معرفی سایت Z2U

معرفی کامل وبسایت Z2U

آخرین بروز رسانی:  ۹ مرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  5 دقیقه

اگر در حوزه بازی و گیم مشغول به فعالیت باشید حتماً نام G2G، Igvault و… را شنیده‌اید. در این نوشته قصد داریم به معرفی یکی از برترین موارد مشابه در این حوزه یعنی Z2U بپردازیم. بنابر درخواست زیاد کاربران در این مقاله سعی کرده‌ایم مهم‌ترین موارد در زمینه معرفی سایت Z2u را مورد بررسی قرار داده و در انتها، ارزش فعالیت در این سایت را بسنجیم. اگر به فعالیت در حوزه کسب درآمد از بازی کردن علاقه دارید حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سایت Z2U

Z2U.com یک بازار دیجیتال و پلتفرم تجارت رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید خدمات و محصول بازی را دریافت کنید. در این سایت می‌توانید اکانت بازی، گیفت کارت و ارز بازی را خرید و فروش کنید. کاربران می‌توانند علاوه بر خرید و فروش گیفت کارت و ارز بازی، اسکین بازی و کوچینگ بازی را نیز دریافت نمایند.

ویژگی‌های سایت Z2U

پس از معرفی سایت Z2U بهتر است برای استفاده، ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بازارهای دیجیتال

تمام فرایندها در این سایت به صورت دیجیتال و بدون دخالت هیچ مرکز یا سازمانی اتفاق می‌افتد؛ بنابراین می‌توانید مبادلات خود را در هر لحظه و موقعیتی انجام دهید.

امکان کسب درآمد دلاری

سایت Z2U بستری را فراهم کرده است که با استفاده از آن بتوانید موارد کسب شده در بازی را برای فروش در این پلتفرم قرار دهید. پس از به فروش رساندن محصول، درآمد دلاری شما از طریق روش‌های ذکر شده در قسمت‌های بعد قابل برداشت و نقد کردن آن توسط سفیرپیمنت فراهم شده است.

z2u

خرید و فروش اقلام بازی

این سایت تمام تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز گیمرها در زمینه موارد مربوط به بازی کرده است؛ به همین دلیل می‌توانید به موارد دلخواه خود در زمینه بازی‌های مختلف دست یابید.

ردیابی دقیق زمان تحویل

با استفاده از این ویژگی شما قادر خواهید بود تمام مراحل برای انتقال محصول را رویت کنید و از این طریق از زمان رسیدن اقلام خود، آگاه شوید. در معرفی سایت Z2U ، این ویژگی بسیار مهم جلوه داده شده است.

 

سایت Z2u

ایمن برای استفاده

Z2U ادعا می‌کند از حریم خریدار و فروشنده به شکل کامل حفاظت می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی جهت مبادلات پول یا اطلاعات از خدمات سایت Z2U استفاده کنید.

پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته

پشتیبانان این سایت در تمام طول هفته به صورت آنی پاسخگوی شما خواهند بود و نیازی به ارسال تیکت و انتظار برای پاسخ‌دهی نخواهید داشت.

در مجموع برای معرفی سایت Z2U می‌توان گفت این پلتفرم دارای ردیابی دقیق زمان تحویل است که به همین دلیل خریداران از زمان رسیدن اقلام خود مطلع می‌شوند. استفاده از آن بی‌خطر است و 100٪ محافظت از فروشندگان و خریداران را فراهم می‌کند؛ علاوه بر این، سایت دارای پشتیبانی آنلاین ۲۴/۷ است، بنابراین کاربران می‌توانند خدمات خود را دریافت کنند و در هر زمان با آن‌ها تماس بگیرند.

 

Z2U

خدمات سایت Z2U

همان‌طور که در قسمت‌های قبل به آن پرداخته شد، Z2U تمام تلاش خود را برای فراهم کردن تمام موارد مربوط به بازی نموده است؛ با این حال از مهم‌ترین خدمات سایت Z2U به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • خرید و فروش آیتم‌های درون بازی
  • ارز بازی‌ها
  • حساب‌های بازی
  • مربیگری بازی
  • پوسته‌های بازی
  • کارت‌های هدیه ایمن
  • و…

کمترین قیمت از هزاران فروشنده معتبر، پرداخت ایمن یا برداشت با پی پال، اسکریل، کارت‌های اعتباری و… از دیگر خدماتی است که در معرفی سایت Z2U قابل‌ذکر است.

خدمات سیفرپیمنت برای سایت Z2U

سفیرپیمنت امکان پرداخت و نقد کردن درآمد دلاری سایت Z2u را برای شما فراهم کرده است. نقد کردن سایت Z2u از طریق حساب پی پال قابل انجام می‌باشد. لازم به ذکر است در صورت نداشتن حساب پی پال، می‌توانید از حساب‌های موجود در مجموعه استفاده کنید و پس از انتقال درآمد، معادل ریالی آن را در ایران دریافت کنید. برای ثبت سفارش در این زمینه می‌توانید به پنل سفیرپیمنت مراجعه کنید.

جمع‌بندی

Z2u یکی از برترین پلتفرم‌های مبادلات مربوط به گیم است. این سایت در سال‌های اخیر با فراهم کردن ویژگی‌های بی‌بدیل توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در بین گیمرها کسب کند. امکان کسب درآمد از این سایت یکی از برترین ویژگی‌هایی است که ایرانیان را مجذوب خود می‌کند. شما پس از ثبت‌نام در این سایت و درآمدزایی می‌توانید آن را از طریق سفیرپیمنت به عنوان یکی از مطرح‌ترین صرافی‌های آنلاین نقد نمایید. لازم به ذکر است مجموعه امکان پرداخت در این سایت را نیز برای گیمرها فراهم کرده است.
امیدواریم با استفاده مقاله معرفی سایت Z2U گامی در راستای ارتقای اطلاعات شما برداشته باشیم.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *