دلیل رد شدن کارت پی پال

دلایل رد‌شدن کارت پی پال در درگاه سایت‌ها

آخرین بروز رسانی:  ۱۲ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

با افزایش روز افزون جذابیت درآمد دلاری، افراد بیشتری نیز به حوزه فریلنسینگ روی می‌آورند. بسیاری از فریلنسر‌ها از کارت پی پال برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی و دریافت درآمد خود استفاده می‌کنند. با این وجود پی پال سیاست‌های سخت‌گیرانه بسیاری دارد. رصد تمام وقت حساب و مسدود شدن‌های مکرر، انتقادات دائم مشترکین است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید کالایی، پرداخت پی پال شما با خطا مواجه شود در حالی که دلیل آن را نمی‌دانید. در این مقاله دلیل رد شدن کارت پی پال را بررسی و راهکار‌های احتمالی برای رفع مشکل را مطرح می‌کنیم. پس اگر شما نیز به این مشکل برخورد کرده‌اید و به دنبال دلیل رد شدن کارت پی پال می‌گردید، ما را تا انتها همراهی کنید.

 

دلایل رد شدن کارت پی پال

 

بسته‌شدن حساب کارت دلیل رد شدن کارت پی پال

گاهی ممکن است به دلایل مختلف، شرکت ارائه‌دهنده کارت اعتباری شما جلوی کارت شما را بگیرد. در این صورت پی پال مسئولیتی در قبال رد شدن پرداخت شما قبول نمی‌کند. در چنین مواقعی از شرکت ارائه‌دهنده کارت خود دلایل مسدود شدن حساب را جویا شوید.

 

چرا کارت های پی پال از طرف درگاه پرداخت رد می‌شود؟

 

سررسید تاریخ انقضای حساب

یکی از دلایل مرسوم رد شدن درگاه پرداخت، استفاده از حساب منقضی شده است. هر حساب تاریخ انقضایی دارد که هنگام صدور مشخص می‌شود. برای حل این مشکل می‌توانید از طریق اپلیکیشن پی پال تاریخ انقضای حساب خود را تمدید کنید.

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

دلیل رد شدن کارت پی پال سررسید تاریخ انقضای کارت اعتباری

برای استفاده از سیستم پرداخت پی پال شما به یک کارت اعتباری نیاز خواهید داشت. هر کارت اعتباری تاریخ انقضای مختص خود را دارد. یکی از دلایل رد شدن درگاه پرداخت پی پال می‌تواند منقضی شدن کارت اعتباری شما باشد. در این صورت می‌بایست نسبت به دریافت کارت اعتباری جدیدی اقدام کنید.

 

تایید کارت اعتباری دلیل رد شدن کارت پی پال

هر کارت اعتباری ممکن است به فرآیند تاییدی نیاز داشته باشد. قبل از استفاده از کارت اعتباری خود، از تایید آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار با بانک ارائه دهنده کارت خود تماس بگیرید. اگر از کارت اعتباری مجازی استفاده می‌کنید بررسی کنید که آن کارت همچنان فعال باشد.

 

نقد کردن درآمد ارزی پی پال | فروش درآمد PayPal با بهترین نرخ

 

عدم تطابق روش پرداخت

ممکن است دلیل رد شدن پرداخت شما این باشد که در حساب پی پال خود فقط یک نوع روش پرداخت مشخص کرده‌اید. اگر روش پرداخت مشخص شده با درگاه پرداخت مورد نظر شما تطابق نداشته باشد، تراکنش رد خواهد شد. در این صورت به اپلیکیشن پی پال رفته و روش پرداخت متناسب با درگاه پرداخت را اضافه کنید.

 

عدم تایید اطلاعات حساب یا ایمیل دریافت کننده

یکی دیگر از دلایل رد درگاه پرداخت پی پال، ثبت نادرست اطلاعات دریافت کننده است. حتما درهنگام پرداخت از صحت اطلاعات دریافت کننده اطمینان حاصل کنید.

 

خرید کارت مجازی پی پال paypal
خرید ویزا کارت مجازی paypal پی پال

 

محدود شدن حساب پی پال

یکی از دلایل متداول رد شدن درگاه پرداخت، محدود شدن حساب پی پال است. به دلیل سیاست‌های امنیتی پی پال، در صورت انجام تراکنش‌های مشکوک، حساب شما محدود می‌شود. در این صورت باید نسبت به رفع محدودیت حساب پی پال خود اقدام کنید. پیش تر مقاله‌ای در خصوص رفع محدودیت حساب پی پال نوشته‌ایم که از لینک زیر می‌توانید آن را مطالعه کنید.

 

نیاز به گذراندن تست امنیتی دومرحله‌ای

برای انجام تراکنش پرداخت، پی پال نیاز به تایید هویت شما دارد. در هنگام پرداخت می‌بایست احراز هویت دومرحله‌ای انجام دهید. این کار می‌تواند از طریق ایمیل یا شماره تلفن انجام شود. در زمان پرداخت کدی به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود که با ثبت آن تراکنش شما انجام خواهد شد.

 

 

عدم تایید ایمیل حساب پی پال

ممکن است یکی از دلایل رد شدن درگاه پی پال آن باشد که ایمیل حساب پی پال خود را تایید نکرده باشید. برای رفع این مشکل به حساب خود رفته و از تایید ایمیل خود مطمئن شوید.

 

شارژ حساب پی پال | تحویل دلار و یورو پی پال با قیمت عالی

 

سیاست‌های امنیتی پی پال

پی پال برای حفظ امنیت حداکثری مشترکین خود سیاست‌های زیادی اعمال می‌کند. ما به شما توصیه می‌کنیم در صورت استفاده مکرر از پی پال، سیاست‌های امنیتی این شرکت را مطالعه کنید. با این وجود، برای جلوگیری از محدود یا مسدود شدن حساب خود از تراکنش‌های مکرر خود‌داری کنید. همچنین با وبسایت‌های مشکوک تراکنش انجام ندهید. برای تشخیص این وبسایت‌ها می‌توانید از صفحه مرورگر به دنبال علامت قفل قبل از آدرس سایت بگردید. همچنین حتی‌الامکان از یک IP یا DNS ثابت برای پرداخت یا برداشت از حسابتان استفاده کنید. جابجایی مکرر مکان ارتباطی، شما را در معرض خطر محدود یا مسدود‌شدگی قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه می‌توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

خدمات سفیرپیمنت درباره رد شدن کارت پی پال

 

جمع‌بندی دلیل رد شدن کارت پی پال

پی پال قدیمی‌ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت و انتقال اینترنتی در جهان است. 90 درصد کسب و کار‌های دنیا از این پلتفرم برای تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند. امنیت مالی و اطلاعاتی مشترکین، مهم‌ترین دلیل محبوبیت پی پال است. از این رو پی پال برای جلو‌گیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی سیاست‌های امنیتی شدیدی اعمال کرده است. با این وجود، این پروتکل‌های امنیتی باعث انتقاد مشترکین نیز شده‌اند. رد شدن‌های مکرر و پی‌در‌پی درگاه پی پال گاهاً برای مشترکین کلافه کننده است.

در این مقاله به بررسی دلیل رد شدن کارت پی پال پرداختیم و راه حل رفع آن را ارائه دادیم. اگر به افتتاح حساب پی پال علاقه‌مند هستید می‌توانید از طریق پنل کاربری خدمات افتتاح حساب پی پال سفیرپیمنت را مورد استفاده قرار دهید. درآمد بین‌المللی خود را در ایران نقد کنید و برای رفع محدودیت حساب پی پال خود از ما کمک بگیرید. چنانچه نظر یا پیشنهادی در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید. ما مشتاق دریافت نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ دلیل رد شدن کارت پی پال

بله حساب پی پال به دلایل مختلف می‌تواند محدود شود؛ با استفاده از خدمات بین‌المللی سفیرپیمنت، ما تمام تلاش خود را برای رفع محدودیت حساب شما خواهیم کرد.
فرآیند استرداد وجه می‌تواند تا 72 ساعت کاری به طول بیانجامد.
رد شدن درگاه پرداخت می‌تواند به دلایل مختلف اتفاق افتاده باشد. اگر حساب شما محدود نشده است، با مطالعه موارد ذکر شده در این مقاله از دلایل احتمالی مشکل خود مطلع شوید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *