ویزا کارت گلد

ویزا کارت گلد چیست و چه مزایایی دارد؟

آخرین بروز رسانی:  ۱۷ فروردین, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

از محدودیت‌های موجود روی ویزا کارت‌های معمولی خسته شده‌اید و می‌خواهید به سراغ ویزا کارت طلایی یا همان ویزا کارت گلد بروید؛ اما درباره‌ی آن اطلاعاتی در دست ندارید؟! پس با ما همراه باشید.

ویزا کارت چیست؟

visa مهمترین شرکت در جهان در سرویس کارت‌های پرداخت است. ویزا یک شرکت آمریکایی است که در سال 1958 به عنوان زیرمجموعه بانک آمریکا تأسیس شد.

به طور دقیق، VISA یک بانک نیست، بلکه یک واسطه است. مأموریت آن صدور کارت‌ها و سایر سیستم‌های پرداخت با پشتوانه حساب در هر بانک در کره زمین است و روش‌هایی را برای کارکردن این کارت‌ها در هر نقطه از جهان اجرا می‌کند. به این ترتیب، شما و صاحب مغازه ای که در آن خرید می‌کنید، برای انتقال پول نیازی به مشتری یک بانک بودن ندارید.

VISA دارای چهار مرکز عملیاتی در سراسر جهان است: دو مرکز در ایالات متحده، یکی دیگر در لندن و آخرین مرکز در سنگاپور است. هر چهار مرکز هماهنگ اما مستقل هستند. این بدان معناست که در صورت عدم توقف کار هر یک از آنها، عملیات کارت شما همچنان بدون هیچ مشکلی پردازش می‌شود.

این شرکت ادعا می‌کند که در بیش از 200 کشور جهان حضور دارد و بیش از 65000 عملیات در ثانیه را انجام می‌دهد. با کارت‌های آنها نه تنها می‌توانید پرداخت کنید، بلکه می‌توانید پول نقد را از دستگاه‌های خودپرداز برداشت کنید.

ویزا کارت گلد

ویزا کارت طلایی

ویزا کارت طلایی یک برنامه‌ی سرمایه گذاری است. این برنامه برای شهروندان ثروتمند خارجی است که می‌خواهند با سرمایه گذاری مقدار قابل توجهی از پول یا خرید ملک در کشوری خاص اقامت بگیرند.

در صورت درخواست ویزا کارت طلایی، شما و اعضای نزدیک خانواده (همسر و فرزندان) مجوز اقامت دریافت خواهید کرد که تا زمانی که سرمایه گذاری را حفظ کنید، می‌تواند به طور نامحدود تمدید شود.

در بیشتر موارد، هیچ الزامی برای حضور واقعی در کشوری که ویزای طلایی را صادر کرده است وجود ندارد. این بدان معنی است که شما تا زمانی که لازم نشود نیاز نیتس به کشور دیگری نقل مکان کنید.

پیشنهاد مطالعه: مسترکارت گلد

تفاوت بین ویزا کارت گلد و کلاسیک چیست؟

شرایط و مزایای مرتبط، تفاوت بین کارت‌های طلایی و کلاسیک است. واجد شرایط بودن یک یا دیگری معمولاً به درآمد ماهانه شما بستگی دارد. بانک‌ها و مؤسسات مالی مسئول تعیین محدوده درآمد ماهانه برای واجد شرایط بودن ویزا کارت گلد یا کلاسیک هستند.

کارت‌های طلایی همچنین دارای مزایای دیگری مانند پوشش بیشتر برای سفر، از دست دادن چمدان و بیمه عمر و مزایایی مانند دسترسی به سالن‌های VIP فرودگاه، تبلیغات، تخفیف‌ها، پاداش‌ها و برنامه‌های امتیاز هستند.

ویژگی‌های ویزا کارت گلد چیست؟

ویزا کارت طلایی دارای ویژگی‌هایی است که راحتی را برای دارندگان کارت فراهم می‌کند:

در 24 ساعت شبانه‌روز با انتخاب فوری پین در دسترس است

در هر کجای دنیا پذیرفته می‌شود. ویزا کارت گلد در میلیون‌ها فروشگاه در سرتاسر جهان پذیرفته می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که در هر مکانی و در هر زمان از آن استفاده کنید.

دسترسی به امتیازات و مزایا، تخفیف‌ها و جوایز ویزای جهانی منتخب را فراهم می‌کند.

دارنده ویزا کارت گلد امکان دسترسی به خدمات اضطراری بین‌المللی را دارد.

تعویض کارت به صورت اضطراری انجام می‌شود.

شامل پیش‌پرداخت نقدی اضطراری است.

ویزا کارت گلد برای تمام هزینه‌های سفر، تفریح ​​و سایر هزینه‌های شما قدرت خرج کردن را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید موجودی خود را به طور کامل هر ماه پرداخت کنید، این کارت ایده‌آل است. برای درخواست باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید و مشتری فعلی با درآمد منظم باشید.

هزینه سالانه

هزینه سالانه 75 پوند برای ویزا کارت طلایی دریافت می‌شود. شما همچنین می‌توانید یکی از اعضای خانواده، شریک زندگی یا دوست نزدیک خود را به عنوان دارنده کارت اضافی با هزینه سالانه 35 پوند انتخاب کنید.

تسویه حساب مستقیم

این کارت هر ماه به طور کامل با بدهی مستقیم تسویه می‌شود. بیانیه‌ای که جزئیات تراکنش‌ها و موجودی باقی‌مانده را نشان می‌دهد به صورت ماهانه صادر شده و این مبلغ به طور خودکار چند روز پس از دریافت صورت حساب به حساب معرفی شده شما واریز می‌شود. اگر این پرداخت را از دست بدهید، مشمول بهره و هزینه می شوید.

خرید آنلاین امن

وقتی در حال خرید آنلاین هستید، ممکن است لازم باشد تأیید شود که واقعاً شما از ویزا کارت گلد خود استفاده می‌کنید. این مورد برای حفظ امنیت کارت شما است.

پرداخت‌های بدون تماس

کارت برای پرداخت‌های بدون تماس فعال است. وقتی تراکنش کمتر از 100 پوند است، می‌توانید انتخاب کنید که نماد بدون تماس را لمس کرده و پرداخت کنید.

استفاده از کارت خود در خارج از کشور

خدمات نقدی اضطراری: (ممکن است هزینه اعمال شود) اگر ویزا کارت طلایی شما در خارج از کشور مفقود یا دزدیده شد، می‌توانید از خدمات نقدی اضطراری (تا سقف 5000 دلار آمریکا – مشروط به محدودیت اعتباری موجود) و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته و 7 روز هفته استفاده کنید.

سقف اعتبار بالاتر

شما می‌توانید با ویزا کارت طلایی محدودیت بیشتری برای خریدهای مورد نیاز و مناسب خود داشته باشید.

AirRefund، یک سرویس بسیار مفید در سفرهای شما

چند بار با مشکلات غیرمنتظره سفر هوایی مواجه شده‌اید؟ با استفاده از خدمات بازپرداخت ویزا کارت گلد خود، می‌توانید برای دریافت غرامت اقتصادی که مستحق دریافت آن هستید، ادعایی ارائه دهید.

شامل بیمه همراه رایگان

ویزا کارت گلد با بیمه حوادث با پوشش بالاتر نسبت به کارت‌های اعتباری استاندارد ارائه می‌شود.

در آخر نیز باید بدانید که ویزا یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های پردازش پرداخت در جهان است که معروف‌ترین شعار خود را «هرجا که بخواهید است» را مناسب می‌سازد. هر کسی که دارای ویزا کارت گلد است، احتمالاً در هر کجای دنیا که کارت اعتباری دریافت می‌کند، می‌تواند از کارت خود استفاده کند. اگرچه ویژگی‌های اصلی کارت اعتباری شما، از جمله هرگونه کارمزد، پاداش، جوایز خوش‌ آمدگویی یا پیشنهادات توسط بانک صادرکننده تعیین می‌شود اما هر ویزا کارت بسته به سطح آن، مزایایی را ارائه می‌کند. اغلب این مزایا می‌توانند در هزینه شما صرفه‌جویی کرده و هنگام مسافرت، خرید و یا خارج از منزل، آرامش خاطری را برای شما فراهم کنند.

مزایای ویزا کارت گلد

ویزا کارت گلد مزایای منحصر به فرد زیادی را دارد که این مزایا در انتخاب مشتریان و کاربران این نوع کارت‌ها بسیار موثر است. در ادامه تعدادی از مزایای برجسته این کارت‌ را برای شما خواهیم گفت:

کمک های اضطراری جهانی

اگر کارت ویزای خود را گم کرده اید؛ ممکن است ویزا بتواند حساب شما را مسدود کند، یک کارت جایگزین ارسال کرده و پول نقد اضطراری به شما ارائه دهد. این موضوع همچنین در زمان سرقت کارت بانکی نیز کمک شایانی به شما کرده و سریعا موجب مسدودیت حساب شما می‌شود.

راهنمای سفر

دسترسی رایگان به طیف وسیعی از مشاوره‌های پزشکی و حقوقی برای دارندگان ویزا کارت گلد وجود دارد. شما می‌توانید با در دست داشتن این کارت از خدمات مختلف رزرو هتل، پرداخت هزینه‌های خرید، اجاره ماشین، حمل‌ونقل و … استفاده کنید. همچنین بیمه‌ای برای ارسال با تاخیر وسایل و چمدان‌های شما وجود دارد که برابر 1000 CHF در یک سال و پس از 24 ساعت می‌باشد.

شبکه جهانی خودپرداز

در صورت نیاز می‌توانید با در اختیار داشتن این کارت به سادگی پول نقد دریافت کنید. کارت ویزای گلد شما در بیش از 1.9 میلیون مکان خودپرداز در سراسر جهان پذیرفته می‌شود. این موضوع سبب می‌شود دسترسی شما به کلیه‌ی خدمات بانکی در سراسر جهان برقرار باشد.

پیشنهاد مطالعه: ویزا کارت پیش پرداخت

ویزا کارت گلد

خدمات سفیرپیمنت در این حوزه

در صورتی که تصمیم شما برای خرید این کارت و استفاده از خدمات و مزایای آن قطعی شده است، می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی تیم سفیرپیمنت نسبت به خرید ویزا کارت طلایی خود اقدام کنید. سفیرپیمنت به عنوان مجموعه‌ای متخصص در این زمینه نه تنها عملیات خرید و صدور ویزا کارت طلایی شما را انجام می‌دهد، بلکه شما را از ماهیت انواع ویزاکارت آگاه می‌کند. چنانچه در زمینه کارت های اعتباری ویزا کارت و یا نحوه خرید آن‌ها سوالی دارید، می‌توانید کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نتیجه

همان‌طور که گفته شد، ویزا کارت نوعی کارت ارزی است که شما را به بانک‌های جهانی متصل می‌کند. ویزا کارت طلایی یا گلد از جمله خدمات ویزا است که امکانات بسیاری را برای شما فراهم می‌کند.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *