معرفی cash app کش اپ

معرفی جامع کش اپ Cash App

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ شهریور, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

از آنجایی که ابزارهای فین‌تک همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند، برنامه‌های پرداخت همتا به همتا (P2P) مانند Cash App به گزینه پرداخت برای بسیاری از مصرف‌کنندگان تبدیل شده‌اند. برنامه نقدی به هر کسی امکان می‌دهد به سرعت از دستگاه تلفن همراه خود پول دریافت و ارسال کند. علاوه بر موبایل بانک، Cash App گزینه خرید سهام و بیت کوین را نیز از طریق پلتفرم خود ارائه می‌دهد. این شرکت حتی امکان ثبت مالیات خود را از طریق ویژگی Cash App Taxes نیز فراهم کرده است. در ادامه مطلب نگاهی عمیق‌تر به ویژگی‌ها، هزینه‌ها و معرفی cash app می‌پردازیم.

 

بررسی جامع تاریخچه cash app

 

تاریخچه Cash App چیست؟

معرفی کش اپ در سال 2013 به عنوان Square Cash، انجام و سپس، Square که توسط جیم مک‌کلوی و شخصیت پرکار دره سیلیکون، جک دورسی تأسیس شده بود، به Block, Inc تبدیل شد. علاوه بر Square و Cash App، این شرکت همچنین دارای سرویس پخش موسیقی Hi-Fi Tidal است و تحقیقاتی را در مورد فناوری‌های بلاک چین و پیشرفت ارزهای دیجیتال، انجام می‌دهد. از زمان آغاز به کار، این شرکت در ایالات متحده با Venmo (که در همان سال توسط PayPal خریداری شد) در ارائه پرداخت‌های همتا به همتای دیجیتال رقابت کرده است. اما با گذشت زمان، کش اپ و سایر اپلیکیشن‌های فین‌تک ویژگی‌های جدیدی مانند تجارت کسری سهام و حتی آماده‌سازی مالیات را اضافه کرده‌اند.

 

معرفی cash app

Cash App یک برنامه پرداخت P2P است که به افراد این امکان را می‌دهد تا به سرعت پول ارسال، دریافت و سرمایه‌گذاری کنند. شرکت Block, Inc این برنامه را که در ابتدا Square Cash نام داشت، در سال 2013 راه‌اندازی کرد تا با اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی مانند Venmo و PayPal رقابت کند. در معرفی cash app باید بگوییم که این برنامه بانک نیست و به عنوان یک پلتفرم مالی شناخته می‌شود.
کش اپ خدمات بانکی و کارت‌های نقدی را از طریق شرکای بانکی خود ارائه می‌دهد؛ همچنین موجودی حساب شما توسط شرکت بیمه سپرده فدرال از طریق بانک‌های شریک، بیمه می‌شود. سایت cash app خدمات سرمایه‌گذاری را از طریق Cash App Investing LLC ارائه می‌دهد که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار به عنوان کارگزار معامله و عضو سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی ثبت شده است. با دانلود cash app کاربران می‌توانند ارسال و دریافت پول داشته باشند و کارت نقدی و سپرده مستقیم دریافت کنند. ویژگی سرمایه‌گذاری به کاربران این امکان را می‌دهد که با حداقل سرمایه 1 دلار در سهام سرمایه‌گذاری انجام دهند.

 

معرفی تمامی خدمات کش اپ

 

بررسی خدمات کش اپ

همان‌طور که در معرفی cash app خواندید، این پلتفرم خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با دانلود برنامه cash app برای اندروید یا ios می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. این برنامه دارای چندین تب برای خدمات مختلف خود از جمله بانکداری، کارت نقدی، پرداخت، سرمایه‌گذاری و بیت‌کوین است.

 

معرفی ارسال و دریافت پول در cash app

ارسال و دریافت پول در Cash App چیست؟ شما باید حساب کش اپ خود را به یک حساب بانکی لینک دهید تا بتوانید از طریق برنامه تلفن همراه یا سایت cash app، پول ارسال یا دریافت کنید. هر کاربر در این پلتفرم یک نام کاربری منحصر به فرد دارد. با جستجوی نام کاربری افراد، می‌توانید انتقال وجه انجام دهید؛ همچنین امکان جستجوی افراد بر اساس نام، شماره تلفن یا آدرس ایمیل وجود دارد.

 

 

انتقال پول Cash App چیست؟

هر پولی که از طریق این پلتفرم دریافت می‌کنید به صورت پیش‌فرض به موجودی Cash App شما اضافه می‌شود. شما می‌توانید این پول را در حساب کش اپ نگه دارید یا به یک حساب بانکی مرتبط انتقال دهید. شما می‌توانید یک انتقال استاندارد بدون کارمزد را انتخاب کنید که معمولاً یک تا سه روز کاری طول می‌کشد تا تکمیل شود.

 

معرفی کش اپ با ویژگی ذخیره پول

کش اپ در سال 2023 یک ویژگی جدید و فوق‌العاده به خدماتش اضافه کرده که کاربران می‌توانند بدون خروج از برنامه پول خود را برای پس‌انداز کنار بگذارند. هیچ کارمزد یا حداقل نیاز موجودی مربوط به ویژگی پس‌انداز Cash App وجود ندارد.

 

معرفی cash app خدمات جامع P2P

 

استفاده از دبیت کارت در کش اپ

در معرفی کش اپ و ویژگی‌های آن، یکی از پراهمیت‌ترین موارد، دبیت کارت است. کاربران این پلتفرم می‌توانند یک دبیت کارت که به حساب کاربری کش اپ آن‌ها متصل است را دریافت کنند. مانند اکثر کارت‌های نقدی، از این کارت می‌توان برای خرید آنلاین و حضوری استفاده کرد؛ همچنین Cash Card قابلیت اتصال به کیف پول‌های دیجیتالی مانند Apple Pay یا Google Pay را دارد.
دبیت کارت کش اپ در دستگاه‌های خودپرداز نیز قابل استفاده است، البته برای هر تراکنش در خودپرداز باید 2.5 دلار کارمزد بپردازید.

استفاده از خدمات کش اپ هزینه‌ای دارد؟

هنگام معرفی cash app و خدمات آن، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که هنگام استفاده از خدمات این سرویس باید هزینه بپردازیم؟ دانلود cash app و ایجاد حساب کاربری هزینه ای ندارد، همچنین کش اپ برای بسیاری از خدمات خود هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. انتقال استاندارد از موجودی این سیستم به یک حساب بانکی مرتبط بدون کارمزد است، اما اگر گزینه انتقال فوری را انتخاب نمایید، باید هزینه کمی بپردازید. کاربرانی که درخواست دبیت کارت دارند مشمول هزینه استفاده از دستگاه خودپرداز هستند. در صورت خرید و فروش بیت کوین، ممکن است کش اپ هزینه‌ای دریافت کند؛ البته کارمزد قبل از تکمیل معامله مشخص می‌شود.

محدودیت‌های دلاری Cash App چیست؟

کش اپ میزان ارسال یا دریافتی را هنگام افتتاح حساب محدود می‌کند. کاربران در هر دوره 30 روزه، می‌توانند تا 1000 دلار ارسال و دریافت کنند. برای دسترسی به مقادیر بالاتر انتقال و دریافت باید حساب خود را تایید کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب از سایت سفیرپیمنت به معرفی cash app و ویژگی‌های غنی‌اش که می‌تواند یک انتخاب عالی برای افراد و مشاغل باشد، پرداختیم. استفاده از آن سایت cash app و برنامه آن بسیار ساده است.
Cash App به کاربران امکان می‌دهد به صورت مجازی پول ارسال و دریافت کنند، پرداخت‌های آنلاین و حضوری انجام دهند و در سهام و ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری‌کنند. این پلتفرم بیشتر به دلیل عملکرد پرداخت همتا به همتا، که با بازیگران اصلی مانند Venmo و PayPal رقابت می‌کند، شناخته شده است.

جهت خرید و فروش ارز کش اپ، می‌توانید از طریق سفیرپیمنت اقدام به ثبت سفارش بفرمایید. خرید از سایت های خارجی، نقد کردن درآمد ارزی، خدمات پی پال، وایز و رولوت از مهم‌ترین خدمات سفیرپیمنت است.

خرید حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

سوالات متداول؛ معرفی cash app

پرداخت‌های کش اپ فوری است و وجوه برای استفاده فوری در بیشتر موارد در دسترس هستند. اگر فعالیت حساب شما پرداختی را در حالت تعلیق قرار داده است، احتمالا لازم باشد اقدامی انجام دهید و مراحل ارائه شده توسط برنامه را برای تکمیل تراکنش دنبال کنید.
سایت cash app می‌گوید این برنامه از آخرین فناوری رمزگذاری و حفاظت از تقلب برای محافظت از کاربران خود استفاده می‌کند. برنامه هنگام ورود به حساب کاربری یک کد یکبار مصرف برای شما ارسال می‌کند که یک اقدام امنیتی است. در معرفی cash app باید به این نکته تاکید شود که این پلتفرم تنظیمات اختیاری را برای فعال کردن اقدامات امنیتی اضافی ارائه می‌دهد. برای مثال، با فعال کردن یک قفل امنیتی، هر پرداخت Cash App به رمز عبور شما نیاز دارد. همچنین می‌توانید Cash Card خود را در برنامه غیرفعال کنید، که در صورت گم شدن یا دزدیده شدن کارت شما این اقدام می‌تواند، مفید باشد.
با معرفی کش اپ و ویژگی‌های کاربردی آن، احتمالا بخواهید از این برنامه استفاده کنید. برای این کار؛ دانلود cash app را انجام دهید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس، یک منبع مالی مانند یک حساب بانکی موجود را لینک دهید. پس از ایجاد حساب خود، می توانید از Cash App برای درخواست، ارسال یا دریافت پول استفاده کنید.
Venmo مشابه Cash App عمل می‌کند، با این تفاوت که منحصراً برای افراد طراحی شده است اما کش اپ برای مشاغل نیز موجود است. کاربران از طریق Venmo می‌توانند برای کارت اعتباری ثبت نام کنند، اما Cash App و PayPal فقط کارت‌های نقدی ارائه می‌دهند.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *