پایر (Payeer) چیست و نحوه شارژ و نقد کردن پول از پایر

پایر (Payeer) چیست و نحوه شارژ و نقد کردن حساب پایر در ایران

آخرین بروز رسانی:  ۹ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

امروزه با گسترش روابط بین‌المللی استفاده از سرویس‌ها و کیف پول‌های الکترونیکی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان تجار و صاحبان کسب‌ و کار پیدا کند. یکی از این سرویس‌ها پایر است که در سال‌های اخیر توانسته محبوبیت قابل‌توجهی در میان کاربران کسب کند. ما در این مقاله قصد داریم پس از معرفی کامل آن، امکان استفاده حساب پایر در ایران را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:‌ افتتاح و وریفای اکانت payeer

پایر (payeer) چیست؟

پایر یک کیف پول الکترونیکی است که از سال ۲۰۱۲ در بازار سیستم‌های پرداخت آنلاین شروع به فعالیت کرده و به شما امکان خرید آنلاین، ترید، ارسال و دریافت پول را می‌دهد؛ همچنین این قابلیت را برای شما فراهم می‌آورد که بدون استفاده از حساب اصلی بانک خود و وارد کردن اطلاعات آن، در سایت‌هایی که از خدمات پایر استفاده می‌کنند به انجام فعالیت بپردازید.

مزیت اصلی این کیف پول در پشتیبانی از ارزهای مختلف به ویژه ارزهای دیجیتال است که امکانات شایانی را برای کار در وب‌سایت‌های متنوع (کسب‌ و کارهای آنلاین) موجود در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، به شما عرضه می‌کند. به نقل از سایت پایر در حال حاضر بسیاری از بسترهای ارائه‌ دهنده بازی آنلاین و فارکس، این سیستم را به ‌عنوان روش پرداخت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

خدمات پایر

شما با داشتن یک حساب پایر در ایران علاوه بر پشتیبانی از ارزهای مختلف از خدمات زیر نیز بهره‌مند خواهید شد:

  • نقل و انتقالات داخلی در کیف پول‌ها
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • پلتفرم ترید ارزهای دیجیتال
  • امکان ارائه درگاه پرداخت
    افزون بر موارد بالا این کیف پول متد مختلفی را برای پرداخت آنلاین ارائه می‌دهد و تاکنون توانسته است ۲۵ روش پرداخت بین‌المللی را پشتیبانی کند.

پیشنهاد برای مطالعه: بهترین صرافی های انلاین ایران

حساب پایر در ایران

مزایای پایر

شما با ثبت‌نام در سایت پایر و استفاده از خدمات آن از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • •پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و خدمات مربوط به آن
  • امکان مدیریت ارزهای دیجیتال و سایر ارزها به طور مستقل در یک حساب
  • امکان استفاده از حساب‌های ناشناس اما تأیید شده
  • کارمزدهای پایین نسبت به سایر رقبا

معایب پایر

این کیف پول با وجود مزایای بی‌نظیر موجود، دارای معایب زیر نیز می‌باشد:

  • تحریم بودن این حساب در ایران
  • معاملات غیر قابل برگشت هستند همچنین توانایی لغو آن‌ها را نخواهید داشت.
  • عدم وجود شفافیت در کارمزدها
  • پیامک‌های اعتبارسنجی شامل هزینه است.

ساخت حساب پایر

برای داشتن یک حساب پایر در ایران کافی است پس از ورود به سایت مربوطه به نشانی payeer.com مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله اول: ورود به صفحه ثبت‌نام
شما به محض واردشدن به سایت پایر با صفحه زیر مواجه می‌شوید و با انتخاب CREATE ACCOUT، توسط سایت به صفحه ثبت‌نام هدایت می‌شوید.

 

پایر چیست

مرحله دوم: ثبت ایمیل
پس از ورود به این صفحه کافی است که در قسمت Your email ایمیلی را که قصد دارید توسط پایر ثبت شود را وارد نمایید.

 

افتتاح حساب پایر

 

مرحله سوم: تأیید ایمیل وارد شده
در این مرحله به ایمیل وارد شده در قسمت قبل، کدی ارسال می‌شود و شما پس از واردکردن آن کد در قسمت Code، اجازه انجام مراحل بعد را خواهید داشت.

 

 

مرحله چهارم: واردکردن اطلاعات امنیتی
پس از تأیید ایمیل به صفحه زیر هدایت می‌شوید و باید با استفاده از توضیحات زیر فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

Password: در این قسمت شما باید رمز عبوری را برای حساب خود تعریف کنید. این رمز باید از متشکل از کاراکترها، حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و بیش از ۸ رقم باشد.

• Repeat password: رمز انتخاب شده را در این قسمت دوباره وارد نمایید.

• Secret sode: در این فیلد باید یک عبارت منحصر به فرد و محرمانه برای خود انتخاب کنید. در صورت فراموشی اطلاعات حساب، شما می‌توانید توسط این عبارت حساب خود را بازیابی کنید.

• Account name: در این قسمت شما باید نامی را برای اکانت خود انتخاب نمایید. دقت شود در این فیلد شماره‌ حساب شما به ‌عنوان پیش‌فرض قرار داده می‌شود و شما می‌توانید بدون تغییر آن از این مرحله عبور کنید؛ البته، با تغییر این عبارت شماره‌ حساب شما تغییری نخواهد کرد. پیشنهاد می‌شود شماره‌ حساب خود را در همین مرحله یادداشت کنید تا در آینده برای دریافت یا انتقال پول در دسترس شما باشد.

 

سایت پایر

 

مرحله پنجم: ثبت مشخصات فردی
در این صفحه شما باید نام و نام خانوادگی خود را به همراه کشور مربوطه وارد نمایید.
توجه: دلیل بر اینکه نام ایران در لیست کشورهای ارائه شده توسط پایر دیده نمی‌شود، پیشنهاد می‌کنیم از یک vps آی‌پی ثابت جهت افتتاح حساب پایر در ایران استفاده کنید و کشور را با توجه به سرور vps خود انتخاب نمایید.

پس از انجام مراحل بالا حساب شما با موفقیت ایجاد شده است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

مشخصات در پایر

نحوه شارژ حساب پایر

در صورت تمایل برای شارژ هر یک از ارزهای موجود در پایر فقط کافی است روی قسمت Deposit موجود برای هر ارز مطابق آنچه در شکل نشانه داده شده است کلیک نموده و با استفاده از سرویس‌های پرداخت مانند پی پال، پرفکت مانی یا وب مانی حساب خود را شارژ نموده و از آن استفاده کنید.

 

برداشت پول از پایر

برداشت پول از پایر

برای برداشت و انتقال هر ارز از داخل حساب پایر نیز کافی است بر روی Withdraw مربوط به همان ارز کلیک نموده و ارز خود را از حساب خارج کنند. همچنین امکان برداشت پول از پایر به ‌وسیله گزینه TRANSFER موجود در زبانه‌های سایت نیز فراهم است.
یکی از مزایای پایر این است که به شما اجازه می‌دهد برای آدرس دریافت‌ کننده پول، اکانت پایر، آدرس ایمیل با حتی شماره‌ تلفن شخص گیرنده را وارد نمایید.

تبدیل ارز در پایر

به دلیل وجود رمزارزها در پایر این ویژگی بسیار کارآمد است. شما برای تبدیل ارز در سایت پایر کافی است گزینه EXCHANGE را از زبانه‌های موجود انتخاب کنید و اقدامات لازمه را انجام دهید. شما در این قسمت قابلیت تبدیل ارزهای زیر را خواهید داشت:
دلار، یورو، روبل، بیت‌کوین، اتریوم، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، دش، ریپل و دوج

خدمات سفیرپیمنت درباره پایر

سفیرپیمنت این افتخار را دارد که امکان استفاده از خدمات و ویژگی‌های پایر را برای هم‌وطنان عزیز فراهم آورد. شما می‌توانید از طریق سفیرپیمنت برای افتتاح حساب پایر در ایران و وریفای آن اقدام کنید. پشتیبانان ما نه‌ تنها برای افتتاح حساب پایر و وریفای آن بلکه در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در حساب همراه شما خواهند بود و در راستای استفاده هر چه بهتر از خدمات حساب پایر در ایران به شما یاری می‌رسانند.

بیشتر بخوانید : بهترین شیوه استفاده از پی پال در ایران ، تتر (Tether) چیست و چه کاربردی دارد؟

چکیده و سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در پاسخ به این سؤال که پایر چیست و چه امکاناتی را به شما می‌دهد، اطلاعات جامعی را برایتان گردآوری کنیم. سایت پایر با امکان تبدیل رمز ارزها به یکدیگر و همچنین دلار، یورو و روبل این قابلیت را به شما می‌دهد که علاوه بر داشتن یک کیف پول، امکان استفاده از آن را برای هر موقعیت و در هر کشوری داشته باشید؛ از طرفی شما با افتتاح یک حساب پایر در ایران به وسیله سفیرپیمنت می‌توانید بدون درنظر گرفتن تحریم‌ها و با استفاده از رمز ارزهای موجود به استفاده از خدمات بین‌المللی در هر عرصه بپردازید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *