استفاده درست از گوگل ویس

راهنمای جامع استفاده درست از گوگل ویس

آخرین بروز رسانی:  ۲۸ بهمن, ۱۴۰۲
0 دیدگاه
زمان مطالعه:  7 دقیقه

سرویس‌های مختلفی برای تماس با خارج از کشور وجود دارد. در چند سال اخیر گوگل ویس با اعتباری که از گوگل به همراه دارد، کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب نموده است. در حال حاضر کاربران ایرانی هم برای تماس با خارج از کشور از این سرویس استفاده می‌کنند. از آنجایی که استفاده از این برنامه نیازمند رعایت نکات خاص خودش است، در این مقاله به آموزش استفاده از گوگل ویس و نحوه استفاده درست از آن پرداخته‌ایم. پس تا انتها همرها ما باشید.

 

آموزش استفاده از گوگل ویس

در صورتی که از قبل حساب کاربری گوگل ویس تهیه کرده‌اید و صرفا می‌خواهید الان از آن استفاده نمایید، مراحلی را که در ادامه توضیح داده‌ایم را باید پشت سر بگذارید. در گام اول باید اپلیکیشن گوگل ویس را دانلود و نصب نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از گوگل پلی کمک بگیرید. سپس وارد نرم‌افزار شده و آدرس جیمیل خود را وارد نمایید. پس از وارد کردن جیمیل باید رمز عبور حساب کاربری خود را نیز وارد نمایید. این مراحل را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

ورود به گوگل ویس برای استفاده درست

 

در گام بعدی وارد صفحه‌ای می‌شوید که نیاز به انجام کاری نخواهد بود. صرفا باید گزینه Skip را انتخاب کنید. در مرحله آخر نیز برای اینکه بتوانید تماس تلفنی برقرار کنید، به قسمت Settings رفته و گزینه‌ای که تصویر مشخص است را فعال نمایید. توجه داشته باشید که به منظور برقراری تماس، حتما قسمت Making and receiving calls را بر روی گزینه Prefer wifi and mobile data تنظیم کنید.

استفاده درست از گوگل ویس با تنظیم نرم‌افزار

 

در صورتی که تا به حال حساب کاربری در گوگل ویس نداشته‌اید، برای خرید اکانت گوگل ویس از سفیرپیمنت همین حالا اقدام کنید. به عبارتی شما می‌توانید حساب کاربری آماده و فعال گوگل ویس را از سفیرپیمنت در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری نمایید. لینک زیر شما را به صفحه فروشگاه هدایت می‌کند. ضمنا اطلاعات کافی و راهنما استفاده از گوگل ویس نیز در آن توضیح داده شده است.

 

خرید گوگل ویس google voice
خرید شماره مجازی گوگل ویس google voice

 

راهنما استفاده از گوگل ویس | قوانین و نکات لازم

مانند هر سرویس دیگری، گوگل ویس نیز قوانینی دارد که افراد باید برای استفاده درست از این سرویس به آن‌ها توجه کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم نمی‌خواهید به هنگام استفاده از گوگل ویس دچار مشکل شوید، حتما به این قوانین دقت داشته باشید. به عبارتی بخش مهم آموزش استفاده از گوگل ویس مربوط به رعایت قوانین آن است. مهم‌ترین قوانینی که گوگل ویس دارد و آگاهی از آن‌ها به شما در استفاده درست از گوگل ویس کمک می‌کند، به شرح زیر هستند:

 

هرزنامه و استفاده تجاری

از ارسال زیاد پیام‌های تجاری به منزله تبلیغات کسب و کارتان به صورت خودکار جلوگیری کنید. در واقع یکی از قوانینی که گوگل ویس دارد، این است که از شماره‌های مجازی برای ارسال پیام‌های انبوه تبلیغاتی استفاده نکنید. استفاده درست از گوگل ویس صرفا برای ارسال پیام‌های عادی در حجم‌های معمولی است. فعالیت‌های زیر شامل نقض کردن این قانون گوگل ویس می‌شوند:

  • ارسال پیام‌های تجاری یا تبلیغاتی به تعداد زیادی از کاربران، یا ارسال پیام به صورت انبوه
  • ارسال پیام از طریق یک فرآیند خودکار، مانند یک اسکریپت
  • ارسال درخواست ناخواسته یا انبوه
  • برقراری تماس با نقض قوانین منع تماس‌های بازاریابی ناخواسته
  • ارسال و یا فروش شماره‌‎تلفن هر شخص به سایر اشخاص بدون رضایت داشتن آنها
  • بالا بردن حجم تماس از طریق روش‌های تقلبی

 

 

آزار و اذیت و تهدید کاربران، خشونت و سلامت کودکان

از سرویس Google Voice به منظور تهدیدکردن مخاطبان و یا تهدید کردن آنها استفاده نکنید. همچنین ارسال تصاویری که خشونت و خشم را ترویج می‌کند در این سرویس ممنوع است. ضمنا در نظر داشته باشید محتوایی را که ممکن است برای مناسب کودکان نباشد به هیچ عنوان انتشار ندهید. اگر می‌خواهید استفاده درست از گوگل ویس داشته باشید، حتما این موارد را رعایت کنید.

 

جعل هویت، مالکیت معنوی و حریم خصوصی

مسئله مهمی دیگری که در آموزش استفاده از گوگل ویس باید مطرح نمود، دقت به حفظ حریم خصوصی اشخاص است. جعل و یا هک کردن هویت افراد از طریق شماره تلفن ناشناس موجب انسداد حسابتان خواهد شد. از طرفی زیر پا گذاشتن مالکیت معنوی افراد مانند گواهی ثبت اختراع، علامت تجاری، کپی رایت و سایر حقوق مالکانه نیز باعث می‌شود حسابتان را از دست بدهید. همچنین نباید اطلاعات شخصی و محرمانه دیگران مانند شماره کارت اعتباری، شماره شناسه ملی محرمانه یا رمز عبور حساب را بدون اجازه آنها توزیع کنید.

 

فعالیتهای غیر قانونی و محصولات مخرب

از Google Voice برای مشارکت یا تبلیغ فعالیت‌های غیرقانونی استفاده نکنید. همچنین از انتقال ویروس، بدافزار یا هر کد مخرب نیز باید خودداری کنید. استفاده درست از گوگل ویس به این صورت است که نباید فعالیت شما به عملکرد شبکه‌ها، سرورها یا سایر زیرساخت‌های Google یا سایرین آسیب برساند یا در آن اختلال ایجاد کند. اگر می‌خواهید به هنگام استفاده از گوگل ویس با مشکلی مواجه نشوید، استفاده درست از گوگل ویس و رعایت همه این قوانین را مدنظر داشته باشید.

 

 

آیا شماره مجازی گوگل ویس منقضی می‌شود؟

به طور کلی این حساب به صورت پیش‌فرض هیچ زمان منقضی نخواهد شد؛ اما باید حداقل در ماه یکبار از این شماره استفاده کنید. در واقع باید با این شماره تماس و پیامکی دریافت یا ارسال کنید. اگر ظرف مدت یک ماه از این شماره استفاده نکنید گوگل آن را غیرفعال خواهد کرد. با توجه به مزیت‌های مختلفی که این سرویس دارد از جمله ساخت اپل آیدی با گوگل ویس، استفاده حداقلی یکبار در ماه می‌تواند حساب شما را برای همیشه فعال نگه دارد. سایر مزیت‌های گوگل ویس را در لینک زیر می‌توانید مطالعه نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه:‌ مزایای استفاده از شماره مجازی گوگل ویس

 

خدمات سفیرپیمنت؛ آموزش استفاده از گوگل ویس

گوگل ویس کاربردهای بسیار زیادی دارد و یکی از بهترین خدمات شرکت گوگل است. بسیاری از مردم جهان امروزه از شماره مجازی استفاده می‌کنند. سفیرپیمنت علاوه بر فراهم نمودن امکان خرید اکانت گوگل ویس برای شما، به عنوان سفیری در خدمات ارزی، ارائه‌دهنده انواع خدمات در این حوزه از جمله شارژ اکانت گوگل ویس یا به طور کلی پرداخت در سایت‌های خارجی است. همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی خود نیز می‌توانید از تیم ما کمک بگیرید.

جهت ثبت درخواست برای دریافت خدمات از سفیرپیمنت می‌توانید در پنل کاربران اقدام کنید. همچنین سوالات خود در زمینه آموزش استفاده از گوگل ویس در حوزه احراز هویت و… را نیز می‌توانید در بخش نظرات همین صفحه یا پشتیبانی سفیرپیمنت مطرح نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را ارائه خواهند کرد. چنانچه قبلا تجربه استفاده از این سرویس را نیز داشته‌اید، یا نظری در رابطه با راهنما استفاده از گوگل ویس دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

سوالات متداول؛ آموزش استفاده از گوگل ویس

خیر اما اگر بیش از یک ماه شماره شما غیرفعال باشد، گوگل آن را از دسترس شما خارج خواهد کرد.
ارسال پیام‌های انبوه تبلیغاتی و یا استفاده خارج از اندازه باعث می‌شود تا گوگل شماره شما را غیرفعال کند.
بله استفاده از گوگل ویس برای اپل آیدی نیز امکان‌پذیر است.
دیدگاه خود را بنویسید;
نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *