بررسی کامل نکات آموزش وریفای حساب Z2U

بررسی کامل نکات آموزش وریفای حساب Z2U

آخرین بروز رسانی:  ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

اگر یک گیمر واقعی هستید حتماً اسم سایت Z2U به گوشتان خورده است. Z2U پلتفرمی است که سعی دارد یک محیط تجاری آزادانه و قابل‌اعتماد را بین گیمر‌ها ایجاد کند. این سایت یک بازار قانونی است که در آن می‌توانید انواع حساب‌ها و ارز‌های درون بازی را خریداری کنید. یکی از مواردی که مشروعیت Z2U را تأیید می‌کند، ترافیک بالای آن است. وب‌سایت Z2U عمدتاً به دلیل قیمت‌های ناچیز و طیف گسترده بازی‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهد، شناخته شده است. اگر قصد افتتاح و وریفای حساب در این سایت را دارید در این مطلب از سایت سفیرپیمنت که به آموزش وریفای حساب Z2U می‌پردازد، ما را همراهی کنید.

 

ساخت اکانت در سایت Z2U

خوشبختانه ساخت حساب کاربری در این سایت بسیار راحت است و هیچ دردسر خاصی ندارد. شما می‌توانید با ورود به سایت Z2U به راحتی فرایند ساخت اکانت را انجام دهید.
بعد از ورود به سایت، دکمه قرمز رنگ “CREATE ACCOUNT” را انتخاب کنید.

 

آموزش وریفای حساب Z2U

 

در این مرحله، داخل کادر شماره ۱ یک آدرس‌ ایمیل معتبر و فعال را بنویسید. کادر شماره ۲ مربوط به کد معرفی است و پر کردن این کادر ضرورتی ندارد. در کادر ۳ نیز اعداد نمایش داده شده را وارد کرده و بعد گزینه “SEND VERIFICATION EMAIL” را بزنید.

 

آموزش وریفای حساب Z2U

 

بعد از انتخاب این گزینه برای ادرس ایمیلی که وارد کرده بودید یک‌ ایمیل حاوی لینک ارسال می‌شود که باید روی لینک کلیک کنید.
با انتخاب لینک، صفحه‌ای مشابه صفحه زیر برای شما باز می‌شود. در این قسمت شما باید یک یوزرنیم یا نام کاربری، پسورد یا رمز عبور، نام و نام خانوادگی، کشور و شماره تماس خود را وارد نمایید.

 

سایت Z2U

 

تا این مرحله به آموزش ساخت حساب کاربری Z2U پرداخته شد. در ادامه آموزش وریفای حساب Z2U را بیان می‌کنیم.

 

در سایت Z2U چگونه مراحل تأیید یا وریفای فروشنده را تکمیل کنیم؟

برای اینکه به‌عنوان یک فروشنده تأیید شده فعالیت داشته باشید، باید یک سلفی از خود در حالی که شناسه عکس خود را در دست دارید، آپلود کنید. به «My Account» و سپس «Verification» بروید. عکس خود را آپلود کرده و برای ارسال آن روی “Confirm” کلیک کنید. متخصصین حساب Z2U درخواست شما را ظرف ۲ روز بررسی خواهند کرد. هنگامی که‌شناسه عکس شما تأیید شد، صفحه تأیید وضعیت به‌عنوان تکمیل شده نمایش داده می‌شود.

 

چرا هنگام خرید در Z2U باید هویت خود را تأیید کنیم؟ وضعیت “Auditing” یا حسابرسی چیست؟

آموزش وریفای حساب Z2U فقط مربوط به فروشندگان در این سایت نیست و اگر شما قصد خرید از این سایت را دارید باید هنگام خرید و ثبت سفارش، تأیید هویت انجام دهید. سؤالی که اکثر افراد هنگام خرید از این سایت می‌پرسند این است که چرا سفارش من گزینه Auditing یا حسابرسی را نشان می‌دهد؟ برای پاسخ به این سؤال باید چند جنبه را در نظر بگیریم:
شرکت Z2U در مناطقی که مشمول مقررات مبارزه با پول شویی (AML) هستند، تجارت می‌کند. به این ترتیب، این شرکت به همکاری با مقامات برای تقویت و تنظیم اقدامات و مکانیسم‌های نظارت داخلی با توجه به الزامات استاندارد‌های بین‌المللی و قوانین و صلاحیت محلی قابل اجرا، کاملاً متعهد است.
علاوه‌بر اطمینان از ارائه خدمات واقعی توسط فروشنده، Z2U همچنان باید در تراکنش‌ها جدی باشد و از بروز فعالیت‌های غیرقانونی جلوگیری کند. زمانی که سیستم متوجه برخی از فعالیت‌های مشکوک شود، ممکن است سفارش شما به وضعیت “حسابرسی” تغییر کند؛ مثلاً زمانی که محصول سفارشی شما قیمت بالایی دارد (بیش از ۱۰۰ دلار)، آدرس IP تغییر کرده است، در مدت زمان کوتاه خرید‌های مکرر انجام داده‌اید، مشخصات رسید با مشخصات ثبت‌شده مطابقت ندارد یا به پرونده غیرمجازی مرتبط است. رایج‌ترین مشکل این است که برخی از کودکان پول والدین خود را دزدیده و بدون اجازه چیزی می‌خرند. Z2U به‌عنوان یک پلتفرم تجارت محصولات بازی، باید مراقب این موضوع باشد.
به دلیل بروز این‌گونه مشکلات در هنگام خرید و فروش در سایت Z2U، آموزش وریفای حساب Z2U برای شما مفید خواهد بود.

 

چگونه حسابرسی را کامل کنیم؟

Z2U یک‌ ایمیل حسابرسی به ایمیل کاربری شما ارسال می‌کند. شما باید به آن‌ ایمیل ریپلای زده و پاسخ بدهید یا از‌ ایمیل پرداخت برای ارسال پیام به support@z2u.com استفاده کنید. برای برخی از فعالیت‌های پرخطر، ممکن است لازم باشد برای تأیید، کارت شناسایی و عکس چهره خود را ارائه دهید. عکس باید واضح باشد و نام و چهره شما را نشان دهد. برای محافظت از حریم خصوصی خود، لطفاً اطلاعات مهم (شماره شناسایی، آدرس و سایر مشخصات شخصی) را بپوشانید و این جمله را روی عکس علامت بزنید: “فقط برای تأیید هویت در Z2U، استفاده‌های دیگر ممنوع خواهد بود.”

 

جمع‌بندی

وب‌سایت Z2U یک سایت قانونی برای افراد علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای و گیمر‌ها است. در این سایت شما می‌توانید به خرید و فروش انواع حساب و ارز‌های درون بازی بپردازید. برای فعالیت در این سایت چه به‌عنوان فروشنده و یا خریدار نیاز به تأیید هویت خود دارید؛ در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش وریفای حساب Z2U پرداختیم و مراحل انجام تأیید هویت را با جزئیات بیان کردیم.
پرداخت در سایت Z2U همانند سایر سایت‌های خارجی فقط از طریق روش‌های پرداخت بین‌المللی امکان‌پذیر است. این روش‌های پرداخت در ایران به‌راحتی قابل دسترس نیستند و این موضوع برای اکثر افراد ایرانی مشکل ایجاد می‌کند. سفیرپیمنت با شعار سفیر شما در خدمات ارزی، آماده ارائه هر گونه خدمات در حوزه پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی به هموطنان است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *