کسب درآمد دلاری از سایت ای تاکی

کسب درآمد دلاری با آموزش تدریس زبان در italki

آخرین بروز رسانی:  ۱۴ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  10 دقیقه

دانش‌آموزان و معلمان سایت iTalki را دوست دارند، شما چه به دنبال راهی برای کسب درآمد اضافی باشید یا می‌خواهید عشق خود به یادگیری زبان را با دیگران به اشتراک بگذارید، iTalki یک راه عالی برای آموزش زبان جدید به دانش‌آموزان مشتاق است. در این راهنما، ما قصد داریم به آموزش تدریس زبان در italki بپردازیم و هر آنچه که در مورد شروع کار با italki باید بدانید را پوشش دهیم؛ از نحوه تدریس در کلاس گرفته تا نحوه جذب دانشجو! اگر به دنبال کسب درامد دلاری از راه تدریس در italki هستید، پس با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سایت italki به‌صورت جامع

 

کسب درامد دلاری از راه تدریس در italki

نحوه کار بسیار ساده است، italki یک ارائه‌دهنده آموزش آنلاین زبان است. این پلتفرم ارتباط بین زبان‌آموزان و معلمان را برای درس‌های خصوصی برقرار می‌کند. شروع تدریس کمی زمان می‌برد؛ قبل از اینکه به جامعه معلمان این سایت اضافه شوید، باید درخواست بدهید، مدارک خود را ارسال کنید و مراحل بررسی برای درخواست شما طی شوند. همه درخواست‌ها به صورت موردی بررسی می‌شوند، اما معلمان واجد شرایط در اولویت خواهند بود.
برای شروع کسب درامد از طریق این سایت مراحل زیر را دنبال کنید:

 

یک حساب کاربری ایجاد کنید

 

یک حساب کاربری ایجاد کنید

این مطلب در خصوص آموزش تدریس زبان در italki است اما قبل از اینکه بتوانید معلم شوید و به تدریس زبان در این سایت بپردازید باید برای آموزش آنلاین از طریق iTalki اقدام کنید. برای درخواست، باید یک حساب کاربری بسازید.

برای ساخت حساب به عنوان یک معلم، به سایت italki بروید و روی گزینه Become a teacher در بالای صفحه کلیک کنید. در ادامه اطلاعاتی وجود دارد تا تصمیم بگیرید که آیا آموزش آنلاین برای شما مناسب است یا خیر؟ این اطلاعات در مورد زبان‌های مختلف موجود، گواهینامه‌های آموزشی و نحوه تهیه یک ویدیوی مقدماتی است؛ همچنین شما با معلمان iTalki آشنا می‌شوید و تصمیم می‌گیرید که جز کدام دسته معلمان هستید.

بعد از مطالعه این موارد در پایین صفحه تیک مشخص شده در تصویر را فعال کنید و روی گزینه START YOUR APPLICATION کلیک نمایید.

 

فرآیند درخواست آموزش زبان

 

فرآیند درخواست آموزش زبان

پس از ایجاد حساب کاربری، فرآیند درخواست آموزش آنلاین با iTalki را آغاز خواهید کرد و برنامه از شما می‌خواهد که برخی از اطلاعات ضروری مانند نام، زبان‌هایی که صحبت و تدریس می‌کنید را وارد نمایید.

در ادامه بعد از اپلود عکس پروفایل خود، سطح زبانتان را انتخاب می‌کنید. اسناد پشتیبانی مانند گواهی تدریس نیز باید اپلود شوند.

 

ویژگی‌های پروفایل

 

ویژگی‌های پروفایل

در قسمت پروفایل شما یک معرفی کتبی از خود ارائه می‌دهید که در آن مهارت‌های زبانی، پیشینه و روش تدریس خود را مشخص می‌کنید.
ممکن است ده روز کاری برای تأیید طول بکشد، اما پس از دریافت تأیید، آماده هستید که با استفاده از iTalki برای خودتان کار کنید. شما باید پروفایل خود را بسازید و تصمیماتی بگیرید. نمایه شما همان چیزی است که هر دانش‌آموز وقتی می‌خواهد معلمی پیدا کند، به آن نگاه می‌کند. یک نمایه خوب جامع و منسجم است. گزینه‌های بسیار زیادی در پروفایل وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

 

دسته‌بندی‌ها و برچسب‌های درس

برای اینکه از آموزش تدریس زبان در italki به خوبی بهره ببرید حتماً از دسته‌بندی‌ها استفاده کنید. دسته‌ها و برچسب‌های درس به هر دانش‌آموز راهی برای جستجوی معلمان ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند معلمان را بر اساس دسته‌ها و برچسب‌ها فیلتر کنند. داشتن بیش از یک دسته‌بندی و برچسب ضروری است؛ این روش تضمین می‌کند که بسیاری از دانش‌آموزان می‌توانند شما را پیدا کنند.

 

فرم تماس با معلم

فرم تماس با معلم به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا قبل از کلاس بتوانند با شما تماس بگیرند و در ارتباط باشند. شما می‌توانید ۳ تا ۵ سؤال را برای نمایش در فرم خود تنظیم کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد دانش‌آموزان جدید دریافت نمایید؛ با این حال، پاسخ دادن به این سؤالات برای دانش‌آموزان اختیاری است و آن‌ها مجبور نیستند از آن استفاده کنند.

 

تنظیمات در دسترس بودن

سه گزینه برای تنظیم در دسترس بودن معلم وجود دارد. می‌توانید شما می‌توانید به همه افراد اجازه دهید تا برای شرکت در کلاس‌های شما درخواست دهند یا فقط درخواست از جانب دانشجویان فعلی را فعال کنید؛ با افزایش یا کاهش تعداد دانش‌آموزان، در دسترس بودن خود را تغییر خواهید داد.

 

جدول زمانی

یکی از بهترین مزایای معلم iTalki بودن، تنظیم برنامه خود برای تدریس در زمان‌های دلخواه خودتان است. در این بخش از آموزش آموزش تدریس زبان در italki شما به این نکته پی می‌برید که استفاده از این سایت بسیار راحت است و تمامی موارد برای شما شخصی‌سازی شده‌اند تا بتوانید به راحتی از italki برای کسب درامد آنلاین بهره ببرید.
شما می‌توانید روی تاریخ موجود کلیک کرده و از میان بازه‌های زمانی موجود در لیست کشویی، زمان مناسب خود برای تدریس را انتخاب کنید. با تنظیم یک حالت تعطیلات، درخواست‌های برگزاری کلاس در این زمان مسدود می‌شوند.

 

افزودن و ویرایش دروس

شما می‌توانید در هر زمانی درس‌های خود را سفارشی کنید تا سطوح مختلف زبان و نیاز‌های دانش‌آموزان را هدف قرار دهید. جلسات بر اساس معلمان و دانش‌آموزان متفاوت است؛ به عنوان مثال، یک معلم انگلیسی ممکن است با اسم شروع کند در حالی که معلم دیگر، انگلیسی را با استفاده از فیلم و آهنگ تدریس می‌کند. هنگام اضافه کردن یا ویرایش یک جلسه، برای جلسه خود یک عنوان خاص، زبان تدریس شده، توضیح مختصر، قیمت و در دسترس بودن درس/کلاس قرار می‌دهید.

 

ویدیوی معرفی

 

ویدئو معرفی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش تدریس زبان در italki بارگذاری ویدیوی معرفی در این سایت است. ویدیوی معرفی شما در سایت italki باید از چندین دستورالعمل پیروی کند؛ این دستورالعمل‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین معرفی را داشته باشید. iTalki از شما می‌خواهد که در فیلم خود ظاهر شوید و به تمام زبان‌هایی که به‌عنوان «بومی» یا «C۲» مشخص کرده‌اید، صحبت کنید. این موارد زبان‌هایی هستند که شما قصد دارید آموزش دهید. در ویدیوی معرفی نباید هیچ‌گونه اطلاعات تماس شخصی را به اشتراک بگذارید. ویدیوی شما باید به صورت افقی و با دوربین ثابت گرفته شود.

 

فناوری مناسب

پس از ایجاد نمایه خود، باید مطمئن شوید که فناوری مناسبی برای آموزش دانش‌آموزان در اختیار دارید. برای استفاده از آموزش تدریس زبان در italki و کسب درامد از طریق این پلتفرم، شما باید اینترنت با سرعت حداقل ۲۰ مگابیت در ثانیه داشته باشید، داشتن ابزار ارتباط تصویری عالی ضروری است؛ می‌توانید از Skype، Google Hangouts، Facetime، QQ System یا WeChat استفاده کنید، همچنین باید یک میکروفون و وب کم تهیه کنید؛ برای پلتفرم آنلاینی مانند iTalki، داشتن فناوری مناسب حیاتی است.

 

حداقل الزامات در تدریس

 

حداقل الزامات

در این مقاله به آموزش تدریس زبان در italki با بیان تمامی جزئیات و نکات لازم می‌پردازیم. این پلتفرم تمایل دارد که دانش‌آموزانش فقط با بهترین معلمان و معلمان در دسترس، تجربه یادگیری لذت‌بخشی داشته باشند؛ به همین دلیل، متقاضیان برای تدریس در این سایت باید از چند ویژگی برخوردار باشند.
همه معلمان برای تدریس در italki به برخی از الزامات اولیه نیاز دارند. این شرایط شامل موارد زیر است:

  • سن بالای ۱۸ سال
  • یک ویدیوی معرفی ۱ تا ۳ دقیقه‌ای به زبان مادری یا C۲ سطح پیشرفته (زبان‌های تدریس شما)

 

انواع معلمان

برای کسب درامد دلاری از تدریس زبان در این پلتفرم، شما باید با انواع معلمان آشنا شوید و انتخاب کنید که جز کدام دسته هستید.
iTalki دارای سه نوع معلم با توانایی‌ها و صلاحیت‌های آموزشی مختلف است. در حین انجام درخواست، باید بر اساس صلاحیت‌ها و گواهینامه‌های خود، دسته مربوط به خود را انتخاب کنید.

 

معلمان حرفه‌ای

معلمان حرفه‌ای سابقه تدریس زبان دارند. داشتن وضعیت سابقه تدریس یا مدرک دانشگاهی مربوط به تدریس زبان به شما این امکان را می‌دهد که برای هر ساعت هزینه بیشتری دریافت کنید. به عنوان مثال، یک معلم واجد این شرایط می‌تواند حداقل ۸ دلار در ساعت دستمزد تعیین کند. معلمان حرفه‌ای باید اسناد و مدارکی را بارگذاری کنند که واجد شرایط بودن آن‌ها را تأیید کند.

معلمان نوع ۱

این نوع معلم بالای ۱۸ سال و دارای مدرک لیسانس است. iTalki متقاضیانی را که در رشته‌های زبان، زبان‌شناسی، آموزش، فرهنگ یا سایر مطالعات تخصصی تحصیل کرده‌اند در اولویت قرار می‌دهد.

 

معلمان نوع ۲

برای دریافت وضعیت تدریس نوع ۲، باید برخی از شرایط تدریس را داشته باشید. این شرایط می‌تواند شامل مجوز تدریس دولتی یا PGCE، DELTA، CELTA یا TEFL باشد.

 

معلم جامعه

معلم جامعه یک نوع مهم از معلمان حاضر در این پلتفرم آموزش زبان است. اگر به دنبال آموزش تدریس زبان در italki هستید، انتخاب این دسته می‌تواند برای تدریس شما مفید باشد. زمانی که دانش‌آموزی بخواهد تمرین مکالمه داشته باشد، احتمالاً این نوع مربی را انتخاب می‌کند. معلمان این دسته دوستانه، مفید و آگاه هستند و از زمان خود برای گفتگو با دانش‌آموزان استفاده می‌کنند. ممکن است برنامه درسی زیادی تدریس نشود، اما تمرین مکالمه نقطه قوت این معلمان است.

 

پیشنهاد مطالعه: پرداخت در سایت های خارجی

 

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به آموزش تدریس زبان در italki پرداخته شد. درخواست برای این پلتفرم و تبدیل شدن به یک معلم در iTalki یک فرآیند چالش برانگیز نیست. انتخاب کلاس‌هایی که می‌خواهید تدریس کنید، نرخی که نیاز دارید و تنظیم برنامه کاری خودتان مزایای بزرگی هستند که از طریق تدریس در این سایت به دست خواهید آورد. اگر در حال حاضر معلم هستید، iTalki یک راه عالی برای آموزش آنلاین از خانه برای شما است؛ اگر فکر می‌کنید آموزش آنلاین برای شما مناسب است، پلتفرم iTalki و کسب درامد دلاری از راه تدریس در italki را حتماً در نظر بگیرید.
نقدکردن درامد کسب شده و دریافت دستمزد دلاری و تبدیل آن به ریال یکی از مهم‌ترین چالش‌های ایرانیان برای کسب درامد دلاری در سایت‌های خارجی است. برای دریافت درامد خود به روشی اسان و بدون دردسر با مشاوران و متخصصان سفیرپیمنت در ارتباط باشید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *