رولوت چیست؟ معرفی revolut

رولوت چیست؟ معرفی جامع حساب بانکی Revolut

آخرین بروز رسانی:  ۳۰ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  20 دقیقه

Revolut یک بانک مجازی نسبتا جدید با میلیون‌ها کاربر است. در معرفی Revolut می‌توان آن را جایگزین بانک‌های سنتی دانست زیرا خدمات مالی رایگان و فوری، برای افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند یا می‌خواهند سبک زندگی جهانی داشته باشند، ارائه می‌دهد. در حالی که سیستم بانکی جهانی در طول قرن‌ها بدون تغییر باقی مانده است، Revolut تغییرات مثبتی را ایجاد می‌کند که به شما امکان می‌دهد از تمام گلوگاه‌های دست و پا گیر و بوروکراتیک بانکداری متعارف، اجتناب کنید. اگر بخواهیم به طور خلاصه به این سوال پاسخ دهیم که Revolut چیست؟ باید بگوییم که با استفاده از این سیستم به انعطاف‌پذیری مالی دسترسی دارید که به شما امکان می‌دهد، کنترل امور مالی خود را در دست داشته باشید.

 

ثبت سفارش: شارژ حساب Revolut 

 

معرفی جامع تاریخچه رولوت revolut

 

تاریخچه Revolut چیست؟

Revolut در سال 2015 توسط نیکولای استورونسکی و ولاد یاتسنکو تاسیس شد. استورونسکی، تاجر سابق در Credit Suisse و Lehman Brothers، پس از ناامید شدن از کارمزدهای بالا و نرخ بد مبادله‌ای که توسط بانک‌های سنتی هنگام سفر به خارج از کشور دریافت می‌کرد، ایده تاسیس رولوت به ذهنش رسید. استورونسکی با یاتسنکو، توسعه‌دهنده سابق نرم‌افزار دویچه بانک و کردیت سوئیس، برای ایجاد یک پلتفرم بانکداری دیجیتال که به کاربران اجازه می‌دهد بدون پرداخت هزینه‌های بالا، در خارج از کشور مبادله پول انجام دهند، همکاری کرد. در معرفی Revolut به این نکته باید اشاره کرد؛ اولین محصول این شرکت در سال 2015 تحت عنوان یک کارت نقدی پیش پرداخت رونمایی شد. این کارت به کاربران امکان می‌داد پول خود را با ارزهای مختلف با نرخ مبادله بین بانکی خرج کنند.
رولوت به سرعت محبوبیت پیدا کرد و در سال 2017، 66 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری به رهبری Index Ventures و Ribbit Capital جمع‌آوری نمود. این شرکت از این بودجه برای گسترش خدمات خود استفاده  و ویژگی‌هایی مانند بیمه، تجارت ارزهای دیجیتال و پرداخت‌های همتا به همتا را به خدمات خود اضافه کرد. معرفی Revolut به همین جا ختم نمی‌شود و در سال 2018، Revolut به یک بانک دارای مجوز در لیتوانی تبدیل شد. این مجوز به رولوت اجازه داد تا خدمات سپرده‌گذاری و وام‌دهی را در سراسر اتحادیه اروپا ارائه دهد.

سرانجام این شرکت فعالیت‌های خود را به سایر نقاط جهان از جمله ایالات متحده، کانادا و استرالیا گسترش داد. از سال 2021، Revolut بیش از 15 میلیون کاربر دارد و بیش از 900 میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران، از جمله DST Global، Tiger Global Management و TCV جمع آوری کرده است. دفتر مرکزی این شرکت در لندن، انگلستان و دارای دفاتری در چندین کشور دیگر است.

 

ثبت سفارش: نقد کردن درآمد رولوت و تبدیل به ریال

 

معرفی بانک revolut

 

معرفی Revolut

Revolut دو مجوز بانکی دارد، یکی در لیتوانی و دیگری در استرالیا. از آنجا که لیتوانی بخشی از اتحادیه اروپا است، مجوز بانکی Revolut کل اروپا را پوشش می‌دهد؛ با این حال، Revolut تنها به عنوان یک بانک در لهستان، لیتوانی، بلغارستان، کرواسی، استونی، قبرس، یونان، لتونی، مالت، رومانی، اسلواکی و اسلوونی فعالیت دارد. این شرکت در حال حاضر روی تضمین مجوزهای بانکی بریتانیا و ایالات متحده کار می‌کند. معرفی Revolut با هدف ارائه بانکداری تلفن همراه و آنلاین انجام شد؛ بنابراین به مشتریان اجازه می‌دهد از کارمزدهای بیش از حد بانک‌های معمولی اجتناب کنند. این پلتفرم دارای یک کارت پیش پرداخت است که کاربران می‌توانند از طریق نقل و انتقالات بانکی یا با کارت اعتباری، آن را شارژ کنند. کاربران همچنین می‌توانند فوراً پول ارسال کنند یا از مخاطبین خود در برنامه Revolut درخواست پرداخت داشته باشند. اخیرا کاربران این سیستم می‌توانند در ارزهای دیجیتال نیز سرمایه‌گذاری انجام دهند.

 

خدمات رولوت revolut services

 

خدمات رولوت

همانطور که اشاره کردیم مجمموعه Revolut همانند یک بانک برای جابه‌جایی پول میان کشورهای مختلف خدمات‌رسانی می‌کند. خدمات متنوعی توسط این مجموعه در این حوزه ارائه می‌شود که در سه قسمت کلی از جمله خدمات بانکی، ارزهای دیجیتال و معاملات سهامی می‌توان آن‌ها را معرفی نمود. جزئیات هر یک از این خدماتی که Revolut ارائه می‌کند و می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید عبارت است از:

 

خدمات بانکی

بخش مهم و اصلی از خدمات Revolut مربوط به خدمات بانکی است. رولوت خدماتی از جمله حساب‌های بانکی پوند، دلار و یورو، کارت‌های نقدی، مبادله ارز و پرداخت‌های همتا به همتا را ارائه می‌کند. شما امکان خرید دلار رولوت Revolut، خرید پوند Revolut و یا خرید یورو Revolut را به صورت اعتبار در حساب بانکی رولوت خود دارید. به عبارت دیگر شما می‌توانید در نقل و انتقالات بانکی شارژ حساب رولوت را با ارزهای مختلف انجام دهید. همچنین از این شارژ می‌توانید برای ارسال پول به شخص دیگری استفاده نموده و پول را جابه‌جا کنید.

 

ارزهای دیجیتال

بخش دیگری از خدمات مجموعه رولوت Revolut مربوطه به ارزهای دیجیتال است. رولوت دسترسی مشتریان به ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، کاردانو و XRP را با مبادله با 25 ارز فیات فراهم کرده است. دقت کنید که کریپتو را نمی‌توان سپرده یا خرج کرد؛ بلکه فقط در داخل Revolut به فیات تبدیل خواهد شد.

رولوت طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال برتر را پشتیبانی و تضمین می‌کند. در سایت رولوت بهترین نرخ‌های مبادله ارزهای دیجیتال را دریافت می‌کنید زیرا این بانک به بزرگ‌ترین منبع نقدینگی در اروپا دسترسی دارد. همراه با بیت کوین، سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، ریپل و لایت کوین نیز در Revolut پشتیبانی می‌شوند. البته قرار است ارزهای دیجیتال بیشتری را اضافه کند؛ علاوه بر این به عنوان پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال هیچ گونه هزینه تعمیر و نگهداری دریافت نمی‌کند. این ویژگی به این معنی است که می‌توانید بدون نگرانی در مورد هزینه‌های بانکی، سکه‌ها یا توکن‌های رمزنگاری را فوراً خریداری کنید.

 

معاملات سهامی

Revolut یک تسهیلات معاملاتی سهام را با دسترسی به طیف وسیعی از سهام ایالات متحده و خرید/فروش سهام کسری فراهم می‌کند. لازم به ذکر است سهامی را که در رولوت خریداری کرده‌اید، نمی‌توانید به کارگزار دیگری منتقل کرد. در صورت نیاز باید آن را فروخته و به پول نقد تبدیل نمایید. با انجام این کار می‌توانید پول خود را برداشت کرده یا خرید دیگری را انجام دهید.

 

انواع حساب Revolut

 

انواع حساب رولوت Revolut

برای استفاده از خدمات رولوت باید یکی از انواع حساب Revolut را به صورت فعال داشته باشید. این مجموعه با هدف اینکه بتواند خدمات بهتری را به مخاطبان خود ارائه کند، حساب‌های مختلفی را تعیین کرده است که شما باید براساس نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به طور کلی انواع حساب رولوت Revolut که امکان استفاده از آن را خواهید داشت موارد زیر هستند:

  • حساب شخصی
  • حساب مشترک
  • حساب بیزنس
  • حساب Revolut Pro
  • حساب مخصوص زیر 18 ساله‌ها

 

انواع کارت Revolut

 

انواع کارت رولوت Revolut

شما در رولوت می‌توانید یک کارت فیزیکی یا مجازی سفارش دهید. کارت فیزیکی Revolut را می‌توان برای انجام معاملات با ارز پایه خود و همچنین سایر ارزها استفاده کرد. وقتی پول را روی کارت بارگذاری می‌کنید، می‌توانید آن را به ارز دلخواه خود (برای مثال دلار) تبدیل نمایید؛ بنابراین به نرخ فعلی تبدیل می‌شوید. همچنین می‌توانید آن را به عنوان موجودی نقدی به استرلینگ بگذارید و زمانی که از کارت خود در خارج از کشور استفاده می‌کنید، Revolut به طور خودکار موجودی را تبدیل به ارز نماید. این امر استفاده از رولوت را بسیار آسان می‌کند.

کارت فیزیکی را می توان از طریق برنامه به صورت رایگان سفارش داد اما هزینه پست متغیر خواهد بود. مشتریان دارای طرح‌های Premium می‌توانند کارت فیزیکی را به صورت رایگان تحویل بگیرند. کارت مجازی نیز از داخل پنل کاربری شما قابل سفارش خواهد بود. از این نوع کارت نیز می‌توانید در خرده فروشی‌های سراسر بریتانیا و خارج از کشور به صورت آنلاین استفاده کنید.

 

کارت رولوت معرفی revolu

 

بررسی و معرفی Revolut به عنوان کارت

Revolut همچنین کارتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که به کاربران امکان خرید در سراسر جهان را داده است. این کارت خرید با بیش از 30 واحد پول ملی را با 0% کارمزد، آسان می‌کند که یک ویژگی عالی برای انجام مخارج بی‌درنگ در خارج از کشور بدون مراجعه به شرکت‌های کارگزاری گران‌قیمتی است که نرخ‌های ارز نامعقول دریافت می‌کنند. در معرفی Revolut بیان شده است که کارت این شرکت، خرید ارزهای دیجیتال را آسان می‌کند و می‌توانید بیت‌کوین، اتریوم و لایت‌کوین را با هر یک از 30 ارز ملی پشتیبانی‌شده با بهترین نرخ تبادل ارزهای دیجیتال مبادله کنید.

 

معرفی کارت Revolut

مانند یک کارت بانکی استاندارد عمل می‌کند و به صورت Visa یا Mastercard در دسترس است؛ با این حال، تفاوت‌های ظریفی دارد، زیرا تلاش می‌کند بهترین سطح انعطاف‌پذیری ممکن را به مشتریان ارائه دهد. این کارت امکان انجام پرداخت‌ها و نقل و انتقالات را هم به ارزهای سنتی و هم به ارزهای دیجیتال فراهم کرده است.
کارت Revolut در بیش از 3 میلیون مکان در سراسر جهان تایید است و درست مانند یک کارت بانکی کار می‌کند. هنگام استفاده از این کارت، شما فقط یک کارمزد استاندارد برای برداشت از ATM به ارزهای خارجی (1.5٪) پرداخت خواهید کرد که معمولاً بانک‌ها از آن صرف‌نظر می‌کنند.
سهولت دسترسی به این معنی است که نیازی نیست در خودپردازهای خارجی صف بکشید و زمانتان را برداشت وجه نقد هدر بدهید. اگر کارت خود را گم کنید، شرکت بدون هیچ گونه هزینه یا کارمزد بانکی جایگزینی را صادر می کند تا اطمینان حاصل شود که سفر شما به دلیل این اتفاق ناگوار مختل نمی‌شود.

 

 

Revolut چگونه کار می‌کند؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام معرفی Revolut یا هر کسب‌وکار دیگری باید به آن اشاره کرد، نحوه فعالیت یا مدل آن کسب‌وکار است. مدل رولوت چیست؟ سیستم Revolut اساساً مبتنی بر ارائه خدمات مالی از طریق برنامه تلفن همراه و ایجاد درآمد از کارمزد تراکنش‌ها و طرح‌های اشتراک ممتاز است. یکی از راه‌های کلیدی درآمدزایی Revolut استفاده از کارمزد تراکنش زمانی است که کاربران با استفاده از کارت Revolut خود اقدام به خرید یا برداشت نقدی می‌کنند. کارمزد رولوت بسته به نوع تراکنش و ارز مربوطه متفاوت است اما به طور کلی کمتر از کارمزدی است که توسط بانک های سنتی دریافت می‌شود.
Revolut همچنین طرح‌های اشتراک ممتازی را ارائه می‌دهد که مزایا و ویژگی‌های بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کنند. این طرح‌ها که قیمت آن‌ها از چند دلار تا چند صد دلار در سال متغیر است، مزایایی مانند تبادل نامحدود ارز خارجی رایگان، بیمه مسافرتی و دسترسی به رویدادهای انحصاری را شامل می‌شوند. علاوه بر کارمزد تراکنش ها و اشتراک های پریمیوم، که در معرفی Revolut به آن‌ها پرداخته شد، این سیستم از تعدادی منابع دیگر نیز درآمد دارد؛ به عنوان مثال، شرکت از وجوهی که در حساب‌های کاربران نگهداری می‌شود، سود و برای انواع خاصی از نقل و انتقالات، مانند مواردی که مربوط به ارزهای دیجیتال است، کارمزد دریافت می‌کند.
طیف وسیعی از محصولات و خدمات مالی دیگر مانند معاملات سهام و بانکداری تجاری نیز درآمد اضافی برای شرکت ایجاد می‌کند. این شرکت به طور مداوم در حال بررسی راه‌های جدید برای گسترش پیشنهادات خود و ایجاد درآمد است.

 

نظرات مشتریان رولوت

 

مزایا حساب رولوت Revolut

  • در دسترس بودن در هر دو سیستم عامل iOS و Android
  • انتقال وجوه جهانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ارسال پول برای دوستان و خانواده با کارمزد پایین
  • انجام نقل و انتقالات بین‌المللی رایگان
  • برداشت‌های نامحدود رایگان از خودپرداز
  • کارت‌های مجازی رایگان در سراسر جهان

 

مزایا افتتاح حساب و استفاده از رولوت

 

معایب حساب رولوت

سرویس Revolut معایبی نیز دارد که قبل از استفاده حتما باید به آن‌ها دقت داشته باشید. بدیهی است که دانستن معایب رولوت به شما کمک می‌کند تا برای استفاده از این سرویس بهتر تصمیم‌گیری کنید. همچنین مطالعه این موارد کمک می‌کند شما به هنگام استفاده کردن از آن کمتر با چالشی مواجه شوید. اصلی‌ترین معایبی که می‌توان برای حساب Revolut معرفی کرد موارد زیر هستند:

 

کارمزدهای مختلف و هزینه استفاده از خدمات

به هنگام استفاده از خدمات حساب رولوت شما باید هزینه‌های مختلفی را به عنوان کارمزد پرداخت نمایید. این هزینه‌ها متغیر بوده و بر اساس شرایطی تعیین می‌شوند. همچنین امکان به‌روزرسانی میزان هزینه‌ها از سوی سرویس رولوت نیز وجود دارد؛ به همین دلیل اگر از این شرایط به خوبی مطلع نباشید ممکن است هزینه‌های زیادی به شما تحمیل شود. شرایط مختلفی برای دریافت کارمزد توسط Revolut وجود دارد که برای اطلاع از آن‌ها کافی است با پشتیبانی سفیرپیمنت ارتباط بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار بگیرد.

 

دریافت پول برای داشتن حساب خاص

اگر چه افتتاح حساب در این بانک دیجیتالی رایگان است اما اگر می‌خواهید از مزیت‌های خاصی بهره‌مند شوید، نیاز به حساب پریمیوم خواهید داشت که ملزم به پرداخت هزینه است. در واقع شما اگر بخواهید حساب Premium در رولوت داشته باشید، باید ماهانه مبلغ 7.99 یورو پرداخت کنید. از طرفی سطح بالاتری از این حساب‌ها نیز با نام حساب metal وجود دارد که اگر قصد داشتن چنین حسابی را دارید باید مبلغ 13.99 یورو به صورت ماهانه پرداخت نمایید. از جمله تفاوت‌های این حساب‌ها با حساب‌های عادی، داشتن یک کارت فلزی به جای کارت پلاستیکی است.

 

عدم دسترسی در بسیاری از کشورها

با وجود اینکه این سرویس قابلیت جابه‌جایی پول میان کشورهای مخلتفی را دارد اما همچنان نتوانسته است خدمات خود را در کشورهای زیادی ارائه کند. در حال حاضر بسیاری از کشورها امکان استفاده از این سرویس را ندارند. ضمن اینکه برخی از کشورها مانند ایران نیز به دلیل تحریم‌های بین‌المللی اجازه استفاده از Revolut را نخواهند داشت. قبل اینکه برای استفاده از رولوت Revolut کاری کنید، مطمئن شوید خدمات این مجموعه کشورهای مدنظر شما را پوشش دهد.

 

نبودن تحت حمایت Financial Services Compensation Scheme‌ یا همان FSCS

در تراکنش‌های مالی و حساب‌های بانکی همواره مسئله امنیت اهمیت دارد. شاید بزرگترین اشکال Revolut این باشد که پول مشتریان تحت FSCS در حساب اصلی محافظت نمی‌شود. FSCS یک سازمان مستقل است که توسط دولت بریتانیا راه‌اندازی شده و در صورت شکست یک شرکت تحت حمایت FSCS، پول مصرف‌کنندگان را تا سقف 85000 پوند در عرض هفت روز پس می‌دهد. نداشتن حمایت این شرکت برای رولوت یک ایراد مهم به شمار می‌رود.

روش استفاده از حساب Revolut

 

طریقه استفاده از حساب رولوت Revolut

استفاده از حساب Revolut با کمک نرم‌افزارهای مخصوص است که بسیار ساده بوده و پیچیدگی ندارند. مهم‌ترین نکته این است که به هنگام استفاده از حساب رولوت باید یک آدرس آیپی ثابت داشته باشید؛ در غیر این صورت به مشکل برخورد خواهید کرد. به عبارت دیگر به هنگام ایجاد حساب کاربری در Revolut شما آدرسی را جهت احراز هویت و وریفای اکانت خود وارد می‌کنید. آدرس IP شما باید مطابق با آن آدرس وارد شده بوده و همچنین همواره با همان آدرس وارد حساب کاربری خود شوید.

 

آیا رولوت Revolut یک بانک است؟

Revolut مجوز بانکداری اروپایی خود را در 13 دسامبر 2018 تایید کرده بود ولی بدان معنا نیست که یک بانک در بریتانیا است. این شرکت قصد دارد در آینده برای مجوز بانکداری بریتانیا درخواست دهد اما در حال حاضر یک سرویس پرداخت دیجیتال باقی مانده است. تا زمانی که مجوز بانکی به طور کامل تأیید نشود، Revolut یک موسسه پول الکترونیکی باقی می‌ماند؛ بنابراین حساب‌ها در حساب بارکلیز محصور می‌شوند. این بدان معناست که در صورت بروز هرگونه مشکل در Revolut، پول باید امن باشد.

به خاطر داشته باشید که قدرت چنین حمایتی به این بستگی دارد که مؤسسه تعهدات خود را برای اطمینان از اینکه وجوه واقعاً محصور شده است نقض نمی‌کنند. همچنین درک این نکته مهم است که پول شما تحت برنامه جبران خدمات مالی (FSCS) محافظت نمی‌شود. در واقع توصیه می‌کنیم برای نگهداری پول خود در حساب رولوت بیشتر دقت کنید. با وجود امکان شارژ سریع رولوت می‌توانید از نگهداری پول زیاد داخل حساب خودداری کنید.

 

مقایسه رولوت با Monzo و Starling Bank

قطعا مقایسه یک مجموعه با رقبا بهتر می‌تواند به شما نقاط قوت و ضعف آن را نشان دهد. دو مورد از رقبای Revolut مجموعه‌های Starling Bank و Monzo هستند. در جدول زیر چند مورد از ویژگی‌های مورد انتظار مخاطبان را در میان این سه مجموعه بررسی کردیم و نتیجه برای شما ارائه شده است. با نگاهی به این جدول می‌توانید به راحتی از نقاط قوت و ضعف رولوت در برابر رقبای خود مطلع شوید:

مقایسه قابلیت‌های رولوت Revolut‌ با دیگر رقبا

 

رولوت Revolut در مقابل کارت‌های ارزی پیش پرداخت

اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید و کارت‌های ارزی دیگر را در نظر می‌گیرید، دو گزینه Travelex Money Card و Caxton FX Currency Mastercard نیز وجود دارند. مورد اول را را با حداکثر 15 ارز می‌توانید شارژ کنید و با حداقل بار 50 پوندی به صورت آنلاین یا در برنامه Travelex، نرخ ارز را از قبل قفل کنید. اگر پول کافی برای تبدیل به یک ارز خاص ندارید، می‌توانید وجوهی را از ارز دیگری روی کارت بکشید. نکته مثبت این است که هیچ هزینه ATM خارج از کشور یا محدودیت برداشت از آن برای این کارت وجود ندارد.

Caxton FX Currency Mastercard می‌تواند حداکثر 15 ارز را در خود جای دهد و هزینه تراکنش دریافت نمی‌کند. هیچ کارمزدی برای خریدهای خارج از کشور یا برداشت بین المللی ATM برای این کارت وجود ندارد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی برای برداشت ماهانه خودپرداز نیز ندارد. با این حال، باید حداقل 10 پوند بارگذاری کنید تا کارت را برای شما ارسال کند.

 

خدمات سفیرپیمنت در Revolut

 

نظرات مشتریان درباره معرفی Revolut و استفاده از رولوت چیست؟

در اکثر سایت‌های بررسی و معرفی Revolut، این سیستم نظرات عالی و خوبی دریافت می‌کند. به عنوان مثال در سایت Trustpilot در بیش از 124000 بررسی، امتیاز 4.3 از 5 برای رولوت کسب شده است که “عالی” در نظر گرفته می‌شود.  این امتیاز در مقایسه با همتایان بسیار قابل احترام است، به خصوص با توجه به اندازه و کارکرد کم هزینه این سیستم.

 

نظرات مثبت

  • رابط کاربری ساده
  • خدمات مشتری خوب
  • برای مسافرت عالیه

 

این چیزی است که 2 کاربر در Trustpilot می‌گفتند:

  • به نظر من استفاده از Revolut بسیار آسان است، زیرا ما امسال بسیار سفر می‌کنیم و هنگامی که ارز مورد نظر خود را آپلود کردیم، آماده هستیم بدون سر و صدا و بدون پرداخت کارمزد به سفر برویم. نقل و انتقالات نیز بسیار سریع و آسان است.
  • عالی برای سفرهای خارج از کشور؛ من از Revolut بسیار راضی هستم، کار کردن با این سیستم بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد.

 

نظرات منفی

  • Revolut ویژگی‌های زیادی دارد که در ابتدا می‌تواند جذاب به نظر برسد. هرچند بسیاری از کاربران نارضایتی خود را از اینکه بسیاری از ویژگی‌ها (مانند نقل و انتقالات بین‌المللی) ابراز کردند.
  • برخی از کاربران از زمان طولانی تأیید حساب خود شکایت کردند. معمولاً راه‌اندازی Revolut فقط چند دقیقه طول می‌کشد. البته به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات مالی ثبت‌شده، ممکن است لازم باشد افراد و مشاغل برای رعایت قوانین ضد سرقت و پول‌شویی تأیید هویت شوند.

 

جمع‌بندی؛ معرفی Revolut

این سیستم یک برنامه عالی و سرویس آنلاین است. رولوت بیشتر برای افرادی است که همیشه در حال حرکت هستند و باید پول خود را در لحظه مدیریت کنند. بهترین چیز در مورد آن، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتریان بسیار پاسخگو است. شما می‌توانید با انجام مراحل ثبت‌نام آنلاین، در عرض 10 دقیقه یا کمتر یک حساب افتتاح نمایید. اگر اغلب سفر می‌کنید، Revolut را دوست خواهید داشت، زیرا به شما امکان می‌دهد در هر نقطه از جهان با هزینه‌های ناچیز ارز خرج کنید. با این حال، به دلیل محدودیت‌های انتقال ماهانه، نمی‌توان از آن برای تراکنش‌های بزرگ و بیش از 5000 پوند استفاده کرد.

تمامی خدمات رولوت Revolut، اعم از افتتاح حساب وریفای شده، شارژ حساب و نقد کردن و تبدیل به ریال، از خدمات سفیرپیمنت است.

 

خرید حساب wise وایز
افتتاح حساب وایز wise

سوالات متداول؛ معرفی Revolut

Revolut دارای کارت نقدی پیش پرداخت ویزا و مسترکارت است. قبل از اینکه کارت را سفارش دهید، می‌توانید ببینید کدام برند را از طریق برنامه دریافت خواهید کرد. برندی که دریافت می‌کنید به موقعیت مکانی شما و نوع طراحی کارت انتخابی بستگی دارد.
بله، Revolut در سال 2020 در ایالات متحده راه‌اندازی شد.
شما می‌توانید روزانه تا 1050 دلار از دستگاه‌های خودپرداز بر اساس مدت زمان حساب خود برداشت کنید.
بله
در سایت Trustpilot در بیش از 124000 بررسی، امتیاز 4.3 از 5 برای رولوت کسب شده است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *