آموزش وریفای اکانت playeracutions

0 تا 100 آموزش وریفای اکانت playeracutions به صورت جامع

آخرین بروز رسانی:  ۱۶ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

سایت playerauctions یک بازار دیجیتال است که خریداران و فروشندگان محصولات بازی را به هم متصل می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۹ توسط علاقه‌مندان به بازی تأسیس و در نهایت به یک پلتفرم تجارت الکترونیک پیشرو برای تجارت محصولات بازی‌های مجازی تبدیل شد. سایت playerauctions برای خریداران به دلیل قیمت‌های پایین، تحویل سریع، تراکنش‌های ایمن و انتخاب عظیمی از محصولات به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل شده است همچنین این سایت برای فروشندگان، بازار دسترسی فوری به صد‌ها هزار خریدار از سراسر جهان را فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین مراحل استفاده از سایت playerauctions، تأیید هویت است. در ادامه این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش وریفای اکانت playerauctions می‌پردازیم.

 

تایید پرداخت playerauctions

 

وریفای و تأیید پرداخت به چه معناست؟

تأیید پرداخت چیست؟ سایت playerauctions برای جلوگیری از تقلب در پرداخت، گهگاه سفارش‌های فردی را بررسی می‌کند تا تأیید کند که شما به‌عنوان خریدار به‌صورت مجاز و قانونی خرید را انجام داده‌اید و از هویت جعلی استفاده نکرده‌اید.
به‌طور معمول، سفارش به صورت خودکار ظرف چند دقیقه ارسال می‌شود؛ با این حال، گاهی تیم مطابقت پرداخت‌های این شرکت برای تأیید هویت شما به اطلاعات بیشتری نیاز دارد. این اطلاعات بیشتر ممکن است شامل یک تماس تلفنی، یک کپی از یک کارت شناسایی معتبر دولتی (مانند گواهینامه رانندگی، گذرنامه) و یا رسید پرداخت باشد.

 

وریفای اکانت playerauctions چگونه انجام می‌شود؟

در ادامه به‌صورت جزئی به سراغ آموزش وریفای اکانت playerauctions می‌رویم. اگر در راستی‌آزمایی پرداخت گیر کرده‌اید، باید‌ایمیلی دریافت کرده باشید. برای تأیید صحت باید به این‌ایمیل با مدارک درخواستی پاسخ دهید.

گاهی اوقات ممکن است این ایمیل در پوشه هرزنامه تمام شود، بنابراین اگر ایمیل را نمی بینید، لطفاً پوشه را بررسی کنید.

 

وریفای و تأیید پرداخت چقدر طول می‌کشد؟

پس از دریافت اطلاعات شما، معمولاً حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا اسناد شما به‌صورت دستی بررسی شوند. گاهی به دلیل هجوم درخواست‌های پشتیبانی ممکن است بررسی کمی بیشتر طول بکشد. در صورت طولانی شدن زمان، می‌توانید سفارش خود را لغو کرده و گزینه پرداخت دیگری را امتحان کنید.

 

آموزش وریفای اکانت playeracutions

 

آموزش وریفای اکانت playerauctions

 

شما باید برای تأیید سفارش و تأیید هویت خود، چند سند و مدرک را ارائه دهید. در صورتی که مایل به ارائه این اطلاعات نیستید، می‌توانید از روش‌های پرداخت جایگزینی استفاده کنید که معمولاً برای تکمیل نیازی به تأیید ندارند.
مدارکی که ممکن است از شما خواسته شود ارسال کنید عبارتند از:

 

  • یک عکس واضح و رنگی از کارت شناسایی عکس‌دار و صادر شده توسط دولت (گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا سایر کارت‌های شناسایی)
  • یک سلفی واضح در حالی که‌شناسه را در کنار صورت خود نگه داشته‌اید. لطفاً مطمئن شوید که تصویر واضح است و عکس تار نیست، صورت شما مسدود نشده است و تمام اطلاعات روی‌شناسه و کارت خوانا و قابل مشاهده است.
  • عکسی از جلوی کارت استفاده شده برای این تراکنش (پرداخت‌های بانکی). شماره کارت را به جز چهار رقم آخر آن، بپوشانید. همچنین مطمئن شوید که نام بانک، نام شما و تاریخ انقضای کارت نیز قابل مشاهده باشد.اگر این اطلاعات در پشت کارت شما وجود دارد، باید عکس آن را با کد امنیتی مسدود شده نیز ارائه دهید.
  • تصویری از رسید پرداخت شما (پرداخت‌های بانکی).

    در مرورگر خود یا از طریق یک برنامه تلفن همراه وارد حساب بانکی آنلاین خود شوید. از کل صفحه تراکنش یک اسکرین‌شات بگیرید (از دوربین برای عکس گرفتن از تلفن یا‌مانیتور خود استفاده نکنید) و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات زیر قابل مشاهده است:

  • نام بانک
  • چهار رقم آخر کارت

 

  • جزئیات تراکنش: مبلغ، تاریخ معامله، نام تاجر و وضعیت.روی قسمت جزئیات کلیک کنید تا تمام اطلاعات قیمت نمایش داده شود. اگر جزئیات در یک اسکرین‌شات قرار نمی‌گیرند، می‌توانید چندین اسکرین‌شات از صفحه جزئیات تراکنش را ارسال کنید.
  • تصویری از حساب رمزنگاری شما (پرداخت‌های رمزنگاری شده). از صفحه حساب رمزنگاری خود یک اسکرین‌شات بگیرید و مطمئن شوید که نام، آدرس‌ایمیل، نام ارائه‌دهنده حساب و آدرس تراکنش با PlayerAuctions قابل مشاهده است. از دوربین برای عکس گرفتن از گوشی یا مانیتور خود استفاده نکنید.

 

این اسناد را در قالب JPEG در پاسخ به‌ایمیلی که دریافت کرده‌اید، پیوست کنید.

 

آموزش وریفای اکانت playerauctions بدون دریافت‌ ایمیل

 

اگر نمی‌توانید یک‌ایمیل تأیید برای ثبت‌نام دریافت کنید، لطفاً موارد زیر را انجام دهید:

  • پوشه spam‌ ایمیل خود را بررسی نمایید.
  • روی گزینه “Resend your verification email” کلیک کنید.

موارد بالا جواب نداد، با کلیک بر روی Change your email address از یک آدرس‌ ایمیل جدید استفاده کنید.
اگر همه روش‌ها شکست خورد، با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

 

جمع‌بندی

سایت playerauctions برای افراد اهل بازی‌های مجازی یک سایت آشنا است. خریداران و فروشندگان محصولات بازی‌های مجازی توسط این سایت به یکدیگر متصل می‌شوند. در این مقاله به آموزش وریفای اکانت playerauctions پرداختیم. همان‌طور که اطلاع دارید خرید و فروش محصولات مربوط به بازی در این سایت از طریق روش‌های پرداخت بین‌المللی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و شما برای استفاده از امکانات این سایت به پی‌پال و یا سایر روش‌های معتبر پرداخت جهانی نیاز دارید. با توجه به تحریم‌های موجود برای ایران در این حوزه، شما می‌توانید افتتاح و ریفای حساب پی‌پال خود را به کاشناسان سفیرپیمنت بسپارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *