معرفی و بررسی جامع وب‌سایت 99Designs

معرفی و بررسی جامع وب‌سایت 99Designs

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

اگر در جستجوی پلتفرمی معتبر برای یافتن یا فعالیت در حوزه طراحی هستید این مقاله برای شما نوشته شده است. در این مقاله پس از بررسی یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین سرویس‌های موجود یعنی سایت 99Designs به معرفی بهترین جایگزین‌های آن خواهیم پرداخت. جهت آشنایی هر چه بیشتر با خدمات و ویژگی‌های این سایت پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سایت 99Designs چیست؟

99Designs شرکتی مستقر در ملبورن استرالیا است که یک پلتفرم فریلنسر برای اتصال طراحان گرافیک و مشتریان را اداره می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد و دارای دفتر در اوکلند کالیفرنیا است.
سایت 99Designs پلتفرم خلاق جهانی برای طراحی گرافیکی سفارشی لوگوها، وب‌سایت‌ها و موارد دیگر است. شما با این سایت می‌توانید یک طراح بااستعداد استخدام کنید.

استفاده‌کنندگان از خدمات 99Designs از چه کشورها و چه کسانی هستند؟

اگر به دنبال فردی ماهر در زمینه طراحی هستید بدون شک او را در این سایت خواهید یافت. اکثر استفاده‌کنندگان از این سایت ساکن آمریکا، اندونزی و هند هستند و این فرصت مناسبی برای فعالیت در عرصه بین‌الملل برای شما به ارمغان خواهد آورد. اغلب قریب به اتفاق فعالان این سرویس افراد بین ۱۸ تا ۳۰ساله هستند.

روش ثبت‌نام در 99Designs

پس از ورود به سایت 99Designs بر روی گزینه “Log in” کلیک کرده و در صفحه باز شده “Sign up” را انتخاب نمایید.

سایت 99Designs

از بین گزینه‌های موجود بسته به کاربری خود با توجه به شکل یک مورد را انتخاب سپس ایمیل و رمز عبور انتخابی را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه “Sign up” بزنید.

اکانت 99Designs

 

لازم به ذکر است این سایت اجازه ثبت‌نام با آی‌پی ایران را به شما نخواهد داد.

چرا سایت 99Designs

بازار جهانی

99Designs به طراحان و مشتریان در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا با هم ارتباط برقرار کنند، همکاری نموده و طرح‌های سفارشی ایجاد نمایند. کاربران 99Designs به یک استخر عظیم استعداد دسترسی دارند و صدها پیشنهاد برای یک پروژه دریافت خواهند کرد.
مهم‌تر از آن، این پلتفرم جامع است به عبارت دیگر، شما همه چیز را برای نیازهای طراحی خود پیدا خواهید کرد از جمله طراحی لوگو، طراحی وب، طراحی اپلیکیشن موبایل، صفحه لندینگ، کارت ویزیت، طراحی کالا و موارد دیگر.

استفاده از سبک رقابتی

انبوهی از طراحان هنگام درخواست ایده‌های طراحی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید تمام موارد ارسالی را بررسی کرده و بهترین را انتخاب کنید، بنابراین درحالی‌که فقط برای یک طرح هزینه پرداخت می‌نمایید به تعداد بی‌شماری طرح دیگر نیز دسترسی خواهید داشت.

تضمین بازگشت پول

ضمانت بازگشت پول آنها به این معنی است که شما مجبور نیستید برای نتایجی که از آنها راضی نیستید، هزینه کنید.
با وجود این مزایا، توصیه می‌کنیم از سایت 99Designs استفاده نمایید.

چه سایت‌هایی مشابه 99Designs وجود دارند؟

DesignHill

Designhill یک پلتفرم طراحی همه‌جانبه است که طرح‌هایی را با توجه به هر بودجه ارائه می‌دهد. با فرایندهای کاری مشابه سایت 99Designs ، می‌توانید رقابت‌ها را میزبانی کنید و یک طراح را استخدام نمایید.
اگر به طراحی حرفه‌ای با قیمت کمتر نیاز دارید Designhill بهترین گزینه است.

چه چیزی Designhill را بهتر از 99Designs می‌کند؟

Designhill چیزی بیش از یک بازار آنلاین است. این سایت همچنین طیف وسیعی از ابزارهای طراحی را ارائه می‌دهد تا به شما در ایجاد طرح‌ها کمک کند؛ علاوه بر این، از تعامل بی‌درنگ با طراحان پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که کاربران تجربه رضایت‌بخش‌تری دارند.

مزیت 99Designs نسبت به Designhill

99Designs از طرح‌های ارسالی بیشتری پشتیبانی می‌کند زیرا طراحان کمتری در Designhill ثبت شده‌اند.

قیمت

Designhill برنامه‌ها یا بسته‌های قیمت‌گذاری ثابتی ندارد و قیمت بستگی به دسته‌بندی دارد.

Design Pickle

Design Pickle پلتفرمی است که در آن می‌توانید طراحی نامحدود با کیفیت بالا، خلاقانه و بازبینی‌های نامحدود را دریافت کنید.

مزیت 99Designs نسبت به Design Pickle

99Designs یک بازار آنلاین است تا کاربران بتوانند بهترین طراحان را برای پروژه‌های خود انتخاب نمایند و با Design Pickle، یک طراح گرافیک به شما متصل می‌شود که نیازهای طراحی گرافیک شما را تکمیل می‌کند و شما قدرت انتخاب نخواهید داشت.

قیمت

شروع طرح‌ها از ۴۹۹ دلار در ماه است.

بررسی 99Designs

Designbro

Designbro یکی دیگر از راه‌حل‌های جمع‌سپاری و یک مرحله‌ای برای تمام نیازهای طراحی دیجیتال شما است. اگر طرح‌هایی از طراحان درجه یک با قیمت عالی می‌خواهید، Designbro را انتخاب کنید.

چه چیزی Designbro را بهتر از 99Designs می‌کند؟

Designbro تنها از جامعه طراحان خبره پشتیبانی می‌کند، بنابراین شما فقط طراحان حرفه‌ای را در این پلتفرم با قیمتی کمتر از سایت 99Designs خواهید یافت.

قیمت

Designbro طرح‌ها یا بسته‌های قیمت‌گذاری ثابت را ارائه نمی‌دهد و قیمت‌ها بسته به پروژه و دسته‌بندی متفاوت است.

DesignEvo

DesignEvo یک پلتفرم طراحی DIY است که به شما در ایجاد لوگوهای حرفه‌ای کمک می‌کند. کافی است بیش از ۱۰۰۰۰ قالب و بیش از ۱۰۰ فونت را بررسی کنید تا طراحی لوگوی سفارشی خود را برای استفاده آنلاین، چاپی یا هرجایی که می‌خواهید ایجاد کنید. اگر می‌خواهید یک لوگو با کمتر از ۵۰ دلار ایجاد کنید DesignEvo را انتخاب نمایید.

چه چیزی DesignEvo را بهتر از 99Designs می‌کند؟

DesignEvo یک ویرایشگر لوگو است که به شما آزادی طراحی یک طرح را از ابتدا می‌دهد. قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد و به راحتی می‌توان کمترین بودجه را به آن اختصاص داد. می‌توانید فایل خود را در فضای ابری ذخیره کنید و هر زمان که بخواهید ویرایش‌های نامحدودی انجام دهید.

مزیت سایت 99Designs نسبت به DesignEvo

99Designs یک راه‌حل جامع برای تمام نیازهای طراحی شما ارائه می‌دهد درصورتی‌که DesignEvo یک سازنده لوگو است.

قیمت‌گذاری

DesignEvo دارای مدل قیمت‌گذاری برای فرمت‌ها و اندازه‌های مختلف فایل است. بسته کاملاً رایگان یک سازنده لوگو آنلاین (300 پیکسل، ویرایش‌های محدود) را ارائه می‌دهد. پرداخت 24.99 دلاری وضوح 5000 پیکسل را با ویرایش‌های نامحدود ارائه می‌دهد، درحالی‌که ۴۹٫۹۹ دلار به آن مالکیت حق چاپ نیز اضافه می‌کند.

Fiverr

Fiverr سایتی فریلنسری برای طراحان گرافیک از طراحان وب گرفته تا طراحان لوگو و… است. فایور در ابتدا به عنوان یک پلتفرم برای خدمات کم‌هزینه راه‌اندازی شد اما در حال حاضر تبدیل شدن به یک پلتفرم پیشرفته‌تر شده است که در آن می‌توانید طراحان سطح بالا را پیدا کنید. اگر به دنبال جایگزین ارزان‌تری برای سایت 99Designs هستید، پیشنهاد می‌کنیم Fiverr را انتخاب کنید.

چه چیزی Fiverr را بهتر از 99Designs می‌کند؟

Fiverr یک سایت فریلنسری است که به شما امکان می‌دهد بهترین طراح گرافیک را پیدا کنید؛ همچنین امکان فیلترکردن نتایج برای سبک لوگو، فرمت فایل، سطح، قیمت یا زمان تحویل را برای یافتن بهترین گزینه به شما خواهد داد.

مزیت 99Designs نسبت به Fiverr

سایت 99Designs طراحان ثبت شده بیشتری دارد، به این معنی که گزینه‌های بسیار بیشتری برای طراحی خواهید یافت.

قیمت

در این پلتفرم فریلنسرها قیمت‌ را تعیین می‌کنند، بنابراین شما با توجه به توافق انجام شده ملزم به پرداخت خواهید بود.Fiverr همچنین کمیسیونی را دریافت می‌کند که هر دو طرف باید آن را پرداخت نمایند.

نکات پرداخت در سایت 99Designs

درگاه‌های پذیرفته شده

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • Discover
  • PayPal ( برای خرید پی پال می‌توانید با پشتیبانی سفیرپیمنت در ارتباط باشید.)
  • SOFORT (در برخی مناطق)

کارمزد

این سایت به صورت مسقیم از شما کارمزد دریافت نخواهد کرد و در عوض بسته به منطقه شما و با توجه به قوانین ارئه شده در آن از شما مالیات می‌گیرد؛ برای مثال اگر ساکن آمریکا یا هلند باشید از شما مالیات متفاوتی دریافت خواهد کرد.

ارزهای پذیرفته شده

ارزها نیز بر اساس مکان تعیین می‌شود. همه سایت‌های مرتبط در زیر فهرست شده‌اند و زمانی که در آن کشور هستید به‌طور خودکار ارز مربوطه را دریافت خواهید نمود.

دلار استرالیا: 99Designs.com.au
دلار کالیفرنیا: 99Designs.ca
فرانک سوئیس: 99Designs.ch
کرون دانمارک: 99Designs.dk
یورو اتحادیه اروپا: 99Designs.at، 99Designs.be، 99Designs.de، 99Designs.fr، 99Designs.ie، 99Designs.es، 99Designs.it، 99Designs.nl
پوند بریتانیا: 99Designs.co.uk
دلار هنگ‌کنگ: 99Designs.hk
ین ژاپن: JP: 99Designs.jp
پزو مکزیک: 99Designs.com.mx
کرون نروژ: 99Designs.no
دلار سنگاپور: 99Designs.com.sg
دلار آمریکا: 99Designs.com، 99Designs.com.br، 99Designs.cl، 99Designs.com.co

خدمات سفیرپیمنت برای کاربران 99Designs

سفیرپیمنت به عنوان شرکت پیشرو در خدمات ارزی امکان نقدکردن و شارژ اکانت 99Designs را برای شما فراهم کرده است. اگر قصد فعالیت در این سایت را دارید پس از مشورت و ارتباط با واحد پشتیبانی اقدام به شارژ یا نقدکردن درآمد خود کنید. کارشناسان ما در صورت داشتن هرگونه سؤال پاسخگوی شما خواهند بود.

سخن پایانی

پس از بررسی 99Designs نوبت به تصمیم‌گیری شما برای انتخاب می‌رسد. در این مقاله تمام آنچه را که برای یک تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز داشتید در اختیار شما قرار دادیم. امید است که با شناخت کافی اقدام به فعالیت در این سایت و کسب موفقیت روزافزون نمایید. از اینکه وقت خود را بابت مطالعه مقاله سپری کردید از شما سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *