کانال تلگرام صرافی ها

لیست 9 کانال تلگرام صرافی ها برای رصد کردن بهتر نرخ‌ها!

آخرین بروز رسانی:  ۳ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

.مقدمه کانال تلگرام صرافی‌ ها

صرافی آنلاین ارز یا صرافی الکترونیکی فارکس، یک پلت فرم مبتنی بر اینترنت است که تبادل ارز بین کشورها را تسهیل می‌کند. صرافی آنلاین مانند همتایان فیزیکی خود، با دریافت کارمزد اسمی و یا از طریق تقسیم قیمت پیشنهادی در یک ارز، درآمد کسب می‌کنند؛ با این حال، استفاده از یک پلتفرم آنلاین متمرکز منجر به کاهش هزینه‌ها و همچنین ارائه شفافیت و کارایی بیشتر می‌شود.

در کنار صرافی‌های آنلاین، صرافی‌های فیزیکی که به صورت سنتی، فرآیند تبادل ارز را انجام می‌دهند، در تلاش هستند که امکانات بیشتری را در اختیار افراد قرار دهند. یکی از این امکانات، کانال تلگرام صرافی‌ ها است که به کاربران این امکان را می‌دهد بدون مراجعه حضوری از قیمت ارزها و شرایط تبادل ارز در صرافی‌های مختلف مطلع شوند. در این مقاله به معرفی کانال تلگرام صرافی‌ ها می‌پردازیم.

صرافی آنلاین تبادل ارز:

  • یک پلت‌فرم آنلاین متمرکز برای تبدیل یک ارز به ارز دیگر است.
  • یک صرافی آنلاین باعث شفافیت فوری می‌شود که به طرف‌های مربوطه اجازه می‌دهد تا همه جنبه‌های تراکنش را زیر نظر داشته باشند و در نتیجه کارایی، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت را افزایش دهند.
  • صرافی‌های ارز ممکن است کارمزد دریافت کنند اما کارگزاران فارکس معمولاً مبادله ارز آنلاین را به عنوان بخشی از پلتفرم‌های خود ارائه می‌دهند.

آشنایی با صرافی آنلاین

کسب و کارهای صرافی، چه فیزیکی و چه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهند که با انجام تراکنش‌های خرید و فروش، ارز یک کشور را با کشور دیگری مبادله کنید. برای مثال، اگر دلار آمریکا دارید و می‌خواهید آن‌ها را با دلار استرالیا مبادله کنید، دلار آمریکا (یا کارت بانکی) خود را به فروشگاه صرافی بیاورید و با آن دلار استرالیا بخرید. مبلغی که می‌توانید بخرید به نرخ نقطه بین‌المللی بستگی دارد که اساساً یک مقدار متغیر روزانه است که توسط شبکه‌ای از بانک‌هایی که ارزها را معامله می‌کنند تعیین می‌کند.

از آنجایی که نرخ تبادل ارز ممکن است در صرافی‌های متفاوت، مختلف باشد و یا هر صرافی کارمزد متفاوتی برای تبادل ارز دریافت کند؛ یک مرجع اطلاع‌رسانی در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

صرافی‌های فیزیکی برای اینکه بخشی از مشکلات و کاستی‌های خود را نسبت به یک صرافی آنلاین رفع کنند، از برخی پلت‌فرم‌ها برای اطلاع‌رسانی و اعلام شرایط تبادل ارز استفاده می‌کنند.

آشنایی با کانال تلگرامی صرافی ها

یکی از این مراجع، کانال‌های تلگرامی صرافی‌ها است که امکان مقایسه را به کاربران می‌دهد تا قبل از مراجعه حضوری بتوانند بهترین شرایط را برای تبادل ارز در نظر گرفته و صرافی مناسب را انتخاب کنند.

صرافی آنلاین، همانطور که در اصطلاح اشاره می‌شود. یک سیستم آنلاین برای مبادله ارز یک کشور با کشور دیگر است، خواه در سطح دولتی (بین کشورها) یا در سطح شرکتی (تجارت به تجارت) باشد. این صرافی‌ها از شبکه‌ای از رایانه‌ها تشکیل شده‌اند که بانک‌ها، کارگزاران و معامله‌گران را به هم متصل می‌کنند و با این امکان که طرف‌های مربوطه همه جنبه‌های تراکنش را بررسی کنند، شفافیت فوری را ارائه می‌دهند.

با ظهور اینترنت، صرافی‌های متعدد آنلاین ارز برای افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و افزایش امنیت تبادل ارز ایجاد شده‌اند.

مشاغل واردات و صادرات، مسافران، مشاغل آزاد و بسیاری دیگر می‌توانند با استفاده از صرافی آنلاین، قیمت دقیق یک محصول یا خدمات را به هر ارزی از سراسر جهان تعیین کنند. به طور معمول، اکثر سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا هنگام خرید، نرخ فعلی را قفل کنید.

از آنجایی که اغلب کارگزاران معمولاً از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دور هستند، علاقه‌مندان به استفاده از چنین سیستمی باید در مورد ارائه‌دهندگان تحقیق کنند زیرا هزینه‌ها، در دسترس بودن، امنیت و ارزهای ارائه‌شده می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

به دلیل مسائل امنیتی موجود، افرادی که فرصت تحقیق و کسب اطلاعات در مورد صرافی‌های آنلاین را ندارند بهتر است از صرافی‌های فیزیکی که به صورت سنتی مشغول به  فعالیت هستند استفاده کنند و برای کسب اطلاعات در خصوص تبادل ارز به کانال تلگرام صرافی ها مراجعه کنند.

کانال تلگرام صرافی ها

لیست کانال تلگرام صرافی‌ ها

در این پست به معرفی کانال های تلگرامی مربوط به صرافی ها و اطلاع‌رسانی نرخ خرید و فروش دلار می‌پردازیم.

۱- کانال تلگرام نرخ ارز صرافي سپهري

۲- کانال تلگرام صرافی

۳- کانال صرافی پارسی

۴- کانال تلگرام صرافی هرات

۵- کانال تلگرام صرافی ارز روز

۶- کانال تلگرام صرافی یاران

۷- کانال تلگرام صرافی ملی

۸- کانال رهاچنج

۹- کانال تلگرام صرافی رویال

توجه: لازم به ذکر است که بانک پارسیان، کانال تلگرامی تحت عنوان تلگرام صرافی پارسیان ندارد.

صرافی چیست؟

بورس یک فضای تجاری دارای مجوز است که به مشتریان اجازه می دهد یک ارز را با ارز دیگری مبادله کنند. صرافی پول فیزیکی (سکه‌ها و اسکناس‌های کاغذی) معمولاً از طریق پیشخوان در باجه انجام می‌شود. که در کشور ما عموما این کار در محیط‌های صرافی قابل انجام است. صرافی‌های ارزی با دریافت کارمزد اسمی و از طریق تقسیم قیمت پیشنهادی به یک ارز، درآمد کسب می‌کنند.

کسب و کارهای صرافی، چه فیزیکی و چه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهند. که با انجام تراکنش‌های خرید و فروش، ارز یک کشور را با کشور دیگری مبادله کنید. به عنوان مثال، اگر دلار آمریکا دارید و می خواهید آن را با دلار استرالیا مبادله کنید. دلار آمریکا (یا کارت بانکی) خود را به فروشگاه صرافی بیاورید و با آن دلار استرالیا بخرید. مبلغی که می‌توانید بخرید به نرخ نقدی بین‌المللی بستگی دارد. که اساساً یک ارزش روزانه در حال تغییر است که توسط شبکه‌ای از بانک‌ها تعیین می‌شود.

فروشگاه صرافی نرخ را با درصد معینی تغییر می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که از معامله سود می‌برد. به عنوان مثال، فرض کنید نرخ نقدی مبادله دلار آمریکا به دلار استرالیا به صورت 1.2500 در روز ذکر شده است. این بدان معناست که به ازای هر دلار آمریکا که خرج می‌شود، اگر با نرخ نقدی معامله شود، می‌توانید 1.25 دلار استرالیا بخرید. اما فروشگاه صرافی ممکن است این نرخ را به 1.20 تغییر دهد. به این معنی که شما می توانید 1.20 دلار استرالیا را برای 1 دلار آمریکا خریداری کنید. با این تغییر نرخ فرضی، کارمزد آنها عملاً 5 سنت بر دلار خواهد بود.

 

مشاغل مبادله ارز را می توان در اشکال و مکان های مختلفی یافت. این فضا ممکن است یک کسب و کار کوچک و مستقل باشد. که از یک دفتر واحد، زنجیره ای بزرگتر از غرفه های خدمات صرافی کوچک در فرودگاه ها، یا یک بانک بین المللی بزرگ که خدمات مبادله ارز را در ایستگاه های باجه خود ارائه می دهد، تشکیل شده باشد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین صرافی های آنلاین ایران ، خرید ارز دیجیتال با پی پال

ارتباط با صرافی ها

صرافی‌های مختلف به دلیل داشتن کارمزدهای مختلف، منابع مالی مختلف و عوامل گوناگون دیگر، با یک دیگر متفاوت هستند. از آن جا که امکان دسترسی فیزیکی روزانه به محیط‌های صرافی‌ها فراهم نمی‌باشد یکی از بهترین روش‌های ارتباطی با صرافی‌ها کانال تلگرامی است. این صرافی‌ها در کانال‌های تلگرامی خود به معرفی انواع ارزها، نرخ روزانه‌ی خرید و فروش ارز و… می‌پردازند.

خدمات ارزی صرافی سفیرپیمنت

سفیرپیمنت به عنوان یک تیم مجرب از افرادی که در حوزه‌ی ارزی فعالیت دارند. به شما کمک می‌کند به سادگی در جریان تمامی نکات مربوط به خدمات ارزی، از قبیل نرخ ارز، نرخ ارزهای دیجیتال، ارسال انواع حواله‌های ارزی و… قرار بگیرید. در این پست نیز کانال های تلگرام نرخ دلار را به همراه کانال تلگرام صرافی ها معرفی کردیم. شما همراه گرامی می‌توانید برای دنبال کردن نرخ ارزهای دیجیتال، کانال تلگرام سفیرپیمنت را دنبال نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *