آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim

0 تا 100 آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim به صورت تصویری

آخرین بروز رسانی:  ۲۸ تیر, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  6 دقیقه

استفاده از شماره‌های مجازی بعضا ضروری می‌شود و مزیت‌هایی نیز دارد. در واقع برای استفاده از برخی سایت‌ها ناچار به استفاده از این شماره‌ها خواهید بود و یا برای بهره‌مندی از مزیت‌هایی که دارد به سراغ خرید شماره مجازی خواهید رفت. در این مقاله قصد داریم پس از معرفی سایت 5sim به آموزش خرید شماره مجازی از سایت 5sim بپردازیم. همچنین با توجه به اینکه این سایت نیاز به پرداخت ارزی دارد، آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim به صورت یکجا خدمت شما ارائه خواهد شد پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

معرفی سایت 5sim

سایت 5sim ارائه‌دهنده خدمات شماره مجازی در سطح بین‌المللی است و شما می‌توانید شماره‌های مختلفی از انواع کشورها را تهیه نمایید. اگر در سایتی نتوانستید از شماره خود برای ثبت‌نام استفاده کنید و یا اینکه به دلایل مختلفی نمی‌خواهید شماره خودتان برای ثبت‌نام استفاده شود می‌توانید از این سایت استفاده نمایید. در ادامه آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim را خواهید دید.

 

آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim.net

 

مزایای 5SIM

این سایت مزیت‌هایی دارد که عبارت‌اند از:

تجربه بالا و قدمت ارائه خدمات

سایت 5sim سال‌ها است که به ارائه شماره‌های مجازی پرداخته و از این نظر تجربه خوبی دارد.

روش‌های عودت وجه

در این سایت تحت شرایطی شما می‌توانید پول خود را پس بگیرید؛ به عبارت دیگر، ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما درخواست عودت وجه دهید و این سایت پول شما را بازگرداند.

اعتبار بالا

این سایت در سطح بین‌المللی اعتبار بالایی دارد تا جایی که در گذشته رتبه بالای الکسا داشت. همچنین سایت 5sim مورد تایید Trend Micro است.

امنیت

امنیت این سایت بالا بوده و یک سایت غیرقانونی نیست. تمام فعالیت‌های این سایت قانونی انجام شده و از لحاظ امنیت اطلاعتتان نگرانی وجود نخواهد داشت. گواهی ssl این سایت معتبر بوده و بررسی الگوریتم‌های مختلف نتیجه‌ای جز تایید این سایت نداشته‌اند.

 

آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim

ابتدا به آموزش خرید شماره مجازی از سایت 5sim تا در مرحله آخر به بحث پرداخت برسیم. برای خرید از 5sim این مراحل را پشت سر بگذارید:

ابتدا باید وارد سایت 5sim شوید و اگر از قبل حساب کاربری ندارید در آن ثبت‌نام کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود به سراغ قسمت Activations بروید. در این قسمت شما باید کشوری که می‌خواهید هویت شما از آن باشد را انتخاب کنید. مرحله بعد نوبت انتخاب سایت است؛ یعنی شما باید سایتی که قرار است شماره مجازی در آن استفاده شود را در لیست موجود انتخاب نمایید. در صورتی که سایت مدنظرتان در لیست قرار ندارد گزینه other‌ را بزنید.

پس از انجام مراحل خرید شماره مجازی سایت 5sim نوبت به پرداخت می‌رسد. برای پرداخت شما باید یکی از روش‌های موجود پرداخت ارزی را که ارائه شده‌اند انتخاب کنید. این روش‌ها به طور مفصل در مقاله «روش‌های پرداخت در 5sim» معرفی شده‌اند.  دقت داشته باشید که این پرداخت‌ها ارزی هستند و اگر توانایی انجام آن‌ها را ندارید می‌توانید درخواستتان را به سفیرپیمنت ارجاع دهید. سفیرپیمنت با ارائه انواع خدمات ارزی می‌تواند پرداخت ارزی مورد نیاز شما را در اسرع وقت انجام دهد.

 

آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim

 

نکات ضروری در آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim

به هنگام استفاده از خدمات سایت 5sim و خرید از آن این نکات را مدنظرتان داشته باشید:

گزینه complete

بعد از اینکه سایت 5sim به شما یک شماره مجازی داد آن را در سایت مورد نظر وارد کنید. کد دریافتی از طریق 5sim‌ را در سایت مقصد وارد کنید. در صورتی که کد صحیح بود و کار شما انجام شد، آنگاه گزینه complete را بزنید. دقت کنید که قبل از مطمئن شدن از صحت کد این گزینه را انتخاب نکرده باشید.

دکمه cancel

اگر خواستید سفارش خود را لغو کنید و یا از تهیه شماره مجازی منصرف شدید این دکمه را انتخاب نمایید.

گزینه Ban

این دکمه در زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سایت مقصد شما شماره را نپذیرفته و اعلام کند که این شماره قبلا مورد استفاده قرار گرفته است.

محدودیت زمانی

در استفاده از شماره مجازی خریداری شده تنها 15 دقیقه فرصت خواهید داشت؛ به عبارت دیگر پس از دریافت شماره مجازی از سایت 5sim فقط 15 دقیقه فرصت دارید تا پیامک تایید را از سایت مدنظرتان دریافت نمایید. بعد از گذشت این زمان شماره خریداری شده غیرفعال خواهد شد.

شرط بازگشت پول

اگر شما از سایت 5sim شماره‌ای تهیه نمودید اما با گذشت 5 دقیقه از آن استفاده نکردید شماره شما غیرفعال خواهد شد. در این صورت پول پرداختی به حساب کاربری شما برخواهد گشت تا بتوانید شماره دیگری خریداری کنید. لازم به ذکر است که اگر شماره را برای دریافت خدمات هاستینگ خریداری کرده باشید و از آن استفاده نکنید پولی به شما برگشت داده نخواهد شد! پس در زمان تهیه و استفاده به این نکته دقت فرمایید.

 

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

استفاده از شماره‌های مجازی در بعضی از سایت‌ها ضروریت دارد و در برخی دیگر به دلخواه فرد است. با توجه به مزیت‌هایی که استفاده از شماره‌های مجازی دارد خرید شماره مجازی نیز گسترده شده است. سایت 5sim با اعتبار و قدمت بالا در ارائه خدمات این حوزه یکی از مجموعه‌عای معتبر برای خرید شماره‌های مجازی است. در این مقاله ما آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim را ارائه کردیم. شما با این آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim‌ را بدون دغدغه انجام خواهید داد. برای پرداخت در سایت 5sim نیز روش‌هایی وجود دارد و مجموعه سفیرپیمنت نیز به عنوان سفیر شما در خدمات ارزی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد.

چنانچه از آموزش خرید شماره مجازی و پرداخت در سایت 5sim ارائه شده سوالی دارید و یا قبلا تجربه انجام این کار را داشته‌اید، در قسمت نظرات آن را مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *