لیست کامل صرافی های ساری

لیست کامل صرافی های ساری + آدرس و تلفن

آخرین بروز رسانی:  ۲۰ خرداد, ۱۴۰۳
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  4 دقیقه

صرافی های مجاز به خرید و فروش ارز در کشور از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارزیابی می‌شوند و اسامی و مشخصات عمومی آنها از قبیل آدرس، شماره تماس، تاریخ دریافت مجوز و …. در وب‎‌سایت رسمی این بانک معرفی می‌شود.  دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها که با 48 ماده و 13 تبصره در هزار و صد و هشتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار مورخ 1393/5/28 به تصویب رسید، صرافی ها بر حسب توان و ظرفیت خود نسبت به خرید و فروش ارزهای بین المللی و انجام عملیات مربوط به حواله های ارزی اقدام می نمایند.

صرافی های ساری مرکز استان مازندران به‌صورت متمرکز، خدماتی همچون خرید و فروش نقدی ارز و ارسال حواله های دلاری را به عموم مردم و گردشگران محترم ارائه می دهند. در لیست زیر اسامی صرافی ‌های ساری (واقع در استان مازندران) با مجوز رسمی بانک مرکزی به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌ها هر یک بصورت جداگانه بیان شده است. در ادامه مقاله به معرفی و بررسی لیست کامل صرافی های ساری می‌پردازیم. لیست صرافی های ساری آپدیت خرداد 1403

 

عدم مشاوره در این زمینه

 

لیست صرافی ‌های ساری

 

صرافی های ساری
نام صرافی آدرس شماره تلفن
آرمان سنگسري وشرکا ساري-خيابان فرهنگ ، جنب بانک ملي شهرداري، ۲۲۲۴۲۳۰
بخشي و شرکا ساري -خيابان فرهنگ ، ابتداي کوي پيوندي،
ساختمان امرالهي طبقه اول
۳۲۶۸۴۵۸
رسولي و شرکا ساري-خيابان ۱۵ خرداد ، روبروي شيريني‌سراي
بانو، نبش بن بست معبودي ، ساختمان آپادانا
۳۴۰۸۸۸۱
جاهد و شرکا ساري-خ ۱۵ خرداد، خ وليعصر، خ ميرجانی
مقابل فروشگاه مارال، واد تجاري يک

 

لیست صرافی‌های مجاز شهرهای مهم ایران:

 

لازم به ذکر است که اگر شما قصدخرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشید، لیست بالا برای شما ناکارآمد است و بایستی از صرافی‌های اینترنتی استفاده کنید. صرافی سفیرپیمنت یکی از سامانه های پر سرعت برای انجام هرگونه مبادله ارز های دیجیتال و الکترونیک است. همچنین اگر که نیاز به دنبال کردن اخبار پی پال تلگرام یا صرافی ارز دیجیتال دارید، کلیک نمایید. در پایان اگر دوست دارید تا کانال تلگرام صرافی ها برای رصد سریع‌تر قیمت دنبال کنید، کلیک نمایید.

 

چکیده کلی و سخن پایانی

در این مقاله لیست کامل صرافی های ساری را برای شما عزیزان به ترتیب اولویت مطرح کردیم. اما قبل از انجام هرگونه معامله و مراجعه به این صرافی‌ها حتما در مورد مجوز آنها استعلام بگیرید و یا اینکه از معتبر بودن انها مطمئن شوید. تمامی صرافی‌ها در ایران زیر نظر بانک مرکزی درحال فعالیت هستند و نظارت کاملی توسط پلیس فتا روی انها اعمال میشود. امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی را کسب کرده باشید، هرگونه سوال، نظر و یا پیشنهادی را دارید برای ما در قسمت نظرات ارسال کنید. سفیر پیمنت آماده خدمت رسانی به عموم مشتریان در سراسر جهان است.

سوالات متداول؛ صرافی های ساری

در وب‌سایت سفیرپیمنت لیستی از بهترین صرافی های ساری گردآوری شده است. می‌توانید با بررسی دیدگاه‌ها و تبادل نظر با دیگران بهترین انتخاب را داشته باشید.
بله، نرخ ارز در تابلو صرافی های ساری بروز و نسبت به نرخ اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار داده می‌شود.
بله، امکان خرید و فروش ارز در صرافی های ساری وجود دارد.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *