تیک آبی توییتر

آموزش خرید تیک آبی توییتر

آخرین بروز رسانی:  ۱۷ آبان, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

توییتر از سال 2006 کار خود را شروع کرد و در سال 2022 توسط ایلان ماسک خریداری شد و به ایکس تغییر نام پیدا کرد. پس از معرفی توییتر، این رسانه جمعی رفته رفته به اصلی‌ترین پلتفرم مینی‌بلاگری تبدیل شد. با وجود فیلترینگ توییتر، در سال‌های اخیر محبوبیت و فراگیری توییتر میان ایرانیان افزایش یافته است. از طرفی استفاده توییتر تنها به عموم مردم ختم نمی‌شود و بسیاری از سیاست‌مداران و شرکت‌ها از توییتر برای اعلام بیانیه‌های خود استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های مورد توجه توییتر تیک آبی و پروسه احراز هویت است که اکانت را نسبت به سایر کاربران متمایز می‌کند. در گذشته این فرایند مختص ارگان‌ها و اشخاص معروف مانند سلبریتی‌ها و سیاست‌مداران بود. با این وجود ایلان ماسک بعد خرید توییتر، امکان خرید تیک آبی را برای تمام عموم میسر کرد.

در این مقاله درباره تیک‌ آبی توییتر بحث می‌کنیم و مزایای خرید تیک آبی توییتر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین قیمت خرید تیک آبی و مراحل انجام آن را به صورت کامل توضیح خواهیم داد. در نهایت نیز راه‌های پرداخت هزینه‌ خرید تیک آبی توییتر از ایران را معرفی می‌کنیم. اگر شما نیز مشتاق خرید تیک آبی توییتر و بهره‌مندی از مزایای آن هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تیک آبی ایکس (توییتر) چیست؟

از لحاظ تاریخی، بهره‌مندی از تیک آبی ایکس یا توییتر تنها مختص برخی از حساب‌ها بود که معمولاً افراد مشهور‌، ستاره‌های ورزشی، شرکت‌ها و رهبران کشور‌ها را شامل می‌شد. با این حال، از زمان خریداری توییتر توسط ایلان ماسک، تیک آبی کمی دردسر‌ساز است. انتشار اولیه طرح تأیید تیک آبی پولی به دلیل احراز هویت‌های جعلی رایج مجبور به توقف شد. در ابتدا موج کثیری از مردم با خرید حساب پریمیوم خود را رهبران کشور‌ها جا می‌زدند و این موضوع باعث کاهش اعتبار توییتر شد؛ اما پس از بازخورد منفی مردم این طرح برداشته شد.

 

تیک آبی در ایکس یا همان توییتر چیست؟

 

در ساده‌ترین حالت، تیک آبی اکنون به این معنی است که حساب یک شماره تلفن تایید شده دارد، هزینه اشتراک (سالانه یا ماهانه) را پرداخت کرده و توسط توییتر تأیید شده است. قبلاً فرایند درخواست اعمال تیک آبی شامل استفاده مستمر 6 ماهه از توییتر و پیروی از قوانین این پلتفرم بود. این قوانین عمدتاً از استفاده الفاظ رکیک و توهین‌آمیز جلوگیری می‌کنند.

این موضوع پس از خریداری شدن توییتر به دست ایلان ماسک تغییر کرد. ایلان ماسک برای جبران هزینه‌های گزاف نگهداری توییتر، طرح احراز هویت توییتر را به طرح اکانت پریمیوم آبی تغییر داد تا توییتر تنها به درآمد تبلیغات وابسته نباشد. در حال حاضر، برای آن که برای تیک آبی درخواست بدهید تنها کافی است 90 روز از تشکیل حساب گذشته باشد و هزینه اکانت پریمیوم را پرداخت کنید تا از مزایای توییتر آبی بهره‌مند شوید. در ادامه درباره مزایای حساب توییتر آبی و تیک آبی توییتر مواردی را بیان می‌کنیم.

 

مزایای خرید تیک آبی توییتر چیست؟

حساب ایکس آبی تنها به معنای خرید تیک آبی توییتر نیست و مزایای مختلف دیگری نیز با خود به همراه دارد. البته ارتقا به نسخه آبی اجباری نیست و نسخه معمولی توییتر همچنان رایگان است اما با این وجود توییتر آبی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بعضی از این مزایا به شرح زیر است.

 

ادیت توییت

بالاخره می‌توانید توییت‌ها را ویرایش کنید! با ویژگی ویرایش توییت، یک پنجره 30 دقیقه‌ای برای ایجاد تغییرات در توییت‌های منتشر شده خود دارید. این ویژگی فقط برای توییت‌های اصلی و توییت‌های نقل قول کار می‌کند.

 

پوشه‌های نشانک

با استفاده از این ویژگی، می‌توانید توییت‌ها را نشانه‌گذاری کرده و آنها را در پوشه‌هایی برای دسترسی آسان مرتب کنید. این پوشه‌ها کاملاً خصوصی و برای دیگران نمایش داده نمی‌شوند؛ بنابراین نیازی به حفظ ظاهر جذاب برای آن‌ها نیست. این قابلیت به خصوص برای تولیدکنندگان محتوا مفید است؛ زیرا این افراد می‌توانند توییت‌های الهام‌بخش را در یک پوشه مشخص نگهداری کنند.

 

نمادهای سفارشی برنامه

با نسخه پریمیوم می‌توانید آیکون توییتر گوشی خود را میان رنگ‌بندی‌‌ها و طرح‌های مختلف شخصی‌سازی کنید.

 

 

قالب‌بندی متن

حساب‌های توییتر آبی می‌توانند با استفاده از ویژگی متن بولد و ایتالیک، در توییت‌های خود روی کلمات و موضوعات مهم تأکید ایجاد کنند.

 

تصاویر پروفایل NFT

حساب‌های آبی می‌‌توانند از NFTهای خود به عنوان تصویر پروفایل استفاده کنند. این تصاویر به صورت یک شش ضلعی در حساب آن‌ها نمایش داده می‌شود. برای اتصال NFT به پروفایل شما، توییتر نیاز به دسترسی موقت به حساب کیف پول دیجیتالی شما خواهد داشت.

 

ویژگی های تیک آبی توییتر

 

استفاده از تم و قالب‌ها

می‌توانید از چند قالب برنامه رنگارنگ برای شخصی‌سازی تجربه توییتر تلفن همراه خود استفاده کنید. این یک راه عالی برای بازاریابان توییتر است تا هنگام اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌های خود در وبلاگ یا وب‌سایت‌ها، از دیگران متمایز به نظر برسند.

 

بخش مقالات برتر

در مقالات برتر، می‌توانید مقالاتی را که بیشترین اشتراک‌گذاری را در ناحیه شما دارند را پیدا کنید. این یک مزیت عالی برای تولید‌کنندگان محتوا و برندها برای یافتن محتوای پرطرفدار است.

 

لغو توییت

لغو توییت، فرصت شما برای تجدید نظر در مورد هر چیزی است که به تازگی منتشر کرده‌اید. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا توییت‌های منتشر‌ شده را قبل از آن که دیده شوند پاک کنید. از این ویژگی می‌توان به عنوان یک پیش‌نمایش از توییت استفاده کرد.

 

اولویت رتبه بندی در مکالمات

این ویژگی به پاسخ‌های شما در توییت‌هایی که با آن‌ها تعامل دارید، اولویت می‌دهد. با کمک این ویژگی به راحتی با بالای مکالمات صعود کنید.

 

آپلود ویدیوی طولانی‌تر

آپلود طولانی‌تر ویدیو به شما امکان می‌دهد ویدیوهایی با طول 60 دقیقه و تا اندازه فایل 2 گیگابایت آپلود کنید. همچنین امکان آپلود ویدیو‌های 1080 را نیز خواهید داشت. برای ولاگرها و سازندگان محتوای ویدیویی، این یک هدیه واقعی است؛ زیرا شما دیگر در خلاقیت خود محدود نیستید!

 

 

50 درصد تبلیغات کم‌تر

طبق اطلاعات پلتفرم توییتر، مشترکین آبی نسبت به دیگر کاربران می‌بایست تقریباً 50 درصد تبلیغات کم‌تری در بخش For you و Following دریافت کنند.

 

توییت‌های طولانی‌تر

این قابلیت‌ برای آن افرادی است که به اصطلاح از آن‌ها جنگجویان توییتر یاد می‌شود. مشترکین توییتر آبی دیگر به 250 کاراکتر برای توییت خود محدود نیستند و می‌توانند توییتی با حجم قابل توجه 10 هزار کاراکتر منتشر کنند. این توییت‌های طولانی برای سازندگان محتوا که دوست دارند راهنماهای چگونگی ارسال کنند یا محتوای نوشتاری بلندی مانند بلاگ‌ بنویسند، بسیار مفید است. توییت‌های طولانی‌تر حتی ممکن است در رده‌بندی سئوی توییتر نیز به شما کمک کند. البته این موضوع به بررسی بیشتری نیاز دارد.

 

احراز هویت دو مرحله‌ای با پیامک

حساب توییتر آبی به شما امکان فعال کردن احراز هویت دومرحله‌ای را می‌دهد تا یک لایه محافظت بیشتری به حساب خود اضافه کنید. برای کسانی که فالوورهای زیادی دارند یا کسانی که مرتباً از حساب‌های خود درآمد کسب می‌کنند، این می‌تواند یک ارتقا حفاظتی بسیار ضروری باشد.

ویژگی‌های توییتر آبی همچنان در حال گسترش و ارتقا هستند و ممکن است در آینده شاهد ویژگی‌‌های دیگر نیز باشیم.

 

قیمت تیک آبی توییتر

 

قیمت تیک آبی توییتر چقدر است؟

خرید تیک آبی توییتر و حساب توییتر آبی بسته به جایی که برای استفاده از آن ثبت نام می‌کنید، دو هزینه متفاوت دارد. اگر در پلتفرم مرورگر اینترنت نسبت به ثبت‌نام توییتر آبی اقدام کنید، هزینه آن 8 دلار در ماه خواهد بود که با خرید سالانه به 7 دلار ماهانه کاهش پیدا می‌کند.

در مقابل اگر از طریق پلتفرم اندروید یا IOS تیک آبی توییتر را خریداری کنید، مجبور به پرداخت هزینه 11 دلاری در ماه خواهید بود. هزینه اضافه‌تر پلتفرم موبایل به دلیل عوارض و مالیاتی است که گوگل پلی و اپل استور هنگام استفاده برنامه‌ها دریافت می‌کنند. این قیمت‌ها برای کاربران آمریکایی است و هزینه محلی خرید تیک آبی توییتر در کشور‌های مختلف کمی تفاوت خواهد داشت. لیست دقیق قیمت‌های محلی توییتر آبی را می‌توانید از سایت توییتر مشاهده کنید.

 

مراحل خرید تیک آبی توییتر (X)

به طور کلی از 2 طریق مرورگر وب و اپلیکیشن موبایل می‌توان تیک آبی توییتر را خریداری کرد. هزینه روش موبایل به دلیل مالیات گوگل و اپل بیشتر است. شما به راحتی می‌توانید خرید تیک آبی توییتر را در 3 مرحله خریداری کنید. این مراحل به شرح زیر است.

 

ثبت نام برای توییتر آبی

از طریق مرورگر خود به سایت توییتر به آدرس twitter.com وارد شوید و برای توییتر آبی ثبت نام کنید. برای این کار از بخش More گزینه توییتر آبی را انتخاب و سپس روی دکمه Subscribe کلیک کنید.

 

ثبت نام برای خرید تیک آبی ایکس یا توییتر

 

از طریق موبایل ابتدا وارد برنامه توییتر و سپس وارد بخش پروفایل شوید. حال از این بخش گزینه توییتر آبی را انتخاب کرده و روی گزینه Subscribe کلیک کنید.

 

روی گزینه سابسکرایب بزنید

 

اگر به دنبال تیک آبی تأیید هویت هستید پس حتماً قبل از ثبت نام برای توییتر آبی، مطمئن شوید حسابتان شرایط دریافت آن را داشته باشد. برای آن که بدانید شامل تیک آبی می‌شوید یا خیر، موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

تکمیل اطلاعات: حساب شما می‌بایست یک نام و عکس پروفایل واقعی از شما را نشان دهد.

فعالیت حساب: حساب کاربری شما می‌بایست در 30 روز گذشته فعالیت مداومی داشته باشد.

امنیت حساب: تمام حساب‌های 30 روزه و بیشتر می‌بایست شماره تلفن خود را تأیید کنند.

 

آموزش ساخت اکانت ChatGPT

 

پرداخت هزینه تیک آبی توییتر

در این مرحله می‌بایست هزینه توییتر آبی را پرداخت کنید. راه‌های مختلفی مانند کارت اعتباری و پی پال برای پرداخت هزینه توییتر وجود دارد.

 

هزینه خرید تیک آبی ایکس را پرداخت کنید

 

خدمات سفیرپیمنت درباره خرید تیک آبی توییتر

در راستای تسهیل فرایند خرید و ایجاد امکان خرید تیک آبی توییتر برای ایرانیان، تیم سفیرپیمنت در سریع‌‌ترین زمان ممکن و به صورت تضمینی خدمات خرید تیک آبی توییتر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق پنل کاربری با استفاده از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت برای خرید تیک آبی توییتر اقدام کنید.

 

بررسی نهایی تیک آبی توییتر ایکس

 

جمع‌بندی تیک آبی توییتر

محبوبیت توییتر یا ایکس از سال انتشار آن روز‌به‌روز در حال افزایش است و امروزه میلیون‌ها نفر از توییتر برای ارسال دیدگاه‌های خود استفاده می‌کنند. برای مثال بسیاری از دولتمداران، شرکت‌ها و افراد مشهور از توییتر به عنوان پلتفرمی برای بیانیه‌های خود استفاده می‌نمایند. در گذشته تیک آبی احراز هویت توییتر نشانه‌ای بسیار ارزشمند بود که اعتبار حساب را چندین برابر می‌کرد. پس از خریداری توییتر به دست ایلان ماسک فرایند فعال‌سازی تیک آبی توییتر در گرو خرید اشتراک ماهانه توییتر آبی است.

با این وجود، توییتر آبی یا به بیان دیگر توییتر پریمیوم خصوصیت‌ها و مزایای دیگری نیز دارد که در این مقاله به صورت کامل توضیح دادیم. همچنین مراحل پرداخت هزینه توییتر را بیان و درباره هزینه‌های آن صحبت کردیم. چنانچه نظر یا پیشنهادی دارید از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول؛ تیک آبی توییتر

در ابتدای معرفی امکان خرید تیک آبی، افراد زیادی با خرید اشتراک توییتر خود را به جای اشخاص دیگر جا زده و هویت آن‌ها را جعل کردند. در پی این مشکل، شرایطی برای دریافت تیک آبی تنظیم شده است؛ اما اگر این شرایط را داشته باشید هرکسی می‌تواند تیک آبی را خریداری کند.
بله؛ با استفاده از خدمات پرداخت ارزی سفیرپیمنت می‌توانید نسبت به خرید تیک آبی توییتر اقدام کنید.
در کنار دریافت تیک آبی احراز هویت، توییتر آبی خدمات متعدد دیگری نیز ارائه می‌دهد که برای کاربران معمولی نیز ارزشمند هستند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *