کتاب لغت آیلتس

11 کتاب برتر لغت آیلتس

آخرین بروز رسانی:  ۶ خرداد, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

همان‌طور که می‌دانید، آزمون آیلتس یک امتحان زبان انگلیسی که در سطح جهانی برگزار می‌گردد و از اعتباری بین المللی نیز برخوردار است. این آزمون برای افرادی که قصد ادامه تحصیل و یا زندگی در کشورهای انگلیسی زبان را دارند بسیار مناسب می‌باشد. آزمون آیلتس چهار حوزه مهم Writing ،Reading ،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. از این‌رو نیاز است تا داوطلبین خود را با توجه به این سطوح آماده کنند. لغات آیلتس یکی از مهم‌ترین دانسته‌هایی است که در هر چهار حوزه کاربرد زیادی دارد. برای خوش درخشیدن شما در این آزمون، در ادامه شما را با تعدادی کتاب لغت برای آیلتس آشنا خواهیم کرد.

منابع کتاب لغت آیلتس

1- Vocabulary for IELTS

کتاب Vocabulary for IELTS  یکی از منابع خوب موجود در این زمینه می‌باشد که از سوی دانشگاه کمریج تهیه و تدوین شده است. استفاده و مطالعه این‌ کتاب برای داوطلبین آزمون آیلتس در دو سطح آکادمیک و جنرالمطلوب است و می‌تواند در روند موفقیت آن‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد. این کتاب لغت آیلتس، حاوی نکات آموزشی مربوط به اشتباهات رایج و نمونه سئوالات آیلتس آکادمیک و جنرال است و با تکنیک‌ها و استراتژی‌های متعدد به آموزش لغات می‌پردازد.

کتاب لغت برای آیلتس

2- Focus on Vocabulary

این منبع لغات آیلتس در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تدوین ده است که کتاب مقدماتی آن برای زبان آموزان سطح Intermediate و Upper-Intermediate مناسب می‌باشد. این کتاب تمامی لغات و اصطلاحات مورد نیاز برای آزمون آیلتس را به داوطلبان آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای شرکت در آزمون آیلتس در دو سطح جنرال و آکادمیک آماده خواهد کرد.

بهترین کتاب لغت برای آیلتس

3- Essential Words for the IELTS

کتاب واژگان ضروری آیلتس با عنوان Essential Words for the IELTS از جمله منابع موجود در این زمینه است که با تمرین و تکرار های متنوع، باعث بهبود یادگیری و به خاطر سپاری می‌شود. در این کتاب 600 لغت متداول آیلتس به همراه معنی آموزش داده می‌شود که به صورت خودخوان قابل استفاده است.

4- 1100 Words You Need to Know

افرادی که نیاز به تقویت دایره لغات زبان انگلیسی دارند، این کتاب با ۱۱۰۰ واژه پیشنهاد خوبی است. تمامی این لغات در قابل شعر، نمایشنامه، داستان و… آموزش داده می‌شود و در کنار آموزش معنی، تمرین‌ها و مثال‌های متنوع، تلفظ صحیح لغات را نیز آموزش می‌دهد.

کتاب لغت آیلتس

5- English Collocations in Use

یکی دیگر از منابع موجود در زمینه لغات آیلتس، مجموعه کتاب English collocations in use است که در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تدوین شده می‌باشد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا اهمیت کلمه و کاربرد آن را در جمله درک کنید. از دیگر ویژگی‌های این کتاب آن است که انتخاب لغات آن بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج صورت گرفته و با تمرین‌های متعدد می‎‌تواند شما را برای شرکتدر آزمون آیلتس آماده کند.

6- کتاب لغات آیلتس Collins

Collins Vocabulary for IELTS از دیگر کتاب‌های مفید برای افرادی که قصد شرکت در واحدهای دانشگاهی آزمون IELTS را دارند، می‌باشد. در این منبع لغات کلیدی IELTS و کاربرد آنها در دیکشنری نیز گنجانده شده است. همچنین تمرین‌های متنوع در این بخش می‌تواند شما را در به خاطر سپردن این کلمات یاری کند.

7- لغات آیلتس کمبریج

کتاب لغت cambridge vocabulary for IELTS از نمونه‌کتاب‌های خودخوان در زمینه دانش لغوی آزمون آیلتس می‌باشد. در این کتاب اشتباهات رایج داوطلبان آیلتس در زمینه لغات و تمرین و پرسش‌های زیادی قرار داده شده است که این مسئله به داوطلبان کمک می‌کند خطاهای خود را در این زمینه شناسایی و رفع کنند.

لغات آیلتس

8- Check Your Vocabulary for IELTS

اگر به دنبال کتابی مناسب و دارای طبقه بندی مشخص برای لغات هستید، کتاب Check Your Vocabulary for IELTS یکی از پیشنهادات خوب در این زمینه است. این کتاب نیز با تمرین‌های متعدد در این زمینه به شما کمک می‌کند تا به طور موثرتری با لغات آزمون آیلتس آشنا شوید.

9- Verbal Advantage

یکی از بهترین کتاب‌ها برای یادگیری لغت در حال حاضر، کتاب  Verbal Advantage می‌باشد.

10- Vocabulary Organizer

یکی دیگر از منابع عالی در زمینه لغات آیلتس، کتاب Vocabulary Organizer می‌باشد که از سطح پایین و بسیار ساده شروع کرده و لغات کاربردی فراوانی را همراه با کاربرد هر یک در اختیار خواننده قرار داده است. استفاده از این کتاب می‌تواند در مسیر موفقیت شما تاثیر مطلوبی داشته باشد.

بهترین کتاب لغت برای آیلتس کدام است؟

سری کتاب‌های Vocabulary in use در یک مجموعه چهارجلدی از جمله منابع غنی و پرکاربرد مورد نیاز در آزمون‌های بین المللی به خصوص آیلتس است که شما را با انبوهی از واژگان‌های کارآمد در این آزمون آشنا خواهد کرد. این کتاب با معرفی لغات زیاد به یکی از بهترین منابع آزمون آیلتس در زمینه لغات تبدیل شده و از آن به صورت خودخوان استفاده می‌گردد.

کتاب لغت آیلتس

خدمات سفیرپیمنت در حوزه آیلتس

همان‌طور که می‌دانید، آزمون آیلتس یکی از آزمون‌های پرطرفدار در سطح بین المللی است که برای سنجش سطح زبان انگلیسی افراد در بخش‌های گوناگون برگزار می‌گردد. شرکت در این آزمون و به عبارتی ثبت نام در آن، نیازمند پرداخت‌ های ارزی از طریق مستر کارت و یا ویزا کارت است. چنانچه برای شما تهیه این کارت‌ها و یا فرایند پرداخت ارزی دشوار است، می‌توانید از سفیرپیمنت کمک بگیرید.

این مجموعه با تخصص لازم در زمینه پرداخت های ارزی می‌تواند شما را در ثبت نام این آزمون و یا خرید کتاب‌های آن یاری کند.

نتیجه

آزمون آیلتس یاز جمله آزمون‌های بین المللی شناخته شده است که همه ساله در کشورهای مختلفی برگزار می‌گردد. شرکت در این آزمون نیازمند آمادگی‌های قبلی در حوزه‌های مختلف است. یکی از این حوزه‌ها مربوط به لغات آیلتس است. در این مقاله سعی کردیم چند نمونه از بهترین کتاب لغت برای آیلتس را معرفی کنیم. امیدواریم که استفاده از آن‌ها در موفقیت شما تاثیرگذار باشد.

سوالات متداول

۱- کتب گرامر آیلتس کدامند؟

گرامر یکی از بخش‌های مهم آزمون آیلتس است و منابع زیادی نیز برای آن در دسترس می‌باشد. کتاب گرامر آیلتس Practical English Usage و کتاب Grammar for IELTS نمونه‌ای از منابع موجود برای این بخش از آزمون است که به شما کمک می‌کند تا درک گرامر آزمون برای شما راحت شود.

۲- منابع ریدینگ آیلتس چیست؟

Reading For IELTS Collins و کتاب Improve your IELTS Reading Skills از نمونه‌کتاب‌های ریدینگ آیلتس هستند که برای تقویت ریدینگ آزمون آیلتس به کار برده می‌شوند. لازم به ذکر است که در این زمینه منابع متعدد زیادی تدوین شده که هر یک می‌تواند شمارا به طور موثرتری برای این آزمون آماده کند.

۳– منابع رایتینگ آیلتس چیست؟

اگر نیاز است که رایتینگ آیلتس خود را برای آزمون قوی کنید، بهتر است سری به منابع بی‌شمار تدوین شده در این زمینه بزنید. کتاب Longman Academic Series 4 و کتاب Collins Writing for IELTS نمونه‌ای از منابع رایتینگ آیلتس موجود برای تقویت آن می‌باشد.

۴-  منابع اسپیکینگ آیلتس چیست؟

برای تقویت اسپیکینگ آزمون آیلتس نیز منابع زیادی مانند کتاب Improve your skills و کتاب Improve your skills موجود می‌باشند که می‌توانند موفقیت شما را در این بخش از آزمون دوچندان کنند. استفاده از منابع اسپیکینگ آیلتس حرکتی منطقی برای پیشرفت در این حوزه است.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *