کردیت کارت امریکا

هر آنچه باید درباره انواع کردیت کارت امریکا بدانید!

آخرین بروز رسانی:  ۱۸ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  11 دقیقه

credit card امریکن اکسپرس، ویزا کارت امریکا و به طور کلی کردیت کارت امریکا از جمله کارت‌های مورد نیاز در عرصه‌ی تراکنش‌های بین المللی هستند. کردیت کارت امریکا علاوه بر پذیرفته شدن در کلیه‌ی POSها و ATMهای امریکا، در بسیاری از نقاط جهان نیز قابل استفاده است.

 

 

کردیت کارت آمریکا

طبق نظرسنجی اخیر بانک فدرال رزرو در ایالت متحده آمریکا، مشخص شد که امروزه کارت‌های اعتباری بیشتری استفاده می‌شود و میانگین بدهی کارت اعتباری ملی نیز در حال افزایش است. جای تعجب نیست که میانگین بدهی ملی کارت اعتباری خانوار در سال 2019 به 5331 دلار رسید. از سه ماهه سوم سال 2020، میانگین بدهی کارت اعتباری آمریکا برای اولین بار در چند سال اخیر کاهش یافته است و به طور متوسط ​​به 5315 دلار کاهش یافته است. از بین کشورهایی که در 10 کشور برتر تولید ناخالص داخلی قرار دارند، میانگین بدهی کارت آمریکایی تقریباً 1200 دلار بیشتر از دومین کشور برتر است. بدهی کارت اعتباری بخش عمده‌ای از بدهی‌های گردان در آمریکا را تشکیل می‌دهد.

 

به طور میانگین یک فرد در ایالت متحده آمریکا ​​چند کردیت کارت آمریکا دارد؟

آمار کارت‌های اعتباری نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به طور متوسط ​​2.7 کارت اعتباری دارند که یک کارت کامل نسبت به 3.7 کارت در سال 2009 کمتر است.

چند درصد از جمعیت ایالات متحده کارت اعتباری دارند؟ 70 درصد از جمعیت ایالات متحده دارای کردیت کارت هستند و 34 درصد از آمریکایی‌ها دارای 3 کارت یا بیشتر هستند. اکثر آمریکایی‌ها کارت‌های اعتباری متعددی دارند.

 

کدام موسسات و بانک‌ها بیشترین کارت اعتباری آمریکا را صادر می‌کنند؟

بانک صادرکننده موسسه‌ای است که در واقع کارت اعتباری مصرف‌کننده را صادر می‌کند. صادرکنندگان کارت اعتباری عبارتند از  Chase، Bank of America  و  Capital One.   Discover  و American Express بانک خودشان و صادرکننده کارت اعتباری خودشان هستند.

 

کدام بانک بیشترین کردیت کارت آمریکا را صادر می‌کند؟

چیس با 93 میلیون کارت اعتباری در گردش، محبوب‌ترین بانک در بین بانک‌های صادرکننده است. هر صادرکننده چندین نوع کارت متفاوت را نسبت به سایر صادرکنندگان ارائه می‌دهد. به همین دلیل، با هر بانک صادرکننده، نرخ‌ها و مزایای متفاوتی خواهید یافت.

 

چهار شرکت عمده کارت اعتباری آمریکا کدامند؟

چهار شرکت اصلی کارت اعتباری  Visa، Mastercard، Discover  و American Express هستند. توجه به این نکته ضروری است که تمام کردیت کارت‌های اصلی در سطح بین‌المللی روی مصرف‌کنندگان اثر گذاشته‌اند و اکثریت 2.8 میلیارد کارت اعتباری در جهان را تشکیل می‌دهند.

نیروگاه‌های صنعت کردیت کارت آمریکا قطعا ویزا و مسترکارت هستند. از بین شرکت‌های مختلف کارت اعتباری، این دو درصد زیادی از کارت‌های اعتباری را تشکیل می‌دهند. با این اعداد، تعجبی ندارد که بیش از نیمی از سهم بازار کارت‌های اعتباری آمریکا متعلق به ویزا کارت باشد. با توجه به اینکه این شرکت ۳۳۵ میلیون کارت در گردش دارد.

 

کارت طلایی امریکن اکسپرس

اگر شما یک دوستدار غذا هستید، به چیزی جز کردیت کارت آمریکا فکر نکنید. این کارت، امتیازات پاداش عضویت را در هنگام خرید از رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های ایالات متحده ارائه می‌دهد. این خبر خوبی برای دوست داران غذا است که می‌خواهند به سرعت به تعادل امتیازات خود اضافه کنند.

جایزه‌ها: به ازای هر دلار هزینه صرف شده در رستوران‌ها و با هزینه 25،000 دلاری سالانه در سوپرمارکت‌های ایالات متحده، ۴ امتیاز پاداش عضویت کسب کنید، ۳ امتیاز به ازای هر دلار هزینه شده برای پروازهایی که مستقیماً از طریق هواپیمایی یا از طریق Amextravelcom رزرو شده اند و ۱ امتیاز برای هر دلار در خریدهای دیگر.

پیشنهاد خوش آمدگویی: پس از صرف ۴۰۰۰ دلار برای خریدهای واجد شرایط با کارت جدید خود در ۶ ماه اول، ۶۰ هزار امتیاز پاداش عضویت کسب کنید.

بسیاری از سفرها دارای عناصر غیر قابل استرداد هستند که به تاریخ‌های خاص مانند هتل یا رزرو تور پیش پرداخت مرتبط هستند. اگر کار شما قطع شود یا مجبور شوید سفر خود را لغو کنید، ممکن است مبلغ هنگفتی از شما کسر شود.

پاداش: به ازای هر دلار خرج شده در رستوران‌ها و خریدهای مسافرتی ۳ امتیاز نهایی جایزه کسب کنید (و پس از کسب اعتبار ۳۰۰ دلاری سفر) و ۱ دلار برای هر خرید دیگر.

پیشنهاد خوش آمدگویی: پس از صرف ۴۰۰۰ دلار خرید در ۳ ماه اول از افتتاح حساب، ۶۰ هزار امتیاز جایزه کسب کنید.

هزینه سالانه: ۵۵۰ دلار

 

کارت Platinum

اگر قصد تجربه یک سفر لوکس را دارید، به خصوص اگر می‌خواهید به سالن‌های مختلف فرودگاه دسترسی داشته باشید، کارت Platinum Card از American Express انتخاب خوبی است. همچنین پر از مزایا می‌باشد.

جوایز: برای پروازهای رزرو شده مستقیم با خطوط هوایی یا American Express Travel با حداکثر ۵۰۰۰۰۰ دلار در سال، ۵ امتیاز پاداش عضویت به ازای هر دلار در هتل‌های اعتباری رزرو شده با American  Express Travel و ۱ امتیاز در هر دلار برای سایر خریدهای واجد شرایط.

پیشنهاد خوش آمدگویی: پس از صرف ۶۰۰۰ دلار خرید در کارت در ۶ ماه اول عضویت کارت، ۱۰۰۰۰۰ امتیاز پاداش عضویت کسب کنید.

به علاوه، در ۶ ماه اول عضویت کارت، در خریدهای واجد شرایط کارت در رستوران‌های سراسر جهان و هنگام خرید کوچک در ایالات متحده، با حداکثر ۲۵۰۰۰ دلار خرید ترکیبی، ۱۰ برابر امتیاز کسب کنید. شرایط اعمال شود.

هزینه سالانه: ۶۹۵ دلار (نرخ و هزینه)

سایر مزایا و معایب: کارت Platinum از American Express پر از مزایای اضافی است. برای مبتدیان، شما به تعداد سالن‌های مختلف هواپیمایی دسترسی خواهید داشت: سالن‌های Amex Centurion، بیش از ۱۲۰۰ سالن فرودگاه Priority Pass (به استثنای مکان‌های رستوران، ثبت نام مورد نیاز) و Delta SkyClubs هنگام پرواز دلتا در همان روز.

 

کردیت کارت امریکا

 

کارت Delta SkyMiles Reserve American Express

گرچه کارت Delta SkyMiles Reserve American Express بهترین گزینه برای رزرو همه پروازها نیست، ولی در مجموع به دلیل حق الامتیاز خوشامدگویی و بسته کامل مزایای اضافی، بهترین کارت اعتباری شرکت هواپیمایی است.

جوایز: خریدهای انجام شده با Delta Air Lines به ازای هر دلار هزینه شده ۳ Delta SkyMiles بدست می‌آورند. سایر خریدهای واجد شرایط دیگر به ازای هر دلار هزینه شده ۱ SkyMile کسب می‌کنند.

پیشنهاد زمان محدود: پس از صرف ۵۰۰۰ دلار خرید در کارت جدید خود در ۳ ماه اول و اعتبار ۲۰۰ دلاری پس از خرید دلتا با کارت جدید خود، ۸۰۰۰۰ مایل اضافی و ۲۰۰۰۰ Medallion Qualification Miles (MQM) کسب کنید. ظرف ۳ ماه اول پیشنهاد منقضی می‌شود ۲۸/۷/۲۰۲۱.

هزینه سالانه: ۵۵۰ دلار (نرخ و هزینه)

سایر مزایا و معایب: مهم‌ترین مزیت کارت Delta SkyMiles Reserve دسترسی رایگان به سالن‌های Delta SkyClub و سالن‌های American Express Centurion هنگام پرواز دلتا همان روز است و از کارت خود برای رزرو پرواز استفاده می‌کنید. دارندگان کارت نیز هر ساله دو بار کارت میهمان برای استفاده در سالن‌های SkyClub دریافت می‌کنند.

دارندگان کارت همچنین می‌توانند با پرداخت بلیط پرواز سالانه همراه که برای پروازهای همسایه ایالات متحده در Main Cabin، Delta Comfort + یا کلاس اول معتبر است، مبلغی از هزینه سالانه را جبران کنند. شما باید هزینه‌های مالیات و هزینه‌های پرواز همراه را پرداخت کنید.

 

کردیت کارت امریکا اعتباری World of Hyatt 

اگر به دنبال مزایای افزایش یافته در هتل‌ها هستید اما آماده نیستید پول کلانی برای کارت Hilton Honors Aspire از American Express هزینه کنید، کارت اعتباری World of Hyatt گزینهٔ خوبی به نظر می‌رسد. این کارت هزینه سالانه بالایی ندارد و همچنان هر ساله برای هتل‌های گروه ۱-۴ و سطح پایه وضعیت Hyatt گواهی شبانه رایگان ارائه می‌دهد.

جوایز: به ازای هر دلار هزینه شده در املاک‌هایت، ۴ امتیاز جهانی Hyatt کسب کنید و به ازای هر دلار در رستوران‌ها، بلیط هواپیما که مستقیماً از هواپیمایی، حمل و نقل محلی و مسافرت خریداری شده، در باشگاه‌های بدن سازی و عضویت در سالن‌های بدنسازی، ۲ امتیاز به دست می‌اورید و در سایر خریدها به ازای هر دلار ۱ امتیاز کسب می‌کنید.

پیشنهاد خوش آمدگویی: پس از صرف ۳۰۰۰ دلار خرید در ۳ ماه اول از افتتاح حساب، ۳۰۰۰۰ امتیاز اضافی کسب کنید. به علاوه، تا ۳۰ هزار امتیاز اضافی با کسب ۲ امتیاز اضافی در هر ۱ دلار هزینه شده در ۶ ماه اول از افتتاح حساب برای خریدهایی که به طور معمول ۱ امتیاز اضافی کسب می‌کنند، تا ۱۵۰۰۰ دلار هزینه شده.

هزینه سالانه: ۹۵ دلار

 

کردیت کارت آمریکا

 

کارت Hilton Honors Aspire از American Express

کارت آمریکا Hilton Honors Aspire از American Express  بالاترین رتبه و بهترین وضعیت را در برنامهٔ هیلتون ارائه می‌دهد.   cart Aspire  دارای وضعیت رایگان Hilton Diamond است که به شما امکان ارتقا، صبحانه در هتل‌های شرکت کننده، تسویه حساب در اواخر و سایر مزایا را می‌دهد.

جوایز: به ازای هر دلار هزینه خرید کارت در هتل‌ها و استراحتگاه‌های شرکت کننده هیلتون، ۱۴ امتیاز Hilton Honors کسب کنید، ۷ امتیاز Hilton Honors به ازای هر دلار در خریدهای واجد شرایط برای پروازهایی که مستقیماً با American Express Travel، رستوران‌های ایالات متحده و اجاره اتومبیل از طریق شرکت‌های اجاره‌‌ای انتخاب شده انجام می‌شود و  به ازای هر دلار در خریدهای دیگر۳ امتیاز Hilton Honors.

پیشنهاد خوش آمدگویی: پس از صرف ۴۰۰۰ دلار خرید در کارت در ۳ ماه اول عضویت کارت، ۱۵۰، ۰۰۰ Hilton Honors Bonus امتیاز کسب کنید

هزینه سالانه: ۴۵۰ دلار

 

انتخاب بهترین نوع کردیت کارت امریکا

به طور کلی مراحل مختلفی برای درخواست کارت اعتباری وجود دارد. ابتدا نمره اعتباری خود را از طریق یک صادر کننده کارت اعتباری یا با سفارش آن از یکی از سه آژانس اصلی اعتباری بررسی کنید. وقتی دانستید که با چه نمره اعتباری ایستاده‌‌اید، براساس آنچه قصد دارید از آن استفاده کنید، تصمیم بگیرید کدام نوع کارت برای شما بهترین است. کارت‌های اعتباری معمولاً در یکی از سه دسته جایزه‌ها، کم درآمد APR یا اعتبارسنجی قرار می‌گیرند.

در مرحله بعدی، بررسی کنید که آیا شرایط لازم را دارید یا خیر. بسیاری از صادرکنندگان، از جمله American Express، Bank of America، Capital One، Chase، Citibank، Deserve و Discover به شما امکان می‌دهند بررسی کنید که آیا از قبل برای هر یک از کارت‌های آنها صلاحیت دارید یا خیر. به خاطر داشته باشید که پیش صلاحیت تأیید را تضمین نمی‌کند.

انتخاب کارت مناسب ممکن است دشوار باشد، اما درخواست کارتی که انتخاب کرده‌‌اید آسان است. بیشتر کارت‌ها را می‌توان بصورت آنلاین درخواست کرد. اگرچه می‌توانید به بانک صادر کننده مراجعه کرده و شخصاً اقدام کنید یا با آنها از طریق تلفن تماس بگیرید. در صورت تأیید، گام بعدی مطمئن شدن از درک شرایط و ضوابط کارت است. این اطلاعات در قرارداد عضویت کارت ذکر شده و قابل مطالعه خواهد بود.

 

خدمات سفیر پیمنت در حوزه‌ی کردیت کارت

خرید مستر کارت و ویزا کارت در کشور ما به علت تحریم‌ها و عدم امکان پرداخت ارزی با مشکلات متعددی همراه است. شما می‌توانید به کمک سایت‌هایی مانند سفیرپیمنت اقدام به ثبت نام و خرید مستر کارت و ویزا کارت نموده و از امکانات آن‌ها استفاده کنید.

 

نتیجه

امریکن اکسپرس به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارکان کردیت کارت امریکا خدمات متعددی را برای مشتریانش فراهم می‌کند. همچنین ویزا کارت امریکا و دیگر کارت‌های امریکا نیز امکانات مختلفی دارند. شما می‌توانید بسته به نیاز خود و اعتبارتان، اقدام به تهیه‌ی هر کدام از آن‌ها نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *