کش اپ چگونه کار می‌کند؟

کش اپ چگونه کار می‌کند؟ آموزش استفاده از Cash App در ایران

آخرین بروز رسانی:  ۲۹ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

امروز از دورانی که افراد برای مبادله کالاها و خدمات به سکه‌های طلا و نقره متکی بودند، فاصله زیادی داریم. در واقع، به حدی رسیده‌ایم که از کیف پول دیجیتال و اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه برای تراکنش‌های مالی استفاده می‌کنیم. یک نمونه بارز کیف پول دیجیتال، Cash App است. کش اپ چگونه کار می کند؟ در دنیای امروز، علاوه بر برقراری تماس تلفنی، جستجوی اطلاعات، سفارش غذا و تماس ویدیویی با دوستان و خانواده، می‌توانیم پول، سهام یا بیت کوین را از طریق یک برنامه کاربردی مانند کش اپ، در تلفن همراه ارسال و دریافت کنیم.

از آنجایی که ابزارهای فین‌تک همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، برنامه‌های پرداخت همتا به همتا (P2P) مانند Cash App به گزینه پرداخت برای بسیاری از مصرف‌کنندگان تبدیل شده‌اند. کش اپ به هر کسی امکان می‌دهد به سرعت از دستگاه‌ تلفن همراه خود پول دریافت و ارسال کند. علاوه بر موبایل بانک، Cash App گزینه خرید سهام و بیت کوین را نیز از طریق پلتفرم خود ارائه می‌دهد. این شرکت حتی امکان ثبت مالیات را نیز از طریق ویژگی Cash App Taxes فراهم کرده است.

 

کش اپ چگونه کار می کند؟

برای توضیح نحوه کار کش اپ باید بگوییم که این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمام کارهایی را که لیست کرده‌اید، انجام دهید! در سال 2013 توسط Block Inc، همان شرکتی که مالک Square است، یک سرویس پردازش کارت که توسط بسیاری از مشاغل کوچک استفاده می‌شود، راه اندازی شد. Block Inc. با ارائه کش اپ این امکان را فراهم کرد تا از طریق تلفن همراه خود بدون کارمزدی که معمولاً با خدمات بانکداری همراه است، عملیات انتقال وجه را انجام دهید.

نحوه استفاده از cashapp به این صورت است که در ابتدا باید اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود دانلود کنید. اگر قصد پرداخت پول دارید، برای پرداخت به شماره تلفن، ایمیل یا یک کد QR نیاز است. ارسال و دریافت پول کاملا رایگان و بیشتر پرداخت‌ها مستقیما به حساب بانکی شما واریز می‌شود. به محض انجام تراکنش، موجودی شما بلافاصله در برنامه به‌روزرسانی می‌شود تا از انجام پرداخت مطمعن شوید.

 

 

در پاسخ به این سوال که cash app چگونه کار می‌کند؟ باید به این مورد اشاره شود که علاوه بر استفاده از Cash App برای ارسال و دریافت پول، می‌توانید از آن برای ارسال و دریافت سهام و بیت کوین نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید از Cash App برای خرید از فروشگاه‌ها و خرده فروشان آنلاین سراسر جهان، استفاده نمایید. جهت استفاده از این اپلیکیشن برای پرداخت در فروشگاه‌ها، کد QR فروشگاه را با برنامه تلفن همراه خود اسکن نمایید و سپس پرداخت را انجام دهید.

در کشورهای مختلف، کش اپ چگونه کار می کند؟

Cash app در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است. طبق وب سایت Cash App، هنگامی که یک کاربر پرداختی را بین بریتانیا یا ایالات متحده انجام می‎‌دهد، این سرویس، پرداخت را از ارز مبدأ به ارز مقصد بر اساس بازار میانی نرخ ارز در زمان ایجاد پرداخت، تبدیل می‌کند. هم بزرگسالان و هم افراد زیر 18 سال، می‌توانند از کش اپ استفاده نمایند.

مشاغل چگونه از امکانات Cash App استفاده می کنند؟

 

برای استفاده مشاغل، کش اپ چگونه کار می کند؟

علاوه بر افراد، مشاغل نیز می‌توانند از Cash App استفاده کنند. اپلیکیشن Cash for Business برای مشاغل کوچک و کارآفرینان طراحی شده است. برای ارتباط با مشتریان کد QR برنامه ($Cashtag)، نام کاربری Cash App، ایمیل و شماره تلفن مرتبط با حساب خود را به اشتراک می‌گذارید. مشتریانی که از کش اپ استفاده می‌کنند، می‌توانند فوراً برای شما پرداخت انجام دهند. شما می‌توانید به صورت رایگان یک حساب Cash for Business ایجاد کنید؛ همچنین برای پردازش پرداخت‌های تجاری به سخت افزار نیاز نخواهید داشت. البته توجه داشته باشید که برای معاملات تجاری، کارمزد وجود دارد.

 

روش های استفاده از کش اپ در ایران

 

آموزش استفاده از cashapp در ایران

کاربران ایرانی امکان استفاده از cashapp در ایران را ندارند و برای استفاده از این اپلیکیشن باید از اطلاعات هویت امریکایی و vps با موقعیت آمریکا استفاده نمایند. برای استفاده از Cash App، ابتدا باید اپلیکیشن موبایل را که برای iOS و اندروید موجود است، دانلود کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین برای یک حساب کاربری ثبت نام نمایید. کش اپ چگونه کار می کند؟ این برنامه دارای چندین تب برای خدمات مختلف خود از جمله بانکداری، کردیت کارت، پرداخت، سرمایه‌گذاری و بیت کوین است.

 

 

  • ارسال و دریافت پول در کش اپ چگونه کار می کند؟

پس از راه‌اندازی حساب Cash App، باید آن را به یک حساب بانکی موجود پیوند دهید. پس از اتصال منبع پرداخت، می‌توانید از طریق برنامه تلفن همراه پول ارسال یا دریافت کنید.

  • انتقال پول

هر پولی که از طریق کش اپ دریافت می‌کنید به صورت پیش فرض به موجودی Cash App شما اضافه می‌شود. می‌توانید آن را در آنجا نگه دارید یا به یک حساب بانکی مرتبط انتقال دهید. برای انتقال فوری در کش اپ باید هزینه بپردازید (0.50٪ تا 1.75٪ از مبلغ انتقال، با حداقل کارمزد 0.25 دلار)، اما شما می‌توانید یک انتقال استاندارد بدون کارمزد را انتخاب کنید که معمولاً یک تا سه روز کاری طول می‌کشد تا تکمیل شود.

 

آموزش جامع خرید، فروش و انتقال بیت کوین با cash app

 

  • افزودن پول در cash app چگونه کار می‌کند؟

برای افزودن پول به حساب Cash App خود، به برگه بانکی برنامه بروید و «Add Cash» را انتخاب کنید. مقدار تعیین شده را وارد نمایید و روی « Add » ضربه بزنید.

  • پس‌انداز پول

کاربران اکنون می‌توانند بدون خروج از برنامه پول خود را برای پس‌انداز کنار بگذارند. هیچ کارمزد یا حداقل نیاز موجودی مربوط به ویژگی پس‌انداز Cash App وجود ندارد. برای ذخیره پول با استفاده از برنامه، روی تب Money ضربه بزنید، سپس این امکان وجود دارد که اهداف خاصی برای پس‌انداز خود تعیین کنید.

استفاده از Cash App با سفیرپیمنت

 

جمع‌بندی

در این مطلب از جنبه‌های مختلف به سوال کش اپ چگونه کار می کند؟ پاسخ داده شد. کش اپ بانک نیست بلکه یک پلتفرم مالی است که خدمات بانکی و کارت‌های نقدی را از طریق شرکای بانکی خود ارائه می‌دهد. معرفی بیشتر Cash App در لیست بهترین اپلیکیشن انتقال وجه از خارج به ایران آمده است.

این سیستم یک برنامه پرداخت P2P است که به افراد امکان می دهد به سرعت پول ارسال، دریافت و سرمایه گذاری کنند. استفاده از خدمات کش اپ فقط به آمریکا و بریتانیا محدود می‌شود و کاربران ایرانی با هویت ایرانی خود امکان استفاده از این سیستم را ندارند.

سوالات متداول؛ کش اپ چگونه کار می کند؟

جایگزین های Cash App عبارتند از PayPal، Venmoو Zelle. مطالعه اخیر مرکز تحقیقات Pew که در جولای 2022 انجام شد، نشان می‌دهد که PayPal توسط اکثر بزرگسالان ایالات متحده (57٪) استفاده می‌شود و پس از آن Venmo (38٪)، Zelle (36٪) و Cash App (26٪) قرار دارند.
زیبایی Cash App این است که برای استفاده از این سرویس نیازی به حساب بانکی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل و کد پستی خود است. روش‌هایی برای اضافه کردن پول به موجودی Cash App خود بدون حساب بانکی وجود دارد؛ برای مثال، می‌توانید به یک خرده‌فروش مرتبط با کش اپ بروید و پول کاغذی را واریز کنید تا روی موجودی Cash App شما اعمال شود.
بله، شما می توانید برای هر کسی که شماره تلفن یا آدرس ایمیل دارد، پول ارسال کنید. آن‌ها یک ایمیل یا اعلان دریافت می‌کنند که از آن‌ها می‌خواهد کش اپ را دانلود و پول خود را مطالبه کنند. اما اگر ظرف 14 روز پول خود را مطالبه نکنند، پول به فرستنده بازگردانده می‌شود.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *