آموزش خرید اکانت Moz

آموزش خرید اکانت Moz به صورت تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۱۶ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

سایت Moz از شناخته‌شده‌ترین ابزارها در زمینه سئو می‌باشد. تمام سئوکارهای حرفه‌ای برای فعالیت هر چه بهتر نیاز به اکانت Moz Pro خواهند داشت؛ به همی دلیل در این مقاله تصمیم داریم پس از بررسی کامل Moz Pro و امکانات آن به آموزش خرید اکانت Moz نیز بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با این فرایند و حل مشکلات موجود تا انتها با ما همراه باشید.

 

Moz چیست؟

Moz یک پلتفرم جامع SEO است که به شما کمک می‌کند با ارائه بینش‌های تازه و توانمندسازی شما برای رقابتی ماندن، دید موتور جستجوی خود را بهبود بخشید. سایت Moz بیش از 55 ابزار SEO را برای همه مشاغل و افراد برای بهبود رتبه‌بندی جستجو، افزایش ترافیک و جذب مشتری ارائه می‌دهد.

این سایت در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را با یک وبلاگ به نام SEOmoz آغاز و کرد تا کارشناسان تحقیقات و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. پس از محبوبیت بیشتر این سایت به یک پلتفرم مشاور تبدیل شد و در سال ۲۰۱۳ نام خود را به Moz تغییر داد.
امروزه Moz نرم‌افزار، ویدئوهای آموزشی و توصیه‌های اجتماعی را برای کمک به افراد در کسب مهارت بیشتر در زمینه ارائه می‌دهد.
در ادامه پس از معرفی به آموزش خرید اکانت Moz می‌پردازیم.

 

Moz Pro چیست؟

Moz Pro یک ابزار همه کاره برای سئو است. moz به کسب و کارها کمک می‌کند تا جنبه‌های متعددی از کمپین سئوی خود برای بهبود دید موتورهای جستجو را مدیریت کنند. این محصول یک ابزار عالی برای استفاده علاوه بر Google Analytics است. Moz Pro ویژگی کلیدی همچون Link Explorer، Keyword Explorer و Rank Tracker را به شما ارائه می‌دهد.

حال که با مفهوم Moz Pro چیست آشنا شده‌اید، به معرفی امکانات این ابزار می‌پردازیم.

 

امکانات و مشخصات اکانت Moz Pro

پیش از آموزش خرید اکانت Moz در وهله اول امکانات آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تحلیل مخاطب

Moz Pro به شما کمک می‌کند درک بهتری از رفتار مخاطبان خود کسب کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان به سایت شما مراجعه می‌کنند، بینشی در مورد اینکه چگونه به مقصد مورد نظر خود رسیده‌اند به شما گزارش خواهد شد؛ همچنین می‌توانید متوجه شوید که آنها از تبلیغات پولی، جستجو یا رسانه‌های اجتماعی به سایت شما مراجعه کرده‌اند.

با استفاده از این ابزار، کلمات کلیدی که مخاطبان برای یافتن محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کنند را بهتر درک خواهید کرد. هنگامی که بدانید مخاطب شما با استفاده از چه عباراتی به سایت شما منتقل شده است می‌توانید برای آن کلمات کلیدی برنامه‌ریزی کرده و مخاطبان هدف بیشتری را به صفحه خود جذب نمایید.

رتبه‌بندی سایت

هدف از سئو بالا بردن رتبه سایت شما در نتایج جستجو است. با توجه به اینکه ۷۵ درصد از افراد از صفحه اول نتایج عبور نمی‌کنند، مهم است که دائماً برای بهبود رتبه سایت خود و رسیدن به هدف‌های ارزشمندتر تلاش کنید.

با Moz Pro، می‌توانید استراتژی خود را مورد بررسی قرار دهید. پس از آموزش خرید اکانت Moz امکان پیگیری رتبه‌بندی خود را برای کلمات خاص خواهید داشت؛ همچنین قادر به بررسی و مقایسه رتبه‌بندی خود نسبت به رقبا خواهید بود.

خزش

Moz Pro چیست و چرایی زیادی را برای مخاطبان در پیش دارد که مهم‌ترین آن‌ها خزش سایت است. هنگامی که از Moz Pro استفاده می‌کنید، آنها خزنده خود را برای سایت شما ارائه می‌دهند. این خزنده در سایت شما جستجو می‌کند تا مشکلات را پیدا کند و آنها را برطرف سازد. بسیار مهم است که مشکلات ریسپانسیو را برطرف کنید تا از تجربه منفی مخاطبان خود در سایت خود جلوگیری نمایید.

خزنده دائماً سایت شما را بررسی می‌کند تا مشکلات را جستجو نماید. ماز پرو سایت شما را خزیده تا به دنبال خطاها بگردد و به محض یافتن، آن‌ها را گزارش کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا خطاها را سریع و کارآمد برطرف کنید.

پس از آموزش خرید اکانت Moz، همچنین ویژگی‌هایی مانند بهینه‌سازی صفحه، لینک‌دهی و… را نیز در دسترس خواهید داشت.

هزینه Moz Pro

هزینه Moz Pro بسته به نوع طرح شما و انتخاب پرداخت ماهانه یا سالانه متفاوت است. قیمت از ۹۹ تا ۹۹۹ دلار در ماه برای برنامه‌های ماهانه و ۷۹ تا ۷۹۹ دلار در ماه برای برنامه‌های سالانه، متغیر است.

آیا من به اکانت Moz Pro احتیاج دارم؟

با ذکر موارد بالا کاملاً مشخص است که هر سئوکار حرفه‌ای نیاز به آموزش خرید اکانت Moz و استفاده از آن دارد. این ابزار عملکرد و بازدهی شما را به شدت افزایش می‌دهد و قادر خواهید بود در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت کنید. در یک کلام می‌توان گفت تمام کسب و کارها و سایت‌های شخصی برای کسب بهترین عملکرد به این ابزار نیاز خواهند داشت.

آموزش ثبت نام در وب سایت Moz

پیش از آموزش خرید اکانت Moz لازم است نحوه ثبت نام در این پلتفرم را فرا گیرید. نام‌نویسی در این سایت بسیار ساده است و در طی چند مرحله انجام می‌گیرد. برای ثبت نام در سایت ماز مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از ورود به سایت Moz از گوشه بالا سمت راست گزینه “Login” را انتخاب کنید.

آموزش خرید اکانت Moz

گزینه “Create an account” را انتخاب نمایید.

آموزش ثبت نام در سایت Moz

 

در صفحه باز شده به ترتیب ایمیل، نام کاربری و پسورد مورد نظر خود را وارد کنید و پس از فعال کردن تیک موجود و احراز هویت، گزینه “Ceate an account” را بزنید.

آموزش تصویری ثبت نام در سایت Moz

با ورود به صفحه زیر کافی است به ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی لینک فعال‌سازی اکانت که توسط Moz برای شما ارسال شده است، کلیک نمایید.

آموزش ثبت نام در سایت ماز

در نهایت ثبت نام شما تکمیل شده است و می‌توانید مراحل بعد برای آموزش خرید اکانت Moz را دنبال نمایید.

آموزش خرید اکانت Moz Pro

در این قسمت قصد داریم نحوه خرید اکانت Moz را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

پس از تکمیل ثبت نام وارد بخش Learn About Moz” Pro” در بخش “Moz Pro” شوید.

آموزش پرداخت در سایت Moz

در مرحله بعد پس از بررسی قیمت‌های موجود و مشخصات اکانت Moz Pro مورد نظر در بخش “Pricing” وارد صفحه پرداخت خواهید شد.

خرید اکانت ماز

در این قسمت از آموزش خرید اکانت Moz مشخصات کارت خود را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “Sign UP” کلیک نمایید.

آموزش خرید اکانت ماز

همانطور که در بالا مشاهده کردید ثبت نام و آموزش پرداخت اکانت Moz بسیار ساده است؛ اما متأسفانه در قسمت پرداخت شما باید هزینه را به دلار وارد کنید که ایرانیان به صورت مستقیم امکان این مورد را ندارند. در ادامه به بررسی راه حل این موضوع خواهیم پرداخت.

سؤالات متداول پرداخت در سایت MOZ

حال که با نحوه پرداخت در سایت Moz آشنا شده‌اید به بررسی سؤالات موجود برای درگاه‌های این پلتفرم می‌پردازیم.

روش‌های پرداختی پذیرفته شده برای خرید اشتراک سایت Moz کدام‌اند؟
کارت‌های اعتباری ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس و دیسکاور توسط این پلتفرم پذیرفته شده است.

امکان پرداخت با پی پال وجود دارد؟
خیر، همان‌طور که در آموزش پرداخت خرید اکانت MOZ توضیح داده شد فقط روش‌های بالا مورد پذیرش است و پرداخت از طریق پی پال در سایت Moz امکان‌پذیر نیست.

آیا امکان پیش‌پرداخت با کارت‌های اعتباری پیش‌پرداخت امکان‌پذیر است؟
خیر، امکان پرداخت با استفاده از این روش نیز وجود ندارد.

لازم به ذکر است پرداخت از طریق Apple Pay، Google Pay، Venmo و… نیز امکان‌پذیر نیست.

خدمات سفیرپیمنت

سفیرپمینت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامی سئوکاران و فریلنسرها پرداخت در سایت Moz را برای شما انجام خواهد داد. پس از دنبال کردن نحوه خرید اکانت Moz کافی است اطلاعات را به سفیرپیمنت ارجاع دهید و پس از آن در کمترین زمان و با بهترین نرخ موجود در بازار پرداخت شما انجام خواهد شد. لازم به ذکر است سفیرپیمنت هیچ‌گونه کارمزدی جهت پرداخت در این سایت یا سایت‌های مشابه از شما دریافت نخواهد کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی کامل اینکه Moz Pro چیست و چه کارایی دارد پرداختیم. سایت ماز یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهای موجود در سئو است و تقریباً تمام آنچه را که یک سئوکار حرفه‌ای برای پیش بدن کارها نیاز دارد برای شما فراهم می‌کند. آموزش خرید اکانت Moz نیز در بالا کاملاً شرح داده شد و پس از گزارش مشکلات موجود در این زمینه راهکارهایی را برای آن اندیشیدیم. امید است که با استفاده و مطالعه این مقاله قادر به ارائه کمکی شایان به شما بوده باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *