دانلود عکس برای فوتوشاپ

بهترین سایت های دانلود عکس برای فتوشاپ

آخرین بروز رسانی:  ۳ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

یک موضوع بسیار جالب برای افرادی که به دنبال دانلود عکس برای فتوشاپ هستند، پیدا کردن وب‌سایت رایگان وحرفه‌ای در این زمینه است. اگر شما هم به دنبال دانلود این تصاویر هستید چند دقیقه برای مطالعه این مقاله وقت بگذارید تا عکس‌های بسیار باکیفیت و مدرن را پبدا کنید.

فتوشاپ چیست؟

ادوبی فتوشاپ یک نرم افراز گرافیکی است و از شاهکارهای مهندسی شرکت ادوبی آمریکا است. این برنامه برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک قابل‌استفاده است. فتوشاپ به ‌راحتی می‌تواند عکس‌های شطرنجی را ایجاد یا ویرایش کند. در فتوشاپ تصاویر بر حسب پیکسل هستند و برای کارهای چاپی و یا دیجیتالی ساخته می‌شوند. فتوشاپ برای ایجاد، ترکیب، ویرایش تصاویر، بازسازی، روتوش، مَسک، موکاپ و اینفوگرافی پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، نشان‌واره، بنرها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزارها، جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها به کار می‌رود. فتوشاپ به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا پلاگین‌های بسیاری را روی آن نصب کنند. هرکدام از این پلاگین‌ها کاربردهای خاص خوش را دارد و در زمینه‌های روتوش عکس به کمک طرحان می‌آید. برای یادگیری این برنامه نیازمند خلاقیت و هوش هیجانی بالایی دارید تا تصاویر بسیار حرفه‌ای و جذاب بسازید.

 

انواع روش‌های دانلود عکس برای فتوشاپ

اگر شما یک طراح وب هستید و به عکس‌های بسیاری برای زمینه کاری‌تان نیازمند هستید با یک جستجوی ساده در گوگل می‌توانید این تصاویر را پیدا کنید. چنانچه به دنبال دانلود عکس برای فوتوشاپ هستید میتوانی از طریقه راه های زیر اقدام کنید.

 

جستجو در گوگل جهت دانلود عکس برای فتوشاپ

با جستجو در گوگل و کلیک روی قسمت image به‌ راحتی می‌توانید عکس مورد نظرتان را وارد این موتور جستجو کنید و با انتخاب گزینه tool در منوی بالای آن میزان اندازه و کیفیت تصویر را مشخص سازید. اگر شما به دنبال پیداکردن عکس‌های بدون پس‌زمینه هستید باید مقدار این گزینه را روی transparent بگذارید تا تصاویر png برای شما نمایان شود. چنانچه تصاویر مورد نظرتان برای شما نمایش داده شد می‌توانید برای دریافت این تصاویر باکیفیت‌های بالاتر به وب‌سایت‌های زیر مراجعه کنید. در لیست زیر وبسایتهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که بهترین مرجعه دانلود عکس برای فوتوشاپ هستند.

 

سایت Dribble

این وب‌سایت یکی از بهترین منابع جهان برای دانلود تصاویر فتوشاپ است. ویژگی سایت dribble تنوع بسیار بالای تصاویر آن است. از طرفی بهترین موتور جستجوی جهان برای تصاویر موردنظر طراحان به شمار می‌رود. اگر به دنبال دانلود عکس خام برای فوتوشاپ هستید به این وب‌سایت سر بزنید.

 

فریلنسری عکاسی

 

سایت Unsplash

دومین مجموعه نمونه در جهان که سیل بسیار زیادی از طراحان عکس را به سمت خود کشانده است، وب‌سایت Unsplash است. روزانه افراد بسیاری دراین سایت تصاویر باکیفیتی را بارگذاری می‌کنند. این مجموعه بیش از 70 هزار کاربر فعال دارد. برای دانلود عکس با کیفیت بالا برای فوتوشاپ در این سایت باید اشتراک ماهیانه و سالیانه خریداری کنید.

 

سایت Pixabay

یکی از بهترین وب‌سایت‌های روز جهان در زمینه تصاویر و طرح‌های گرافیکی سایت pixabay است. اگر قصد پیداکردن تصاویر رایگان را دارید حتماً به این موتور جستجو مراجعه کنید. تنها ایرادی که می‌توان از این وب‌سایت گرفت به‌روز نبودن تصاویر آن است. اگر به دنبال سایت عکس برای فوتوشاپ هستید بدون شک پیکسابی بهترین گزینه برای شما است.

 

سایت StockSnap.io

شعار این سایت بسیار تکان‌دهنده است. آنها معتقد سایت StockSnap.io جایی برای عکس‌های معمولی نیست. بلکه شما باید تصاویر بسیار حرفه‌ای را در آن بارگذاری کنید. اگر به دنبال اقیانوسی از تصاویر حرفه‌ای و دانلود عکس برای فتوشاپ هستید حتماً به این سایت سر بزنید.

 

سایت Negative Space

یکی از وب‌سایت‌های تازه‌کار که روزانه تصاویر بسیار زیادی را برای کاربران بارگذاری می‌کند سایت Negative Space است. تنوع تصاویر این مجموعه بسیار بالا است و محیط بسیار مناسبی برای کاربران تازه کار و عکاسان آماتور است.

 

دانلود عکس خام برای فوتوشاپ

 

سایت Life of Pix

یک سایت بسیار جذاب که هر ماه تصاویر باکیفیت که مخصوص فتوشاپ است. این وبسایت توسط عکسان برجسته کانادایی راه انداری شد و استفاده از تصاویر آن کاملا رایگان است. سایت Life of Pix از وب‌سایتهای معتبر جهان برای دانلود عکس برای فتوشاپ در جهان است.

 

سایت photo stock editor

یکی از سایت‌های بسیار پرطرف‌دار که برای دانلود عکس از آن استفاده می‌کنند. تصاویر این سایت کاملاً رایگان است. اما تصاویر خوب به‌ راحتی قابل نمایش نیستند.

 

سایت pictography

یکی از سایت‌های حرفه‌ای که به دلیل بالا بودن رزولوشن تصاویر آن بهشتی برای طراحان و گرافیست‌ها است. تعداد تصاویر آن بسیار محدود است؛ اما کیفیت بسیار بالای دارند.

 

سایت Canva

این مجموعه مناسب افرادی است که به دنبال پیداکردن قالب آماده برای طراحی خود هستند. اگر علاقه به استفاده از قالب‌های آماده را دارید می‌توانید از الگوهای آماده این سایت استفاده کنید.

 

سایت ISO Republic

تصاویر این سایت برای بلاگرها و طراحان گرافیک بسیار مناسب است. در قسمت نوار ابزار این وب‌سایت مجموعه‌ای از عکس‌های بسیار خوب با موضوعات مختلف را مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود عکس با کیفیت بالا برای فوتوشاپ

 

سایت Flickr

فلیکر که یکی از بزرگترین ساتهای به اشتراک کذاشتن تصویر ویدئو در جهان استو و خدمات بسیار خوبی را در زمینه وب آنجام میدهد. این شرکت در سال 2004 تاسیس شد که یکسال بعد توسط شرکت یاهو خریداری شد. این رسانه بیش از 51 ملیون کاربر فعال داردو میتوان به ان دایره المعارف گرافیک نام داد. برای دانلود تصاویر و ویدئوها نیازی به ایجاد یک حساب کاربری نیست. اما برای به اشتراک گذاشتندر آن باید حتما یک حساب داشته باشید. فلیکر در سه سیستم‌عامل اندروید ویندوز و آی‌اواس قابل‌دسترس است.

 

سایت freepik

سایت فری پیک به‌عنوان قوی‌ترین موتور جستجوی عکس و وکتور و فایل‌های لایه باز در جهان است. طراحان وب‌سایت و گرافیک اغلب برای بالابردن سرعت طراحی خود به عکس‌های بسیار باکیفیت نیاز دارند که این فایل‌ها باید از پیش آماده باشند. تقریباً موتور جستجوی گوگل به‌راحتی نمی‌تواند پاسخگوی مفهوم موردنظر شما باشد. به دلیل اینکه عکس‌ها و فایل‌های آن توسط افراد بسیار زیادی استفاده شده‌اند. در فری پیک به‌راحتی فایل psd و وکتور حرفه‌ای دانلود کنید. اما برای استفاده از خدمات آن باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه اکانت فری پیک خریداری کنید.

سایت storyset

در گام آخر اگر از سایت‌های بالا دیدن کردید حتماً سری هم به مجموعه storyset بزنید. همان‌طور که از اسم آن مشخص است. تصاویراین‌ وبسایت برای استوری گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک است. استفاده از خدمات این مجموعه کاملاً رایگان است. تمامی تصاویر مورد نظرتان مثل کاراکترها و سایر فایل‌هایی گرافیکی را در دو فرمت png و svg می‌توانید دانلود کنید. اگر به دنبال دانلود عکس برای فتوشاپ با کیفیت بالا هستید این سایت ارزش وقت‌گذاشتن را دارد.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *