همه چیز درباره اپلیکیشن wise

آموزش استفاده و معرفی اپلیکیشن وایز Wise

آخرین بروز رسانی:  ۲۲ شهریور, ۱۴۰۲
2 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

قطعاً به عنوان کاربری که قصد دارد از اپلیکیشن وایز wise استفاده کند، می‌دانید که وایز یک شرکت فناوری در حوزه مالی و انتقال پول بوده که در سال 2011 راه‌اندازی شده است. در حال حاضر شرکت مالی وایز به یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه نقل و انتقالات مالی و یا به عبارتی انتقال پول در دنیا تبدیل شده و به همین دلیل کاربران زیادی را به خود جذب کرده است.

به منظور سهولت استفاده کاربران از این سیستم انتقال پول، اپلیکیشن وایز علاوه بر وب‌سایت اصلی این شرکت در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم در خصوص اپلیکیشن وایز wise و مزایا و معایب آن نکاتی را برای شما بیان کنیم. پس اگر شما نیز یکی از کاربران سرویس وایز هستید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

پیشنهاد برای مطالعه: معرفی و بررسی سایت وایز Wise

 

برنامه اندروید وایز چیست؟ معرفی جامع اپلیکیشن وایز wise

 

معرفی برنامه اندروید Wise

همان‌طور که می‌دانید شما با خرید حساب وایز قادر خواهید بود نقل و انتقالات مالی خود را به هر کشوری که قصد دارید انجام دهید. به عبارتی شما با استفاده از خدمات وایز می‌توانید پول خود را با بیش از 50 ارز نگهداری کنید و یا در استفاده از انتقال پول با wise اندروید آن را به کشورهای دیگر انتقال دهید. در ابتدای کار، شرکت وایز تمامی این خدمات را به وسیله سایت اصلی خود پیش می‌برد. به عبارتی کاربران برای انجام فعالیت‌های مالی و انتقالی خود، لازم بود به سایت اصلی این شرکت مراجعه کنند.

با بالاتر رفتن تعداد کاربران و سهولت دسترسی این افراد به خدمات وایز، این شرکت اپلیکیشن وایز wise را برای کاربران با گوشی همراه اندروید راه‌اندازی کرد. اپلیکیشن وایز wise یک اپلیکشن کاملا کاربردی است که کاربران به راحتی می‌توانند یک حساب چند ارزی در آن ایجاد کنند و با استفاده از آن تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن وایز wise امکان پیگیری تراکنش‌های کاربران وجود دارد و آن‌ها می‌توانند موجودی خود را در زمان واقعی مدیریت کنند. در واقع اپلیکیشن اندرویدی ارائه دهنده تمامی خدمات وایز به منظور راحتی کاربران است.

 

معرفی برنامه آیفون وایز wise

وایز در اپ استور اینگونه خود را معرفی می‌کند: بیش از 170 کشور، 50 ارز تنها با یک کارت. انتقال پول با wise آیفون باعث می‌شود، مبالغ قابل توجهی از کارمزد تراکنش‌های خود را صرفه‌جویی کنید. استفاده از برنامه آیفون wise تا شش برابر ارزان‌تر از خدمات بانک‌های معمول در جهان است. طبق ادعای وایز بیش از 50 درصد تراکنش‌های مالی این حساب به‌صورت آنی و در لحظه انجام می‌شود.

وایز همه‌چیز را درباره کارمزد‌ها در برنامه ios خود به وضوح بیان کرده است و کاربران می‌توانند از خدمات آن در سرتاسر جهان استفاده کنند. امنیت بالا، کارمزد مقرون به‌صرفه، سرعت و… از مزایا افتتاح حساب ios وایز است. در واقع اگر شما از تلفن‌های همراه آیفون نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحی از نرم‌افزار مربوط به نوع گوشی خود استفاده کرده و از همه خدمات بهره‌مند شوید.

مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن وایز wise

اپلیکیشن وایز به عنون اپلیکیشنی که قصد دارد سهولت کاربر را در استفاده از خدمات حوزه انتقال پول بالا ببرد، دارای ویژگی‌هایی است که به این هدف کمک خواهند کرد. در واقع این اپلیکیشن دارای ظاهری کاربر پسند است و کاربر با ورود و استفاده از آن برای مدتی طولانی خسته نخواهد شد. این مسئله به خوبی توانسته است رضایت مخاطبان را جلب نماید.

علاوه بر این استفاده از اپلیکیشن وایز wise در سفرهای مختلف، میهمانی‌ها، جلسات مختلف و… برای کاربران محدودیتی نخواهند داشت و آن‌ها در هر جایی که هستند و در هر زمانی که قصد دارند می‌توانند به راحتی معاملات خود را با گوشی همراه پیش ببرند. همچنین وایز سعی کرده است تا امنیت این برنامه را تا جایی که ممکن است بالا ببرد تا برای کاربران قابل اعتماد باشد.

 

آموزش نصب اپلیکیشن وایز

 

آموزش دانلود و نصب اپلیکیشن وایز

برای دانلود و نصب اپلیکیشن وایز بر روی گوشی همراه خود می‌توانید به سایت اصلی وایز مراجعه کنید. سپس از طریق لینیکی که در سایت قرار دارد برای دریافت اپلیکیشن وایز از گوگل پلی یا نصب برنامه وایز از اپ استور اقدام کنید. همچنین شما می‌توانید به طور مستقیم وارد گوگل پلی یا اپ استور شوید و با جستجو اپلیکیشن وایز آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

چنانچه قبلا در سایت اکانت شخصی خود را ساخته باشید تنها لازم است از گذرواژه و کلمه عبور خود استفاده کنید تا برنامه برای شما نصب شود. اما اگر قصد دارید از طریق اپلیکیشن وایز اکانت خود را بسازید، لازم است اطلاعات زیادی را که خواسته شده از جمله اطلاعات هویتی و بانکی در اختیار این برنامه قرار دهید. هنگامی که حساب وایز (شخصی یا بیزینسی) خود را ثبت کردید، می‌توانید به صورت بین‌المللی پول ارسال کنید. همچنین با استفاده از خدمات بانکداری آنلاین معمولی، کارت اعتباری یا نقدی، حواله یا … اقدام به برداشت از حساب خود کنید.

 

مزایا اپلیکیشن wise معایب برنامه اندروید وایز

 

اپلیکیشن وایز wise؛ مزایا و معایب

اپلیکیشن وایز مزیت‌هایی دارد که شما را ترغیب به استفاده می‌کند. شما با استفاده از این برنامه مزیت‌هایی را به دست خواهید آورد که استفاده کردن شما را از wise ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. از طرفی شناختن این مزیت‌ها قبل از هر نوع استفاده‌ای از اپلیکیشن وایز خالی از لطف نخواهد بود. در ابتدا به سراغ معرفی مزایای استفاده از اپلیکیشن وایز می‌رویم و سپس معایب آن را مطرح می‌کنیم.

مزایا

برای استفاده از اپلیکیشن وایز مزیت‌های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این مزیت‌ها به ترغیب کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار کمک می‌کند. در ادامه تعدادی از اصلی‌ترین مزیت‌های این اپلیکیشن را که در نسخه‌های اندروید و آیفون وجود دارد مطرح می‌کنیم. دانستن آن‌ها قبل از استفاده خالی از لطف نخواهد بود. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزیت‌هایی که می‌توان برای اپلیکیشن wise معرفی کرد عبارت است از:

  • با استفاده اپلیکیشن وایز wise از کاربران به راحتی می توانند یک حساب چند ارزی ایجاد کنند.
  • امکان انتقال پول برای آن‌ها در اپلیکیشن وایز برای کاربران نیز فراهم است.
  • نکته دیگری که لازم است بدانید آن است که قابلیت پیگیری تراکنش‌ها در اپلیکیشن wise وجود دارد.
  • همچنین مشاهده موجودی در هر زمان در این برنامه امکان‌پذیر است.
  • مزیت دیگری که اپلیکیشن وایز wise با خود به دنبال دارد امنیت بالا است.

معایب

برای معایب برنامه وایز نکات خاصی ذکر نشده و بیشتر ایرادات مربوط به همان حساب وایز است. در واقع معایب اپلیکیشن وایز شامل مواردی است که معایب وایز هستند. برای مثال بالا بودن نرخ هزینه جابه‌جایی پول مسئله‌ای است که به وایز ارتباط دارد نه به برنامه‌ای که کاربران از آن استفاده می‌کنند. البته عدم دسترسی برخی از کشورها به این برنامه به دلایلی همچون تحریم ایرادی است که برای اپلیکیشن وایز ذکر می‌کنند. همچنین بعضا معتقد هستند که اپلیکیشن وایز محیط کاربری بهتری می‌تواند داشته باشد یا نیاز به راهنمایی‌های بیشتری برای استفاده از آن وجود دارد.

 

پیشنهاد برای مطالعه: همه چیز درباره کارمزدهای وایز Wise

 

اپلیکیشن وایز wise؛ امنیت

یکی از مسئله‌های مهمی که در خصوص اپلیکیشن وایز wise برای کاربران چالش دارد، مسئله امنیت اپلیکیشن است. در خصوص امنیت این اپلیکیشن باید بدانید که وایز علاوه بر تامین امنیت سایت اصلی خود در حد بالا، کوشیده است تا امنیت اپلیکیشن خود را نیز بالا برد. برنامه Wise در سراسر جهان تنظیم می‌شود و از رمزگذاری و 2FA برای ورود به سیستم، رمز عبور برای انتقال پول و 3DS برای پرداخت کارت استفاده می‌کند.

این پلتفرم طبق قانون، موظف است از پول کاربران محافظت کند به همین دلیل از قوانین سختگیرانه‌ای پیروی می‌کند. وایز یک تیم امنیتی داخلی برای نظارت بر کلاهبرداری و حفظ امنیت پول و داده‌های مشتریان دارد. در این صورت امنیت هر چه بیشتر در این پلتفرم برقرار خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی از این برنامه استفاده کنید. توجه کنید که برخی از مراتب امنیت در استفاده از این اپلیکیشن را خودتان تامین خواهید کرد. پس بهتر است مراقبت خود را در هنگام استفاده از اپلیکیشن وایز wise بالا ببرید و از پردازشگرهای پرداخت امن استفاده کنید.

 

خدمات سفیرپیمنت درمورد اپلیکیشن وایز wise

 

ثبت سفارش: شارژ حساب وایز (یورو دلار) با نرخ مناسب و بدون کارمزد

 

خدمات سفیرپیمنت؛ اپلیکیشن وایز wise

وایز به عنوان یک پلتفرم با هدف انتقال پول به کشورهای مختلف راه‌اندازی و در دسترس کاربران قرار گرفته است اما استفاده از وایز ممکن است برای کاربران ایرانی که در تحریم‌های مختلف به سر می‌برند کمی سخت و  دشوار باشد. از این‌رو اگر شما نیاز به استفاده از خدمات وایز دارید می‌توانید برای حل و رفع محدودیت‌های خود با تیم سفیرپیمنت در ارتباط باشید. خرید از سایت‌ های خارجی، نقد کردن درآمد ارزی، پی پال و… از جمله مهم‌ترین خدمات سفیرپیمنت است.

 

خرید اکانت وایز وریفای شده

 

جمع بندی و نتیجه گیری

همان‌طور که توضیح دادیم، وایز پلتفرمی در حوزه مالی و انتقال پول است که برای افرادی که قصد تجارت در عرصه‌ی بین المللی داشته و یا انتقال پول به کشورهای مختلف دارند، بسیار مناسب خواهد بود. در واقع با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد حساب وایز بیزینس بهترین گزینه برای شروع کار کسانی است که قصد دارند در زمینه بین المللی مشغول فعالیت شوند. وایز به منظور راحتی کار کاربران خود، علاوه بر سایت، اپلیکیشن وایز wise را در دو نسخه اندروید و آیفون طراحی کرده است. همچنین روش‌های انتقال پول با وایز نیز مختلف است.

در این مقاله در رابطه با این موضوع و برنامه اندروید وایز wise نکاتی بیان کردیم که به شما کمک می‌کند تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شوید. در صورتی که ابهامی درباره این برنامه و یا سوالی در رابطه با نقد کردن درآمد ارزی خود دارید، می‌توانید از تیم پشتیبانی ما سوال کنید. چنانچه نظر و یا پیشنهادی نیز در این زمینه دارید در قسمت کامنت‌ها برای ما به اشتراک بگذارید. ما را با اعلام نظرات ارزشمند خود خرسند کنید.

سوالات متداول؛ اپلیکیشن وایز wise

اپلیکیشن وایز هم نسخه اندروید دارد و هم نسخه آیفون.
وایز سعی کرده است تا امنیت این برنامه را تا جایی که ممکن است بالا ببرد تا برای کاربران قابل اعتماد باشد. این برنامه از رمزگذاری و 2FA برای ورود به سیستم، رمز عبور برای انتقال پول و 3DS برای پرداخت کارت استفاده می‌کند.
این برنامه هم در گوگل پلی و هم در اپ استور قابل دانلود است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(2)
   
علی دشتی کاربر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

سلام امکان استفاده بدون نرم افزار گذر از تحریم وجود داره؟ اگر نه حتما باید ip ثابت باشه یا فرقی نمیکنه؟

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

    سلام
    بهتر است از سرور مجازی استفاده کنید.