وجه از خارج

به طور کلی، اپلیکیشن‌های انتقال وجه از خارج، ویژگی‌های امنیتی قوی برای محافظت از پول شما ارائه می‌دهند. با این حال، درک این نکته مهم است که اگر به گیرنده اشتباهی پول ارسال کنید، ممکن است وجه خود را پس نگیرید. ارائه‌دهندگان ممکن است کمکی به بازیابی وجوه نادرست نکنند. فقط برای افرادی که می‌شناسید و به آ‌ن‌ها اعتماد دارید، پول ارسال کنید.
مدت زمانی که انتقال پول طول می‌کشد به برنامه، ماهیت انتقال، نوع ارز و گاهی اوقات به بانک بستگی دارد. اگر انتقال پول داخلی انجام می‌شود، اکثر برنامه‌ها انتقال فوری را فعال می‌کنند، اگرچه برخی ممکن است برای انجام این کار هزینه‌ای دریافت کنند.
اپلیکیشن‌های انتقال پول به شما این امکان را می‌دهند که سریع و آسان پول را انتقال دهید. برخی از برنامه‌ها پول شما را نگه می‌دارند و برخی دیگر آن را از بانکی به بانک دیگر منتقل می‌کنند. برخی از برنامه‌های انتقال پول به طور خاص نیازهای خاص مصرف‌کننده را برآورده می‌کنند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *