کارت های وایز

معرفی کارت‌های فیزیکی و دیجیتالی وایز Wise

آخرین بروز رسانی:  ۹ مهر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

افزایش حجم تبادلات بین‌المللی بین کشور‌های جهان، نیاز تبدیل ارز را در سطح جهان بالا برده است. حجم این تبادلان آن‌چنان بالا هستند که هیچ صرافی فیزیکی امکان تبدیل آن را ندارد. از این‌رو بانک‌های اصلی کشورها میان خود به صورت دیجیتالی تبدیل واحد‌ها را انجام داده و سپس مبلغ را منتقل می‌کنند. با این وجود، تبدیل ارز کارمزد بالایی به همراه دارد و بانک‌ها به دلیل حجم بالای تبدیل، هزینه بسیار کمتری نسبت به مردم پرداخت می‌کنند. امروزه بانک‌های دیجیتالی بسیاری با هم رقابت می‌کنند تا با ارائه کارمزد کم‌تر، مشترکین بیشتری به سمت خود جذب کنند. وایز یکی از این بانک‌های دیجیتالی است که خدمات شایانی در این زمینه ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی کارت های وایز می‌پردازیم، ویژگی‌‌های هر یک را بیان می‌کنیم و نحوه استفاده از آن‌ها آموزش می‌دهیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

تفاوت حساب‌های شخصی و بیزینسی وایز Wise

 

معرفی کارت های وایز | دیجیتالی

wise به‌طورکلی دو حساب شخصی و بیزینسی ارائه می‌دهد. برای استفاده از حساب خود، شما نیاز به نصب اپلیکیشن موبایل وایز خواهید داشت. پس از ورود به برنامه باید اطلاعات کارت های وایز خود را وارد کنید. در هنگام افتتاح حساب، یک کارت دیجیتالی رایگان به شما ارائه می‌شود. با واردکردن اطلاعات این کارت در اپلیکیشن وایز، حسابتان به موبایل شما متصل می‌شود. تمام خدمات بانکداری که وایز ارائه می‌دهد از طریق این کارت در دسترس است. انتقال وجه بین‌المللی، سپرده‌گذاری چند ارزی، تبدیل ارز به قیمت عمده و سرمایه‌گذاری بانکی از جمله این خدمات هستند. اگر از کارت های وایز فقط برای انتقال‌های دیجیتالی استفاده می‌کنید، کارت دیجیتالی متصل به موبایل نیاز شما را برطرف خواهد کرد. معرفی کارت مجازی wise

 

کارت مجازی wise

 

معرفی کارت فیزیکی وایز | Wise

برای دریافت کارت فیزیکی وایز از شما هزینه ۷ دلار دریافت خواهید شد. کارت فیزیکی وایز ظاهری زیبا دارد و طراحی سبزرنگ آن، این کارت را میان رقبا متمایز می‌کند. اگر کارت وایز خود را به دوستانتان نشان دهید، از جلب توجه فوری آ‌ن‌ها متعجب نخواهید شد. شعبه مرکزی بانک وایز در اروپا قرار دارد. با این وجود کارت های Wise به سرتاسر جهان پست می‌شوند. کارت فیزیکی همانند کارت دیجیتالی، رابط دسترسی شما به حسابتان است. wise یکی از بانک‌های شناخته شده جهان است و در اکثر جهان می‌توانید از کارت های وایز خود استفاده کنید.

 

کارت فیزیکی wise

 

مقایسه کارت های وایز

کارت‌های فیزیکی و دیجیتالی وایز شباهت‌های بسیاری با هم دارند. اکثر خدمات بانکداری اینترنتی وایز از طریق اپلیکیشن و کارت دیجیتالی قابل استفاده خواهد بود. با این وجود، کارت فیزیکی مزیت‌های خاص خود را دارد. اگر شما به گردشگری علاقه‌مند هستید و به سفر‌های زیادی می‌روید، بیشترین استفاده را از کارت فیزیکی وایز خواهید کرد. با استفاده از این کارت می‌توانید تا سقف 200 دلار در ماه بدون کارمزد از ATMهای موجود در کشور‌های مختلف وجه نقد دریافت کنید. این ویژگی برای مسافران که به وجه نقد نیاز دارند بسیار کاربردی است.

 

روش های انتقال پول در وایز Wise

 

به‌غیراز خدمات ATM، در صورتی ‌که دسترسی شما به اینترنت قطع شود، تنها راه دسترسی به حسابتان استفاده از کارت فیزیکی وایز است. دسترسی به اینترنت یکی از چالش‌های عمده مسافرانی است که به نقاط دور‌افتاده سفر می‌کنند یا شرکت ارتباطی آن‌ها در کشور مقصد خدمات ارائه نمی‌دهد. در این شرایط می‌توانید با استفاده از کارت فیزیکی از دستگاه‌های پوز خرید کنید.

 

 

بهترین کارت wise کدام است؟

هر کدام از کارت‌های دیجیتالی و فیزیکی وایز ویژگی‌های خاص خود را دارند. ایمنی استفاده و دسترسی تمام‌وقت از ویژگی‌های اصلی کارت دیجیتالی وایز است. در مقابل برای دسترسی به حساب وایز در نقاط دور‌افتاده یا کشور‌های مختلف، مطمئن‌ترین راه استفاده از کارت فیزیکی وایز است. بسته به نیاز و نحوه استفاده خود می‌توانید کارت مناسب خود را انتخاب کنید. اگر به مسافرت‌های مکرر می‌روید، کارت فیزیکی می‌تواند برای شما ارزشمند باشد.

 

خدمات سفیرپیمنت درباره کارت های وایز wise

 

جمع‌بندی انواع کارت Wise

به دلیل ارتباطات بسیار و مسافرت‌های پی‌در‌پی، امروزه کاربران زیادی از خدمات تبدیل ارزی wise استفاده می‌کنند. ازآنجایی‌که وایز یک بانک مجازی است و هزینه‌های فعالیت کم‌تری دارد، برای خدمات خود کارمزد بسیار کمتری دریافت می‌کند. حساب وایز از ۴۰ ارز جهانی پشتیبانی می‌کند و در تمام طول هفته می‌توانید با قیمت عمده و کمترین کارمزد تبدیل ارز انجام دهید. در هنگام افتتاح حساب، یک کارت دیجیتالی رایگان به شما ارائه می‌شود که برای استفاده از آن می‌بایست از اپلیکیشن wise استفاده کنید.

 

 

کارت دیجیتالی Wise نیاز شما را برای هر نوع تراکنش دیجیتالی برطرف می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت هزینه 7 دلار کارت فیزیکی وایز را نیز دریافت کنید. در صورتی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، فقط می‌توانید از کارت فیزیکی وایز استفاده کنید. این کارت عمدتاً مناسب افرادی است که بین کشور‌های مختلف سفر می‌کنند. با در اختیار داشتن کارت فیزیکی وایز، می‌توانید از ATMهای اکثر کشور‌ها وجه نقد دریافت کنید که در مورد آن مواردی را بیان کردیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید کارت مناسب خود را انتخاب کنید. چنانچه سؤال یا پیشنهادی دارید با ما اشتراک بگذارید. ما مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

سوالات متداول؛ کارت های وایز

خیر برای استفاده از ATM به کارت فیزیکی نیاز است.
خیر در مورد خدمات اینترنتی تفاوت چشمگیری وجود ندارد؛ زیرا این خدمات از طریق اپلیکیشن موبایل صورت می‌گیرند.
بله از طریق خدمات افتتاح حساب سفیرپیمنت می‌توانید حساب وایز خود را تشکیل دهید. سپس سفیرپیمنت کارت فیزیکی وایز شما را به آدرس‌تان ارسال می‌کند.
انتخاب میان کارت فیزیکی و دیجیتالی به نوع استفاده مشترک بستگی دارد. در صورتی که قصد استفاده از دستگاه‌های ATM را ندارید کارت دیجیتالی کفایت می‌کند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *