ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

ساخت اپل آیدی با گوگل ویس به صورت جامع و تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۵ اسفند, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال استفاده از خدمات شرکت اپل هستند؛ اما همه آن‌ها نمی‌توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند. در حال حاضر تنها راه دسترسی به خدمات اپ استور ایجاد یک حساب اپل آیدی است تا به راحتی بتوانید به کلیه امکانات این مجموعه دسترسی پیدا کنید. برای ساخت اپل آیدی در ایران نیاز به یک شماره مجازی دارید تا کد وریفای را از طریق آن دریافت کنید. پیشنهاد ما ساخت اپل آیدی با شماهر مجازی گوگل ویس است. آموزش ساخت اپل آیدی با گوگل ویس را در ادامه مشاهده می‌نمایید.

آیا ساخت اپل آیدی با گوگل ویس کار درستی است؟

معمولا کاربران برای ساخت اپل آیدی یک چالش بزرگ دارند و آن هم استفاده از شماره مجازی است. از آنجایی که شماره‌های مجازی پس از مدتی غیرفعال می‌شوند، این نگرانی وجود دارد که دیگر نتوانند به حساب اپل آیدی خود دسترسی داشته باشند. در پاسخ باید بگوییم تغییر شماره استفاده شده برای Apple ID، نیازی به تأیید مجدد شماره در دستگاه Apple جدید ندارد؛ یعنی اگر قبلاً وارد دستگاه Apple خود شده‌اید، لازم نیست شماره قدیمی خود را برای تغییر آن وارد کنید.

 

بررسی امنیتی ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

 

اگر بنا به دلایلی دسترسی به شماره مجازی قبلی خود را ندارید، می‌توانید بدون نیاز به واردکردن شماره قدیمی خود، تغییراتی را در قسمت “Apple ID Security” دستگاهتان ایجاد کنید. در واقع راه‌هایی برای تغییر شماره قدیمی خود در زمانی که به آن دسترسی ندارید، وجود دارد. ضمنا باید قبل از ورود به Apple ID در دستگاه Apple خود، وضعیت حسابتان را آزمایش کنید. با این توضیحات و مسئله تحریم‌ها، خرید شماره مجازی برای اپل آیدی انتخاب درستی خواهد بود.

با این وجود استفاده از گوگل ویس فارغ از نکاتی که گفتیم می‌تواند کار درستی باشد؛ زیرا شما می‌توانید به صورت دائمی از یک شماره مجازی استفاده نمایید. به عبارتی ساخت اپل آیدی با شماره دائمی گوگل ویس به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی بابت از دست رفتن شماره مجازی، اپل آیدی خود را ایجاد کنید. البته استفاده از گوگل ویس نیز نیازمند رعایت نکاتی است که پیشنهاد می‌کنیم مقاله استفاده درست از گوگل ویس را حتما بخوانید.

 

پیشنهاد مطالعه: مزایا و ویژگی‌های گوگل ویس چیست؟

 

آموزش ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

اگر می‌خواهید با شماره مجازی گوگل ویس برای اپل آیدی اقدام کنید، مراحل آن را در ادامه ارائه کرده‌ایم. با انجام این مراحل شما می‌توانید به راحتی اپل آیدی خود را ایجاد کنید. دقت داشته باشید که باید از قبل حساب گوگل ویس داشته باشید. اگر این حساب را ندارید، برای خرید اکانت گوگل ویس از سفیرپیمنت، همین حالا اقدام کنید. در صورتی که حساب گوگل ویس شما آماده است به سراغ ساخت اپل آیدی بروید. در گام اول ابتدا باید وارد صفحه ساخت اپل آیدی به آدرس https://appleid.apple.com/account شوید. پس از ورود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

خرید گوگل ویس google voice
خرید شماره مجازی گوگل ویس google voice

 

مرحله اول تکمیل اطلاعات کاربری

با ورود به صفحه ساخت اپل آیدی از شما اطلاعاتی درخواست می‌شود. در واقع شما باید در همان ابتدا تمام اطلاعات کاربری لازم را وارد نمایید. در تکمیل اطلاعات مخصوصا به هنگام ورود پسورد، دقت لازم را داشته باشید و حتما پسورد خود را در جایی مطمئن نگهداری کنید. همانند تصویر اطلاعات اپل آیدی که قصد ساخت آن را دارید به ترتیب زیر وارد نمایید و در نهایت روی Continue کلیک کنید.

 

 

  1. نام کوچک
  2. نام خانوادگی
  3. کشور (آمریکا)
  4. تاریخ تولد به میلادی
  5. ایمیل شما
  6. پسورد
  7. تأیید پسورد
  8. کشور شماره (چون از گوگل ویس استفاده می‌کنید حتماً روی United state قرار دهید)
  9. شماره گوگل ویس شما
  10. واردکردن اعداد داخل عکس

 

مراحل ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

 

 

مرحله دوم: تأیید آدرس ایمیل برای ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

اگر اطلاعات را در بخش قبلی به درستی وارد کنید و مشکلی نداشته باشند، ایمیلی حاوی یک کد ۶ رقمی به آدرس ایمیل شما، توسط اپل ارسال می‌شود. این کد شش رقمی را باید در کادر مربوطه وارد نمایید. با انجام این کار و صحت کدی که وارد کردید، آدرس ایمیل شما برای اپل مورد تایید قرار خواهد گرفت و به مرحله بعدی منتقل می‌شوید.

وریفای ایمیل برای ساخت اپل آیدی

 

مرحله سوم: تائید شماره موبایل

پس از تأیید آدرس ایمیل، یک کد ۶ رقمی به شماره موبایلی که وارد کردید ارسال خواهد شد که باید کد در کادر مربوطه وارد کنید. اگر ساخت اپل آیدی با گوگل ویس انجام می‌دهید، می‌توانید از طریق نسخه تحت وب و یا اپلیکیشن اندروید و ios کد دریافتی را مشاهده نمایید. پس از اینکه کد را در این قسمت وارد نمودید، تایید شماره موبایل شما انجام خواهد شد.

تایید شماره برای ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

 

 

چرا باید حساب اپل آیدی بسازیم؟

برای استفاده از آیفون، آی پد، اپل واچ، مک‌بوک و آی مک، به حسابی به نام “Apple ID” نیاز دارید. استفاده از این سرویس برای دسترسی کاربران به خدمات نرم‌افزاری مانند اپ استور، مک اپ استور، آی کلود، آیتونز، آی بوک و فیس‌بوک و آی مسیج است. هویت کاربران محصولات اپل توسط اپل آیدی مشخص می‌شود و بر این اساس توسط سرویس‌های نرم‌افزاری این برند احراز هویت می‌شوند. این حساب تمام محتوای شما حتی موقعیت مکانی و عکس‌های شخصی‌تان را در سرویس‌های اپل ذخیره می‌کند. توجه کنید که ایمیل مورد استفاده Apple ID، باید همیشه در دسترس باشد.

 

خدمات سفیرپیمنت در حوزه ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

 

خدمات سفیرپیمنت مربوط به ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

همانطور که مشاهده نمودید، وجود شماره مجازی برای اپل آیدی ضروری است. در واقع شما به هنگام ساخت این حساب باید حتما شماره‌ای را وارد کنید تا اپل بتواند کدی را برای آن ارسال و سپس شماره را تایید نماید. چنانچه قصد دارید ساخت اپل آیدی با گوگل ویس را انجام دهید، با توجه به تحریم‌ها با چالش مواجه خواهید بود. شما می‌توانید با خرید اکانت گوگل ویس از سفیرپیمنت، خیلی راحت به شماره مجازی دسترسی داشته باشید. همچنین خدمات شارژ اکانت گوگل ویس نیز در سفیرپیمنت ارائه می‌شود.

 

سوالات متداول؛ آموزش ساخت اپل آیدی با گوگل ویس

بعضا امکان این کار وجود دارد که توضیح آن را در متن ذکر کردیم.
دائمی بودن شماره مجازی گوگل ویس برای استفاده‌های بعدی در صورت نیاز.
خیر خدمات ما در حوزه پرداخت‌های ارزی است و اگر نیاز به شماره مجازی گوگل ویس برای اپل آیدی داشتید می‌توانید از خدمات ما استفاده نمایید.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *