اکانت payoneer

معرفی و آموزش ساخت اکانت payoneer

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

افراد بسیار زیادی در جهان قصد دارند که انتقال پول را با سرعت بالا انجام دهند؛ در این میان درگاه‌هایی وجود دارند که انتقال پول را با سرعت بسیار بالا و کارمزد خوب برای شما انجام می‌دهند. در این مقاله قصد معرفی و ساخت اکانت payoneer داریم . این سرویس یکی از بهترین حساب‌ها برای نقل و انتقالات ارزی در جهان است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند. چنانچه شما هم قصد استفاده کردن از این حساب را دارید پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

حساب پایونیر چیست؟

Payoneer یک سرویس مالی است که خدمات پرداخت دیجیتال و انتقال پول را ارائه می‌دهد. دارندگان حساب پایونیر می‌توانند به صورت آنلاین پول را به حساب بانکی، مسترکارت یا کیف پول Payoneer خود انتقال دهند. این شرکت در تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی B2B تخصص دارد. این سرویس با بیش از ۱۵۰ ارز در بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان در دسترس است. Payoneer که در سال ۲۰۰۵ در نیویورک برای تسهیل نقل و انتقالات پول در سراسر جهان تأسیس شد، در حال حاضر با بیش از ۷۰۰ کارمند و ۱۲ دفتر در سراسر جهان از بین  ۵۰۰۰ درگاه انتقال ارز در رتبه صدم در جهان قرار دارد. امروزه این شرکت به یکی از زیرمجموعه‌های اصلی مسترکارت تبدیل شده است.

نحوه ثبت‌نام در payoneer

افتتاح اکانت payoneer بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در Payoneer.com ثبت‌نام کنید و منتظر بمانید تا حساب شما تأیید شود.

در مرحله اول وارد سایت payoneer شوید.

سپس روی گزینه “SIGN IN” کلیک نمایید.

payoneer

در اینجا باید نوع اکانت payoneer را برای افتتاح حساب مشخص کنید. چنانچه شما صاحب یک کسب و کار هستید باید در مرحله نخست آن را مشخص سازید و برای انجام این کار باید روی گزینه “Company” کلیک نمایید و اگر می‌خواهید که یک حساب شخصی ایجاد کنید باید روی گزینه “Individual” زده و next را انتخاب کنید.

اکانت payoneer

در این قسمت اطلاعات خواسته شده را به دقت وارد کرده و بر مجدداً بر روی “next” کلیک نمایید.

سایت payoneer

در صفحه جدید مشخصات کامل‌تری از شما می‌خواهد:

Country: نام کشور

Street and number: نام خیابان و پلاک منزل

More address details: اگر آدرس جزئیات بیشتری دارد در این قسمت ذکر کنید.

City/town:نام شهر

Postal/ZIP code: کد پستی

کارت payoneer

در این قسمت اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید و سپس روی دکمه  “SIGN UP” بزنید.

سایت payoneer

 

مراحل ایجاد اکانت payoneer  تکمیل شده است. اکنون به صندوق ورودی ایمیل خود مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینکی که برای شما ارسال شده است، آن را تأیید نمایید.

اکانت وریفای شده پایونیر

وریفای اکانت پایونیر

برای اینکه شما یک اکانت وریفای شده پایونیر داشته باشید باید طبق مراحل زیر پیش بروید؛ البته بسته به میزان نیاز شما و حسابی که می‌خواهید در دسترستان قرار گیرد این مراحل بسیار متفاوت است در اینجا ما به توضیح در رابطه با وریفای حساب شخصی می‌پردازیم:

در گام اول پس از ساخت اکانت payoneer باید به آدرس رسمی وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

سپس در قسمت نوار ابزار بالای سایت روی گزینه “Settings” کلیک نمایید. در پنجره باز شده باید روی عبارت “Verification Center” بزنید.

اکانت payoneer

بعد از انجام این کار به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد، در صفحه جدید روی “Account verifiction” کلیک کنید.

حال یک زیرمنو برای شما نمایان خواهد شد که باید روی “Government-issued photo ID” بزنید.

اکانت payoneer

در اینجا باید مدارک زیر را برای وریفای کردن اکانت payoneer ارسال کنید.

Government-issued ID: شناسه صادر شده توسط دولت (مدرک شناسایی که در هر کشور برای اشخاص صادر می‌شود مانند: کارت ملی شهروندان ایرانی و یا گرین کارت آمریکایی)

Proof of address: آدرس دقیق (آدرس محل سکونت و یا کار افراد که باید کاملاً دقیق باشد.)

Bank verification document: سند تأیید بانکی (بانکی که در آن شخص یک حساب جاری دارد.)

payoneer ممکن است برای تأیید هویت شما اسناد دیگری را درخواست کند.

در نهایت، شما باید هر دو طرف عکس اسکن شده کارت شناسایی ملی یا تصاویر اسکن شده گذرنامه خود را آپلود کنید.

اکانت payoneer

اکنون، شما عضو حساب تأیید شده payoneer هستید.

اکانت payoneer

بعد از تأیید شدن حسابتان به راحتی می‌توانید تمامی نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید و به بیش از ۲۰۰ ارز مختلف در جهان دسترسی داشته باشید.

انواع حساب پایونیر برای ایرانیان

payoneer ی در دو مدل زیر برای کاربران ایرانی در دسترس است:

حساب پرسونال

برای ساخت اکانت payoneer پرسونال شما نیاز به اسناد و مدارک شخصی دارید که در ادامه مقاله به آنها اشاره شده است.

حساب بیزینس

برای ساخت حساب بیزینس که کمی دیر تأیید می‌شود شما نیازمند موارد زیر هستید:

کپی از یک قبض آب و برق اخیر (حداکثر ۳ ماه) که در آن نام شرکت شما و همچنین آدرس دقیق ارائه شده در برنامه ذکر شده است؛ به عنوان مثال، می‌توان به گاز، آب، برق، تلفن ثابت، اینترنت اشاره کرد.

یک کپی از سند تأیید شرکت شما که شامل نام شرکت و همچنین آدرس دقیق ارائه شده در برنامه است.

یک کپی از صورت‌ حساب اخیر بانکی که نمی‌تواند بیش از 3 ماه با نام شرکت و آدرس دقیق استفاده شده در برنامه باشد.

بیشتر بخوانید : پایر (Payeer) چیست و نحوه شارژ و نقد کردن حساب پایر در ایران

نحوه استفاده از حساب پایونیر با سرور مجازی

برای کارکردن با اکانت payoneer خود ابتدا باید یک سرور مجازی (VPS) تهیه کنید.

در گام بعدی از طریق “remote desktop connection” به سرور مجازی‌تان متصل شوید.

بعد از اینکه به vps شما متصل شد باید چند دقیقه صبر کرده تا سرور شما قطع نشود. در صورت قطعی سرور سریعاً با پشتیبان سرور خود تماس بگیرید. در صورت خرابی سرورتان و یا روشن‌کردن فیلتر شدن برای دسترسی به حساب پایونیر شما این امکان وجود دارد که حسابتان به دلیل عوض شدن آی‌پی بسته یا با مشکل ایجاد شود. برای انتخاب vpn و یا vps دقت و مشورت لازم را انجام دهید.

پس از انجام این مراحل شما طبق توضیحاتی که در مقاله داده شده است به راحتی می‌توانید از اکانت payoneer خود استفاده کنید.

مارکت پلیس چیست؟

Police Market پلتفرمی است که به کاربران امکان خرید از چندین تأمین‌کننده مختلف را می‌دهد. در واقع، مدیران بازار پلیس مجبور نیستند کالاهایی را که می‌فروشند، در اختیار داشته باشند، بلکه با ارائه موجودی به سایر فروشندگان و افزایش احتمال خرید این کالاها توسط مشتریان در آن منطقه، انجام می‌شود. با امکانات بسیار خوبی که بازار پلیس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در سال‌های اخیر شاهد رشد تعداد کاربران در محیط تجارت الکترونیک بوده‌ایم.

در سال‌های اخیر کاربران امکان خرید آنلاین کالا از بازار پلیس را داشته‌اند. اطلاعات محصول به‌روز شده است و مربوط به تأمین‌کنندگان مختلف است. شاید جذابیت اصلی پلیس مارکت برای کاربران، حضور همین تأمین‌کنندگان مختلف باشد. این امکان را به کاربران می‌دهد تا از بین طیف گسترده‌ای از محصولات انتخاب کنند. یکی از مشکلاتی که هر بازار فونت با آن مواجه است، عدم هماهنگی بین فروشندگان مختلف است. از آنجایی که کالاها از منابع مختلف توزیع می‌شوند، اطلاعات مربوط به کالاها قابل مقایسه نیست. برخی از محصولات حاوی اطلاعات کامل‌تری هستند، برخی دیگر اطلاعات ناقص. زمان تحویل نیز ممکن است بسته به فروشنده متفاوت باشد. این رویدادها می‌تواند بر تجربه خرید مشتری تأثیر منفی بگذارد. بنابراین یکی از وظایف بازار پلیس ایجاد هماهنگی بین فروشندگان است تا کاربر بتواند فرایند خرید بی‌نقصی را تجربه کند.

کارمزد تراکنش‌های پایونیر

دریافت وجه

اگر از سایر حساب‌های payoneer به دلار، یورو، پوند یا ین ژاپن پول دریافت می‌کنید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. اگر شخصی پولی به یورو، پوند، ین ژاپن، دلار کانادا یا پزو استرالیا به حساب شما واریز کند، نیازی به پرداخت وجه نیست؛ با این حال، اگر از حساب رسید دلاری خود واریز کنید، 0-1٪ کارمزد دریافت می کنید. پایونیر یک سرویس صورتحساب نیز دارد که می‌توان از آن برای درخواست مستقیم پول از مشتریان استفاده کرد. پرداخت با کارت اعتباری 3 درصد و برای پرداخت چک الکترونیکی 1 درصد هزینه دارد. دریافت پول با سیستم هایی مانند Upwork، Airbnb و… متفاوت است؛ به عنوان مثال، Upwork به ازای هر سپرده ای که به پایونیر واریز می‌کند، 2 دلار از حساب افراد کسر می‌کند.

برداشت وجه

اکثر برداشت‌ها از حساب بانکی شما رایگان استY به عنوان مثال، برداشت از پایونیر به بانک KCB یا Equity Bank در کنیا رایگان است.

اگر حساب بانکی دلار، یورو یا پوند دارید، باید ۱٫۵۰ دلار/یورو/پوند بپردازید اما برای استفاده از این قابلیت باید در کشوری که ارز مورد استفاده قرار می‌گیرد، حساب بانکی داشته باشید.

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران سایت payoneer

چنانچه قصد نقدکردن payoneer و یا برداشت از این حساب را دارید به قسمت پشتیبانی وب‌سایت safripayment مراجعه کرده و درخواست خودتان را ثبت کنید. کارشناسان مجموعه در اولین فرصت پاسخگوی شما هستند و به تمامی سؤالات و درخواست‌های شما در اولین فرصت پاسخ خواهند داد. ما در ۷ روز هفته آماده خدمت‌رسانی به شما هستیم تا هرگونه مسئله و مشاوره‌ای را می‌خواهید به شما بدهیم. بر این باور هستیم که با ایجاد بستری امن و راحت، تمامی آنچه که مدنظر شما دوستان و هم‌میهنان عزیز است مورد بررسی و پیاده سازی کنیم. از صبر و شکیبایی شما به جهت مطالعه این مقاله کمال تشکر را داریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *