پسورد پی پال

نحوه تغییر رمز حساب پی پال و ساخت پسوردی قدرتمند

آخرین بروز رسانی:  ۸ شهریور, ۱۴۰۲
9 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

شاید برای همه اتفاق بیفتد که پسورد اکانت پی پال خود را فرآموش کنند. تغییر پسورد پی پال تنها از طریق استفاده از سایت پی پال امکان پذیر است؛ اگر چه از طریق نرم افزار پی پال امکان ثبت درخواست تغییر رمز عبور پی پال وجود دارد اما پس از ثبت این درخواست، شما از اپلیکیشن پی پال به وب سایت آن برای دنبال کردن ادامه فرآیند تغییر گذرواژه منتقل خواهید شد. قبل از هر چیز لازم است ابتدا درمورد نصب پی پال و اینکه پی پال چیست؟ توضیحاتی ارائه خواهد شد سپس در ادامه به آموزش تغییر پسورد پی پال می‌پردازیم. پس تا پایان این نوشتار ما را همراهی کنید.

 

لینک خرید اکانت پی پال
افتتاح حساب پی پال پرسونال و بیزینس

 

پی پال چیست؟

در مقالات گذشته بسیار درباره پی پال، افتتاح حساب پی پال و موارد دیگر صحبت کردیم؛ ولی به هر حال به صورت خلاصه سیستم پرداختی پی پال را توضیح می‌دهیم. پی پال درواقع یک نوع پلتفرم و سیستم کاملاً آنلاین است که نقل و انتقالات مالی را با gmail و نام کاربری شخص گیرنده انجام می‌دهد. البته پی پال به دلیل امنیت خوبی که برای کاربران خود فراهم کرده است از قوانین و حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین در بعضی از موارد نیاز می‌شود که به پیشنهاد این شرکت، پسورد پی پال خود را تغییر دهید یا پسوردی قوی برای حساب خود بسازید که در این مقاله قصد داریم در خصوص این موضوع و چگونگی آن نکاتی را برای شما بیان کنیم. پس ما راهمراهی کنید.

نحوه تغییر پسورد حساب پی پال در صورتی که نمی‌توانید  وارد حسابتان شوید

1. برای تغییر پسورد پی پال خود در صورتیکه دسترسی به حساب خود نداید باید ابتدا وارد صفحه log in پی پال شوید و گزینه Having trouble logging را انتخاب کنید. بعد از این گزینه شما باید ایمیل یا تلفن همراه خود را برای بازیابی پسورد پی پال وارد کنید که توصیه می‌شود از ایمیل برای این کار استفاده کنید.

توجه: اگر احیاناً حتی ایمیل خود را هم فراموش کرده باشید می‌توانید از طریق گزینه Recover It، سه ایمیلی را که به خاطر دارید به پی پال معرفی نمایید تا پی پال بررسی کند. با این حال اگر باز هم موفق نشدید که ایمیل خود را بشناسید، با پشتیانی پی پال ارتباط بگیرید؛ ولی هرگز هویت ایرانی خود را آشکار نکنید.

2. بعد از انتخاب روش شناسایی (ایمیل- تلفن همراه)، گزینه Continue را انتخاب کنید تا کد شناسایی یک بار مصرف برای شما ارسال گردد.

3. در نهایت شما بعد از وارد کردن کد دریافت شده، به صفحه بازیابی پسورد پی پال هدایت می‌شوید و با گزینه Submit رمز جدید را تایید خواهید کرد.

توجه داشته باشید که پسورد پی پال جدید قدرتمندی را برای حساب خود در نظر بگیرید. در ادامه همین مقاله پارامترهای یک پسورد پی پال قوی را بیان خواهیم کرد.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید کارت پی پال

 

تغییر پسورد پی پال در صورتی که در حساب کاربری خود هستید

چنانچه در حساب پی پال خود باشید و قصد تغییر رمز داشته باشید میتوان گفت مسیر سختی را نباید طی کنید و تنها با چند کلیک می‌توانید تغییر رمز را انجام دهید که عبارت اند از:

1) ابتدا از طریق وب‌سایت Paypal وارد حساب خود شوید، دقت کنید که از آی‌پی ثابت غیر ایرانی استفاده کنید

2) با انتخاب گزینه Settings وارد صفحه اطاعات پروفایل شخصی خود شوید

پسورد پی پال3) در قسمت Security، گزینه Edit، پسورد خود را ویرایش کنید. فقط باید قبل از آن پسورد پی پال قبلی خود را برای اطمینان وارد کنید تا بتوانید پسورد پی پال جدید ایجاد کنید.

ایجاد پسورد قوی برای پی پال4) در آخر، گزینه Change Password را برای نهایی کردن عملیات انتخاب کنید تا ایمیلی جهت تایید برایتان فرستاده شود.

چگونه پسورد پی پال را تغییر دهیمتغییر پسوورد پی پال با استفاه از شماره تلفن

یکی از راه‌هایی که می‌توانید پسرد پی پال خود را تغییر دهید استفاده از شماره تلفن است. برای انجام این کار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد تنظیمات حساب خود شوید
  2. در قسمت Security، بالای نام حساب خود گزینه Update روبه‌روی Password را انتخاب کنید
  3. پسورد قبلی خود را وارد کرده تا بتوانید پسورد حساب خود را تغییر دهید

فعال سازی امنیت دو مرحله احراز هویت در پی پال

بسیاری از افراد برای راحتی پسوردهای خود را بر روی مرورگرها و فایل‌های خود ذخیره می‌کنند که این روش امنیت حساب‌‌هایتان را کاهش می‌دهد و یا احتمال دارد که راه نفوذ هکرها را برای ورود به حسابتان سهل کنید. بهتر است برای مراقبت از حساب خود از روش احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده شود تا فقط خودتان بتوانید از ورود و خروج حساب خود مطلع شوید.

مراحل احراز دو مرحله‌ای را برای شما بیان می‌کنیم:

  1. وارد اکانت پی پال خود شوید
  2. گزینه My User را انتخاب کنید
  3. گزینه Under Two-Factor Authenticationsection را فعال کنید
  4. در نهایت پسورد خود را وارد کرده تا بتوانید این امکان را برای حسابتان فعال کنید

پیشنهاد مطالعه: نقد کردن درآمد ارزی پی پال

چگونه paypal با پسورد قوی را بسازیم؟

در این قسمت قصد نداریم تا فقط کارکترهای مورد استفاده برای پسورد قوی را معرفی کنیم، شما با نحوه تغییر پسورد ضعیف به متوسط و قوی آشنا خواهید شد.

در ابتدا مواردی که باید در یک پسورد قوی در نظر گرفته شود را بیان می‌کنیم:

  • حداقل 8 کارکتر را در نظر بگرید
  • کارکترهای @، #،&، % و ^ را حتماً استفاده کنید
  • از عبارت‌های رایج مثل نام کاربری، تاریخ تولد و… استفاده نکنید. چرا که این عبارت ها برای اکثر افراد شناخته شده هستند و به راحتی قابل حدس و یا پیدا کردن هستند.
  • از حروف کوچک و بزرگ استفاده شود

البته استفاده از این کارکترها تظمینی برای امنیت حسابتان نیست. اول از همه سعی کنید که پسورد حساب‌های آنلاین خود را یکسان در نطر نگیرید، دوم اینکه از تاریخ‌های خاص، رویدادها و یا نام مکان خاصی را برای پسورد خود انتخاب نمایید و در ادامه حتما موارد زیر را برای پسورد‌های ضعیف خود رعایت کنید.

  • کارکتر a را به @ تبدیل کنید
  • کارکتر s را به $ تبدیل کنید
  • کارکتر o را به 0 تبدیل کنید
  • تمامی فواصل بین حروف را با % جایگزین کنید

آیا موارد گفته شده برای ساخت paypal با پسورد قوی کافی است؟

قطعا نخواهید توانست با رعایت موارد فوق امنیت 100 درصدی حساب خود را فراهم کنید؛ ولی اگر قصد افزایش امنیت حسابتان را دارید بهتر است که پسورد خود را هر چند ماه یکبار تعویض کنید و حروف آن را از بزرگ به کوچک و برعکس، جایگزینی حروف با یک کارکتر متفاوت دیگر و راه‌های مختلف دیگر که می‌توانید از تجارب خود برای این کار استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که حتما رمز تعیین شده را در گوشه‌ای یادداشت کنید چرا که در صورت فراموشی رمز امکان دسترسی شما به حساب پی پالتان مدود خواهد شد.

 

حذف حساب پی پال چگونه انجام می شود؟

بسیار اتفاق نادری است که کاربران قصد حذف حساب پی پال خود را داشته باشند. البته با توجه به مالیات جدیدی که پی پال برای حساب‌های بدون کارکرد در نظر گرفته است، شاید راهی معقول به نظر می‌رسد؛ پیشنهاد می‌شود که اگر حساب خود را در ایران خریداری کرده‌اید و قصد استفاده از آن را ندارید، حسابتان را به فروش برسانید تا افراد دیگر از آن استفاده کنند.  به هر حال در ادامه را‌ه‌های حذف اکانت پی پال را بیان می‌کنیم:

  1. وارد Setting حساب خود شوید
  2. گزینه Close your account را انتخاب کنید
  3. در صورت درخواست پی پال، شماره حساب بانکی خود را وارد کنید
  4. در پایان، گزینه Close Account را انتخاب کنید. به همین راحتی!

خدمات پی پال سفیرپیمنت

تیم حرفه‌ای سفیرپیمنت خدمات بسیار متنوعی در خصوص پی پال ارائه می‌دهد. از جمله خدمت سفیرپیمنت برای پی پال می‌توان به خرید کارت پی پال مخصوص، نصب پی پال، آموزش نحوه استفاده از پی پال در ایران، پرداخت پی پال و… اشاره نمود. لازم به ذکر است سفیرپیمنت بابت خدمات خود هیچ‌گونه کارمزدی از مشتریان دریافت نمی‌کند و همه‌ی کارمزدها مربوط به حساب پی پال است. برای تغییر پسورد پی پال خود نیز می‌توانید از مجموعه سفیرپیمنت کمک بگیرید. این مجموعه قادر است مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کند. کافی است با تیم پشتیبانی سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: ویزا کارت مجازی برای پی پال

جمع بندی و نتیجه گیری

همان‌طور که می‌دانید پی پال یکی از بزرگترین سیستم های مالی جهان است که برای نقل و انتقالت پول در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی پال شرایط ویژه‌ای برای کاربران خود است که در طی این مقاله و مقاله های قبلی توضیح داده شده است. حتما شما نیز میدانید که تغییر پسورد پی پال تنها از طریق استفاده از سایت پی پال امکان پذیر است و بازیابی آن نیز از این همین طریق صورت می‌پذیرد. ما در این مقاله در خصوص تغییر پسورد حساب پی پال توضیح داده‌ایم چرا که در برخی اوقات کاربران پس از گذشت مدتی رمز حساب پی پال خود را فراموش می‌کنند. البته جدا از فراموشی رمز توط کاربران پی پل به منظور افزایش امنیت حساب کاربران هر چند وقت یکبار از آنها در خوسات می‌کند که نسبت به تغییر رمز و یا پسورد حساب پی پال خود اقدام کنند. از این رو شما می‌توانید با استفاده از این مقاله نحوه تغییر رمز حساب پی پال خود را آموزش ببینید. چنانچه پرسش و یا نظری در این خصوص دارید آن را در قسمت کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید. ما از شنیدن نظرات شما خوشحال خواهیم شد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(9)
   
سهراب باقرپور کاربر سایت ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

سلام مقالتون بی نظیر بود . خدا قوت

   
محمدباقر مهدور کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

سلام و وقت به خیر با وجود مشکلاتی که دوستان داخل کامنت ها هم به اونها اشاره کردند به نظر شما اینکه برای تغییر گذرواژه پی پال اقدام کنیم کار هوشمندانه ای هست؟ راه دیگه ای برای بالا بردن امنیت حساب وجود نداره؟

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    گاها میشه ورود دومرحله ای یا سوالات امنیتی هم برای اکانت تعریف کرد. گاهی اوقات با فعال کردن ورود دومرحله ای اکانتها لیمیت میشه. در کل پی پال یک روال مشخص نداره و اگر تغییرات امنیتی محسوس در اون رخ بده اکانت رو لیمیت میکنه. اگر اکانت به تازگی افتتاح شده میتونید پسورد رو تغییر بدین و مشکلی نخواهد داشت.

   
محمد بختیاری کاربر سایت ۱۶ تیر ۱۴۰۱

سلام
بنده تغییر گذرواژه پی پال رو انجام دادم اما گذرواژه رو یادم رفته و ازم تلفن میخواد منم از شماره تلفن فیک استفاده کردم و نمیدونم باید چیکار کنم میشه راهنماییم کنید لطفا

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    سلام
    برای این مورد باید با پشتیبانی پی پال در ارتباط باشید و بهشون بگید که به شماره تلفن دسترسی ندارید. ممکنه بعد از پرسیدن یکسری سوالات در خصوص اکانت، دسترسی ورود به اکانت به شما بدهند.

   
دنیز کاربر سایت ۲۵ مهر ۱۴۰۰

سلام من هم میخوام ی حساب پی پال بسازم میشه کمکم کنید چون با هیچ فیلتر شکنی نشد ساخت

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت کاربر سایت ۰۱ آبان ۱۴۰۰

    سلام وقت بخیر
    جهت افتتاح حساب وریفای شده پی پال میتونید با کارشناسان مجموعه سفیرپیمنت ارتباط بگیرید:
    ۰۳۱-۵۵۲۴۰۶۷۹

   
علی اکبر مهری کاربر سایت ۲۰ دی ۱۳۹۹

سلام
شب شما بخیر باشه
من جدیدا یه حساب پی پالی ساختم و یه مشکلی برام پیش اومد
من پسورد حسابم را تغییر دادم و نوشت موفقیت آمیز بوده و ایمیلش هم اومد حتی
ولی بعدش خواستم وارد بشم دیدم میگه پسورد غلط هست و حتی با پسورد قبلی هم نمی توانم وارد بشم!!!!
با شماره تلفن فقط باید ریکاوری کرد که اون رو هم من از کسی که حساب رو باز کرده بود پرسیدم و پاسخگو نیست و میگه در دسترسم نیست!!!!!!!!!!
چیکار باید بکنم؟
خواهش می کنم کمکم کنید
من داخل حساب پول هم دارم و الان موندم چیکار باید انجام بدم

       
    سجاد سلمان طاهری کاربر سایت ۲۰ دی ۱۳۹۹

    با سلام و احترام
    بله، شرکت پی‌پال جدیدا روی پسوردها و همچنین شماره تلفن حساسیت‌های زیادی داره؛ اما نگران نباشید و در ادامه راه‌حل این مشکل را به شما خواهیم گفت

    در صورتی که بعد از کلیک بر روی گزینه Having trouble logging in? گزینه ریکاوری پسورد از طریق ایمیل برای شما ارسال نشد و همچنین به شماره تلفن هم دسترسی نداشتید، باید به قسمت Help Center و از طریق لینک زیر مراجعه کنید:
    https://www.paypal.com/ae/selfhelp/home

    در مرحله بعد از قسمت More ways to get help روی گزینه Contact Us کلیک کنید
    سپس از Common Issues به ترتیب روی گزینه‌های زیر کلیک کنید:
    Password and account access
    Login problems

    اگر با خواندن مطالب گفته شده در پایین متن، مشکل شما حل نشد می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Message Us با کارشناس‌های پی‌پال به صورت مستقیم و بدون وارد شدن به حساب‌ پی‌پال ارتباط بگیرید
    در نظر داشته باشید برای این کار، بعد از بازشدن پاپ‌آپ، مجدد بر روی Having trouble logging in? کلیک کنید؛ در غیراینصورت برای رفع مشکلات مشابه حتما باید از داخل حساب‌تان با پی‌پال و کارشناس‌های پی‌پال ارتباط برقرار کنید

    شما می‌توانید مشکل را با شخصی که صحبت می‌کنید مطرح کنید
    کارشناس حتما اطلاعات حساب شما را خواهد گرفت؛ به عنوان مثال اگر حساب از آمریکا باشد ۴ رقم آخر SSN یا شماره کارتی که به حساب Add کردید و… که شامل اطلاعات هویتی، فردی و بیزنسی حساب است که بهتر هست به صورت آماده و مستند داشته باشید
    بعد از تایید هویت شما، کارشناس ریکاوری پسورد را به صورت مستقیم به ایمیل شما ارسال خواهد کرد
    در نظر داشته باشید بعضا دیده شده که همان کارشناس هم مجدد درخواست تماس تلفنی یا کد از طریق پیامک دارد، اگر همچین اتفاقی افتاد می‌توانید مکالمه را ببندید و با کارشناس دیگه‌ای صحبت کنید و وابسته به شانس شما امیدواریم با شخص متناسب ارتباط برقرار کنید!
    توصیه ما به شما این هست که برای حساب پی‌پال‌تان از سرور مجازی استفاده کنید؛ چرا که کارشناس‌های پی‌پال IP شما را هم چک می‌کنند

    در صورتی که مجدد مشکل شما حل نشد، می‌توانید با کارشناس‌های فروش مجموعه سفیرپیمنت ارتباط بگیرید و ما این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد