منابع آزمون sat

معرفی 17 منابع آزمون SAT (+ مباحث ریاضی آزمون SAT)

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ مهر, ۱۴۰۲
3 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

 

آنچه برای داوطلب هر آزمون و خصوصا آزمون sat نیاز است، کسب اطلاعاتی در رابطه با منابع آزمون می‌باشد. منابع آزمون sat نیز برای کلیه افراد و داوطلبان مایل به شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت‌ساز است. خرید منابع آزمون sat و یا دانلود کتاب‌های آزمون sat، آشنایی افراد با مواد آزمون را به دنبال دارد و حداکثر یا حداقل نمره لازم برای قبولی آن‌ها را رقم می‌زند. از این‌رو استفاده از منابع موثق و درست اهمیت بالایی دارد. در ادامه شما را از منابع این آزمون آگاه خواهیم کرد.

آزمون sat ترکیه چیست؟

آزمون SAT یا scholastic Aptitute Test که توسط کشور آمریکا پایه‌ریزی شده است، به سنجش استعداد و مهارت دانش‌آموزان و دانشجویانی که متقاضی ورود به دانشگاه‌های خارجی هستند، می‌پردازد. دانشگاه‌های ترکیه، مخصوصا دانشگاه‌های انگلیسی زبان ترکیه در مقطع لیسانس نیاز به نمره این آزمون برای پذیرش افراد دارند. آزمون SAT به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و به عنوان پیش‌نیازی برای اخذ پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، نروژ و… می‌باشد.

این آزمون در دو سطح General SAT و Subject SAT برگزار می‌گردد. آزمون General SAT برای متقاضیانی مناسب است که قصد پذیرش از مراکز آموزشی را دارند اما آزمون Subject SAT مناسب داوطلبانی است که قصد پذیرش از دانشگاه‌های معتبر را دارند.

 

معرفی 17 منابع آزمون sat

 

1 کتاب کالج هیئت ( کتاب رسمی آزمون Sat به عنوان “کتاب آبی” یا “The Blue Book”)

این کتاب یکی از برترین کتاب‌های آمادگی برای آزمون SAT است. کتاب آبی به عنوان منبعی جامع برای راهنمای مطالعه رسمی SAT، توسط خود هیئت کالج تهیه شده می‌باشد. از آنجا که این کتاب از طرف خود سازندگان آزمون آمده است، نادیده گرفتن این منبع کار درستی نیست. علاوه بر این، کتاب آبی شامل مواد اولیه باکیفیت از جمله سوالات تمرینی، مفاهیم ریاضی، رویکردهای آزمون و…  است که به شما کمک می‌کند تا برای SAT آماده‌تر شوید.

خرید منابع آزمون sat

2 بررسی پرینستون 11 تست تمرین برای SAT و PSAT

این کتاب می‌تواند به عنوان مکملی پس از خواندن کتاب آبی مورد استفاده قرار گیرد. آزمایشات در این کتاب، راه مناسبی برای آمادگی شما در آزمون sat است. البته ناگفته نماند که بعضی از سوالات این کتاب کمی ساده‌تر از سوالات کتاب آبی می‌باشد؛ اما تمرین خوبی برای آمادگی قبل از آزمون شما است.

دانلود منابع آزمون sat

3- Barron’s SAT

این راهنما منعکس کننده انواع سوالات موجود در آزمون Sat است و شامل یک تست تشخیصی، چهار تست تمرینی کامل با پاسخنامه و توضیح تشریحی می‌باشد.

مباحث ریاضی آزمون sat

4- Vocabulary.com

این سایت مانند یک دیکشنری برای شما عمل می‌کند با این تفاوت که با قرار دادن کلمات، سوالات و فعالیت‌ها به صورت سیستماتیک، به شما طیف گسترده‌ای از معانی کلمات می‌آموزد و تفاوت‌های ظریف هر کلمه‌ای را که به شما آموزش می‌دهد. این سایت پس از دستیابی شما به تسلط، همچنان به تقویت آموخته‌هایتان می‌پردازد تا مطمئن شود که همه چیز در حافظه شما تازه است.

 

5- PWN SAT

سایت PWN در بردارنده مجموعه‌ای از کتاب‌ها و وبلاگ‌های مفید است و توسط یک معلم تدریس می‌شود. این راهنمایی‌ها از طریق تماس شخصی و عمومی صورت می‌گیرد و مطالب مختلفی از جمله موارد موجود در کتاب‌ها مورد تدریس قرار می‌گیرد. این راهنمایی‌ها برای آمادگی شما در آزمون Sat بسیار مفید است.

 

6- آکادمی khan

آکادمی خان به صورت ویدیویی سوالات مباحث ریاضی آزمون sat را برای شما تشریح می‌کند. مباحث این ویدیوها فراتر از مطالب گفته شده در کتاب آبی است و در موفقیت داوطلبان تاثیر زیادی دارد.

 

7- Magoosh.com

این سایت یک مکان عالی برای شروع آمادگی SAT، از طریق درس‌های ویدیویی است. بنابراین قبل از حل سوالات بزرگ، می‌توانید از آموزش‌های این سایت استفاده کنید. در این سایت صدها سؤال و تمرین وجود دارد که برخی از آن‌ها سخت‌تر از آن چیزی است که در روز آزمون مشاهده خواهید کرد. اما به طور کلی آمادگی قبل از آزمون را به صورت مطلوب برای داوطلبان فراهم می‌کند.

 

8- راهنمای کامل برای SAT Vocabulary

این کتاب 500 لغت اساسی و مهم در خصوص آزمون Sat را بیان می‌کند. همچنین در این کتاب 47 فصل به تعریف و نشان دادن کلمات واژگان SAT اختصاص یافته است. به علاوه 6 فصل به پاسخ دادن سوالات تکمیل جمله اختصاص یافته است و داوطلبان را با تکنیک‌های این نوع سوالات آشنا می‌کند.

 

منابع امتحان sat

9- اشتراک نیویورک تایمز

یکی از بهترین راه‌ها به منظور بهبود واژگان انگلیسی افراد، خواندن مطالب مختلف به این زبان است. این شیوه نه تنها واژگان افراد را قوی می‌کند بلکه در درک مطلب نیز موثر است. این ویژگی نیز می‌تواند افراد را در آزمون SAT راهنمایی کند. این منبع، از نوع نوشتار استفاده می‌کند و برای بهبود واژگان افراد متقاضی این آزمون و درک مطالب بسیار مفید است.

10-  Quizlet.com

این سایت با ساخت 10000 مجموعه مطالعه آماده به صورت فلش کارت، می‌تواند داوطلبان را در آمادگی برای این آزمون یاری کند. همچنین این مجموعه مطابق با مشخصات هیئت امتحان و مربیان در این زمینه، اقدام به ارائه خدمات می‌کند.

 

Reading workbook for the new SAT -11

این نسخه کتاب بر روی تست خواندن با سوالاتی از نمونه‌های جدید آزمون Sat، متمرکز شده است. درک مطلب، درک کلمات مورد استفاده در متن و تجزیه و تحلیل گرافیکی تمرینات بر اساس سه سطح دشواری از جمله ویژگی‌های این کتاب است. این منبع، دارای یک تست تشخیصی مفید و 3 تست تمرین خواندن کامل است. داوطلبی که بتواند به تمام سوالات سطح C پاسخ دهد، قطعا عملکرد خوبی در آزمون sat خواهد داشت. این کتاب کار نیز نکات مربوط به آزمون و مرور واژگان را ارائه می‌دهد.

Reading workbook for the new SAT منبع آزمون SATThe New SAT-1500 practice Question -12

در این کتاب بیش از 1500 سوال تمرین آورده شده است و این مزیت بزرگی برای داوطلبان به شمار می‌رود؛ چرا که آن‌ها را از فضای آنلاین و استفاده از DVDها دور می‌کند. این کتاب ویژگی‌های مفید دیگری از جمله، توضیحات دقیق و مفید برای پاسخ هر سوال به منظور کمک به داوطلبان برای درک مطالب، آموزش دستور زبان، ده‌ها تمرین‌ برای تقویت خواندن و نوشتن و… را به خود اختصاص داده است.

منابع آزمون sat

Master the sat 2015 -13

این منبع امتحانی به داوطلبان آزمون کمک می‌کند تا با بررسی‌های گسترده در زمینه آزمون Sat و انجام 9 آزمون تمرینی کامل برای تقویت مهارت‌های ریاضی، نوشتن و خواندن انتقادی و… خود را آماده این آزمون کنند.

 

BARON’S SAT 2400 -14

داوطلبانی که قصد کسب نمره فوق‌العاده بالا یا حتی عالی در آزمون SAT دارند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. این منبع با ارائه راهکارهای جدید و موثر مانند قانون خواندن ثالث و شمارش گرامر، متقاضیان را برای مقابله با دشوارترین سوالات آزمون SAT آماده می‌کند.

 

15- Longman the SAT Activator

یکی دیگر از منابع آزمون SAT کتاب Longman the SAT Activator می‌باشد. این کتاب با خزانه‌ای از لغات موردنیاز و کاربردی برای این آزمون، شما را آماده می‌کند.

 

16- The Critical Reader 2nd Edition-The complete guide to SAT reading

این منبع با هدف واضح و منظم ساختن قسمت‌های مهم و چالش برانگیز آزمون SAT تدوین شده است. این کتاب برای داوطلبانی که قصد افزایش نمره خود درآزمون SAT را دارند، بسیار مناسب است.

 

منابع آزمون ست

17- The Complete Guide to SAT Reading 4rd Edition

این منبع برای بررسی جامع مهارت‌های موردنیاز در آزمون طراحی شده است. این کتاب شامل تفکیک فصل به فصل انواع سوالات، توضیحات عمیق و مثال‌های متعدد، تکنیک‌های درک مطلب و شناسایی سریع و کارآمد اطلاعات کلیدی می‌باشد.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آزمون SAT

همان‌طور که می‌دانید، آزمون‌های بین‌المللی همچون آزمون SAT نیازمند پرداخت‌های ارزی به منظور ثبت ‌نام می‌باشند. سفیرپیمنت مفتخر است که به عنوان تیمی متخصص در زمینه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی خدمات ثبت‌ نامی این آزمون را برای شما انجام دهد. درصورت نظر و یا سوال در خصوص پرداخت از این طریق، آن را با ما به اشتراک گذارید.

 

سوالات متداول

۱- چگونه می‌توانم در این آزمون ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام آزمون SAT می‌توانید از کارشناسان کاشان‌پی کمک بگیرید.

۲- چگونه می‌توانم برای آزمون SAT حاضر شوم؟

برای آمادگی آزمون SAT باید از نمونه سوالات SAT، منابع این ازمون و تجربه افراد شرکت کننده کمک بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(3)
   
Army کاربر سایت ۰۸ تیر ۱۴۰۱

کتابایی که معرفی کردین مثلا همون کتاب آبی دارای درسنامه هم هست ؟

   
هستی کاربر سایت ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

سلام
می تونید شما برای من ثبت نام رو انجام بدید ؟
چوم خودم تلاش کردم و نتونستم

       
    تیم پشتیبانی کاربر سایت ۰۸ فروردین ۱۴۰۱

    با سلام و احترام
    لطفا از طریق پنل تیکت ارسال بفرمایید و کارشناسان سفیرپیمنت، انجام وظیفه می‌کنند