انتقال وجه در Cash App

واریز و برداشت پول در کش اپ Cash App

آخرین بروز رسانی:  ۱۹ شهریور, ۱۴۰۲
4 دیدگاه
زمان مطالعه:  8 دقیقه

یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پرداخت موجود، کش اپ است که جابجایی پول بین حساب‌ها را آسان می‌کند؛ با چند ضربه روی گوشی هوشمند می‌توانید به راحتی انتقال وجه در Cash App را انجام دهید. جدای از انتقال پول، این برنامه پرداخت همتا به همتا به کاربران امکان سرمایه‌گذاری در سهام و بیت کوین را می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند با افتتاح حساب بانکی Cash App از دبیت کارت استفاده نمایند.

 

روش های جا به جایی پول در کش اپ

 

روش‌های انتقال وجه در Cash App

کش اپ چهار عملکرد اصلی دارد: ارسال پول، دریافت پول، بانکداری تلفن همراه و سرمایه‌گذاری.

تنها چیزی که برای انتقال وجه در کش اپ نیاز دارید آدرس ایمیل، شماره تلفن یا $Cashtag گیرنده است. $Cashtag نامی است که هر کاربر Cash App در نمایه برنامه خود تنظیم می‌کند. پس از وارد کردن اطلاعات شخص، برنامه از شما می‌پرسد که برای انجام پرداخت از کجا می‌خواهید پول برداشت کنید. پول می‌تواند از موجودی Cash App، حساب بانکی مرتبط، دبیت کارت یا کردیت کارت شما باشد. ارسال پرداخت‌ها از موجودی کش اپ، حساب بانکی مرتبط یا دبیت کارت رایگان است اما اگر از کارت اعتباری یا کردیت کارت برای انتقال وجه در Cash App استفاده می‌کنید، 3 درصد کارمزد تراکنش وجود دارد. شما می‌توانید تا 1000 دلار در یک دوره 30 روزه ارسال کنید، اما اگر نام، تاریخ تولد و چهار رقم آخر شماره تامین اجتماعی خود را تأیید نمایید، این محدودیت افزایش می‌یابد.

 

آموزش انتقال وجه در Cash App

 

نحوه انتقال وجه در Cash App

برای انجام فرایند انتقال وجه شما به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری مرتبط نیاز دارید، یعنی بدون نیاز به دبیت کارت می‌توانید انتقال وجه انجام دهید.

روش انجام انتقال وجه به صورت زیر است:

  • وارد حساب Cash App خود شوید.
  • روی Pay & Request در سمت چپ کلیک کنید.
  • جزئیات پرداخت خود از جمله مبلغ و گیرنده را وارد کنید.
  • انتخاب نمایید که از موجودی کش اپ پرداخت را انجام می‌دهید یا بانک و کردیت کارت
  • روی گزینه Pay کلیک کنید.

 

 

آموزش واریز پول به کش اپ

شما می‌توانید از حساب بانکی به حساب کش اپ خود پول انتقال دهید، اما این تنها روش واریز پول به کش اپ نیست. اگر پول فیزیکی دارید و می‌خواهید انتقال وجه انجام دهید، توضیح می‌دهیم که کجا می‌توانید پول را در حساب Cash App خود داشته باشید. برای انتقال وجه به کش اپ از بانک خود:

  • برنامه را باز کنید و به Money > Add Cash بروید.
  • مبلغ را انتخاب کنید و روی Add ضربه بزنید
  • سپس با استفاده از پین یا احراز هویت بیومتریک (مثلا اثرانگشت) هویت خود را تأیید کنید.

 

واریز پول به کش اپ در فروشگاه

هنگامی که یک فروشگاه مورد تایید کش اپ برای انجام انتقال وجه در Cash App پیدا کردید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • به صندوقدار بگویید که می‌خواهید وجوه را با استفاده از بارکد، در حساب Cash App شما بارگذاری کند. اگر متوجه نشدند، به گزینه Banking > Paper Money بروید و روی ? کلیک کنید تا دستورالعمل‌ها را به آن‌ها نشان دهید.
  • گزینه Show Barcode را انتخاب نمایید.
  • بارکد را به صندوقدار خود نشان دهید تا بتواند آن را اسکن کند.
  • ممکن است لازم باشد برای واریز پول به کش اپ، هزینه‌ای به خرده‌فروش بپردازید. این هزینه معمولاً بین 1 تا 4 دلار است، اما ممکن است بسته به خرده‌فروش و مکان متفاوت باشد.
  • حتما رسید درخواست کنید
  • گاهی اوقات، یک صندوقدار ممکن است از شما بخواهد که از دبیت کارت خود برای واریز وجه استفاده نمایید. اگر این اتفاق افتاد، به آن‌ها اطلاع دهید که باید بارکد شما را اسکن کنند تا پول ودیعه شما استفاده شود، نه کارتتان.
  • برخی فروشگاه‌ها نیز ممکن است قبل از واریز به تأیید هویت نیاز داشته باشند؛ این درخواست قانونی است، پس حتماً شناسنامه و مدارک شناسایی خود را در هر صورت همراه داشته باشید.
  • همچنین به یاد داشته باشید که هر بارکد در حدود 10 دقیقه اعتبار دارد و بعد از آن منقضی می‌شود، بنابراین این مدت زمانی است که باید یک انتقال وجه در Cash App را بدون بازخوانی برنامه انجام دهید.
  • شما می‌توانید تا 1000 دلار در هر دوره 7 روزه و 4000 دلار در هر چرخش 30 روزه واریز کنید. شما باید حداقل 5 دلار سپرده‌گذاری نمایید و نمی‌توانید از مبلغ 500 دلار در هر تراکنش تجاوز کنید.

 

برداشت وجه از کش اپ Cash App

 

آموزش برداشت پول از کش اپ

  • برنامه Cash App را باز کنید. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیفون در دسترس است.
  • اکنون به تب “Banking” بروید. می توانید این کار را با نگاه کردن به گوشه سمت چپ پایین صفحه و ضربه زدن روی نماد تب انجام دهید. نماد شبیه یک بانک یا خانه است.
  • سپس، در زیر “Cash Balance”، دکمه ای در سمت راست به نام “Cash Out” خواهید داشت. روی آن دکمه ضربه بزنید.
    منویی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. در حال حاضر موجودی انتخاب شده است، البته می‌توانید مبلغی را که انتقال می‌دهید، تغییر دهید.
  • بعد از انتخاب مبلغ موردنظر به پایین صفحه بروید و روی “Cash Out” ضربه بزنید.
  • یک پاپ آپ روی صفحه نمایش خود خواهید دید که از شما می‌پرسد از چه روشی می خواهید برای برداشت پول از کش اپ استفاده کنید. با انتخاب گزینه “standard” در حدود 1 تا 3 روزه طول می‌کشد تا پول در حساب بانکی شما ظاهر شود. شما همچنین گزینه “Instant” را دارید که در صورت نیاز فوری به پول می‌توانید آن را انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید که این روش با کارمزد 0.5٪ تا 1.75٪ (حداقل 25 سنت) همراه است.

 

 

 

نحوه انتقال وجه در Cash App بدون حساب بانکی

حتی اگر یک حساب بانکی موجود را به حساب کش اپ خود لینک نداده باشید، می‌توانید انتقال وجه در Cash App را انجام دهید و پول را دریافت کنید. با این حال، باید از این واقعیت آگاه باشید که مبلغ دریافتی در کیف پول Cash App در دسترس خواهد بود، بدون اینکه با در نظر گرفتن دبیت کارت نیاز به دریافت پول نقد باشد.

برای برداشت پول از کش اپ بدون حساب بانکی، ابتدا باید:

  • برنامه کش اپ را باز کنید
  • سپس به برگه «Activity» بروید.
  • در مرحله بعد به تبpending payment بروید و روی دکمه‌ای که درست در کنار نام فرستنده قرار دارد، گزینه «Accept» کلیک کنید.
  • با توجه به اینکه هیچ حساب بانکی متصل به کش اپ خود ندارید، پول مستقیماً به کیف پول Cash App می‌رود.
  • به خاطر داشته باشید که همیشه بهتر است یک حساب بانکی را به حساب کش اپ خود مرتبط کنید زیرا فقط انتقال را سریع‌تر می‌کند.

 

انتقال وجه در Cash App روش‌ها باید و ها نباید ها

 

جمع‌بندی

اگرچه Cash App یک بانک سنتی نیست، با این وجود هنوز هم بسیار آسان است که با استفاده از انتقال وجه در Cash App، پول را روی Cash Card خود بارگذاری کنید. با انجام چند مرحله ساده شما می‌توانید واریز و برداشت پول از کش اپ را انجام دهید و پول خود را به حساب بانکیتان منتقل نمایید.
تیم سفیرپیمنت برای انجام تمامی مراحل ثبت‌نام، شارژ حساب، خرید از سایت های خارجی و … در خدمت شما است و شما می‌توانید از طریق پشتیبانی سایت از این خدمات استفاده نمایید.

 

سوالات متداول؛ انتقال وجه در Cash App

بله، اما هزینه‌ای در ارتباط با این فرآیند وجود دارد. کارمزد انتقال فوری پول 0.5٪ تا 1.75٪ مبلغی است که می‌خواهید انتقال دهید. حداقل میزان کارمزد نیز 0.25 دلار است.
بله، Cash App ارسال و دریافت از حساب‌های تایید نشده را به 1000 دلار در هر 30 روز محدود می‌کند. می‌توانید با تأیید حساب خود، که در ایالات متحده به نام کامل، تاریخ تولد و شماره تأمین اجتماعی شما نیاز دارد، هر دو محدودیت را افزایش دهید.
شما فقط می‌توانید به حساب بانکی مرتبط خود پول منتقل کنید. اگر می‌خواهید به حساب دیگری پول ارسال کنید، باید حساب قبلی را با حساب جدید جایگزین نمایید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران(4)
   
علیرضا حیدری کاربر سایت ۲۷ دی ۱۴۰۲

سلام من یه بازی انجام میدم دلارجمع میکنم بعد به یه مقدار مشخص که رسیدم داخل کش آپ ازم ایمیل خواست که وجه رو بریزه حسابم گفت 7روز طول می‌کشه آیا ایران میتونم برداشت کنم چون میگن ایران تحریمه

       
    تیم محتوای سفیرپیمنت مدیر سایت ۲۸ دی ۱۴۰۲

    سلام و احترام
    از طریق واسطه‌ها بله ولی به صورت مستقیم این امکان وجود ندارد.

   
شیداافشار کاربر سایت ۱۰ مهر ۱۴۰۲

سلام چطوری میتونم اپلیکیشن cash appرونصب کنم

       
    پشتیبانی سفیرپیمنت مدیر سایت ۱۶ مهر ۱۴۰۲

    سلام و عرض ادب
    در مقاله قید شده است.