معرفی سایت italki به‌صورت جامع

معرفی سایت italki به‌صورت جامع

آخرین بروز رسانی:  ۷ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  9 دقیقه

این پلتفرم وب‌سایتی است که در آن آموزش زبان انجام می‌شود و اساتید می‌توانند با کمک این سایت زبان‌های مختلف را آموزش دهند. اعضای این سایت ارزشمند اکنون به نزدیک به سه میلیون نفر می‌رسد که عضوهای آن اغلب با هدف یادگیری زبان از یک فرد متخصص یا معمولی به سایت دسترسی پیدا می‌کنند. در این مقاله به معرفی سایت italki،هدف سایت ای تاکی و مزایای این وب سایت خواهیم پرداخت.

بیشتربخوانید: کسب درآمد دلاری با آموزش تدریس زبان در italki

معرفی سایت italki

ای تاکی یک پلتفرم آموزش زبان است که مربیان می‌توانند به‌صورت فریلنسری به افزایش مهارت زبان‌آموزان بپردازند. این سایت بیش از سه میلیون عضو دارد و اکثر اعضای این سایت در حال گذراندن دوره‌های مختلف باهدف یادگیری زبان مدنظر خود هستند.
italki سه نوع خدمات ارائه می‌دهد:
‌ تدریس توسط معلمانی که دارای مدرک معتبر هستند و به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کنند و قیمت آنها مناسب است.

  •  آموزش به‌وسیله مربیانی که دارای مدارک معتبر نیستند و قیمت کمتری نسبت به نوع اول نشان می‌دهند.
  • امکان گفتگو و چت رایگان در سایت italki

اگر علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری هستید، می‌توانید یک معلم اختصاصی خوب استخدام کنید یا از دو خدمات دیگر سایت ای تاکی که در بالا گفته شد در سایت استفاده کنید. ازآنجایی‌که امکان یادگیری زبان وجود دارد، سایت دارای گزینه آموزش نیز خواهد بود و کاربران می‌توانند به ‌عنوان مدرس وارد سایت شوند و با یادگیری زبان مورد علاقه خود کسب درآمد کنند. روند ثبت نام و شروع کار چندان دشوار نیست و آنچه در زیر می‌خوانید به شما در شروع کار با italki کمک می‌کند.

 

انواع زبان‌ها و هزینه آن‌ها در italki

 

انواع زبان‌ها و هزینه آن‌ها در italki

اکنون می‌دانید سایت italki چیست و در واقع چه کاری انجام می‌دهد، اطلاعاتی در مورد زبان‌های آموزش‌ داده ‌شده است در این وب‌سایت قیمت کلاس‌ها به‌صرفه هستند. مسلماً، تنوع زبان‌های ارائه شده توسط وب‌سایت Italki در هیچ جای دیگری قابل‌مشاهده نیست. در این سایت می‌توانید کشور، جنسیت و سن معلم را انتخاب کنید. این ویژگی باعث افزایش رضایت مردم از سایت شده است.در سایت ای تاکی هر مدرس هزینه مخصوص به خود را دارد و بنابراین هزینه‌ها قابل‌ تغییر نیستند. به ‌عنوان‌ مثال، برای آموزش اسپانیایی، می‌توانید معلمانی را پیدا کنید که کلاس‌های آنها 50 دلار در ساعت است و سایر معلمان ممکن است 4-9 دلار در ساعت هزینه کنند. قیمت‌ها در درجه اول بر اساس تقاضا و عرضه مربیان است. برخی از اساتید در این سایت کلاس‌های رایگان برگزار می‌کنند.

 

انواع مربیان در سایت ای تاکی

 

انواع مربیان در سایت ای تاکی

در حال حاضر، معلمان در italki به دودسته تقسیم می‌شوند: معلمان حرفه‌ای و معلمان عمومی.
معلمان حرفه‌ای حداقل یکی از ویژگی‌های زیر را دارند که قبلاً توسط کارکنان Italki تأیید شده است:

  • تجربه تدریس حرفه‌ای در مدرسه، دانشگاه یا مؤسسه زبان
  • آموزش عالی آموزشی
  • گواهی تدریس

استادان خصوصی، افرادی هستند که زبان مادری خود را آموزش می‌دهند یا به سطح بالای از یک زبان رسیده‌اند که امکان تدریس برایشان فراهم شده است. معلمان حرفه‌ای ممکن است تجربه زیادی در تدریس داشته باشند و حتی برنامه‌های تازه‌ای را برای یادگیری زبان ارائه دهند، اما قطعاً زبان آموزان باید هزینه بیشتری برای کلاس‌های خود بپردازند. مربیان عمومی برای آموزش زبان محاوره‌ای بهتر هستند. به‌طورکلی، تقسیم‌بندی مدرسان بر اساس مدارکشان تصمیم درستی نیست، بسیاری از معلمان ممکن است دنبال‌کنندگان بیشتری داشته باشند؛ بنابراین، اگر تصمیم به شروع کار در این سایت دارید، تا حد امکان خود را محدود نکنید و استاد مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.

 

هدف سایت italki

 

هدف سایت italki

این یک واقعیت است که با کمک اینترنت، یادگیری و آموزش زبان آسان‌تر از قبل خواهد شد، درحالی‌که پیوندهای فرهنگی بین کشورها برقرار شده و بسیاری از مردم عاشق یادگیری زبان هستند. با italki در کشورهای دیگر، هرکجا که هستید می‌توانید زبانی را یاد بگیرید یا آموزش دهید. این سایت همچنین به معلمان این امکان را می‌دهد که از طریق آموزش زبان، دلار کسب کنند. به همین دلیل است که این سایت اکنون به یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها در صنعت آموزش زبان تبدیل شده است سایت آی‌ تاکی اکنون زبان‌های زیادی را آموزش می‌دهد. این جالب است که بدانید می‌توانید در این سایت، هم بیاموزید و هم تدریس نمایید. شاید شما به زبانی تسلط دارید بنابراین می‌توانید با خدمات این سایت به تدریس خصوصی پرداخته و مدرس زبان باشید همچنین درصورتی‌که تمایل به آموختن زبان دیگری دارید، این سایت آموزش‌های لازم را در اختیار شما خواهد گذاشت .

 

درآمد دلاری را از Italki دریافت کنید و نقد کنید

 

درآمد دلاری را از Italki دریافت کنید و نقد کنید

همان‌طور که قبلاً گفتیم، هر مربی می‌تواند مقدار قیمت موردنظر خود را در سایت Italki تعیین کند. دانشجویان این مبلغ را در سایت واریز می‌کنند و سایت این مبلغ را به مربیان پرداخت می‌کند. دریافت و انتقال پول به دلیل عدم دسترسی به ‌حساب‌های بانکی در ایران مشکل‌ساز است. برای استفاده ارزی از درآمد خود می‌توانید از خدمات سفیر پیمنت استفاده کنید.

 

مزایای آموزش زبان در italki چیست؟

در قسمت‌های بالا به معرفی سایت italki پرداختیم. در این قسمت قصد داریم به مزایای آموزش زبان در بپردازیم.
مزایای سایت italki عبارت‌اند از:

  1. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برخلاف روش‌های سنتی یادگیری، می‌توانید بدون اجاره مکانی برای تحصیل، هزینه آموزش آنلاین را پرداخت کنید و در هرجایی درآمد کسب کنید.
  2. با بیش از پنج میلیون عضو، می‌توانید تاحدامکان زبان‌آموزان را در iTalki بیابید که یک مزیت بزرگ نسبت به فرمت سنتی است.
  3. نکته مهم و جالب این است که می‌توانید زمان تدریس را با برنامه‌های زندگی خودتنظیم کنید، مثلاً اگر شب‌ها برای تدریس مرخصی دارید، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و از زمان دیگر خود به‌ خوبی استفاده کنید.
  4. بسیار مهم است که در مسافرت یا تفریح بتوانید با تلفن دانش‌آموزان خود را آموزش دهید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
  5. شاید به روش سنتی به‌ عنوان یک معلم موفق بتوانید در شهر و کشور خود معروف شوید؛ اما می‌توانید در بازار بزرگ سایت italki به شهرت جهانی دست پیدا کنید.
  6. علاوه بر این باتوجه‌به ارزش بالای دلار در ایران بنابراین درآمد حاصل از ارز بسیار ارزشمند است.
  7. با خدمات این سایت قادر خواهید بود زبان‌آموزان خود را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که با ضبط مکالمات آنها سطح مشکلات آنها را پیگیری کرده و آنها را ارزیابی کنید.
  8. نگرانی که برخی از سایت‌ها دارند امنیت است که باید برای انتقال پول ایجاد شود. در این سایت زبان‌آموزان ابتدا هزینه‌های موردنیاز را پرداخت می‌کنند و این هزینه‌ها درسایت آی تاکی و درپایان دوره آموزشی باقی می‌ماند. هزینه شهریه به استاد راهنما پرداخت می‌شود و این یکی از مزایای عمده خدمات این سایت است.

 

کسب درآمد دلاری و برداشت از

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، هر مربی می تواند مبلغ مورد نظر را در وب سایت Italki تعیین کند. دانشجویان مبلغ را در سایت واریز می کنند و سایت این مبلغ را به شما پرداخت می کند. عدم دسترسی به حساب های بانکی در ایران، دریافت و انتقال پول را با مشکل مواجه می کند. شما می توانید با استفاده از خدمات سفیر پیمنت، درآمد خود را به صورت نقدی به ارز منتقل کنید.
واریز پول در italki به روش زیر امکان پذیر است:
ساب پی پال: این پلتفرم یک سرویس مالی آنلاین است که به شما امکان خرید، پرداخت، نقل و انتقالات خارجی را با استفاده از یک حساب آنلاین امن می‌دهد. علاوه بر خرید و پرداخت از طریق پی پال، می‌توانید از طریق این سرویس نیز پول دریافت کنید. برای ایجاد یک حساب پی پال، به اطلاعات ایمیل و کارت اعتباری شما نیاز داریم تا آن را به حساب شما پیوند دهیم. می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال از طریق سفیر پیمنت بهره مند شوید. پس از دریافت حساب، اطلاعات خود را در اختیار سایت Italki قرار می‌دهید و مبلغ مورد نظر را دریافت می‌کنید. با انتقال حساب پی پال خود به پی پال سفیر پیمنت می‌توانید مبلغ دلاری خود را به صورت ریالی برداشت کنید.

 

خدمات سفیر پیمنت در حوزه سایت ای تاکی

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، هر معلم می‌تواند مبلغ مورد نظر خود را در وب سایت Italki مشخص کند. دانشجویان مبلغ را به سایت واریز می‌کنند و سایت آن مبلغ را به مربیان پرداخت می‌کند. در ایران به دلیل عدم دسترسی به ‌حساب‌های بانکی، دریافت و انتقال پول با مشکل مواجه است. برای نقد درآمد ارزی خود می‌توانید از خدمات سفیر پیمنت استفاده کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به طور کامل به معرفی سایت italki پرداختیم و اگر قبلاً تدریس کرده‌اید و واجد شرایط ارسال مقاله به ای تاکی هستید، باید به‌ عنوان یک معلم حرفه‌ای در این سایت ثبت نام کنید. همه می‌توانند تدریس آنلاین را به عنوان شغل دوم را انتخاب نمایند و با توجه ‌به تفاوت زیاد بین دلار و ریال سود زیادی خواهند برد. درآمد اساتید فارسی در این وب سایت حدود 10 دلار در ساعت است و از این طریق می‌توانید به‌راحتی برای خود درآمد جانبی ایجاد کنید. توجه داشته باشید که هر معلم درآمد موردنظر خود را مشخص می‌کند و این یکی از ویژگی‌های منحصربه ‌فرد این سایت است. سفیرپیمنت به ‌عنوان سفیر شما در خدمات ارزی برای رفع مشکلات پرداخت‌های بین‌المللی با ساده‌ترین روش‌ها در خدمت شما است. لطفاً نظرات و تجربیات خود را با در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *